quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:01 schreef F1gamer het volgende:
Zo ik hoef geen moeite meer doen voor een OP![]()
Ik laat het voortaan over aan Nattekat
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
@:zoem of @:Nattekat Even een OP geflanseld voor Mexico GP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:18 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc: mist gewoon compleet zijn apex en glijdt van zijn lijn naar Verstappen die meer dan genoeg ruimte liet, iedereen weet dat je geen gas moet geven in de eerste bocht aan de binnenkant.
Verstappen: heeft een klein overstuur moment waarbij hij mogelijk Hamilton lichtjes heeft geraakt. Hamilton had een iets groter moment, maar ook niets kwalijks verder.
Je kan het leuk brengen, maar deze complete vergelijking gaat mank. Ik kan nu van harte aanraden om het gewoon hierbij te laten (iedereen), anders gaat dit topic het volgende weekend niet halen.
En dit is dus waar veel mensen een probleem mee hebben. In de eerste post, in het bold staat een overduidelijke mod-opmerking. Kun je als gebruiker niet blij mee zijn, maar prima.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton rijdt ook bijna de band van Vettel kapot, ook fout. Kimi werd gesandwicht, ook fout. Vettel had het gore lef om te verdedigen op het rechte eind, ook fout. Iedereen die niet netjes in slagvolgorde blijft rijden fout. Leclerc die zijn verlies niet neemt en compleet de bocht mist en Verstappen van de baan rost? Neh, dat kan.
Ik weet niet wat voor act je aan het opvoeren bent, maar het is doodvermoeiend en verpest de sfeer hier volkomen. Hierbij het vriendelijke verzoek om of gewoon normaal te reageren, of gewoon niet.
Ik ben een betrokkene. Je doet alsof je acties geïsoleerd zijn. Maar ze hebben invloed op iedereen die hier post. Hoe moet ik weten wanneer je iets zegt hoe ik daar op moet reageren als je zo inconsequent bent?quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Verschillende users, verschillende aanpakken. Bij sommige users werkt een korte dm, bij anderen is wat meer argumentatie nodig, weer anderen weten dondersgoed dat ze fout zitten. Als je goed hebt opgelet zie je dat ik nooit deelneem aan dergelijke discussies, nu gebruik ik het om mijn punt te maken omdat dit wel heel overduidelijk is.
Ik word persoonlijk een beetje moe van dat 'ik als ex-mod' argument. Allemaal leuk en aardig, maar het forum van nu is niet meer het forum van 2005. Wederom komt het commentaar van de reservebank, niet van de betrokkenen. Als de betrokkenen er een probleem mee hebben, dan staat het ze vrij om me aan te schieten, maar dat gebeurt dus niet.
Ik vond het wel duidelijk. Deze mod kent zijn pappenheimers. Je kan niet iedereen pleasen. Verder ook eens dat de ex-mod kaart vermoeiend is.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:22 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ben een betrokkene. Je doet alsof je acties geïsoleerd zijn. Maar ze hebben invloed op iedereen die hier post. Hoe moet ik weten wanneer je iets zegt hoe ik daar op moet reageren als je zo inconsequent bent?
Nogmaals, als je je modposts en gebruikerposts scheidt, wordt je al een stuk duidelijker.
Voor iedereen.
Zeg ik dat over Max, wordt het weer weggehaald.quote:Op zondag 3 november 2019 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk rijdt Leclerc hem eraf in bocht 1.
Omdatquote:Op zondag 3 november 2019 12:42 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Zeg ik dat over Max, wordt het weer weggehaald.
Misschien toch tijd voor het ”Max Verstappen polonaise” topic?
F1 / Albon, nu al beter dan Max!quote:Op zondag 3 november 2019 22:50 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom wordt mijn post verwijderd? Ik zeg alleen maar dat Albon sinds zijn overstap meer punten heeft behaald dan Verstappen
Ja dat zijn ze.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:06 schreef McLaren_Fan het volgende:
Vraagje aan de mods. Klopt het dat er weer posts verwijderd zijn uit het Zandvoort topic?
Heb er verder geen moeite mee, want had dat ook niet met de post van Pumpalov. Maar mijns inziens is de reactie van Kyran gelijkwaardig aan wat Pumpalov postte.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:21 schreef zoem het volgende:
Ik ben niet ingelezen op dat topic, maar als dat van Kyran niet volgens beleid is dan hoort dat dezelfde behandeling te krijgen ongeacht of iemand nou zwart, blauw of rood is. Kun je aangeven om welke post(s) het gaat? Dan kan iemand van ons er opnieuw naar kijken.
Staat er al sinds gisteren.quote:Op donderdag 14 november 2019 10:51 schreef ondeugend het volgende:
Tijd voor een voorbeschouwing dacht ik
Bizar ik heb nog gecheckt!quote:Op donderdag 14 november 2019 10:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Staat er al sinds gisteren.
Niet in m'n myattquote:Op donderdag 14 november 2019 10:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Staat er al sinds gisteren.
Daar ging het idd in eerste instantie mis.. hij is/was niet gekoppeld.quote:
quote:
Ach so ik zie het nu ja.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Daar ging het idd in eerste instantie mis.. hij is/was niet gekoppeld.
Traditiegetrouw open ik die donderdag tijdens mijn lunchpauze, niet zo ongeduldigquote:Op donderdag 14 november 2019 10:51 schreef ondeugend het volgende:
Tijd voor een voorbeschouwing dacht ik
Desalniettemin krijg je met den roe en ga je in de zak!quote:Op donderdag 14 november 2019 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Traditiegetrouw open ik die donderdag tijdens mijn lunchpauze, niet zo ongeduldig
En die reeks is gesloten en kan alleen door een moderator heropend worden. Er is niks fout gegaan
quote:Op donderdag 14 november 2019 12:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Desalniettemin krijg je met den roe!![]()
Omdat het kan!
hij treedt niet af, maar verwijderd gewoon deze postsquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:37 schreef daNpy het volgende:
Wanneer treed @:Nattekat eens terug als moderator?
Ik denk dat er nu wel genoeg bewezen is dat hij ongeschikt is voor de functie.
Als je welwillende users weg blijft jagen wordt het tijd om eens in de spiegel te kijken.
Wat er niet is kun je ook niet fout doenquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij treedt niet af, maar verwijderd gewoon deze posts
wel met je eens dat het beter moet, op deze manier jaag je mensen die wat extra's brengen weg en dat kan nooit de bedoeling zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat er niet is kun je ook niet fout doen
Ja, ik kan en wil niet 24/7 elke uur van de dag alles in de gaten houden. Daarom is er een TR-knop om crew op te hoogte te stellen.quote:
Ik heb zelfreflectie hoog in het vaandel staan, maar voel me desondanks niet bijzonder aangesproken.quote:Wat een troosteloze hoop incompetentie, gefeliciteerd met het verpesten van een forum op deze manier.
Je quote een prima onderbouwde reactie met eenquote:Ik zou me inderdaad nóg meer focussen op welwillende users wegjagen, dat gaat jullie echt goed af
Denk dat we daar de crux hebben van de moderatie in dit subforum.quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik heb zelfreflectie hoog in het vaandel staan, maar voel me desondanks niet bijzonder aangesproken.
Die prima onderbouwde reactie is al tig keer onderuit gehaald door mensen die wél de race hebben gekeken en niet alleen een replay. Dan volstaat eenquote:Je quote een prima onderbouwde reactie met een.
Ondanks dat we als modteam zo veel mogelijk moeten nastreven om het beleid op dezelfde manier uit te voeren, kunnen individuele acties afwijken. Ik ben immers Nattekat niet en hij mij niet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Denk dat we daar de crux hebben van de moderatie in dit subforum.
Kijk maar een paar posts boven je waar je collega iemand die de moeite nam een mooie OP te maken wéér weg jaagt. Vooral die oogkleppen ophouden, dan bestaat het probleem niet.
Zelfreflectie
Wat is er nou raar aan dat de halo zicht kan belemmeren? Leg mij dat eens uit. Ik zie niet in waarom dat eenquote:Die prima onderbouwde reactie is al tig keer onderuit gehaald door mensen die wél de race hebben gekeken en niet alleen een replay. Dan volstaat eenmeer dan prima.
Snap ik. ik moet eerlijk toegeven dat ik jou vrij weinig zie modden, Nattekat meer. Echter probeert de laatste nogal zijn stempel te drukken, ook als users aangeven het er niet mee eens te zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Ondanks dat we als modteam zo veel mogelijk moeten nastreven om het beleid op dezelfde manier uit te voeren, kunnen individuele acties afwijken. Ik ben immers Nattekat niet en hij mij niet.
Snap ik.quote:Over de OP-kwestie is zowel voor als achter de schermen inmiddels uitvoerig gesproken. Het zat mij ook niet lekker, maar aangezien ik er verder niet bij betrokken ben geweest ga ik daar voor de schermen geen uitspraak over doen.
Klopt.quote:Je voelt je nu persoonlijk benadeeld, omdat ik jouw reactie er vanochtend toevallig tussenuit pak en niet die van andere trollen waar de eigenlijke frustratie ligt.
In de live discussie modden is een bijna onmogelijke taak. Mensen zullen echt wel sneller over de trollen heen lezen. Maar ook in de aanloop van deze race en nu de afhandeling zijn er meer dan genoeg posters, vaak dezelfde, te vinden die een dwaze stelling neerplempen om reacties uit te lokken.quote:Dat mag, maar het is niet mijn insteek. Tijdens livesessies is er wat meer ruimte voor uitspattingen omdat de reactiesnelheid enorm hoog ligt, maar nu de discussie weer in een rustig tempo zit mag ook het discussieniveau en de vriendelijkheid/toon naar elkaar toe gewoon weer normaal. Meer vraag ik echt niet.
Dat was express niet het stuk wat ik quote. En slaat trouwens ook nergens op bij de actie Albon- Hamilton, maar dat terzijde.quote:Wat is er nou raar aan dat de halo zicht kan belemmeren? Leg mij dat eens uit. Ik zie niet in waarom dat eenverdient.
Lul niet, ik heb het zelf als mod meegemaakt hoe het werkt. In de bantekst stond dat ik gebanned was vanwege een opmerking in F1. Aangezien dat mijn enige post was in F1 die dag.... is dat ook de reden.quote:Op zondag 1 december 2019 19:50 schreef zoem het volgende:
Ik begrijp dat je hier verhaal komt halen, maar wij mods maken die beslissing niet. Voor tekst en uitleg zal ik je door moeten verwijzen naar forum@fok.nl waar een (F)A je vraag kan beantwoorden.
Minder irritant dan Tomquote:Op maandag 2 december 2019 11:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lul niet, ik heb het zelf als mod meegemaakt hoe het werkt. In de bantekst stond dat ik gebanned was vanwege een opmerking in F1. Aangezien dat mijn enige post was in F1 die dag.... is dat ook de reden.
Wat vind jij van Tim Coronel?
Ik vertel slechts de waarheid. (Forum) admins lezen op eigen initiatief ook wel eens mee in F1 om in kaart te brengen hoe het reilt en zeilt. De sfeer is al langer punt van aandacht. Natuurlijk kunnen mods een (F)A aantikken om een persoon even na te trekken, maar daar is hier geen sprake van geweest. Meer kan ik er niet over zeggen omdat dat niet tot mijn bevoegdheden behoort.quote:Op maandag 2 december 2019 11:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lul niet, ik heb het zelf als mod meegemaakt hoe het werkt. In de bantekst stond dat ik gebanned was vanwege een opmerking in F1. Aangezien dat mijn enige post was in F1 die dag.... is dat ook de reden.
Wat vind jij van Tim Coronel?
Ja en wat vind je nu van Tim Coronel?quote:Op maandag 2 december 2019 11:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vertel slechts de waarheid. (Forum) admins lezen op eigen initiatief ook wel eens mee in F1 om in kaart te brengen hoe het reilt en zeilt. De sfeer is al langer punt van aandacht. Natuurlijk kunnen mods een (F)A aantikken om een persoon even na te trekken, maar daar is hier geen sprake van geweest. Meer kan ik er niet over zeggen omdat dat niet tot mijn bevoegdheden behoort.
Tja, zelfde vraag als Carlo en Ron Boszhard. De ene broer is meer succesvol dan de ander. Zou zeggen, kijk ER en beoordeel Tim opnieuw.quote:Op maandag 2 december 2019 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja en wat vind je nu van Tim Coronel?
Ik dacht dat Tom meedeed aan ERquote:Op maandag 2 december 2019 11:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Tja, zelfde vraag als Carlo en Ron Boszhard. De ene broer is meer succesvol dan de ander. Zou zeggen, kijk ER en beoordeel Tim opnieuw.
Dat kan.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:59 schreef F1gamer het volgende:
Kan deze link : http://www.f1countdown.com/ in de OP van de algemene topic?
Het nadeel van alles in één keer beschikbaar is ook een beetje dat samen kijken niet kan, en zo'n topic binnen no time dood isquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:16 schreef babylon het volgende:
Lekker al die spoilers in het algemene topic als je niet een no-life binger bent :/
Weet ik veel, ik heb pas twee afleveringen gezien en het topic direct weg geklikt toen ik zag waar het over ging.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het nadeel van alles in één keer beschikbaar is ook een beetje dat samen kijken niet kan, en zo'n topic binnen no time dood is
En zo veel spoilers zijn er toch niet als je het seizoen gevolgd hebt
Ik heb er ook twee gezien, maar in die twee zat echt helemaal niks wat ik als spoilers beschouw. Zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:22 schreef babylon het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb pas twee afleveringen gezien en het topic direct weg geklikt toen ik zag waar het over ging.
Maar ok, ik blijf er wel weg tot ik zelf alles heb gezien :s
Dat zou ik ook graag willen weten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:49 schreef babylon het volgende:
Iets anders, komt er nog een F1 manager dit jaar?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:49 schreef babylon het volgende:
Iets anders, komt er nog een F1 manager dit jaar?
Is onderwegquote:
Je bent vooral nu aan het stoken en anderen aan het uitlokken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:00 schreef McLaren_Fan het volgende:
De waarheid is te hard voor je Red_85?
Neuh iedereen had wel verwacht dat je weer onder de steen vandaan zou komen in een geval als dit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:29 schreef McLaren_Fan het volgende:
Ben benieuwd of ik een van krijg voor het benoemen van feiten! Beetje eelt op de ziel kweken is voor sommigen ook wel eens tijd!
Dank je! En ik blijf me trouw melden met de Zandvoortse ellendequote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:30 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Neuh iedereen had wel verwacht dat je weer onder de steen vandaan zou komen in een geval als dit.
Reageer niet. Vind je net zo vervelend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:59 schreef Red_85 het volgende:
Kunnen jullie mods nu eens wat doen aan troll mclarenfan?
Nu wel genoeg bewijs toch?
Voor de verandering schaar ik me nu achter de rest. Op dit moment ben je niks anders aan het doen dan trollen, iets wat we hier gewoon niet willen zien.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:00 schreef McLaren_Fan het volgende:
De waarheid is te hard voor je Red_85?
Jouw mening ken ik al NattePoes, en die neem ik dan ook zeker niet serieus. Dat jij nog mod bent is sowieso een grote grap!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor de verandering schaar ik me nu achter de rest. Op dit moment ben je niks anders aan het doen dan trollen, iets wat we hier gewoon niet willen zien.
Vooral zo door gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:57 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Jouw mening ken ik al NattePoes, en die neem ik dan ook zeker niet serieus. Dat hij nog mod bent is sowieso een grote grap!
Ga je gangquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:12 schreef F1gamer het volgende:
Kan er Live topics worden aangemaakt voor sim races van morgen met een aantal (ex) F1 coureurs?
Er wordt geluisterd naar een paar labiele fokkers die een onderwerp niet zo interessant vinden.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:00 schreef opgebaarde het volgende:
Dus, ik zie een Instagram posting van een coureur of een interview waar het even niet gaat over een race.
Dan mag dit niet besproken worden in het F1 topic, maar moet hier elke keer een nieuw topic over geopend worden?
Ik begrijp de reden niet zo goed. Ik heb de indruk dat er.nu geluisterd wordt naar een paar labiele fokkers die een onderwerp niet interessant vinden en dus wensen dat het niet besproken wordt. Ik hoor graag een betere theorie
Daar sta je zeker niet alleen in, het is ook behoorlijk vervelend. Een TR zetten is vele malen meer effectief, maar dat is nu helemaal niet gebeurd.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:23 schreef opgebaarde het volgende:
Top, ik was benieuwd of jullie zaten te wachten op topics met lullige onderwerpen.
Begrijp ook wel dat je een topic niet wil laten domineren door een onzin onderwerp. Alleen als er wel bijzonder negatief gereageerd mag worden op de coureur, zet dat wel een toon. Zeker als daarop reageren ongewenst is.
Wat ook een toon zet. Is users die openbaar graag klagen dat het onderwerp hen niet zint. Mijns inziens kunnen dat soort huilpostings net zoals de reacties ook beter verwijderd worden. Sta ik daar in alleen?
Het ging allang niet meer over Hamiltons mening over het onderwerp en er zijn al duizend topics over het onderwerp. Ik vind het heel terecht dat ik dan vraag of het in het F1 topic over F1 mag gaan. Als er tien posts over bakken van taarten gaan, omdat Ocon wel eens een taart bakt, zou ik hetzelfde vragen. Zeker als half FOK over taarten bakken gaat.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:23 schreef opgebaarde het volgende:
Top, ik was benieuwd of jullie zaten te wachten op topics met lullige onderwerpen.
Begrijp ook wel dat je een topic niet wil laten domineren door een onzin onderwerp. Alleen als er wel bijzonder negatief gereageerd mag worden op de coureur, zet dat wel een toon. Zeker als daarop reageren ongewenst is.
Wat ook een toon zet. Is users die openbaar graag klagen dat het onderwerp hen niet zint. Mijns inziens kunnen dat soort huilpostings net zoals de reacties ook beter verwijderd worden. Sta ik daar in alleen?
Klopt, iemand vindt Hamilton een mongool (verrassend), daarop vindt iemand het überhaupt nergens op slaan wat Hamilton zegt.quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Het ging allang niet meer over Hamiltons mening over het onderwerp en er zijn al duizend topics over het onderwerp. Ik vind het heel terecht dat ik dan vraag of het in het F1 topic over F1 mag gaan. Als er tien posts over bakken van taarten gaan, omdat Ocon wel eens een taart bakt, zou ik hetzelfde vragen. Zeker als half FOK over taarten bakken gaat.
Alleen de posts waar anderen voor rotte vis worden uitgemaakt of posts die echt te ver gingen zijn weg, samen met de complete discussie die volgt. Aangezien één kant veruit in de meerderheid is, zal die zeldzame post van de andere kant sneller gemist worden.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:35 schreef opgebaarde het volgende:
Zijn nu alle postings waar Hamilton niet wordt veroordeeld verwijderd, en de rest is grotendeels blijven staan?
Als je het er niet mee eens bent, is dat geen reden om het dan maar weg te flikkeren
Heel die discussie kan me werkelijk waar gestolen worden en het liefst nog gooi ik alles weg zodat het weer over de F1 gaat. Ik let niet zo op wat er gezegd wordt of wie het zegt. En het zou zomaar kunnen dan Maniack vooral reageerde op posts die wel te ver gingen, dan verdwijnen ze ook.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:16 schreef opgebaarde het volgende:
Die discussie staat er toch nog steeds?
Alleen zonder de postings van vooral maniack, ook zijn genuanceerde postings zijn weg. Alles wat het een beetje voor Hamilton of zijn boodschap opnam, is weg. (Edit: ok dat is niet waar, een posting met alleen de huillach is blijven staan. Excuus)
En praat niet over rotte vis. Je laat nota bene de postings van vos gewoon staan.
Zeg dan gewoon eerlijk dat wat jou niet zint, wegflikkert en dat iedereen die jouw standpunt rondom Hamilton en discriminatie niet deelt het lekker uitzoekt.
Die hele discussie is toch onderdeel van de f1 nu Ham en Merc het aanhalen?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel die discussie kan me werkelijk waar gestolen worden en het liefst nog gooi ik alles weg zodat het weer over de F1 gaat. Ik let niet zo op wat er gezegd wordt of wie het zegt. En het zou zomaar kunnen dan Maniack vooral reageerde op posts die wel te ver gingen, dan verdwijnen ze ook.
Gelukkig gaan we bijna weer racenquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Iedereen schijnt er z'n linkse, neutrale of rechtse plasje overheen te moeten doen en het verbetert de sfeer niet echt.
Het zijn de FOM en Mercedes die zich nu ineens heel erg aan het profileren zijn op deze thema's dus is het logisch dat erover gediscussieerd wordt. Dat het vervolgens alleen maar polarisatie in de hand werkt is mijn inziens ook meteen de reden waarom bedrijven zich niet met dit soort politiek moeten bezighouden.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zou de hele "BLM" / "wit" / "blank" / "Hamilton" discussie ergens anders gevoerd kunnen worden en bij voorkeur niet in het F1 topic?
Iedereen schijnt er z'n linkse, neutrale of rechtse plasje overheen te moeten doen en het verbetert de sfeer niet echt.
Als iemand dit over Max zegt wordt het meteen verwijdert, waarom dan zelf steeds die posts dat Mercedes er af gereden moet worden? Beetje hypocriet vind je niet?quote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Albon deed één ding fout: Hamilton niet mee het graf in nemen.
Geloof het of niet, ik heb letterlijk 5 minuten geleden nog een klacht gekregen dat ik dat niet weghaal. Wat is het nou?quote:Op zondag 5 juli 2020 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iemand dit over Max zegt wordt het meteen verwijdert, waarom dan zelf steeds die posts dat Mercedes er af gereden moet worden? Beetje hypocriet vind je niet?
Wat is het nou? Vrij duidelijk toch. Bijna alles over Max heb je verwijderd en dan maak je zelf constant van die trieste posts. (waar je verder totaal niet op in gaat nu, dus dat is het nou) Het slaat gewoon nergens op om te hopen dat coureurs er uit gaan en dat constant melden.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik heb letterlijk 5 minuten geleden nog een klacht gekregen dat ik dat niet weghaal. Wat is het nou?
Ik haal alleen achterlijke reacties weg die werkelijk nergens op slaan. Er blijft gewoon genoeg staan, en als jouw posts er niet bij horen zou ook toch even in de spiegel kijken.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is het nou? Vrij duidelijk toch. Bijna alles over Max heb je verwijderd en dan maak je zelf constant van die trieste posts. (waar je verder totaal niet op in gaat nu, dus dat is het nou) Het slaat gewoon nergens op om te hopen dat coureurs er uit gaan en dat constant melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |