abonnement Unibet Coolblue
pi_189935948
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 10:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Staat er al sinds gisteren.
Bizar ik heb nog gecheckt! :@
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_189936339
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 10:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Staat er al sinds gisteren.
Niet in m'n myatt
pi_189936356
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 12:00 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Niet in m'n myatt
Daar ging het idd in eerste instantie mis.. hij is/was niet gekoppeld.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 14 november 2019 @ 12:02:42 #129
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189936373
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 12:00 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Niet in m'n myatt
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 12:01 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Daar ging het idd in eerste instantie mis.. hij is/was niet gekoppeld.
Ach so ik zie het nu ja.
And so is the past
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 november 2019 @ 12:06:21 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189936425
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 10:51 schreef ondeugend het volgende:
Tijd voor een voorbeschouwing dacht ik O-)
Traditiegetrouw open ik die donderdag tijdens mijn lunchpauze, niet zo ongeduldig :P

En die reeks is gesloten en kan alleen door een moderator heropend worden. Er is niks fout gegaan :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_189936459
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 12:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Traditiegetrouw open ik die donderdag tijdens mijn lunchpauze, niet zo ongeduldig :P

En die reeks is gesloten en kan alleen door een moderator heropend worden. Er is niks fout gegaan :)
Desalniettemin krijg je met den roe en ga je in de zak! oO/
Omdat het kan!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 november 2019 @ 12:08:51 #132
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189936470
quote:
12s.gif Op donderdag 14 november 2019 12:08 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Desalniettemin krijg je met den roe! oO/
Omdat het kan!
:{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 15 november 2019 @ 08:37:27 #133
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189949851
Wanneer treed @Nattekat eens terug als moderator?
Ik denk dat er nu wel genoeg bewezen is dat hij ongeschikt is voor de functie.

Als je welwillende users weg blijft jagen wordt het tijd om eens in de spiegel te kijken.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_189949888
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 november 2019 08:37 schreef daNpy het volgende:
Wanneer treed @:Nattekat eens terug als moderator?
Ik denk dat er nu wel genoeg bewezen is dat hij ongeschikt is voor de functie.

Als je welwillende users weg blijft jagen wordt het tijd om eens in de spiegel te kijken.
hij treedt niet af, maar verwijderd gewoon deze posts
  vrijdag 15 november 2019 @ 08:51:29 #135
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189949965
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 08:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hij treedt niet af, maar verwijderd gewoon deze posts
Wat er niet is kun je ook niet fout doen (8>
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 15 november 2019 @ 09:00:28 #136
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189950040
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 08:51 schreef daNpy het volgende:

[..]

Wat er niet is kun je ook niet fout doen (8>
wel met je eens dat het beter moet, op deze manier jaag je mensen die wat extra's brengen weg en dat kan nooit de bedoeling zijn.
  dinsdag 19 november 2019 @ 09:02:06 #137
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190017484
Oh nu wordt er wel gemodereerd?
Wat een troosteloze hoop incompetentie, gefeliciteerd met het verpesten van een forum op deze manier.

Ik zou me inderdaad nóg meer focussen op welwillende users wegjagen, dat gaat jullie echt goed af _O_
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 19 november 2019 @ 09:41:43 #138
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190017817
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 09:02 schreef daNpy het volgende:
Oh nu wordt er wel gemodereerd?
Ja, ik kan en wil niet 24/7 elke uur van de dag alles in de gaten houden. Daarom is er een TR-knop om crew op te hoogte te stellen.
quote:
Wat een troosteloze hoop incompetentie, gefeliciteerd met het verpesten van een forum op deze manier.
Ik heb zelfreflectie hoog in het vaandel staan, maar voel me desondanks niet bijzonder aangesproken.
quote:
Ik zou me inderdaad nóg meer focussen op welwillende users wegjagen, dat gaat jullie echt goed af _O_
Je quote een prima onderbouwde reactie met een :'). Hoe is dat nou sfeerbevorderlijk? Dat zie ik als elkaar lopen vervelen. Reageer dan met een onderbouwde reactie terug of in ieder geval meer dan slechts een ik-vind-dit-belachelijk smilie.
  dinsdag 19 november 2019 @ 10:03:48 #139
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190017992
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 09:41 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik heb zelfreflectie hoog in het vaandel staan, maar voel me desondanks niet bijzonder aangesproken.

Denk dat we daar de crux hebben van de moderatie in dit subforum.
Kijk maar een paar posts boven je waar je collega iemand die de moeite nam een mooie OP te maken wéér weg jaagt. Vooral die oogkleppen ophouden, dan bestaat het probleem niet.
Zelfreflectie :')

quote:
Je quote een prima onderbouwde reactie met een :').
Die prima onderbouwde reactie is al tig keer onderuit gehaald door mensen die wél de race hebben gekeken en niet alleen een replay. Dan volstaat een :') meer dan prima.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 19 november 2019 @ 11:15:09 #140
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190018739
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:03 schreef daNpy het volgende:

[..]

Denk dat we daar de crux hebben van de moderatie in dit subforum.
Kijk maar een paar posts boven je waar je collega iemand die de moeite nam een mooie OP te maken wéér weg jaagt. Vooral die oogkleppen ophouden, dan bestaat het probleem niet.
Zelfreflectie :')
Ondanks dat we als modteam zo veel mogelijk moeten nastreven om het beleid op dezelfde manier uit te voeren, kunnen individuele acties afwijken. Ik ben immers Nattekat niet en hij mij niet.

Over de OP-kwestie is zowel voor als achter de schermen inmiddels uitvoerig gesproken. Het zat mij ook niet lekker, maar aangezien ik er verder niet bij betrokken ben geweest ga ik daar voor de schermen geen uitspraak over doen.

Je voelt je nu persoonlijk benadeeld, omdat ik jouw reactie er vanochtend toevallig tussenuit pak en niet die van andere trollen waar de eigenlijke frustratie ligt. Dat mag, maar het is niet mijn insteek. Tijdens livesessies is er wat meer ruimte voor uitspattingen omdat de reactiesnelheid enorm hoog ligt, maar nu de discussie weer in een rustig tempo zit mag ook het discussieniveau en de vriendelijkheid/toon naar elkaar toe gewoon weer normaal. Meer vraag ik echt niet.
quote:
Die prima onderbouwde reactie is al tig keer onderuit gehaald door mensen die wél de race hebben gekeken en niet alleen een replay. Dan volstaat een :') meer dan prima.
Wat is er nou raar aan dat de halo zicht kan belemmeren? Leg mij dat eens uit. Ik zie niet in waarom dat een :') verdient.
  dinsdag 19 november 2019 @ 11:22:46 #141
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190018820
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 11:15 schreef zoem het volgende:

[..]

Ondanks dat we als modteam zo veel mogelijk moeten nastreven om het beleid op dezelfde manier uit te voeren, kunnen individuele acties afwijken. Ik ben immers Nattekat niet en hij mij niet.
Snap ik. ik moet eerlijk toegeven dat ik jou vrij weinig zie modden, Nattekat meer. Echter probeert de laatste nogal zijn stempel te drukken, ook als users aangeven het er niet mee eens te zijn.
Als je dan over zelfreflectie begint is dat natuurlijk wat vreemd.

quote:
Over de OP-kwestie is zowel voor als achter de schermen inmiddels uitvoerig gesproken. Het zat mij ook niet lekker, maar aangezien ik er verder niet bij betrokken ben geweest ga ik daar voor de schermen geen uitspraak over doen.
Snap ik.
Het zou echter wel van daadkracht getuigen, als er een statement wordt afgegeven.
"We hebben het er over gehad, en we gaan het zo-en-zo doen". Dan weet iedereen waar hij aan toe is. Als we ons dan aan Nattekats regeltjes moet houden, prima. Niet huilen dan dat mensen geen moeite meer doen voor mooie OP's of het forum minder serieus nemen.
Als het niet strookt met Nattekats visie ga ik er vanuit dat daar professioneel mee om wordt gegaan.

quote:
Je voelt je nu persoonlijk benadeeld, omdat ik jouw reactie er vanochtend toevallig tussenuit pak en niet die van andere trollen waar de eigenlijke frustratie ligt.
Klopt.

quote:
Dat mag, maar het is niet mijn insteek. Tijdens livesessies is er wat meer ruimte voor uitspattingen omdat de reactiesnelheid enorm hoog ligt, maar nu de discussie weer in een rustig tempo zit mag ook het discussieniveau en de vriendelijkheid/toon naar elkaar toe gewoon weer normaal. Meer vraag ik echt niet.
In de live discussie modden is een bijna onmogelijke taak. Mensen zullen echt wel sneller over de trollen heen lezen. Maar ook in de aanloop van deze race en nu de afhandeling zijn er meer dan genoeg posters, vaak dezelfde, te vinden die een dwaze stelling neerplempen om reacties uit te lokken.
Het is dan aan de welwillende users om daar niet op te reageren, want daar wordt wél op gemod. De omgekeerde wereld, wat ook al tot in ten treure is besproken en nog steeds actief wanbeleid is.

quote:
Wat is er nou raar aan dat de halo zicht kan belemmeren? Leg mij dat eens uit. Ik zie niet in waarom dat een :') verdient.
Dat was express niet het stuk wat ik quote. En slaat trouwens ook nergens op bij de actie Albon- Hamilton, maar dat terzijde.

[ Bericht 19% gewijzigd door daNpy op 19-11-2019 12:04:05 ]
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 19 november 2019 @ 12:02:27 #142
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190019240
dubbel
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_190218458
Een 6 uurs ban omdat ik Tim Coronel het mongolide broertje van Tom noemde? Lol wat? Sinds wanneer is het verboden om de gebroeders Coronel debielen te vinden?
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 1 december 2019 @ 19:50:56 #144
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190219437
Ik begrijp dat je hier verhaal komt halen, maar wij mods maken die beslissing niet. Voor tekst en uitleg zal ik je door moeten verwijzen naar forum@fok.nl waar een (F)A je vraag kan beantwoorden.
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 december 2019 @ 20:31:01 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_190220376
@pmponer Dergelijke uitlokposts zorgen er alleen maar voor dat de vlam in de pan slaat, dus die haal ik dan gewoon weg. Als je daar vragen over hebt kan je gewoon hier terecht of in de dm, dan blijft het topic zelf schoon.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_190228453
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:50 schreef zoem het volgende:
Ik begrijp dat je hier verhaal komt halen, maar wij mods maken die beslissing niet. Voor tekst en uitleg zal ik je door moeten verwijzen naar forum@fok.nl waar een (F)A je vraag kan beantwoorden.
Lul niet, ik heb het zelf als mod meegemaakt hoe het werkt. In de bantekst stond dat ik gebanned was vanwege een opmerking in F1. Aangezien dat mijn enige post was in F1 die dag.... is dat ook de reden.

Wat vind jij van Tim Coronel?
U MAD?
  maandag 2 december 2019 @ 11:26:40 #147
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_190228815
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 11:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Lul niet, ik heb het zelf als mod meegemaakt hoe het werkt. In de bantekst stond dat ik gebanned was vanwege een opmerking in F1. Aangezien dat mijn enige post was in F1 die dag.... is dat ook de reden.

Wat vind jij van Tim Coronel?
Minder irritant dan Tom
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 2 december 2019 @ 11:36:24 #148
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190228984
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 11:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Lul niet, ik heb het zelf als mod meegemaakt hoe het werkt. In de bantekst stond dat ik gebanned was vanwege een opmerking in F1. Aangezien dat mijn enige post was in F1 die dag.... is dat ook de reden.

Wat vind jij van Tim Coronel?
Ik vertel slechts de waarheid. (Forum) admins lezen op eigen initiatief ook wel eens mee in F1 om in kaart te brengen hoe het reilt en zeilt. De sfeer is al langer punt van aandacht. Natuurlijk kunnen mods een (F)A aantikken om een persoon even na te trekken, maar daar is hier geen sprake van geweest. Meer kan ik er niet over zeggen omdat dat niet tot mijn bevoegdheden behoort.
pi_190229027
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 11:36 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik vertel slechts de waarheid. (Forum) admins lezen op eigen initiatief ook wel eens mee in F1 om in kaart te brengen hoe het reilt en zeilt. De sfeer is al langer punt van aandacht. Natuurlijk kunnen mods een (F)A aantikken om een persoon even na te trekken, maar daar is hier geen sprake van geweest. Meer kan ik er niet over zeggen omdat dat niet tot mijn bevoegdheden behoort.
Ja en wat vind je nu van Tim Coronel?
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 2 december 2019 @ 11:54:36 #150
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190229295
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 11:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja en wat vind je nu van Tim Coronel?
Tja, zelfde vraag als Carlo en Ron Boszhard. De ene broer is meer succesvol dan de ander. Zou zeggen, kijk ER en beoordeel Tim opnieuw.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')