Doe je ff rustig maat.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:26 schreef Dven het volgende:
Ik douche 's morgens maar wanneer jij al stinkt wanneer je een nachtje in bed ligt dan kan je beter eerst wat aandacht aan je eigen hygiëne en klaarblijkelijk gore lijf besteden dan aan het openen van een topic.
Ben geen schooier.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS doucht elke ochtend, maar trekt wel 2 dagen achtereen dezelfde kleding aan zeker
En je hebt mensen die nooit douchen.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:30 schreef Nismo91 het volgende:
Ja en je hebt ook nog van die smeerpijpen die dan in de ochtend douchen maar in de avond niet... lekker met je vadsige lijf je bed in.
Sow!quote:Op woensdag 25 september 2019 12:26 schreef Dven het volgende:
Ik douche 's morgens maar wanneer jij al stinkt wanneer je een nachtje in bed ligt dan kan je beter eerst wat aandacht aan je eigen hygiëne en klaarblijkelijk gore lijf besteden dan aan het openen van een topic.
Hoezo heb jij daar tijd voor?quote:Op woensdag 25 september 2019 12:22 schreef wollah het volgende:
Terechte klacht. Smerige debielen
Ik douche elke ochtend en was me haar ook elke ochtend 3 keer. Ik sta dan ongeveer 30-45 min onder de douche. Ben je ook geleik lekker wakker en fris
Jij doucht in bed?quote:Op woensdag 25 september 2019 12:55 schreef Hallojo het volgende:
Mensen die helemaal hun bed uitkomen om te douchen
Zo zijn negers dus ontstaan!quote:Op woensdag 25 september 2019 12:31 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
En je hebt mensen die nooit douchen.
Je niet door je hond af laten likkenquote:
Zwetende wijvenquote:Op woensdag 25 september 2019 13:00 schreef Chia het volgende:
Mensen die geen middagdouche inlassen.Niet weten dat je altijd zweet, ook buiten bed.
Ik verdenk ze ervan dat ze ook poepenquote:Op woensdag 25 september 2019 13:02 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Die hebben ook een stinkende mossel.
Bahbah bah
Klopt ja.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:02 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik verdenk ze ervan dat ze ook poepen
Gewoon douchen voor de frisheidquote:Op woensdag 25 september 2019 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alsof je je gelijk kapot zweet tijdens je slaapgedurende een hittegolf misschien ja.
Is niet elke ochtend nodig. Naar mijn opinie dan.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon douchen voor de frisheid
Mja, als de temperatuur in de slaapkamer te hoog is, of als je onder te veel of te dikke dekens ligt, kun je het behoorlijk warm krijgen tijdens het slapen. Het is niet zo gek als je in dat geval gaat zweten.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alsof je je gelijk kapot zweet tijdens je slaapgedurende een hittegolf misschien ja.
Lekker de hele dag met die muffe slaaplucht om je heen. En ja, dat ruiken andere mensen.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is niet elke ochtend nodig. Naar mijn opinie dan.
Je verliest ongeveer 3 liter vocht per week tijdens je slaap.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Slaaplucht". Bestaat dat?quote:Op woensdag 25 september 2019 13:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Lekker de hele dag met die muffe slaaplucht om je heen. En ja, dat ruiken andere mensen.
Aanstellerij man. Je lijkt wel een wijfquote:Op woensdag 25 september 2019 13:12 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Je verliest ongeveer 3 liter vocht per week tijdens je slaap.
Je kussen zit vol met bacteriën, huidschilfertjes.
Nee, ik ga liever fris naar m’n werk.
Ja en overdag verlies je ineens geen druppel vocht meer en je kleding is volledig bacterievrij?quote:Op woensdag 25 september 2019 13:12 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Je verliest ongeveer 3 liter vocht per week tijdens je slaap.
Je kussen zit vol met bacteriën, huidschilfertjes.
Nee, ik ga liever fris naar m’n werk.
En of. Je ruikt het zelf waarschijnlijk niet doordat je zelf niet doucht in de ochtend.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Slaaplucht". Bestaat dat?
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 25 september 2019 13:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en overdag verlies je ineens geen druppel vocht meer en je kleding is volledig bacterievrij?
Viespeuk!quote:Op woensdag 25 september 2019 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel. Ik zeg dat het niet erg fris is dat je in de middag niet nog een keer doucht vanwege de redenen die jij zelf noemt. Gewoon om de 8 uur is veel frisser.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:19 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Gewoon twee keer per dag douchen. Om de 12 uur.
Niet thuiswerken om de hele dag te kunnen douchen.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel. Ik zeg dat het niet erg fris is dat je in de middag niet nog een keer doucht vanwege de redenen die jij zelf noemt. Gewoon om de 8 uur is veel frisser.
Geen douche op kantoor en bij de klant hebben.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:24 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Niet thuiswerken om de hele dag te kunnen douchen.
quote:Op woensdag 25 september 2019 13:21 schreef Hippocratos het volgende:
Terechte klacht. Is net zo achterlijk als vóór het eten je tanden poetsen.
Waar zeg ik dat? Gewoon niet elke dag.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:19 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
En of. Je ruikt het zelf waarschijnlijk niet doordat je zelf niet doucht in de ochtend.
Lichaamsgeur hoort nou eenmaal bij het menselijk lichaam.quote:
Ja dat is zo, maar voor het gevoel vind ik een douche in de ochtend erg fijn.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lichaamsgeur hoort nou eenmaal bij het menselijk lichaam.
Vuile viespeuk die je bentquote:Op woensdag 25 september 2019 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
2 of 3x douchen op een dag is ook weer wat overdreven
An sich klopt dat. De mate waarin je stinkt is weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lichaamsgeur hoort nou eenmaal bij het menselijk lichaam.
Nee, want dat is niet viesquote:Op woensdag 25 september 2019 13:58 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Lekker vies je bed uitstappen.
Nietquote:Op woensdag 25 september 2019 13:59 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Je beweert nu dat een banaan paars is.
Uh okquote:Op woensdag 25 september 2019 13:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik douche 2x per dag. Ben schoner dan jou
Dat is wetenschappelijk aantoonbaar onjuist. Je hebt de hele nacht niet alleen lekker in je eigen zweet liggen wentelen maar ook in de uitwerpselen van bedwantsen, huisstofmijten en ander microscopisch klein ongedierte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je altijd 's ochtends doucht hoef je nooit je bed te verschonen.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:15 schreef Nine. het volgende:
En dan heb je nog van die ransapen die niet alleen 's ochtends niet douchen maar die ook nog eens hun bed slechts eenmaal in de 6 maanden verschonen ofzo.
Een alcoholistische ex-collega van mij heeft een keer een week in een bed met bloed gelegen.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:15 schreef Nine. het volgende:
En dan heb je nog van die ransapen die niet alleen 's ochtends niet douchen maar die ook nog eens hun bed slechts eenmaal in de 6 maanden verschonen ofzo.
Gadverdamme.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:17 schreef Luppie0110 het volgende:
Een alcoholistische ex-collega van mij heeft een keer een week in een bed met bloed gelegen.
Niet nakend achter je auto de wasstraat door lopenquote:Op woensdag 25 september 2019 13:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Geen douche op kantoor en bij de klant hebben.
Dan jij.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik douche 2x per dag. Ben schoner dan jou
Idd.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:03 schreef the-eye het volgende:
[..]
Niet nakend achter je auto de wasstraat door lopen
Er zit een contradictie in je redenering. Ze beweren, dat ze 's avonds douchen. Maar als ze de klodders gel van de dag van te voren nog in de haren hebben, lijkt het mij sterk dat ze dan gedoucht hebben. Dus wat je ruikt is waarschijnlijk de stank van een aantal dagen niet douchen.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:28 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Doe je ff rustig maat.
Ik stink zelf niet, mijn collega’s die s’ochtends niet douchen stinken aan het eind van de dag wel.
Zij zijn ook degene die met van die vieze klodders opgedroogd gel van de vorige dag in hun haar zitten.
Oh nee, stel je voor. Meid.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Genoeg mensen op kantoor die 2 dagen hetzelfde shirt dragen.
Ik heb het niet over de mint smaak, het gaat erom dat je eerst je tanden poetst en daarna je tanden bevuilt. Verkeerde volgordequote:Op woensdag 25 september 2019 13:27 schreef spierbal het volgende:
[..]
Na 2 happen is de mint smaak weg. Pussy
Je rechterhand vriendin noemenquote:Op woensdag 25 september 2019 17:20 schreef Quotidien het volgende:
Mijn vriendin douchet ook alleen in de avond. Die stinkt echt nooit. Wel terechte klacht verder.
quote:Op woensdag 25 september 2019 12:26 schreef Dven het volgende:
Leuke docu over Plompzakkerquote:Op woensdag 25 september 2019 12:31 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Bacteriën in combinatie met voedsel zijn de bedreiging voor je gebit. Persoonlijk haal ik dus liever eerst die bacteriën weg in plaats van ze eerst flink te voeren en dan pas weghalen nadat ze een uurtje hun gang kunnen gaan. Als er na het eten voedselresten over blijven dan zou ik snel op zoek gaan naar een tandenstoker.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:50 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de mint smaak, het gaat erom dat je eerst je tanden poetst en daarna je tanden bevuilt. Verkeerde volgorde![]()
HOAX, FOK!ers hebben geen vriendinnen.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:20 schreef Quotidien het volgende:
Mijn vriendin douchet ook alleen in de avond. Die stinkt echt nooit. Wel terechte klacht verder.
Tijdens het slapen word je ook “vies”. Douchen in de ochtend is dus een vereiste als je een beetje hygienisch door het leven wil gaan.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
hangt er van af wat voor baan je hebt:
Je werkt bij de vuilnisdienst:
Na je werkuren, meteen na thuiskomst dus
Je werkt op kantoor en moet er netjes uitzien i.v.m klanten:
s'ochtends douchen
Je werkt op een bureau waar niemand je ziet:
voor slapen gaan douchen.
Hoezo vies, ververs jij je lakens niet dan? Je lakens zijn schoon, dan hoeft douchen echt niet.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:37 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Tijdens het slapen word je ook “vies”. Douchen in de ochtend is dus een vereiste als je een beetje hygienisch door het leven wil gaan.
En een schone onderbroek.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoezo vies, ververs jij je lakens niet dan? Je lakens zijn schoon, dan hoeft douchen echt niet.
Wel gezicht oksels en kont was sochtends is een verreiste
Jij ververst je beddengoed dagelijks? En zelfs dan nog...quote:Op woensdag 25 september 2019 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoezo vies, ververs jij je lakens niet dan? Je lakens zijn schoon, dan hoeft douchen echt niet.
Ben je dan vies van jezelf dan?quote:Op woensdag 25 september 2019 18:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Jij ververst je beddengoed dagelijks? En zelfs dan nog...
Zou je pik ook wel ff wassen.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel gezicht oksels en kont was sochtends is een verreiste
Dit ja.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Jij ververst je beddengoed dagelijks? En zelfs dan nog...
Huisstofmijten en bedwantsen zijn niet van jezelf hoor. Heb je dat linkje überhaupt wel gelezen?quote:Op woensdag 25 september 2019 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben je dan vies van jezelf dan?
Misschien werkt dit beter via DM?quote:Op woensdag 25 september 2019 18:58 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Zou je pik ook wel ff wassen.
Inderdaad. Dat is een stuk efficiënter en sneller.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:46 schreef Marsenal het volgende:
Als je ‘s ochtends de moeite neemt om je gezicht, oksels, pik en kont te wassen, kan je net zo goed onder de douche #fuckgreta
Akkoord met de klacht. Mensen die niet aan minimale persoonlijke hygiëne doenquote:Op woensdag 25 september 2019 12:18 schreef Luppie0110 het volgende:
“Ja maar ik douche s’avonds, dan ben ik in de ochtend gewoon schoon”.
Niet weten dat je ook zweet als je onder een lap wol ligt.![]()
En ondertussen stinken als een bunzing.![]()
Klacht: vieze mensen.
Je tanden poetsen nadat je glazuur zwak is is een goed idee ja.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:50 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de mint smaak, het gaat erom dat je eerst je tanden poetst en daarna je tanden bevuilt. Verkeerde volgorde![]()
Je moet dan ook minimaal een half uur wachten voordat je gaat poetsen na de maaltijd.quote:Op donderdag 26 september 2019 06:49 schreef spierbal het volgende:
Je tanden poetsen nadat je glazuur zwak is is een goed idee ja.
je moet ook een halfuur wachten kneusquote:Op donderdag 26 september 2019 06:49 schreef spierbal het volgende:
[..]
Je tanden poetsen nadat je glazuur zwak is is een goed idee ja.
Ah, je bent een gedetineerde?quote:Op donderdag 26 september 2019 12:00 schreef Piger het volgende:
Of werk waarbij je op locatie moet douchen vanwege strenge hygiëne eisen. Kan je mooi douchen in baas zijn tijd.
ik denk dat die mens properder is dan iedereen want welke bacterie wil er nu nog op hem kruipen.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:31 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
waarom nou weer zo agressief slet. Ik wacht ook een halfuur eerst ff de hond uitlaten daarna eten.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:39 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
je moet ook een halfuur wachten kneus
niet zulke domme vooringenomen dingen roepen danquote:Op donderdag 26 september 2019 13:16 schreef spierbal het volgende:
[..]
waarom nou weer zo agressief slet. Ik wacht ook een halfuur eerst ff de hond uitlaten daarna eten.
Wat was er dom aan. Genoeg mensen die het niet weten liefie.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:17 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
niet zulke domme vooringenomen dingen roepen dan
Maarja die Indiërs schijten ook gewoon op de stoep of op het strandquote:Op woensdag 25 september 2019 12:31 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
En wassen hun kleding in het riool.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:40 schreef 305 het volgende:
[..]
Maarja die Indiërs schijten ook gewoon op de stoep of op het strandDie zijn knettergek.
Wauw, ongesteld joh?quote:Op woensdag 25 september 2019 12:26 schreef Dven het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |