Rosberg was de laatste?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben alle wereldkampioen aan het sparen. Dat heeft 2 jaar op een laag pitje gestaan maar pak ik nu weer op. Teller staat volgens mij op 14 als ik me niet vergis
Monaco niet hequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Dit seizoen is hij altijd hoger geëindigd dan waar hij gestart is. Wat betekent dat voor morgen?
Toerengat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze starten aan de "verkeerde" kant vorige race ja, maar de Red Bulls leken nog veel slechter te starten dan de rest op die rij
RBR heeft echt een probleem met starten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze starten aan de "verkeerde" kant vorige race ja, maar de Red Bulls leken nog veel slechter te starten dan de rest op die rij
Morgen eindigt ie in de safetycarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Dit seizoen is hij altijd hoger geëindigd dan waar hij gestart is. Wat betekent dat voor morgen?
Integer overflowquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Ja dat klopt, en dus?quote:
Gewoon anders formuleren. "Nog nooit lager geëindigd dan waar hij gestart is"quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton is nog steeds ziek blijkbaar, 2 tienden achter Bottas.
DNF.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
VTEC.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:06 schreef Monolith het volgende:
Je ziet Vettel naar die RB kijken en denken "wat hebben zij dat wij niet hebben?".
Haha. Nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:17 schreef franske19 het volgende:
Of Honda heeft het gat echt gedicht
Nee ik hou geen volgorde van jaartallen aan ofzo, Rosberg heb ik nog niet, ik wil gelimiteerd alles onder de 1000 stuks hebben. Heb wel al 3 Vettels waaronder eentje met een oplage van maar 200 en een paar lewissen.quote:
Mercedes staat nog steeds boven Ferrari. Lijkt erop dat Honda flink heeft gewerkt. Al geloof ik idd niet dat Mercedes op hun MAXimale zat. Maar boven Ferrari zit RB nu echt wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:17 schreef franske19 het volgende:
Of Honda heeft het gat echt gedicht of Mercedes is in motor spaar stand.
Waaraan dan? Er is geen update geweest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:18 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Mercedes staat nog steeds boven Ferrari. Lijkt erop dat Honda flink heeft gewerkt.
Nouuuuuuquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:18 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Mercedes staat nog steeds boven Ferrari. Lijkt erop dat Honda flink heeft gewerkt. Al geloof ik idd niet dat Mercedes op hun MAXimale zat. Maar boven Ferrari zit RB nu echt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |