Genot is ook door VBL verzonnen.quote:Op zondag 17 november 2019 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat woord is voor VBL gekkies.
Ik kwam het in de FPCL topics ook vaak tegenquote:Op zondag 17 november 2019 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lol deze stemmingmakerijquote:Op zondag 17 november 2019 18:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bij een investigation is de eerste naam vaak het bokje..... Verstappen stond als eerste genoemd voor pit lane incident
Omdat hij een heethoofd is.quote:Op zondag 17 november 2019 18:45 schreef sasquatsch het volgende:
Mercedes weer koelingsproblemen?
Of door de hoogte?
Verstappen kon daar niks fout doenquote:Op zondag 17 november 2019 18:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bij een investigation is de eerste naam vaak het bokje..... Verstappen stond als eerste genoemd voor pit lane incident
VTEC Yoquote:Op zondag 17 november 2019 18:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik zie Hamilton de pit in gaan, en nu staat ie alweer 2 seconde achter Verstappen.
Ja, ben benieuwd of de Williamsen Hamilton ook nog in de weg gaan rijden. Zou wel zo eerlijk zijn.quote:Op zondag 17 november 2019 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel had stevig last van de Williamsen
Lolquote:Op zondag 17 november 2019 18:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bottas?quote:Op zondag 17 november 2019 18:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
was dat een herhaling ofzo? Ik zie Hamilton de pit in gaan, en nu staat ie alweer 2 seconde achter Verstappen.
Gekkies?quote:Op zondag 17 november 2019 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon feitelijke observatiequote:
Willams-MERCEDES. Ik geloof niet zo in comlplotten mar het is wel verdacht.quote:Op zondag 17 november 2019 18:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd of de Williamsen Hamilton ook nog in de weg gaan rijden. Zou wel zo eerlijk zijn.
Wie. Is....de Mol?quote:Op zondag 17 november 2019 18:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Klopt, daarom is het raar dat zijn naam als eerste stondquote:Op zondag 17 november 2019 18:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Verstappen kon daar niks fout doen
Het valt me ook op. Ocon en nu weer Williams Mercedes. Het is heel verdacht.quote:Op zondag 17 november 2019 18:48 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Willams-MERCEDES. Ik geloof niet zo in comlplotten mar het is wel verdacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |