Ah, je bent een gedetineerde?quote:Op donderdag 26 september 2019 12:00 schreef Piger het volgende:
Of werk waarbij je op locatie moet douchen vanwege strenge hygiëne eisen. Kan je mooi douchen in baas zijn tijd.
ik denk dat die mens properder is dan iedereen want welke bacterie wil er nu nog op hem kruipen.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:31 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
En je hebt mensen die nooit douchen.
waarom nou weer zo agressief slet. Ik wacht ook een halfuur eerst ff de hond uitlaten daarna eten.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:39 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
je moet ook een halfuur wachten kneus
niet zulke domme vooringenomen dingen roepen danquote:Op donderdag 26 september 2019 13:16 schreef spierbal het volgende:
[..]
waarom nou weer zo agressief slet. Ik wacht ook een halfuur eerst ff de hond uitlaten daarna eten.
Wat was er dom aan. Genoeg mensen die het niet weten liefie.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:17 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
niet zulke domme vooringenomen dingen roepen dan
Maarja die Indiërs schijten ook gewoon op de stoep of op het strandquote:Op woensdag 25 september 2019 12:31 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
En je hebt mensen die nooit douchen.
En wassen hun kleding in het riool.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:40 schreef 305 het volgende:
[..]
Maarja die Indiërs schijten ook gewoon op de stoep of op het strandDie zijn knettergek.
Wauw, ongesteld joh?quote:Op woensdag 25 september 2019 12:26 schreef Dven het volgende:
Ik douche 's morgens maar wanneer jij al stinkt wanneer je een nachtje in bed ligt dan kan je beter eerst wat aandacht aan je eigen hygiëne en klaarblijkelijk gore lijf besteden dan aan het openen van een topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |