Sjra De Klerk is op dit moment vier tienden per ronden sneller dan Albonquote:Op zondag 17 november 2019 18:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar hij moet zo lang mogelijk sjarel dekerk afhouden straks.
6 tiendenquote:Op zondag 17 november 2019 18:31 schreef Sabata het volgende:
[..]
Sjra De Klerk is op dit moment vier tienden per ronden sneller dan Albon
In hun tuinstoel Schultenbräu drinken voor de deur van de pitsquote:Op zondag 17 november 2019 18:30 schreef -Chakotay- het volgende:
die gasten die die bandjes wisselen.. wat doen die gasten normaal gesproken in hun leven?
Ik hoop het ook..samen met Ferrari...al was die dit jaar al een stuk minder dominantquote:Op zondag 17 november 2019 18:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het Mercedes-tijdperk is voorbij volgend jaar. Hopelijk.
DUS TOCH.quote:Op zondag 17 november 2019 18:31 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
In hun tuinstoel Schultenbräu drinken voor de deur
nee maar serieusquote:Op zondag 17 november 2019 18:31 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
In hun tuinstoel Schultenbräu drinken voor de deur
't zijn automonteurs ... tijdens het weekend sleutelen ze aan de auto en tijdens de race doen ze de banden.quote:
Waarom?quote:Op zondag 17 november 2019 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
Ik dacht dat MAG fout zat in de crash met RIC
Bombcardo ramt er weer eens iemand af, terechte straf dus. Tijd dat ie eens stopt met anderen benadelen met zijn need for speed rijstijl.quote:Op zondag 17 november 2019 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
Ik dacht dat MAG fout zat in de crash met RIC
Die zijn in dienst van het team als monteurs. RBR en Williams hebben vaker scrambles op de fabriek, dat ze ineens alles moeten laten vallen voor een pitstopsimulatiequote:die gasten die die bandjes wisselen.. wat doen die gasten normaal gesproken in hun leven?
Als ze beiden op een 1-stopper zitten dan is er niks aan de hand.quote:Op zondag 17 november 2019 18:32 schreef DeeBee het volgende:
De altijd onsympathieke Lewis H. blijft te dichtbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |