Pessimistquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt het goed gelezen. Ik had ook geen vertrouwen in de Honda motor.
Dromen mag altijd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Honda motor ploft...teveel gegeven vandaag
![]()
Ik heb alle vertrouwen in Maxquote:
Zo werkt het in Nederland. Mijn straat is nu al helemaal ORANJE. We worden wereldkampioen!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:28 schreef Luppie0110 het volgende:
Wat een euforie. Hoeveel punten heeft Max nou vandaag gehaald?
Idd. Precies 0.
Enige nuchterheid is wel op zn plaats, maar waarom mogen we dit niet vieren? Ik snap je herhaaldelijke tegengeluid niet zo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:28 schreef Luppie0110 het volgende:
Idd. Precies 0.
Honda - The Power of Dreamsquote:
Is wel een combi van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat heeft niets met Honda te maken maar alleen met RBR. Net als vorig jaar met Renault.
Ben jij gevraagd om de hapjes en drankjes te betalen of zo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:28 schreef Luppie0110 het volgende:
Idd. Precies 0.
Ja, vandaar dat RBR kansloos het derde team is op veruit de meeste circuits.quote:
Ha stoer dat je dat nu zegtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt het goed gelezen. Ik had ook geen vertrouwen in de Honda motor.
Het was vanaf de allereerste race bij Red Bull al zo. Max kon in Spanje met 2 pitstops als eerste over de finish, terwijl Ricciardo 3 pitstops deed en desondanks z'n banden op het eind zo versleten waren dat-ie ze eraan gingen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat kon je vooral in 2017 en 2018 duidelijk zien ten opzichte van Ricciardo.
Is leuk, tegen de stroming in.....quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Enige nuchterheid is wel op zn plaats, maar waarom mogen we dit niet vieren? Ik snap je herhaaldelijke tegengeluid niet zo.
Dat is ook niet waar, Renault heeft absoluut een meer krachtige motor. Qua betrouwbaarheid doet Honda het wel beter, maar ook dat komt vooral omdat ze zoveel onderdelen gebruiken dat ze niet zo lang mee hoeven te gaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar de motor doet het ondanks de verwachtingen tot op heden beter dan verwacht en zeker beter dan de concurrent Renault. Echt bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |