Doelde niet op jouw postquote:
Hier is de negatieveling weer met ongefundeerde negativiteitquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:51 schreef Nattekat het volgende:
Kap nou eens met die ongefundeerde negativiteit.
2 extra perrons erbij zonder extra rails lijkt me niet logisch.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:31 schreef rubbereend het volgende:
het spoor zelf hoeft toch niet aangepakt te worden? Hij toch om de capaciteit van het stroomvermogen?
quote:https://www.parool.nl/ams(...)-formule-1~b4427320/
Voor dat geld krijgt station Zandvoort ook twee extra perrons en extra in- en uitgangen om de toestroom van reizigers aan te kunnen. Ook worden overwegen in Zandvoort en Overveen aangepakt
dat laatste sowieso nietquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:33 schreef Luppie0110 het volgende:
Het lijkt er toch steeds meer op dat Zandvoort het niet gaat redden. Op een gegeven moment moet je je strijdbijl neerleggen. Er zijn zoveel argumenten..
Maar wat dan? Komt er helemaal geen Dutch GP of gaan we het circus verplaatsen naar Assen?
geen gp, miljoenen schulden voor het circuit en tienduizenden fans die hun centjes kwijt zijn gok ikquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:33 schreef Luppie0110 het volgende:
Het lijkt er toch steeds meer op dat Zandvoort het niet gaat redden. Op een gegeven moment moet je je strijdbijl neerleggen. Er zijn zoveel argumenten..
Maar wat dan? Komt er helemaal geen Dutch GP of gaan we het circus verplaatsen naar Assen?
Het lijkt er vooral op dat er een hoop mensen over door blijven zeuren terwijl ze nog maanden hebben om alles rond te krijgen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:33 schreef Luppie0110 het volgende:
Het lijkt er toch steeds meer op dat Zandvoort het niet gaat redden. Op een gegeven moment moet je je strijdbijl neerleggen. Er zijn zoveel argumenten..
Maar wat dan? Komt er helemaal geen Dutch GP of gaan we het circus verplaatsen naar Assen?
In Hanoi racen ze op een stratencircuit met een deel permanent circuit. Ze zijn met de aanleg van het permanente gedeelte verder dan jij denkt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het lijkt er vooral op dat er een hoop mensen over door blijven zeuren terwijl ze nog maanden hebben om alles rond te krijgen.
In Vietnam is er nog helemaal geen circuit
Op Zandvoort moet werkelijk alles afgebroken worden en weer opnieuw gebouwd worden. Heb je die pitboxen wel eens van binnen gezien? De tering loopt zo van de muur af.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het lijkt er vooral op dat er een hoop mensen over door blijven zeuren terwijl ze nog maanden hebben om alles rond te krijgen.
In Vietnam is er nog helemaal geen circuit
Er worden nu nog een paar races gereden op zandvoort, daarna kunnen ze pas aan de pits en de baan zelf beginnen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:14 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
In Hanoi racen ze op een stratencircuit met een deel permanent circuit. Ze zijn met de aanleg van het permanente gedeelte verder dan jij denkt.
Wanneer gaan ze op Zandvoort het aftandse pit complex afbreken en er een acceptabel complex voor neerzetten? Die huidige (18!) pitboxen zijn veel te klein.
Zandvoort loopt verder achter dan onze Vietnamese vrienden!
Gelukkig zijn er hier meer realisten! Naast de milieuproblematiek zijn er ook nog gewoon de problemen van het circuit zelf. De pits zijn gewoon niet geschikt voor de F1quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:20 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Op Zandvoort moet werkelijk alles afgebroken worden en weer opnieuw gebouwd worden. Heb je die pitboxen wel eens van binnen gezien? De tering loopt zo van de muur af.
Filmpje kende ik al. Heb het zelf al gepost.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er worden nu nog een paar races gereden op zandvoort, daarna kunnen ze pas aan de pits en de baan zelf beginnen.
Maar men is er al flink aan het graven op diverse plekken.
Zie ook
Die pitboxen zijn vrij simpel om te verlengen, dat is simpel een rijtje "doosjes" metselen.
Asfalteren kunnen ze ook in een weekje. twee weken doen, duurt ook niet zo lang., de kombocht kan wel wat problemen opleveren en kan wat langer duren.
Tribunes kunnen ze ook vrij snel opbouwen, dat doen ze bij elk circuit in een weekje of 2 (tijdelijke tribunes)
Het circuit hoef je opzich niet zo bang voor te zijn, infrastructuur van de toegangswegen en de spoorlijnen daar kan je je dan wat meer zorgen over maken denk ik, dat heeft nog veel meer te maken met politiek en vertragingen.
in 6 maanden kan er een hoop gebeuren, kan je hele huizenwijken uit de grond stampen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:32 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Filmpje kende ik al. Heb het zelf al gepost.
De huidige pitboxen zijn niet geschikt voor de F1. Ze worden aan de achterkant verlengd, maar er past amper een F1 wagen in die box (zo smal zijn die boxen), laat staan de hele inrichting van een pitbox van de F1 teams. Daarnaast zijn er veel te weinig boxen. Natuurlijk kan dit met tijdelijke boxen, maar is dat acceptabel voor de F1? Daarnaast moet de pitstraat langer gemaakt worden. De pit muur is niet geschikt voor de tentjes van de teams en de pitstraat is überhaupt heel smal.
Daarnaast moet het circuit nog aangepakt worden, faciliteiten F1 waardig, een medische post opgebouwd worden (uit de vergunning aanvraag blijkt dat dit geen tijdelijke unit zal zijn, die “even ingevlogen” wordt).
Nee, de plannen van een GP op Zandvoort in 2020 zijn - op zijn zachts gezegd - ambitieus. En als je er realistisch naar kijkt onmogelijk!
6 maanden? In januari verwacht de KNAF de grade A licentie binnen te hebben. Dan moet het al op orde zijn!quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
in 6 maanden kan er een hoop gebeuren, kan je hele huizenwijken uit de grond stampen.
Die pitboxen en de medische faciliteit komt echt wel in orde.
Een half jaar voor een groter perron zal een groter probleem worden wat dat betreft.
Voorlopig zie ik het in elk geval nog positief in, misschien dat ze niet alles qua infrastructuur voor elkaar zullen hebben maar die race gaat wel door.
Ook dat lukt wel, dan kan in elk geval de pits grondig verbouwd zijn en kunnen ze ook al grotendeels met de baan klaar zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:49 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
6 maanden? In januari verwacht de KNAF de grade A licentie binnen te hebben. Dan moet het al op orde zijn!
ja, dat is bij de presentatie al gezegd.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:32 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Filmpje kende ik al. Heb het zelf al gepost.
De huidige pitboxen zijn niet geschikt voor de F1. Ze worden aan de achterkant verlengd, maar er past amper een F1 wagen in die box (zo smal zijn die boxen), laat staan de hele inrichting van een pitbox van de F1 teams. Daarnaast zijn er veel te weinig boxen. Natuurlijk kan dit met tijdelijke boxen, maar is dat acceptabel voor de F1?
ProRail heeft gewoon een werkschema waarmee het gaat lukkenquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
de plannen voor het spoor zijn groter. Onderstations toevoegen voor meer stroomsterkte. Een extra spoor. Opwaarderen van de beveiliging het baanvak, zodat er meer treinen dicht achter elkaar kunnen rijden. Dat moet haast wel 2022 worden als je naar andere spoorprojecten kijkt.
30 weken nog hè. er is nog niet eens een onderhoudsmoment bekend.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ProRail heeft gewoon een werkschema waarmee het gaat lukken
Ze kunnen zelfs een tijdelijke pitconstructie a la Monaco en Baku maken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook dat lukt wel, dan kan in elk geval de pits grondig verbouwd zijn en kunnen ze ook al grotendeels met de baan klaar zijn.
Het zijn allemaal geen grote verbouwingen, het is alleen veel tegelijkertijd.
Maar er kan ook een hoop overgeslagen worden.. deels.. verlenging van de hoofdtribune bijv.
Dat kunnen ze ook met een tijdelijke tribune opvangen, kunnen ze er na mei alsnog een betere tribune neerzetten.
Het belangrijkste is in elk geval dat de baan aangepast wordt en dat de pit wordt aangepast, daar is voorlopig nog tijd genoeg voor om dat af te krijgen, ook in Januari.
De rest is minder belangrijk.
Ook dat ja.quote:Op maandag 14 oktober 2019 00:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze kunnen zelfs een tijdelijke pitconstructie a la Monaco en Baku maken.
Heb je die instelling ook in je eigen leven? Bij de eerste onvoldoende maar direct kappen met de opleiding?quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:33 schreef Luppie0110 het volgende:
Het lijkt er toch steeds meer op dat Zandvoort het niet gaat redden. Op een gegeven moment moet je je strijdbijl neerleggen. Er zijn zoveel argumenten..
Waar in nl kan men zoveel in zo'n korte tijd asfalteren?quote:Op maandag 14 oktober 2019 00:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook dat ja.
En ze kunnen tientallen kilometers in een paar dagen asfalteren dsu dan moet een circuitje van nog geen 5km ook nog wel lukken.
Als de vergunning rond is kun je natuurlijk heel snel asfalteren. En verzakking zal wel meevallen als er nu ook al gewoon een baan ligt.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waar in nl kan men zoveel in zo'n korte tijd asfalteren?
We zijn hier niet in China waar alles zonder vergunningen gedaan wordt en men later wel weer kijkt waarom stukken weg verzakken.
je hoeft voor het asfalteren van het circuit toch geen vergunning te hebben of lees ik iets niet goed?quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als de vergunning rond is kun je natuurlijk heel snel asfalteren. En verzakking zal wel meevallen als er nu ook al gewoon een baan ligt.
Spijkers op laagwater zoeken dit.
Geen idee eigenlijk, maar dat werd geroepen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hoeft voor het asfalteren van het circuit toch geen vergunning te hebben of lees ik iets niet goed?
dat zal dan wel om de toevoegingen/wijzigingen gaan.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar dat werd geroepen.
En bij de toevoegingen wijzigingen ligt er nog geen fatsoenlijke fundering waardoor deze likkt me niet zomaar aangelegd is.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal dan wel om de toevoegingen/wijzigingen gaan.
Dit dus, het is eigen terrein daar.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hoeft voor het asfalteren van het circuit toch geen vergunning te hebben of lees ik iets niet goed?
Ha ha was het maar zo simpel in nl dan kun je dus een stuk grond kopen en zomaar wat erop gaan bouwen.quote:
Je hebt zelfs voor het plaatsen van een schuur in je tuin een vergunning nodig.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hoeft voor het asfalteren van het circuit toch geen vergunning te hebben of lees ik iets niet goed?
Maar er is al gebouwd.. het grootste deel van de baan ligt er al, wordt op enkele punten aangepast en daar is geen vergunning voor nodig.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ha ha was het maar zo simpel in nl dan kun je dus een stuk grond kopen en zomaar wat erop gaan bouwen.
Niet waar. Een bijgebouw (mits binnen de daarvoor gestelde delen van het perceel) mag je vergunningsvrij bouwen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je hebt zelfs voor het plaatsen van een schuur in je tuin een vergunning nodig.
Meestal is het verkrijgen geen probleem, maar nu met die stikstof wetgeving is alles veel moeilijker geworden.
Dan ben ik verkeerd geïnformeerd. Toevallig heb ik het er afgelopen maand met iemand over gehad.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:24 schreef TagForce het volgende:
[..]
Niet waar. Een bijgebouw (mits binnen de daarvoor gestelde delen van het perceel) mag je vergunningsvrij bouwen.
De eerste zaak is niet doorgegaan, omdat de werkzaamheden -volgens de provincie- stilgelegd waren. Nu zijn de werkzaamheden weer opgepakt, omdat er een concept-vergunning ligt. De verbouwingen in de tussentijd (mede omdat werkzaamheden op eigen terrein zijn).quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
gaat die ene man met z'n milieuorganisatie nou wel of niet een rechtzaak of kort geding starten?
https://haarlemsweekblad.(...)uit-zandvoort-648542
de ene dag wel, de andere dag weer niet.
BREAKINGquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:08 schreef jpjedi het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)echtszaak-officieel/
zo werkt het hier nu eenmaal en als er zaken de prullenbak in kunnen zal de rechter dat toch wel doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word zo moe van dit land. Zijn deze pannenkoeken vergeten dat het circuit vroeger twee keer zo lang was? Volgens mij begrijpen deze mensen helemaal niet wat er precies gaat gebeuren. Als je voor een DTM race een paar bochtjes en een tribune aangepast had dan had er geen haan naar gekraaid. Nu willen al die milieugroeperingen hun 15 minutes of fame pakken omdat het om een F1 race gaat. De DTM produceert ook meer decibel dus het argument "geluidsoverlast" kan ook de prullenmand in.
Dat heet democratie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word zo moe van dit land. Zijn deze pannenkoeken vergeten dat het circuit vroeger twee keer zo lang was? Volgens mij begrijpen deze mensen helemaal niet wat er precies gaat gebeuren. Als je voor een DTM race een paar bochtjes en een tribune aangepast had dan had er geen haan naar gekraaid. Nu willen al die milieugroeperingen hun 15 minutes of fame pakken omdat het om een F1 race gaat. De DTM produceert ook meer decibel dus het argument "geluidsoverlast" kan ook de prullenmand in.
Dat kan nu ook al op vrij rijden dagen, daar hoef je niet voor te wachten hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
als 't niet doorgaat rijd ik desnoods zelf het circuit op. er gaat gereden worden, en met brandstofmotoren. waarom bepalen sommige mensen wat goed of slecht is voor de rugstreeppad? wie weet vinden ze het wel leuk om naar een formule1 race te kijken.
Het ging vandaag niet om de vraag of de rugstreeppad en de zandhagedis F1 leuk vinden, maar over de aantasting van het leefgebied.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:16 schreef spectrumanalyser het volgende:waarom bepalen sommige mensen wat goed of slecht is voor de rugstreeppad? wie weet vinden ze het wel leuk om naar een formule1 race te kijken.
Ditquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:54 schreef Drekkoning het volgende:
Het is niet zo raar toch? We hebben wetten en regels en als die overtreden worden dan heeft een organisatie alle recht om dat aan de kaak te stellen en te voorkomen.
Het is aan Zandvoort de gemeente om binnen de wetgeving deze race te realiseren.
Precies en dat geldt nou zowel of je voor of tegen de race bent.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:54 schreef Drekkoning het volgende:
Het is niet zo raar toch? We hebben wetten en regels en als die overtreden worden dan heeft een organisatie alle recht om dat aan de kaak te stellen en te voorkomen.
Het is aan Zandvoort de gemeente om binnen de wetgeving deze race te realiseren.
Ok. Wow. Dat verandert de zaak. Beschouw mijn eerdere post als niet verzonden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:54 schreef Drekkoning het volgende:
Het is niet zo raar toch? We hebben wetten en regels en als die overtreden worden dan heeft een organisatie alle recht om dat aan de kaak te stellen en te voorkomen.
Het is aan Zandvoort de gemeente om binnen de wetgeving deze race te realiseren.
Ongefundeerd? Of je moet bedoelen dat de wet op ongedefinieerde basis berust.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 11:33 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Hier is de negatieveling weer met ongefundeerde negativiteit
quote:De provincie gaf een ontheffing af van de Wet natuurbescherming, maar die uitzondering had op basis van Europese regels nooit mogen worden gemaakt, zo is af te leiden uit de uitleg van de Europese Commissie.
Hahaha 😂quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:43 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Ongefundeerd? Of je moet bedoelen dat de wet op ongedefinieerde basis berust.
[..]
Het gaat niet zozeer om het race weekend. De verbouwingen van het circuit en de faciliteiten (aanleg toegangsweg, afgraven duinen en aanpassingen van de pits) dat problematisch is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nee.
Het is altijd al een racecircuit geweest. Pas sinds de laatste jumbo racedagen zijn er dwazen die rechtzaken aanspannen en tot in de eeuwigheid hogerop zoeken. Denk aan de helikoptervluchten.
Dadelijk is er geen denkbaar evenement of zelfs afwijkingen van normale gang van zaken zonder dat er figuren naar een rechter stappen. Zo'n rechter heeft toch wel wat beters te doen?
De wereld stort niet in na een formule 1 wedstrijd. En het is lekker makkelijk om alles uit Nederland te weren en dan milieu te roepen, terwijl alles slechts honderden kilometers verder allemaal wel blijft doorgaan.
https://www.fia.com/file/76375/downloadquote:3.4 On-site inspections will be performed by the
Commission’s delegates as necessary, with
at least one preliminary inspection and one
final inspection. For permanent circuits, the
final inspection should be made not later
than 60 days (or 90 days for FIA Formula One
World Championship competitions) before
the first international competition to be held, at
which inspection all work relating to the track
surface, permanent features and safety
installations should be completed to the FIA’s
satisfaction.
For non-permanent circuits, not later than 120
days before the competition concerned, a
dossier in conformity with Supplement 1 and
the construction timetable should be
submitted to the FIA for approval. The date
and time of the final inspection will be fixed for
each case individually by the FIA inspector
after a preliminary site inspection which
should take place not later than 60 days
before the competition, at which time all work
relating to the track surface, with the possible
exception of minor modifications or repairs,
must be completed to the FIA’s satisfaction.
Daarvoor hebben we dus allerlei regels, zodat er gewoond en gewerkt kan worden, en de natuur ook nog enigszins beschermd wordt. Voor een aantal belastende activiteiten heb je een vergunning nodig. Daarbij moet je dan aantonen dat je voldoet aan de regels, en belanghebbenden mogen tegen een vergunning bezwaar indienen, en die moeten dan aangeven waarom het niet aan de regels voldoet. En de rechter spreekt er dan een oordeel over uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
waarom gun je elkaar nou niet eens wat ruimte. Formule1 leeft in Nederland. Max Verstappen aanklagen danmaar?
Tja, geheel onverwacht is het nou ook weer niet toch? Zandvoort heeft al sinds 1939 (!) een circuit en dit staat nog altijd in de top 10 van circuits waarop de meeste Formule 1-wedstrijden verreden zijn. Bovendien worden er allerlei race-evenementen gehouden door het jaar heen en kunnen particulieren daar dag in, dag uit raceauto's huren. Ze doen net alsof het nu nog zo'n ongerept stukje natuur is. Het enige extra ongemak voor de omwonenden is dat er werkzaamheden nodig zijn om de grotere bezoekersaantallen te kunnen ontvangen, maar daar hebben zij (en de lokale natuur) straks zelf ook baat bij, gezien het feit dat de strandgangers dan niet meer urenlang in de file staan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
de omwonenden, ja. ik kan mij voorstellen dat je niet enthousiast bent als je voor je rust in Zandvoort woont en dan een briefje door de bus krijgt dat er een formule1 wedstrijd komt.
als je er verder niets mee hebt begrijp ik best dat je het niet prettig vindt en wat is er mis mee dat er op wetten gewezen wordt? En het file probleem opgelost, denk het niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:44 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Tja, geheel onverwacht is het nou ook weer niet toch? Zandvoort heeft al sinds 1939 (!) een circuit en dit staat nog altijd in de top 10 van circuits waarop de meeste Formule 1-wedstrijden verreden zijn. Bovendien worden er allerlei race-evenementen gehouden door het jaar heen en kunnen particulieren daar dag in, dag uit raceauto's huren. Ze doen net alsof het nu nog zo'n ongerept stukje natuur is. Het enige extra ongemak voor de omwonenden is dat er werkzaamheden nodig zijn om de grotere bezoekersaantallen te kunnen ontvangen, maar daar hebben zij (en de lokale natuur) straks zelf ook baat bij, gezien het feit dat de strandgangers dan niet meer urenlang in de file staan.
Het is wat mij betreft vergelijkbaar met mensen die verder niks met vliegtuigen hebben en dan wel naast Schiphol gaan wonen en dan dwarsliggen als er een extra parkeerplaats moet komen of zo.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:54 schreef Tarado het volgende:
als je er verder niets mee hebt begrijp ik best dat je het niet prettig vindt en wat is er mis mee dat er op wetten gewezen wordt? En het file probleem opgelost, denk het niet.
totdat het in jouw achtertuin gebeurt, vind ik wel wat te makkelijk hoor, zo van aan de kant want Max komt eraan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft vergelijkbaar met mensen die verder niks met vliegtuigen hebben en dan wel naast Schiphol gaan wonen en dan dwarsliggen als er een extra parkeerplaats moet komen of zo.
Qua minder files richting de kust, als de trein een fatsoenlijk alternatief wordt misschien wel.
Verschil is wel dat dit om 3 dagen per jaar gaat, niet om 365,25quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
totdat het in jouw achtertuin gebeurt, vind ik wel wat te makkelijk hoor, zo van aan de kant want Max komt eraan.
ik kan er ook niet wakker van liggen maar er zijn blijkbaar mensen die dat wel doenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Verschil is wel dat dit om 3 dagen per jaar gaat, niet om 365,25
Dit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Weet je wat ik makkelijk vind? Naast Circuit Park Zandvoort gaan wonen en dan boos worden omdat er een evenement georganiseerd word.
Dan moeten ze niet naast een circuit gaan wonen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan er ook niet wakker van liggen maar er zijn blijkbaar mensen die dat wel doen
Waar wordt gezegd dat de bewoners er niet mee eens zijn?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Weet je wat ik makkelijk vind? Naast Circuit Park Zandvoort gaan wonen en dan boos worden omdat er een evenement georganiseerd word.
Meen mij te herinneren dat de meeste bewoners het evenement juist toejuichen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:28 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waar wordt gezegd dat de bewoners er niet mee eens zijn?
zullen ook niet die mensen zijn die klagen neem ik aan, F1 lijkt me de waarde van je woning eerder te doen stijgen dan dalenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet naast een circuit gaan wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |