Ook hier kan hij op racepace wel winnen lijkt me. Maar goed, na een rondje kan het allemaal alweer voor niets geweest zijn. Vooral mooi voor RBR als bevestiging dat ze op de goede weg zijn..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:09 schreef potjecreme het volgende:
Ik was blijer geweest als het in Mexico was gebeurd. Nu denk ik mwa leuk.
Vandaag en afgelopen races zal bij jou wel een klein beetje pijn doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dan komt er weer een rij races waar Verstappen kansloze 4e/5e plaatsen pakt.
In de 1e run was Bottas juist sneller in deel 3, geloof ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bizar inderdaad hoeveel Red Bull pakt op Mercedes en Ferrari in die 3e sector.
Huhquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vandaag en afgelopen races zal bij jou wel een klein beetje pijn doen
Gewoon even goed juichen tochquote:
De honda motor lijkt moeite te hebben met de start, het gat is te groot, 99% kans dat hij voor de eerste bocht de pole kwijt is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook hier kan hij op racepace wel winnen lijkt me. Maar goed, na een rondje kan het allemaal alweer voor niets geweest zijn. Vooral mooi voor RBR als bevestiging dat ze op de goede weg zijn..
Klopt, daar reed Max ongeveer hetzelfde als Hamilton die daar een klein foutje had.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In de 1e run was Bottas juist sneller in deel 3, geloof ik
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gewoon even goed juichen toch![]()
De kinderen schrokken zich nochtans flink![]()
Met Bottas er naast heb ik nog een beetje hoop.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De honda motor lijkt moeite te hebben met de start, het gat is te groot, 99% kans dat hij voor de eerste bocht de pole kwijt is.
100% kans dat ie over een jaar nog steeds deze pole heeft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De honda motor lijkt moeite te hebben met de start, het gat is te groot, 99% kans dat hij voor de eerste bocht de pole kwijt is.
Afwachten of Hamilton snel genoeg stuurt bij een slechte start van Maxquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Met Bottas er naast heb ik nog een beetje hoop.
Mja, de vraag is hoeveel deze pole hem nog boeit als hij morgen buiten het podium belandt uiteindelijk (bijvoorbeeld)quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
100% kans dat ie over een jaar nog steeds deze pole heeft.
Dat probleem was er de eerste races niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben alle wereldkampioen aan het sparen. Dat heeft 2 jaar op een laag pitje gestaan maar pak ik nu weer op. Teller staat volgens mij op 14 als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon tien keer hetzelfde ding maken met één ander detail, het 'limited' noemen (met een paar duizend stuks) en je hebt weer genoeg gekken die ze kopen
Zou Williams over een jaar ook nog steeds hun pool hebben?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
100% kans dat ie over een jaar nog steeds deze pole heeft.
Wat bedoelde je nou met 'pijn'quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat probleem was er de eerste races niet.
En als we vorige race negeren (want heel nat op de vuile kant) heeft Verstappen dit seizoen pas één keer eerder een waardeloze start gehad, toch?
Alvast over de finish van Spaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Dit seizoen is hij altijd hoger geëindigd dan waar hij gestart is. Wat betekent dat voor morgen?
Ze starten aan de "verkeerde" kant vorige race ja, maar de Red Bulls leken nog veel slechter te starten dan de rest op die rijquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En als we vorige race negeren (want heel nat op de vuile kant) heeft Verstappen dit seizoen pas één keer eerder een waardeloze start gehad, toch?
Niet zo erg als vorige week nee, maar hij heeft dit seizoen nog geen enkele keer een echt goede start gehad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij heeft hem eindelijk binnen, dat is al mooi op zich. Morgen nieuwe dag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, de vraag is hoeveel deze pole hem nog boeit als hij morgen buiten het podium belandt uiteindelijk (bijvoorbeeld)
Rosberg was de laatste?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben alle wereldkampioen aan het sparen. Dat heeft 2 jaar op een laag pitje gestaan maar pak ik nu weer op. Teller staat volgens mij op 14 als ik me niet vergis
Monaco niet hequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Dit seizoen is hij altijd hoger geëindigd dan waar hij gestart is. Wat betekent dat voor morgen?
Toerengat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze starten aan de "verkeerde" kant vorige race ja, maar de Red Bulls leken nog veel slechter te starten dan de rest op die rij
RBR heeft echt een probleem met starten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze starten aan de "verkeerde" kant vorige race ja, maar de Red Bulls leken nog veel slechter te starten dan de rest op die rij
Morgen eindigt ie in de safetycarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Integer overflowquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Ja dat klopt, en dus?quote:
Gewoon anders formuleren. "Nog nooit lager geëindigd dan waar hij gestart is"quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton is nog steeds ziek blijkbaar, 2 tienden achter Bottas.
DNF.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
VTEC.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:06 schreef Monolith het volgende:
Je ziet Vettel naar die RB kijken en denken "wat hebben zij dat wij niet hebben?".
Haha. Nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:17 schreef franske19 het volgende:
Of Honda heeft het gat echt gedicht
Nee ik hou geen volgorde van jaartallen aan ofzo, Rosberg heb ik nog niet, ik wil gelimiteerd alles onder de 1000 stuks hebben. Heb wel al 3 Vettels waaronder eentje met een oplage van maar 200 en een paar lewissen.quote:
Mercedes staat nog steeds boven Ferrari. Lijkt erop dat Honda flink heeft gewerkt. Al geloof ik idd niet dat Mercedes op hun MAXimale zat. Maar boven Ferrari zit RB nu echt wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:17 schreef franske19 het volgende:
Of Honda heeft het gat echt gedicht of Mercedes is in motor spaar stand.
Waaraan dan? Er is geen update geweest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:18 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Mercedes staat nog steeds boven Ferrari. Lijkt erop dat Honda flink heeft gewerkt.
Nouuuuuuquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:18 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Mercedes staat nog steeds boven Ferrari. Lijkt erop dat Honda flink heeft gewerkt. Al geloof ik idd niet dat Mercedes op hun MAXimale zat. Maar boven Ferrari zit RB nu echt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |