Doe je ff rustig maat.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:26 schreef Dven het volgende:
Ik douche 's morgens maar wanneer jij al stinkt wanneer je een nachtje in bed ligt dan kan je beter eerst wat aandacht aan je eigen hygiëne en klaarblijkelijk gore lijf besteden dan aan het openen van een topic.
Ben geen schooier.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS doucht elke ochtend, maar trekt wel 2 dagen achtereen dezelfde kleding aan zeker
En je hebt mensen die nooit douchen.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:30 schreef Nismo91 het volgende:
Ja en je hebt ook nog van die smeerpijpen die dan in de ochtend douchen maar in de avond niet... lekker met je vadsige lijf je bed in.
Sow!quote:Op woensdag 25 september 2019 12:26 schreef Dven het volgende:
Ik douche 's morgens maar wanneer jij al stinkt wanneer je een nachtje in bed ligt dan kan je beter eerst wat aandacht aan je eigen hygiëne en klaarblijkelijk gore lijf besteden dan aan het openen van een topic.
Hoezo heb jij daar tijd voor?quote:Op woensdag 25 september 2019 12:22 schreef wollah het volgende:
Terechte klacht. Smerige debielen
Ik douche elke ochtend en was me haar ook elke ochtend 3 keer. Ik sta dan ongeveer 30-45 min onder de douche. Ben je ook geleik lekker wakker en fris
Jij doucht in bed?quote:Op woensdag 25 september 2019 12:55 schreef Hallojo het volgende:
Mensen die helemaal hun bed uitkomen om te douchen
Zo zijn negers dus ontstaan!quote:Op woensdag 25 september 2019 12:31 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
En je hebt mensen die nooit douchen.
Je niet door je hond af laten likkenquote:
Zwetende wijvenquote:Op woensdag 25 september 2019 13:00 schreef Chia het volgende:
Mensen die geen middagdouche inlassen.Niet weten dat je altijd zweet, ook buiten bed.
Ik verdenk ze ervan dat ze ook poepenquote:Op woensdag 25 september 2019 13:02 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Die hebben ook een stinkende mossel.
Bahbah bah
Klopt ja.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:02 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik verdenk ze ervan dat ze ook poepen
Gewoon douchen voor de frisheidquote:Op woensdag 25 september 2019 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alsof je je gelijk kapot zweet tijdens je slaapgedurende een hittegolf misschien ja.
Is niet elke ochtend nodig. Naar mijn opinie dan.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon douchen voor de frisheid
Mja, als de temperatuur in de slaapkamer te hoog is, of als je onder te veel of te dikke dekens ligt, kun je het behoorlijk warm krijgen tijdens het slapen. Het is niet zo gek als je in dat geval gaat zweten.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alsof je je gelijk kapot zweet tijdens je slaapgedurende een hittegolf misschien ja.
Lekker de hele dag met die muffe slaaplucht om je heen. En ja, dat ruiken andere mensen.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is niet elke ochtend nodig. Naar mijn opinie dan.
Je verliest ongeveer 3 liter vocht per week tijdens je slaap.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Slaaplucht". Bestaat dat?quote:Op woensdag 25 september 2019 13:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Lekker de hele dag met die muffe slaaplucht om je heen. En ja, dat ruiken andere mensen.
Aanstellerij man. Je lijkt wel een wijfquote:Op woensdag 25 september 2019 13:12 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Je verliest ongeveer 3 liter vocht per week tijdens je slaap.
Je kussen zit vol met bacteriën, huidschilfertjes.
Nee, ik ga liever fris naar m’n werk.
Ja en overdag verlies je ineens geen druppel vocht meer en je kleding is volledig bacterievrij?quote:Op woensdag 25 september 2019 13:12 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Je verliest ongeveer 3 liter vocht per week tijdens je slaap.
Je kussen zit vol met bacteriën, huidschilfertjes.
Nee, ik ga liever fris naar m’n werk.
En of. Je ruikt het zelf waarschijnlijk niet doordat je zelf niet doucht in de ochtend.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Slaaplucht". Bestaat dat?
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 25 september 2019 13:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en overdag verlies je ineens geen druppel vocht meer en je kleding is volledig bacterievrij?
Viespeuk!quote:Op woensdag 25 september 2019 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel. Ik zeg dat het niet erg fris is dat je in de middag niet nog een keer doucht vanwege de redenen die jij zelf noemt. Gewoon om de 8 uur is veel frisser.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:19 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Gewoon twee keer per dag douchen. Om de 12 uur.
Niet thuiswerken om de hele dag te kunnen douchen.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel. Ik zeg dat het niet erg fris is dat je in de middag niet nog een keer doucht vanwege de redenen die jij zelf noemt. Gewoon om de 8 uur is veel frisser.
Geen douche op kantoor en bij de klant hebben.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:24 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Niet thuiswerken om de hele dag te kunnen douchen.
quote:Op woensdag 25 september 2019 13:21 schreef Hippocratos het volgende:
Terechte klacht. Is net zo achterlijk als vóór het eten je tanden poetsen.
Waar zeg ik dat? Gewoon niet elke dag.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:19 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
En of. Je ruikt het zelf waarschijnlijk niet doordat je zelf niet doucht in de ochtend.
Lichaamsgeur hoort nou eenmaal bij het menselijk lichaam.quote:
Ja dat is zo, maar voor het gevoel vind ik een douche in de ochtend erg fijn.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lichaamsgeur hoort nou eenmaal bij het menselijk lichaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |