Sjra De Klerk is op dit moment vier tienden per ronden sneller dan Albonquote:Op zondag 17 november 2019 18:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar hij moet zo lang mogelijk sjarel dekerk afhouden straks.
6 tiendenquote:Op zondag 17 november 2019 18:31 schreef Sabata het volgende:
[..]
Sjra De Klerk is op dit moment vier tienden per ronden sneller dan Albon
In hun tuinstoel Schultenbräu drinken voor de deur van de pitsquote:Op zondag 17 november 2019 18:30 schreef -Chakotay- het volgende:
die gasten die die bandjes wisselen.. wat doen die gasten normaal gesproken in hun leven?
Ik hoop het ook..samen met Ferrari...al was die dit jaar al een stuk minder dominantquote:Op zondag 17 november 2019 18:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het Mercedes-tijdperk is voorbij volgend jaar. Hopelijk.
DUS TOCH.quote:Op zondag 17 november 2019 18:31 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
In hun tuinstoel Schultenbräu drinken voor de deur
nee maar serieusquote:Op zondag 17 november 2019 18:31 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
In hun tuinstoel Schultenbräu drinken voor de deur
't zijn automonteurs ... tijdens het weekend sleutelen ze aan de auto en tijdens de race doen ze de banden.quote:
Waarom?quote:Op zondag 17 november 2019 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
Ik dacht dat MAG fout zat in de crash met RIC
Bombcardo ramt er weer eens iemand af, terechte straf dus. Tijd dat ie eens stopt met anderen benadelen met zijn need for speed rijstijl.quote:Op zondag 17 november 2019 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
Die zijn in dienst van het team als monteurs. RBR en Williams hebben vaker scrambles op de fabriek, dat ze ineens alles moeten laten vallen voor een pitstopsimulatiequote:die gasten die die bandjes wisselen.. wat doen die gasten normaal gesproken in hun leven?
Als ze beiden op een 1-stopper zitten dan is er niks aan de hand.quote:Op zondag 17 november 2019 18:32 schreef DeeBee het volgende:
De altijd onsympathieke Lewis H. blijft te dichtbij.
quote:Op zondag 17 november 2019 18:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
Die zijn in dienst van het team als monteurs. RBR en Williams hebben vaker scrambles op de fabriek, dat ze ineens alles moeten laten vallen voor een pitstopsimulatie
Hij lag er nog voor en liet genoeg ruimte. In principe had hij zelfs recht op de binnenbocht en de racelijn. Niet dat dat handig was geweest dan waren ze er met zijn 2en afgegaan. Maar dat is het handelsmerk van RIC, Divebombs van (te) ver weg en dan hopen dat de ander eieren voor zijn geld kiest.quote:Op zondag 17 november 2019 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
Hij jankt niet. Team vroeg om een update mbt de banden en Max zei dattie een beetje vibratie linksvoor opgepikt had ergens, maar dat het not too bad wasquote:Op zondag 17 november 2019 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Max moet gewoon dat gas intrappen en niet zo janken
Eenschquote:Op zondag 17 november 2019 18:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij jankt niet. Team vroeg om een update mbt de banden en Max zei dattie een beetje vibratie linksvoor opgepikt had ergens, maar dat het not too bad was
Spul van de Action.quote:Op zondag 17 november 2019 18:34 schreef Justevo het volgende:
Vettel kan het ook niet bijhouden, of de banden iig niet
Niet met deze ferarriquote:Op zondag 17 november 2019 18:34 schreef Justevo het volgende:
Vettel kan het ook niet bijhouden, of de banden iig niet
Goed geradenquote:Op zondag 17 november 2019 18:33 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Meh, 3/10 pepernoten
you couldnt really miss itquote:
Kan niet ver genoeg zijnquote:Op zondag 17 november 2019 18:33 schreef Justevo het volgende:
Leclerc is van 12 sec naar 18 sec op Verstappen gegaan..
Pirelli had al aangegeven dat die voor geen meter kloptequote:Op zondag 17 november 2019 18:35 schreef Abdus18 het volgende:
wat is die tire performance graphic x)
Ik vond vrij duidelijk wie wie aantiktequote:Op zondag 17 november 2019 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
MAG probeert de apex te halen terwijl RIC naast hem zit en ook de apex probeert te halen.
Is onzin. Een slechte benadering/gok van de regie.quote:Op zondag 17 november 2019 18:35 schreef Abdus18 het volgende:
wat is die tire performance graphic x)
Kakquote:
quote:Op zondag 17 november 2019 18:36 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Is onzin. Een slechte benadering/gok van de regie.
Grappig om te horen hoe Sky er heel serieus mee omgaat........quote:Op zondag 17 november 2019 18:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Pirelli had al aangegeven dat die voor geen meter klopte
Zolang ie niet lek rijdt is het goedquote:Op zondag 17 november 2019 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
Max moet nog een paar rondjes door
Racist! Die katoenplukker kan daar niks aan doen, call van het team!!!quote:
Niet grappigquote:Op zondag 17 november 2019 18:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Racist! Die katoenplukker kan daar niks aan doen, call van het team!!!
quote:Op zondag 17 november 2019 18:41 schreef Remco het volgende:
Ja 6 euro naar Ziggo was een betere investering geweest ik zat weer middenin de Duitse supermarktreclame toen dit gebeurde.
Gewoon zwarte vlag gevenquote:
Belachelijk dat hij niet kon verdedigen tegen Hamilton die gloednieuwe softs onder de auto had.quote:
Inderdaad. Wat een jankbalquote:Op zondag 17 november 2019 18:43 schreef Zorro het volgende:
Hamilton wordt ingehaald en meteen is zijn auto "stuk"
Ja waarom niet?quote:Op zondag 17 november 2019 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen een aanstormende Mercedes met drs en nieuwe banden.
Had die denkelijk niet verwacht, Max pakt er 2 hequote:Op zondag 17 november 2019 18:43 schreef Mansjester het volgende:
Wel verassend hoe makkelijk Max voorbij Lewis ging
Maar mooie actie
Ik mis Ricciardo bij Red Bull.quote:Op zondag 17 november 2019 18:43 schreef Justevo het volgende:
Albon.. hier had je nou echt eens kunnen laten zien wat je waard bent. Je hebt het een halve ronde volgehouden.
Dat woord is voor VBL gekkies.quote:Op zondag 17 november 2019 18:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ziedend is het juiste woord, ziedend
Je bent zelf een gekkiequote:Op zondag 17 november 2019 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat woord is voor VBL gekkies.
die board radio is niet live hequote:Op zondag 17 november 2019 18:43 schreef DeeBee het volgende:
Haha ja, het lag weer eens aan Lewis z'n auto.
Net of dir Max hielp...quote:
Doe normaalquote:Op zondag 17 november 2019 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Merc, duhquote:
Ik nietquote:
Ik bedoel dat Red Bull gewoon twee topcoureurs moet hebben.quote:
Genot is ook door VBL verzonnen.quote:Op zondag 17 november 2019 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kwam het in de FPCL topics ook vaak tegenquote:Op zondag 17 november 2019 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lol deze stemmingmakerijquote:Op zondag 17 november 2019 18:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bij een investigation is de eerste naam vaak het bokje..... Verstappen stond als eerste genoemd voor pit lane incident
Omdat hij een heethoofd is.quote:Op zondag 17 november 2019 18:45 schreef sasquatsch het volgende:
Mercedes weer koelingsproblemen?
Of door de hoogte?
Verstappen kon daar niks fout doenquote:Op zondag 17 november 2019 18:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bij een investigation is de eerste naam vaak het bokje..... Verstappen stond als eerste genoemd voor pit lane incident
VTEC Yoquote:Op zondag 17 november 2019 18:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik zie Hamilton de pit in gaan, en nu staat ie alweer 2 seconde achter Verstappen.
Ja, ben benieuwd of de Williamsen Hamilton ook nog in de weg gaan rijden. Zou wel zo eerlijk zijn.quote:Op zondag 17 november 2019 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel had stevig last van de Williamsen
Lolquote:Op zondag 17 november 2019 18:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bottas?quote:Op zondag 17 november 2019 18:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
was dat een herhaling ofzo? Ik zie Hamilton de pit in gaan, en nu staat ie alweer 2 seconde achter Verstappen.
Gekkies?quote:Op zondag 17 november 2019 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon feitelijke observatiequote:
Willams-MERCEDES. Ik geloof niet zo in comlplotten mar het is wel verdacht.quote:Op zondag 17 november 2019 18:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd of de Williamsen Hamilton ook nog in de weg gaan rijden. Zou wel zo eerlijk zijn.
Wie. Is....de Mol?quote:Op zondag 17 november 2019 18:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Klopt, daarom is het raar dat zijn naam als eerste stondquote:Op zondag 17 november 2019 18:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Verstappen kon daar niks fout doen
Het valt me ook op. Ocon en nu weer Williams Mercedes. Het is heel verdacht.quote:Op zondag 17 november 2019 18:48 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Willams-MERCEDES. Ik geloof niet zo in comlplotten mar het is wel verdacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |