Ah de expert heeft gesproken! Dat doet niets af aan het feit dat de wereld waar zij op moet leven uitgeput en vervuild wordt door het streven naar economische groei. En dat ze daar kwaad over is is volkomen terecht, in ieder geval zeer begrijpelijk.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwah, meisje Thunberg had met haar elfde al een depressie dus ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze geen bijster hoge leeftijd gaat halen...
Milieu =/= klimaat...quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ah de expert heeft gesproken! Dat doet niets af aan het feit dat de wereld waar zij op moet leven uitgeput en vervuild wordt door het streven naar economische groei. En dat ze daar kwaad over is is volkomen terecht, in ieder geval zeer begrijpelijk.
Nope, het zijn teksten waar ik op reageerde. en 1 is er van jou. Ik beweer helemaal bergens dat ze geweldige jeugd heeft. Jij zegtquote:
Wat neerkomt op "ze vliegt de hele wereld over en overal waar ze komt beginnen mensen spontaan te klappen voor ze uberhaupt wat gezegd heeft en ze hoeft niet naar school" ze zal wel een prima jeugd hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:16 schreef sp3c het volgende:
ze vliegt de hele wereld over en overal waar ze komt beginnen mensen spontaan te klappen voor ze uberhaupt wat gezegd heeft en ze hoeft niet naar school
klinkt als een prima jeugd
daar staat letterlijk dat het VOOR MIJ zo klinkt, hoe ze er zelf over denkt weet ik niet, kan ik niet weten, heb ik ook niets over gezegdquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:59 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Nope, het zijn teksten waar ik op reageerde. en 1 is er van jou. Ik beweer helemaal bergens dat ze geweldige jeugd heeft. Jij zegt
[..]
Wat neerkomt op "ze vliegt de hele wereld over en overal waar ze komt beginnen mensen spontaan te klappen voor ze uberhaupt wat gezegd heeft en ze hoeft niet naar school" ze zal wel een prima jeugd hebben.
Natuurlijk mag ze daar boos over zijn. Knap dat er nog kinderen zijn die begaan zijn met het klimaat maar moet dat zo 'tentoongesteld' worden? Het kind gaat niet naar school, geen sociaal leven, niets om zich op andere gebieden te ontwikkelen en dat stuit mij tegen de borst.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ah de expert heeft gesproken! Dat doet niets af aan het feit dat de wereld waar zij op moet leven uitgeput en vervuild wordt door het streven naar economische groei. En dat ze daar kwaad over is is volkomen terecht, in ieder geval zeer begrijpelijk.
Immigratie in Europa is een veel groter probleem dan deze klimaat hoax. Beter gooien we daar miljarden tegenaan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Even los van of ze nu gesouffleerd wordt door haar ouders of niet, want dat kan ik echt niet beoordelen: het zou m.i. volkomen terecht zijn als ze boos is dat de wereld waar zij nog een jaar of 80 op moet leven nu naar de klote wordt geholpen door volwassenen die voornamelijk economische groei nastreven en die veel minder jaren te gaan hebben dan zij zelf.
Negatieve retweets worden er gewoon uitgefilterd.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
veel verder dan ... nou die heeft een raar hoofd zeg!@#%! komt dat niet
zou er niet zo mee kunnen zitten maar das voor iedereen anders, kwam wel laatst een tweet van haar tegen en de reacties eronder vielen me behoorlijk mee tbh
Ergo, ze zal wel een prima jeugd hebbenquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:00 schreef sp3c het volgende:
daar staat letterlijk dat het VOOR MIJ zo klinkt, hoe ze er zelf over denkt weet ik niet, kan ik niet weten, heb ik ook niets over gezegd
jouw teksten
nee dat maak jij ervanquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:01 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Ergo, ze zal wel een prima jeugd hebben
Klopt, Cartman stopte gewoon een stuk of 4 cheeseburgers in zijn anus, dat doe ik hem niet na.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Ze heeft Asperger, die hebben vaak een soort van begaafdheid op een bepaald gebied.
Als je dan het vervolg ook leest:quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:57 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
En wat is dan het meest logische? Dan ga je niet bij de geestelijke gezondheidszorg hulp zoeken voor je kind. Nee, dan ga je haar overal naar toe brengen zodat ze zich wereldwijd voor schut kan zetten.
Zoals ik eerder al zei. Dat meisje haalt de 25 waarschijnlijk niet eens. Dit gedoe was gedoemd te mislukken. En hoe ouder ze wordt hoe minder men vatbaar is die "ach het is een kind" emo terreur. Niemand neemt haar straks nog serieus, het podium wat ze nu even had heeft ze straks niet meer en ze valt in een nog dieper dal dan waar ze la zat voor die tijd.
Dit is een zelfmoordgeval in wording. En het is diep triest.
Als ik op mijn elfde/ twaalfde moeilijk ging doen met eten en dat soort gedrein dan kreeg ik een schop onder mijn kont. En als ik dan ook nog allerlei klimaatidioterie aan mijn ouders ging opdringen had ik per direct te horen gekregen dat ik normaal moest gaan doen...quote:Uit dat dal kroop ze pas toen ze zich gehoord voelde door haar gezin. Stilaan kon ze haar ouders overtuigen de verwarming lager te zetten, geen vlees meer te eten en niet meer te vliegen. Intussen leeft het gezin veganistisch, hebben ze een eigen groentetuin buiten de stad en rijden ze enkel nog met hun elektrische wagen als ze dat nodig achten.
Nopequote:
En het was jouw reactie opquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:16 schreef sp3c het volgende:
ze vliegt de hele wereld over en overal waar ze komt beginnen mensen spontaan te klappen voor ze uberhaupt wat gezegd heeft en ze hoeft niet naar school
klinkt als een prima jeugd
Je zegt gewoon "ze zal wel een prima jeugd hebben" in iets andere woorden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:15 schreef praadje het volgende:
Vooral dat ze een overload aan shit over zich heen krijgt ondanks haar goede bedoelingen en dat lijkt me niets toevoegen aan een leuke jeugd.
Het verzieken van het milieu draagt zeker bij aan klimaatverandering. Als je het milieu verziekt verstoor je allerlei ecosystemen die invloed hebben op het klimaat. Denk bijvoorbeeld aan de uitputting van de aarde door grootschalige houtkap tbv landbouw, en door de winning en het gebruik van fossiel brandstoffen. Maar het is natuurlijk ook prima om je over beiden zorgen te maken als het verband wat minder duidelijk is.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Milieu =/= klimaat...
Maar goed, jij bent "de expert" op dat vlak begrijp ik?
nee ik zeg dat haar jeugd prima klinktquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:04 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Nope
[..]
En het was jouw reactie op
[..]
Je zegt gewoon "ze zal wel een prima jeugd hebben" in iets andere woorden.
lolquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:03 schreef AchJa het volgende:
Als ik op mijn elfde/ twaalfde moeilijk ging doen met eten en dat soort gedrein dan kreeg ik een schop onder mijn kont. En als ik dan ook nog allerlei klimaatidioterie aan mijn ouders ging opdringen had ik per direct te horen gekregen dat ik normaal moest gaan doen...
Reken er maar op, of anders in Family Guy.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:04 schreef sp3c het volgende:
man wat hoop ik dat dit meisje in Southpark langskomt straks
Dat is praktisch hetzelfdequote:Op dinsdag 24 september 2019 21:05 schreef sp3c het volgende:
nee ik zeg dat haar jeugd prima klinkt
niet meer, niet minder
Zouden ze het aandurven? Een jaar of 20 geleden zou ze er zeker ingekomen zijn maar nu?quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:04 schreef sp3c het volgende:
man wat hoop ik dat dit meisje in Southpark langskomt straks
family guy ben ik 5 of 6 seizoenen geleden mee opgehouden om de een of andere redenquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Reken er maar op, of anders in Family Guy.
neequote:Op dinsdag 24 september 2019 21:06 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Dat is praktisch hetzelfde
Of please please een Beavis en Butthead met haar.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:06 schreef Hathor het volgende:
Reken er maar op, of anders in Family Guy.
Ze is niet een doorsnee kind, dat klopt. Maar ze doet wel iets met haar leven. FYI de grootste revoluties en innovaties zijn vaak teweeggebracht door uiterst onconventionele mensen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Natuurlijk mag ze daar boos over zijn. Knap dat er nog kinderen zijn die begaan zijn met het klimaat maar moet dat zo 'tentoongesteld' worden? Het kind gaat niet naar school, geen sociaal leven, niets om zich op andere gebieden te ontwikkelen en dat stuit mij tegen de borst.
durven wel maar het moet ook actueel zijn en na deze speech weet ik niet hoeveel er nog in zittenquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zouden ze het aandurven? Een jaar of 20 geleden zou ze er zeker ingekomen zijn maar nu?
Kooten en de Bie zouder er vroeger ook wel raad mee geweten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |