Lekkerste poep je op de toiletten van de directiequote:Op dinsdag 17 september 2019 13:44 schreef Nismo91 het volgende:
Heerlijk man, geniet.
Poep nergens zo lekker als op kantoor !
Ik vind dit ook altijd bijzonder. Ik denk dat mensen dit vaak overdrijven in dit soort topicsquote:
Ja, dat zijn die lui die een uur in de wind stinken omdat ze zo lang in hun eigen poeplucht hebben gezeten. Zelfde verhaal als die notoire koffiedrinkers die verschrikkelijk uit hun bek meuren. Klacht: stinkende mensen.quote:
Poep je ook in de douche of douche je in de wc?quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:11 schreef fespo het volgende:
ik poep binnen de 5 min incl. douchen.
5 min poepen en 25 min lekker mobiel internettenquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:07 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik vind dit ook altijd bijzonder. Ik denk dat mensen dit vaak overdrijven in dit soort topicsen zo niet, dan zou ik echt eens naar de dokter gaan. Een half uur om een bolus te draaien, de tering hey. Ik zou dit als baas ook niet accepteren
.
ik doe binnenkort uitgebreid verslag.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:15 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/259274]Aestivate[/uikndrl] het volgende:
[..]
Poep je ook in de douche of douche je in de wc?
kan idd met thuiswerken, ik krijg 1 telefoontje in het half uur ongeveer, beetje mailbak bijhouden en kloar is keesquote:
Dan kan je het aantal cent per pomp-beweging gaan uitrekenenquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:02 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
kan idd met thuiswerken, ik krijg 1 telefoontje in het half uur ongeveer, beetje mailbak bijhouden en kloar is kees
beetje fappen ondertussen
Ik heb van een vriend gehoord, dat sommige hoeren in Duitsland 10 euro per pomp krijgen.quote:Op woensdag 18 september 2019 05:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan kan je het aantal cent per pomp-beweging gaan uitrekenen
Akkoord!quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:44 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ben er zojuist achtergekomen dat ik word betaald om te poepen.
Iedere dag zit ik zo'n half uur op de plee. Dit is 2,5 uur week, 10 uur per maand en 120 uur per jaar. Haal daar de 5 vrije weken vanaf en je komt op 107,5 uur per jaar betaald poepen.Dat zijn bijna 3 volle werkweken per jaar.
Klacht: mensen die gratis poepen.
Zijn dat een nieuw soort beren? Ik ken alleen ijsberen, brilberen, poolberen, teddyberen, babyberen, koalaberen, bamboeberen, holenberen, lippenberen, grijsberen, buidelberen, circusberen, grizzlyberen, honingberen en zeikberen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |