Dat betekent dat het dus sowieso niet waar isquote:
Een plof in de laatste ronde, net als bij Button in 2006.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Dit seizoen is hij altijd hoger geëindigd dan waar hij gestart is. Wat betekent dat voor morgen?
Bier nootjes dit dat allesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:18 schreef Sjemmert het volgende:
Jaaaaaaaaaaa feeest zei het toch eerdstr pole![]()
*O**O*
Dat bedacht ik mij later...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon anders formuleren. "Nog nooit lager geëindigd dan waar hij gestart is"
Hmm....quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:20 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Een plof in de laatste ronde, net als bij Button in 2006.
Zou het geen strategie kunnen zijn?? Ham op een lagere motorlevel laten rijden. Het ging mis toen ham met twee vingers in de neus de enige na de andere race won, hij is achter over gaan leunen en resultaat hebben we vorige week gezien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton is nog steeds ziek blijkbaar, 2 tienden achter Bottas.
Het succes van Honda.quote:
Bij de eerste winst dit jaar was er een streep door je naam. Wat vond je ervan? Had je vooraf niet verwacht toch?quote:
Dat heeft niets met Honda te maken maar alleen met RBR. Net als vorig jaar met Renault.quote:
Beste overwinning van Verstappen tot nu toe vond ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bij de eerste winst dit jaar was er een streep door je naam. Wat vond je ervan? Had je vooraf niet verwacht toch?
Diezelfde tactiek die Mercedes ook al gebruikte met Rosberg en McLaren met Button?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zou het geen strategie kunnen zijn?? Ham op een lagere motorlevel laten rijden. Het ging mis toen ham met twee vingers in de neus de enige na de andere race won, hij is achter over gaan leunen en resultaat hebben we vorige week gezien.
Lagere kwalificatie positie betekend dat ham geprikkeld wordt.
Ik vind (maar dat is mijn mening) dat Max al jaren Wereldkampioen banden managen is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beste overwinning van Verstappen tot nu toe vond ik. Bandenmanagement is hij altijd al goed in geweest.
Dan heb ik niet goed gelezen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat heeft niets met Honda te maken maar alleen met RBR. Net als vorig jaar met Renault.
Dat kon je vooral in 2017 en 2018 duidelijk zien ten opzichte van Ricciardo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind (maar dat is mijn mening) dat Max al jaren Wereldkampioen banden managen is.
Alsof je naar Hamilton zat te kijken iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:24 schreef zoem het volgende:
Net bij Ziggo een replay van zijn ronde. Foutloos en snaarstrak. Gaaf hoor.
Man man man man man man man man man manquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat heeft niets met Honda te maken maar alleen met RBR. Net als vorig jaar met Renault.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alsof je naar Hamilton zat te kijken idd
Honda motor ploftquote:
Je hebt het goed gelezen. Ik had ook geen vertrouwen in de Honda motor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan heb ik niet goed gelezen.
Maar ook niet belangrijk, leuker om praten over het heden
Pessimistquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt het goed gelezen. Ik had ook geen vertrouwen in de Honda motor.
Dromen mag altijd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Honda motor ploft...teveel gegeven vandaag
![]()
Ik heb alle vertrouwen in Maxquote:
Zo werkt het in Nederland. Mijn straat is nu al helemaal ORANJE. We worden wereldkampioen!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:28 schreef Luppie0110 het volgende:
Wat een euforie. Hoeveel punten heeft Max nou vandaag gehaald?
Idd. Precies 0.
Enige nuchterheid is wel op zn plaats, maar waarom mogen we dit niet vieren? Ik snap je herhaaldelijke tegengeluid niet zo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:28 schreef Luppie0110 het volgende:
Idd. Precies 0.
Honda - The Power of Dreamsquote:
Is wel een combi van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ben jij gevraagd om de hapjes en drankjes te betalen of zo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:28 schreef Luppie0110 het volgende:
Idd. Precies 0.
Ja, vandaar dat RBR kansloos het derde team is op veruit de meeste circuits.quote:
Ha stoer dat je dat nu zegtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt het goed gelezen. Ik had ook geen vertrouwen in de Honda motor.
Het was vanaf de allereerste race bij Red Bull al zo. Max kon in Spanje met 2 pitstops als eerste over de finish, terwijl Ricciardo 3 pitstops deed en desondanks z'n banden op het eind zo versleten waren dat-ie ze eraan gingen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat kon je vooral in 2017 en 2018 duidelijk zien ten opzichte van Ricciardo.
Is leuk, tegen de stroming in.....quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Enige nuchterheid is wel op zn plaats, maar waarom mogen we dit niet vieren? Ik snap je herhaaldelijke tegengeluid niet zo.
Dat is ook niet waar, Renault heeft absoluut een meer krachtige motor. Qua betrouwbaarheid doet Honda het wel beter, maar ook dat komt vooral omdat ze zoveel onderdelen gebruiken dat ze niet zo lang mee hoeven te gaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar de motor doet het ondanks de verwachtingen tot op heden beter dan verwacht en zeker beter dan de concurrent Renault. Echt bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |