abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:08:18 #226
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189382227
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het zijn hun eigen woorden
Doelde niet op jouw post ;)
Daar staat juist in dat ze er vertrouwen in hebben.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_189394524
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:51 schreef Nattekat het volgende:
Kap nou eens met die ongefundeerde negativiteit.
Hier is de negatieveling weer met ongefundeerde negativiteit

https://www.trouw.nl/cs-bb20c92f
pi_189409167
ja de stikstof ellende heeft de grootste kans de doodsteek te worden voor Zandvoort.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_189409292
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:31 schreef rubbereend het volgende:
het spoor zelf hoeft toch niet aangepakt te worden? Hij toch om de capaciteit van het stroomvermogen?
2 extra perrons erbij zonder extra rails lijkt me niet logisch. :D

quote:
https://www.parool.nl/ams(...)-formule-1~b4427320/
Voor dat geld krijgt station Zandvoort ook twee extra perrons en extra in- en uitgangen om de toestroom van reizigers aan te kunnen. Ook worden overwegen in Zandvoort en Overveen aangepakt
pi_189413877
Het lijkt er toch steeds meer op dat Zandvoort het niet gaat redden. Op een gegeven moment moet je je strijdbijl neerleggen. Er zijn zoveel argumenten..

Maar wat dan? Komt er helemaal geen Dutch GP of gaan we het circus verplaatsen naar Assen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 13 oktober 2019 @ 17:13:50 #231
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189414558
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 16:33 schreef Luppie0110 het volgende:
Het lijkt er toch steeds meer op dat Zandvoort het niet gaat redden. Op een gegeven moment moet je je strijdbijl neerleggen. Er zijn zoveel argumenten..

Maar wat dan? Komt er helemaal geen Dutch GP of gaan we het circus verplaatsen naar Assen?
dat laatste sowieso niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 17:27:46 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189414793
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 16:33 schreef Luppie0110 het volgende:
Het lijkt er toch steeds meer op dat Zandvoort het niet gaat redden. Op een gegeven moment moet je je strijdbijl neerleggen. Er zijn zoveel argumenten..

Maar wat dan? Komt er helemaal geen Dutch GP of gaan we het circus verplaatsen naar Assen?
geen gp, miljoenen schulden voor het circuit en tienduizenden fans die hun centjes kwijt zijn gok ik

zou het bijltje er de komende vier maanden sowieso nog niet bij neerleggen hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:07:44 #233
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189415506
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 16:33 schreef Luppie0110 het volgende:
Het lijkt er toch steeds meer op dat Zandvoort het niet gaat redden. Op een gegeven moment moet je je strijdbijl neerleggen. Er zijn zoveel argumenten..

Maar wat dan? Komt er helemaal geen Dutch GP of gaan we het circus verplaatsen naar Assen?
Het lijkt er vooral op dat er een hoop mensen over door blijven zeuren terwijl ze nog maanden hebben om alles rond te krijgen.
In Vietnam is er nog helemaal geen circuit
pi_189415629
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:07 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Het lijkt er vooral op dat er een hoop mensen over door blijven zeuren terwijl ze nog maanden hebben om alles rond te krijgen.
In Vietnam is er nog helemaal geen circuit
In Hanoi racen ze op een stratencircuit met een deel permanent circuit. Ze zijn met de aanleg van het permanente gedeelte verder dan jij denkt.

Wanneer gaan ze op Zandvoort het aftandse pit complex afbreken en er een acceptabel complex voor neerzetten? Die huidige (18!) pitboxen zijn veel te klein.

Zandvoort loopt verder achter dan onze Vietnamese vrienden!
pi_189415748
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:07 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Het lijkt er vooral op dat er een hoop mensen over door blijven zeuren terwijl ze nog maanden hebben om alles rond te krijgen.
In Vietnam is er nog helemaal geen circuit
Op Zandvoort moet werkelijk alles afgebroken worden en weer opnieuw gebouwd worden. Heb je die pitboxen wel eens van binnen gezien? De tering loopt zo van de muur af.
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:24:33 #236
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189415834
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:14 schreef McLaren_Fan het volgende:

[..]

In Hanoi racen ze op een stratencircuit met een deel permanent circuit. Ze zijn met de aanleg van het permanente gedeelte verder dan jij denkt.

Wanneer gaan ze op Zandvoort het aftandse pit complex afbreken en er een acceptabel complex voor neerzetten? Die huidige (18!) pitboxen zijn veel te klein.

Zandvoort loopt verder achter dan onze Vietnamese vrienden!
Er worden nu nog een paar races gereden op zandvoort, daarna kunnen ze pas aan de pits en de baan zelf beginnen.
Maar men is er al flink aan het graven op diverse plekken.
Zie ook

Die pitboxen zijn vrij simpel om te verlengen, dat is simpel een rijtje "doosjes" metselen.
Asfalteren kunnen ze ook in een weekje. twee weken doen, duurt ook niet zo lang., de kombocht kan wel wat problemen opleveren en kan wat langer duren.
Tribunes kunnen ze ook vrij snel opbouwen, dat doen ze bij elk circuit in een weekje of 2 (tijdelijke tribunes)

Het circuit hoef je opzich niet zo bang voor te zijn, infrastructuur van de toegangswegen en de spoorlijnen daar kan je je dan wat meer zorgen over maken denk ik, dat heeft nog veel meer te maken met politiek en vertragingen.
pi_189415864
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:20 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Op Zandvoort moet werkelijk alles afgebroken worden en weer opnieuw gebouwd worden. Heb je die pitboxen wel eens van binnen gezien? De tering loopt zo van de muur af.
Gelukkig zijn er hier meer realisten! Naast de milieuproblematiek zijn er ook nog gewoon de problemen van het circuit zelf. De pits zijn gewoon niet geschikt voor de F1
pi_189416171
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:24 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Er worden nu nog een paar races gereden op zandvoort, daarna kunnen ze pas aan de pits en de baan zelf beginnen.
Maar men is er al flink aan het graven op diverse plekken.
Zie ook

Die pitboxen zijn vrij simpel om te verlengen, dat is simpel een rijtje "doosjes" metselen.
Asfalteren kunnen ze ook in een weekje. twee weken doen, duurt ook niet zo lang., de kombocht kan wel wat problemen opleveren en kan wat langer duren.
Tribunes kunnen ze ook vrij snel opbouwen, dat doen ze bij elk circuit in een weekje of 2 (tijdelijke tribunes)

Het circuit hoef je opzich niet zo bang voor te zijn, infrastructuur van de toegangswegen en de spoorlijnen daar kan je je dan wat meer zorgen over maken denk ik, dat heeft nog veel meer te maken met politiek en vertragingen.
Filmpje kende ik al. Heb het zelf al gepost.

De huidige pitboxen zijn niet geschikt voor de F1. Ze worden aan de achterkant verlengd, maar er past amper een F1 wagen in die box (zo smal zijn die boxen), laat staan de hele inrichting van een pitbox van de F1 teams. Daarnaast zijn er veel te weinig boxen. Natuurlijk kan dit met tijdelijke boxen, maar is dat acceptabel voor de F1? Daarnaast moet de pitstraat langer gemaakt worden. De pit muur is niet geschikt voor de tentjes van de teams en de pitstraat is überhaupt heel smal.

Daarnaast moet het circuit nog aangepakt worden, faciliteiten F1 waardig, een medische post opgebouwd worden (uit de vergunning aanvraag blijkt dat dit geen tijdelijke unit zal zijn, die “even ingevlogen” wordt).

Nee, de plannen van een GP op Zandvoort in 2020 zijn - op zijn zachts gezegd - ambitieus. En als je er realistisch naar kijkt onmogelijk!
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:43:18 #239
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189416652
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:32 schreef McLaren_Fan het volgende:

[..]

Filmpje kende ik al. Heb het zelf al gepost.

De huidige pitboxen zijn niet geschikt voor de F1. Ze worden aan de achterkant verlengd, maar er past amper een F1 wagen in die box (zo smal zijn die boxen), laat staan de hele inrichting van een pitbox van de F1 teams. Daarnaast zijn er veel te weinig boxen. Natuurlijk kan dit met tijdelijke boxen, maar is dat acceptabel voor de F1? Daarnaast moet de pitstraat langer gemaakt worden. De pit muur is niet geschikt voor de tentjes van de teams en de pitstraat is überhaupt heel smal.

Daarnaast moet het circuit nog aangepakt worden, faciliteiten F1 waardig, een medische post opgebouwd worden (uit de vergunning aanvraag blijkt dat dit geen tijdelijke unit zal zijn, die “even ingevlogen” wordt).

Nee, de plannen van een GP op Zandvoort in 2020 zijn - op zijn zachts gezegd - ambitieus. En als je er realistisch naar kijkt onmogelijk!
in 6 maanden kan er een hoop gebeuren, kan je hele huizenwijken uit de grond stampen.
Die pitboxen en de medische faciliteit komt echt wel in orde.
Een half jaar voor een groter perron zal een groter probleem worden wat dat betreft.

Voorlopig zie ik het in elk geval nog positief in, misschien dat ze niet alles qua infrastructuur voor elkaar zullen hebben maar die race gaat wel door.
pi_189416810
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:43 schreef SiGNe het volgende:

[..]

in 6 maanden kan er een hoop gebeuren, kan je hele huizenwijken uit de grond stampen.
Die pitboxen en de medische faciliteit komt echt wel in orde.
Een half jaar voor een groter perron zal een groter probleem worden wat dat betreft.

Voorlopig zie ik het in elk geval nog positief in, misschien dat ze niet alles qua infrastructuur voor elkaar zullen hebben maar die race gaat wel door.
6 maanden? In januari verwacht de KNAF de grade A licentie binnen te hebben. Dan moet het al op orde zijn!
pi_189417226
de plannen voor het spoor zijn groter. Onderstations toevoegen voor meer stroomsterkte. Een extra spoor. Opwaarderen van de beveiliging het baanvak, zodat er meer treinen dicht achter elkaar kunnen rijden. Dat moet haast wel 2022 worden als je naar andere spoorprojecten kijkt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 13 oktober 2019 @ 19:16:41 #242
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189417472
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:49 schreef McLaren_Fan het volgende:

[..]

6 maanden? In januari verwacht de KNAF de grade A licentie binnen te hebben. Dan moet het al op orde zijn!
Ook dat lukt wel, dan kan in elk geval de pits grondig verbouwd zijn en kunnen ze ook al grotendeels met de baan klaar zijn.
Het zijn allemaal geen grote verbouwingen, het is alleen veel tegelijkertijd.
Maar er kan ook een hoop overgeslagen worden.. deels.. verlenging van de hoofdtribune bijv.
Dat kunnen ze ook met een tijdelijke tribune opvangen, kunnen ze er na mei alsnog een betere tribune neerzetten.

Het belangrijkste is in elk geval dat de baan aangepast wordt en dat de pit wordt aangepast, daar is voorlopig nog tijd genoeg voor om dat af te krijgen, ook in Januari.
De rest is minder belangrijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 13 oktober 2019 @ 22:01:10 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189421404
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:32 schreef McLaren_Fan het volgende:

[..]

Filmpje kende ik al. Heb het zelf al gepost.

De huidige pitboxen zijn niet geschikt voor de F1. Ze worden aan de achterkant verlengd, maar er past amper een F1 wagen in die box (zo smal zijn die boxen), laat staan de hele inrichting van een pitbox van de F1 teams. Daarnaast zijn er veel te weinig boxen. Natuurlijk kan dit met tijdelijke boxen, maar is dat acceptabel voor de F1?
ja, dat is bij de presentatie al gezegd.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 13 oktober 2019 @ 22:02:01 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189421419
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
de plannen voor het spoor zijn groter. Onderstations toevoegen voor meer stroomsterkte. Een extra spoor. Opwaarderen van de beveiliging het baanvak, zodat er meer treinen dicht achter elkaar kunnen rijden. Dat moet haast wel 2022 worden als je naar andere spoorprojecten kijkt.
ProRail heeft gewoon een werkschema waarmee het gaat lukken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_189421822
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ProRail heeft gewoon een werkschema waarmee het gaat lukken
30 weken nog hè. er is nog niet eens een onderhoudsmoment bekend.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 oktober 2019 @ 00:22:05 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189423562
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:16 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ook dat lukt wel, dan kan in elk geval de pits grondig verbouwd zijn en kunnen ze ook al grotendeels met de baan klaar zijn.
Het zijn allemaal geen grote verbouwingen, het is alleen veel tegelijkertijd.
Maar er kan ook een hoop overgeslagen worden.. deels.. verlenging van de hoofdtribune bijv.
Dat kunnen ze ook met een tijdelijke tribune opvangen, kunnen ze er na mei alsnog een betere tribune neerzetten.

Het belangrijkste is in elk geval dat de baan aangepast wordt en dat de pit wordt aangepast, daar is voorlopig nog tijd genoeg voor om dat af te krijgen, ook in Januari.
De rest is minder belangrijk.
Ze kunnen zelfs een tijdelijke pitconstructie a la Monaco en Baku maken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 14 oktober 2019 @ 00:24:53 #247
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189423590
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 00:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze kunnen zelfs een tijdelijke pitconstructie a la Monaco en Baku maken.
Ook dat ja.
En ze kunnen tientallen kilometers in een paar dagen asfalteren dsu dan moet een circuitje van nog geen 5km ook nog wel lukken.
Alleen die kombocht kan voor problemen zorgen, dat het asfalt naar beneden wil vloeien bijv.
pi_189425246
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 16:33 schreef Luppie0110 het volgende:
Het lijkt er toch steeds meer op dat Zandvoort het niet gaat redden. Op een gegeven moment moet je je strijdbijl neerleggen. Er zijn zoveel argumenten..

Heb je die instelling ook in je eigen leven? Bij de eerste onvoldoende maar direct kappen met de opleiding?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2019 08:57:28 ]
pi_189425330
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 00:24 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ook dat ja.
En ze kunnen tientallen kilometers in een paar dagen asfalteren dsu dan moet een circuitje van nog geen 5km ook nog wel lukken.

Waar in nl kan men zoveel in zo'n korte tijd asfalteren?

We zijn hier niet in China waar alles zonder vergunningen gedaan wordt en men later wel weer kijkt waarom stukken weg verzakken. :D
pi_189425355
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:06 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waar in nl kan men zoveel in zo'n korte tijd asfalteren?

We zijn hier niet in China waar alles zonder vergunningen gedaan wordt en men later wel weer kijkt waarom stukken weg verzakken. :D
Als de vergunning rond is kun je natuurlijk heel snel asfalteren. En verzakking zal wel meevallen als er nu ook al gewoon een baan ligt.

Spijkers op laagwater zoeken dit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')