abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:16:13 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189103994
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:15 schreef praadje het volgende:

[..]

Vooral dat ze een overload aan shit over zich heen krijgt ondanks haar goede bedoelingen en dat lijkt me niets toevoegen aan een leuke jeugd.
ze vliegt de hele wereld over en overal waar ze komt beginnen mensen spontaan te klappen voor ze uberhaupt wat gezegd heeft en ze hoeft niet naar school

klinkt als een prima jeugd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189104030
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

ze vliegt de hele wereld over en overal waar ze komt beginnen mensen spontaan te klappen voor ze uberhaupt wat gezegd heeft en ze hoeft niet naar school

Ja maar natuurlijk zitten er op die bijeenkomsten mensen die klimaatbewust zijn en applaudisseren maar ze zal ook tv kijken en de kritieken lezen, op fora zien hoe mensen over haar denken (en dat is meestal niet mals) kranten lezen enz.
  dinsdag 24 september 2019 @ 20:20:05 #103
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_189104043
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:03 schreef praadje het volgende:

[..]

Ik bash niemand behalve misschien lichtelijk de ouders. Die toestaan dat een kind met Asperger op die leeftiijd zo de wereld overgaat. En ik plaatste twee recensies die niet van mijn hand komen. Laat haar bezig zijn met zaken die bij haar leeftijd passen. Veganistisch eten, stukjes schrijven voor de schoolkrant, vlogs maken ed. En dan als ze wat ouder is uitgroeien tot een activiste. Daar is ze nu toch te jong voor?
Greta heeft overduidelijk in huis wat nodig is om deze wereld op dit gebied te beroeren. Sterker nog er zijn weinig mensen die dat evenaren. So why wait :? Veel mensen hebben dromen als ze nog jong zijn en de meesten voelen zich alles behalve comfortabel als ze op die leeftijd betutteld worden door 'volwassenen' die dan vinden dat ze daar te jong voor zijn. Zei jouw pappa en mamma dat je te jong was op je 15e om alleen de straat op te gaan met zo'n collectebus?

Als iemand de power en de kwaliteiten heeft om iets te doen, vind ik dat hij of zij daar de ruimte voor moet krijgen. Ik vind niet dat je mensen moet beperken in hun verlangens of in hun mogelijkheden omdat andere mensen het zogenaamd beter zouden weten.

Als ik zou terugkijken op mijn leven en ik zou zoiets op mijn 15e neergezet hebben denk ik dat ik terecht trots op mezelf zou zijn; maar wellicht dat de mensen hier dat meer zouden zien als de onnozelheid van de tijd dat ze nog puber waren als ik de posts hier zo na lees.

Nogmaals ik heb groot respect voor Greta en ik blijf het ongelofelijk vinden dat mensen zo durven af te geven op iemand van 15 jaar die zoiets neer kan zetten. Alleen wil ik niet in die discussie blijven hangen. Ik zie zelf ook wel dat ik daar redelijk alleen in sta en laat het hier dus verder bij. Mochten er nog mensen zijn die er wel energie van krijgen om Greta af te zeiken en te ridiculiseren, please feel free ^O^

but I'm out :{w
pi_189104058
quote:
ze vliegt de hele wereld over en overal waar ze komt beginnen mensen spontaan te klappen voor ze uberhaupt wat gezegd heeft
heeej, dat is raar? Ze gaat tekeer over hoe slecht men is voor het milieu en klimaat. Maar vliegt de hele wereld over om te vertellen dat we het niet goed doen? Hmm, wat klopt er niet daarin?

quote:
en ze hoeft niet naar school

Eeehm, is het een prima jeugd als je jezelf zo voor schut kunt laten zetten door je ouders? Dat overdreven emo gedoe en die haat in haar ogen maken haar tot een mascotte zelfs karikatuur voor de lobby die blijkbaar als laatste wapen dit meisje misbruiken.

een prima jeugd? Ik zou geen minuut van mij jeugd met haar willen ruilen.
pi_189104095
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:18 schreef praadje het volgende:
Ja maar natuurlijk zitten er op die bijeenkomsten mensen die klimaatbewust zijn en applaudisseren maar ze zal ook tv kijken en de kritieken lezen, op fora zien hoe mensen over haar denken (en dat is meestal niet mals) kranten lezen enz.
En dat applaus was enorm matig in dat filmpje. Er werd amper geklapt. Er waren een aantal die per definitie voor haar klapten uit haar lobby. Maar veek meer dan die mensen klapten er overduidelijk niet.

Dit toneelstuk is nou niet echt een succes.
pi_189104111
Greta kijk eens boos? Ja, ho maar.
pi_189104112
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:23 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

En dat applaus was enorm matig in dat filmpje. Er werd amper geklapt. Er waren een aantal die per definitie voor haar klapten uit haar lobby. Maar veek meer dan die mensen klapten er overduidelijk niet.

Dit toneelstuk is nou niet echt een succes.
wordt gewoon een applausband ondergezet
pi_189104125
Inderdaad, ze wordt op een gegeven moment neergezet als karikatuur. En niet naar school gaan vind ik nou niet echt prima maar lijkt me beter om mee te gaan in een gezonde ontwikkeling. Dit is en wordt steeds meer een obsessie en dat lijkt me geen goede zaak.
pi_189104144
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:26 schreef praadje het volgende:
Inderdaad, ze wordt op een gegeven moment neergezet als karikatuur. En niet naar school gaan vind ik nou niet echt prima maar lijkt me beter om mee te gaan in een gezonde ontwikkeling. Dit is en wordt steeds meer een obsessie en dat lijkt me geen goede zaak.
moet wel zeggen dat ze een prima woordje engels kan.. denk dat het wel een hoog begaafde meid is
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:27:31 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189104149
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:21 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

heeej, dat is raar? Ze gaat tekeer over hoe slecht men is voor het milieu en klimaat. Maar vliegt de hele wereld over om te vertellen dat we het niet goed doen? Hmm, wat klopt er niet daarin?
[..]

Eeehm, is het een prima jeugd als je jezelf zo voor schut kunt laten zetten door je ouders? Dat overdreven emo gedoe en die haat in haar ogen maken haar tot een mascotte zelfs karikatuur voor de lobby die blijkbaar als laatste wapen dit meisje misbruiken.

een prima jeugd? Ik zou geen minuut van mij jeugd met haar willen ruilen.
lijkt mij een prima jeugd ja en al die haat in dr ogen enzo vind ik maar vergezocht hoor ... shoot the messenger ipv de message
pi_189104176
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:27 schreef -Chakotay- het volgende:
moet wel zeggen dat ze een prima woordje engels kan.. denk dat het wel een hoog begaafde meid is
Thuis oefenen en oefenen. Ik sprak trouwens beter Engels dan de leraar Engels toen ik 10 was. Maar hoogbegaafd ben ik niet(kop maar in hoor).
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:29:16 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189104184
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:18 schreef praadje het volgende:

[..]

veel verder dan ... nou die heeft een raar hoofd zeg!@#%! komt dat niet

zou er niet zo mee kunnen zitten maar das voor iedereen anders, kwam wel laatst een tweet van haar tegen en de reacties eronder vielen me behoorlijk mee tbh
pi_189104214
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:28 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Thuis oefenen en oefenen. Ik sprak trouwens beter Engels dan de leraar Engels toen ik 10 was. Maar hoogbegaafd ben ik niet(kop maar in hoor).
Ze heeft Asperger, die hebben vaak een soort van begaafdheid op een bepaald gebied.
pi_189104224
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:27 schreef sp3c het volgende:
lijkt mij een prima jeugd ja en al die haat in dr ogen enzo vind ik maar vergezocht hoor ... shoot the messenger ipv de message
Prima jeugd ja. Amper iemand neemt haar serieus en ze gaat de wereld over als hyper emo. Dat je je kind daar voor leent is triest. Prima jeugd? Je in de zeik laten nemen en je laten misbruiken door een groepje emo terroristen zie ik niet als prima jeugd. Eerder als de ontneming van haar jeugd.
pi_189104241
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Greta kijk eens boos? Ja, ho maar.
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:32:42 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189104246
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:31 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Prima jeugd ja. Amper iemand neemt haar serieus en ze gaat de wereld over als hyper emo. Dat je je kind daar voor leent is triest. Prima jeugd? Je in de zeik laten nemen en je laten misbruiken door een groepje emo terroristen zie ik niet als prima jeugd. Eerder als de ontneming van haar jeugd.
als 'amper iemand' haar serieus zou nemen zou ze niet overal mogen komen opdraven toch

de rest is verzonnen, daar kan ik niets mee
pi_189104259
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:31 schreef praadje het volgende:
Ze heeft Asperger, die hebben vaak een soort van begaafdheid op een bepaald gebied.
Nou Autistisch is ze. Asperger weet ik niet. Zou kunnen maar in elk geval een duidelijke vorm van autisme ja.

En daar misbruik van maken is dieptriest vind ik.
pi_189104275
quote:

[..]

Oh ja, dat zou mij ook prima gepast hebben maar goed, toen ik 15 was kon je ook nog gewoon zuipen en roken zonder dat iemand daar vreemd van op keek en bij de slijter en sigarenboer deden ze toch wel niet moeilijk dus ik zou er wel een groot festijn van gemaakt hebben... :P

Ik heb in het vorige deel al gezegd dat ik het vooral sneu voor haar vind dat ze zo gebruikt wordt door haar ouders met hun persoonlijke agenda, lees: geld... Nu gaat het allemaal nog goed maar als de hype straks overgewaaid is valt ze in een enorm gat en ik betwijfel of ze daar mee kan dealen.
pi_189104292
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:32 schreef sp3c het volgende:

[..]

als 'amper iemand' haar serieus zou nemen zou ze niet overal mogen komen opdraven toch
Dat zegt niks.

Trump wordt ook door niemand serieus genomen, toch heeft die mogen komen opdraven als president van de VS.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2019 20:37:37 ]
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:35:08 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189104304
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:34 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oh ja, dat zou mij ook prima gepast hebben maar goed, toen ik 15 was kon je ook nog gewoon zuipen en roken zonder dat iemand daar vreemd van op keek en bij de slijter en sigarenboer deden ze toch wel niet moeilijk dus ik zou er wel een groot festijn van gemaakt hebben... :P

Ik heb in het vorige deel al gezegd dat ik het vooral sneu voor haar vind dat ze zo gebruikt wordt door haar ouders met hun persoonlijke agenda, lees: geld... Nu gaat het allemaal nog goed maar als de hype straks overgewaaid is valt ze in een enorm gat en ik betwijfel of ze daar mee kan dealen.
ja zoals gezegd, dat laatste is idd de enige kanttekening die ik bij dit verhaal plaats

maar voor nu ... live it up zou ik haast zeggen
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:36:24 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189104336
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:34 schreef Lola69 het volgende:

[..]

Dat zegt niks.

Trump wordt ook door niemand serieus genomen, toch heeft die mogen komen opdraven als president van de VS.
lol
pi_189104343
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:32 schreef sp3c het volgende:

Nee dat is het mooie van een kind misbruiken daarvoor.. Want je speelt in op de emoties, en tegen een kind is het veel lastiger nee zeggen. haar argumenten zijn helemaal niet sterk vind ik. Ze praat iemand na vanaf een blaadje, Zijn niet haar argumenten.

Ze mag overal op komen draven omdat ze enorm gepusht wordt en men durft geen nee te zeggen tegen een kind. En velen zullen denken, vooruit laat haar maar ff haar ding doen. Het gaat waarschijnlijk enkel tegen de lobby er achter werken.
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:37:40 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189104366
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:36 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Nee dat is het mooie van een kind misbruiken daarvoor.. Want je speelt in op de emoties, en tegen een kind is het veel lastiger nee zeggen. haar argumenten zijn helemaal niet sterk vind ik. Ze praat iemand na vanaf een blaadje, Zijn niet haar argumenten.

Ze mag overal op komen draven omdat ze enorm gepusht wordt en men durft geen nee te zeggen tegen een kind. En velen zullen denken, vooruit laat haar maar ff haar ding doen. Het gaat waarschijnlijk enkel tegen de lobby er achter werken.
misschien wel, misschien niet

dat weet ik niet hoor
pi_189104395
quote:
Oh ja, dat zou mij ook prima gepast hebben maar goed, toen ik 15 was kon je ook nog gewoon zuipen en roken zonder dat iemand daar vreemd van op keek en bij de slijter en sigarenboer deden ze toch wel niet moeilijk dus ik zou er wel een groot festijn van gemaakt hebben...
Triest dat de jeugd dat afgepakt wordt eigenlijk. O man ik heb genoten toen. lekker naar de disco op mn 15e tot 3 uur 's nachts. Lekker achter de meiden aan. lol maken met mn beste vriend en stomdronken thuiskomen. Heeeeeeeeerlijk.
pi_189104472
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:37 schreef sp3c het volgende:

dat weet ik niet hoor
Volgens jou komt een kind niet met meer weg dan een volwassene? Zelfs wettelijk is dat zo. Maar jij weet het niet?
pi_189104478
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat weet ik niet hoor
Het is een beetje een mini-playbackshow of Wordt Vervolgd met een: "Ik kan heul goed Woody Woodpecker nadoen!"... Feitelijk is de uitvoering per definitie gewoon knudde maar omdat het kinderen zijn vinden we het te zielig om ze af te branden.
pi_189104483
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:33 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Nou Autistisch is ze. Asperger weet ik niet. Zou kunnen maar in elk geval een duidelijke vorm van autisme ja.

En daar misbruik van maken is dieptriest vind ik.
Asperger heeft ze zeker, dat staat bij de beschrijving van haar boek.
pi_189104497
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:42 schreef praadje het volgende:

[..]

Dat kind heeft ook al een boek? :') Geschreven door George Soros zeker?
Land of the free. Home of the brave.
pi_189104503
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:42 schreef AchJa het volgende:
Het is een beetje een mini-playbackshow of Wordt Vervolgd met een: "Ik kan heul goed Woody Woodpecker nadoen!"... Feitelijk is de uitvoering per definitie gewoon knudde maar omdat het kinderen zijn vinden we het te zielig om ze af te branden.
En dan is ze ook nog autistisch dus. Dus helemaal, Aaaaah wat zielig. Tuurlijk mag ze hoor.
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:44:37 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189104512
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:42 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Volgens jou komt een kind niet met meer weg dan een volwassene? Zelfs wettelijk is dat zo. Maar jij weet het niet?
nee ik weet niet of ze enorm gepusht wordt, iemand anders napraat, misbruikt wordt en dat soort dingen

geen idee ... het kan, kan ook zijn dat ze haar gewoon ondersteunen met dr uit de hand gelopen hobbie, ik heb niet genoeg inzicht in die organisatie om daar vlees of vis van te kunnen maken
pi_189104514
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:42 schreef praadje het volgende:
Jou geloof ik direct op je woord. Wij hebben een band :)
pi_189104516
quote:

[..]

Nou ja, dit is dus wat ik ook bedoel. En hoe gaat ze om met teleurstellingen als ze nu al zo boos is. Dat leer je allemaal als je gewoon naar school gaat en een normaal sociaal leven hebt en beiden heeft ze dus niet.
pi_189104535
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:44 schreef sp3c het volgende:
ik heb niet genoeg inzicht in die organisatie om daar vlees of vis van te kunnen maken
dat maakt niet uit want dat kreng vreet toch alleen maar zaadjes en blaadjes
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:46:07 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189104546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:45 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

dat maakt niet uit want dat kreng vreet toch alleen maar zaadjes en blaadjes
nounou wat een haat joh
pi_189104576
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

nounou wat een haat joh
tsja. Ze zal wel Florafoob zijn of zo
pi_189104583
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:43 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Door haar moeder (uiteraard)

https://www.bol.com/nl/p/(...)CZA.1.2.ProductImage
pi_189104594
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:44 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Jou geloof ik direct op je woord. Wij hebben een band :)
*;
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:48:04 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189104596
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:47 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

tsja. Ze zal wel Florafoob zijn of zo
'ze zal wel ... ' is een mooie samenvatting van alle kritiek op het kind :')
pi_189104619
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:48 schreef sp3c het volgende:
'ze zal wel ... ' is een mooie samenvatting van alle kritiek op het kind
Ja vooral "Ze zal wel hoogbegaafd zijn" en "ze zal wel een prima jeugd hebben"
pi_189104620
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:43 schreef Scarface88 het volgende:

Nou niet helemaal natuurlijk, moeders heeft een boek geschreven...

Daar staat ook dat "I see Co2!" geneuzel in...

quote:
,Ze kan koolstofdioxide met het blote oog zien. Ze ziet hoe het uit schoorstenen stroomt en de atmosfeer in een stortplaats verandert.’’
quote:
Moeder van klimaatmeisje: Greta kan CO2 'zien'

De moeder van het wereldberoemde klimaatmeisje Greta Thunberg schreef samen met de rest van het gezin een boek. De autistische Greta veranderde met haar klimaatmissie het leven van de familie voorgoed.

Malena Ernman (48), de moeder van de 16-jarige Greta, schreef 'Scènes uit het hart. Ons leven voor het klimaat', over het leven van Greta en het gezin. Greta werd als kind gediagnosticeerd met een obsessief-compulsieve stoornis en het syndroom van Asperger, net als haar jongere zus Beata. De activiste heeft ook een fotografisch geheugen. Ze kent alle hoofdsteden uit haar hoofd en kan alle chemische elementen van het periodieke systeem binnen één minuut opnoemen.

Daarnaast heeft ze volgens haar moeder nog een andere gave. ,,Greta is in staat te zien wat andere mensen niet kunnen zien'', schrijft Malena Ernman in het boek, waaruit de Duitse krant Frankfurter Algemeine citeert. ,,Ze kan koolstofdioxide met het blote oog zien. Ze ziet hoe het uit schoorstenen stroomt en de atmosfeer in een stortplaats verandert.''

In een toelichting meldt de uitgever van het boek dat moeder Malena dit 'zien' spreekwoordelijk bedoelt.* Ze vergelijkt het zien van CO2 met het sprookje over de nieuwe kleren van de keizer. Daarin loopt de keizer naakt over straat, maar durft niemand daar iets van te zeggen, totdat er plots een kind zijn mond open doet. ,,Zij is het kind, wij zijn de keizer", zegt moeder Thunberg over haar dochter. ,,En we zijn allemaal naakt."

Op jonge leeftijd over klimaatverandering leren, zorgde voor een aardverschuiving in Greta's leefwereld. Acht jaar was ze toen ze voor het eerst op televisie en op school beelden zag van de plastic soep in de oceanen en hoorde dat klimaatopwarming veroorzaakt wordt door menselijke activiteit.

,,Van de een op de andere dag at Greta plots niet meer'', schrijft haar moeder. ,,Ze kreeg een eetstoornis. We moesten het aantal gnocchi op haar bord tellen om te zien of ze wel voldoende binnenkreeg. En om een derde van een banaan op te eten, daar deed ze wel een uur over.''
Greta ging niet meer naar school, huilde constant en sprak enkel nog met haar ouders, zus en één leerkracht. Toen ze 11 was gleed ze weg in een depressie.
Vliegen

Uit dat dal kroop ze pas toen ze zich gehoord voelde door haar gezin. Stilaan kon ze haar ouders overtuigen de verwarming lager te zetten, geen vlees meer te eten en niet meer te vliegen. Intussen leeft het gezin veganistisch, hebben ze een eigen groentetuin buiten de stad en rijden ze enkel nog met hun elektrische wagen als ze dat nodig achten.

Ook haar moeder, een internationaal vermaarde operazangeres, vliegt niet meer. In 2009 vertegenwoordigde Malena Ernman Zweden op het Eurovisiesongfestival, maar ze heeft nu gekozen voor een carrière dicht bij huis, in Stockholm. Haar vader Svante is acteur. Hij werd overigens vernoemd naar de neef van zijn overgrootmoeder: Svante Arrhenius. Die werd geboren in 1859 en voorspelde als eerste hoe een toename van CO2 voor een broeikaseffect zorgt.
Dan weet je precies uit welke hoek de wind waait en wie dit allemaal loopt te promoten...
pi_189104642
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:49 schreef AchJa het volgende:
,Ze kan koolstofdioxide met het blote oog zien. Ze ziet hoe het uit schoorstenen stroomt en de atmosfeer in een stortplaats verandert.’’
En misschien vertellen de bomen het haar ook wel.
pi_189104643
Even in de herhaling; Briefje van Jan (columnist)

https://www.briefjevanjan.nl/
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:50:58 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189104655
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:49 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Ja vooral "Ze zal wel hoogbegaafd zijn" en "ze zal wel een prima jeugd hebben"
dat zijn jouw teksten :{w
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:51:12 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189104664
quote:

[..]

[..]

[..]

Dan weet je precies uit welke hoek de wind waait en wie dit allemaal loopt te promoten...

whehehe _O-
pi_189104680
quote:
Daarnaast heeft ze volgens haar moeder nog een andere gave. ,,Greta is in staat te zien wat andere mensen niet kunnen zien'',
En nog heeft die moeder niet door hoe ze dat kind volledig voor schut zet
pi_189104703
quote:

[..]

[..]

[..]

Hoe kunnen honderdduizenden/miljoenen? mensen wereldwijd dit serieus nemen? De bijbel is nog geloofwaardiger. De klimaathysterie begint echt een religie te worden.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189104724
Even los van of ze nu gesouffleerd wordt door haar ouders of niet, want dat kan ik echt niet beoordelen: het zou m.i. volkomen terecht zijn als ze boos is dat de wereld waar zij nog een jaar of 80 op moet leven nu naar de klote wordt geholpen door volwassenen die voornamelijk economische groei nastreven en die veel minder jaren te gaan hebben dan zij zelf.
pi_189104744
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Even los van of ze nu gesouffleerd wordt door haar ouders of niet, want dat kan ik echt niet beoordelen: het zou m.i. volkomen terecht zijn als ze boos is dat de wereld waar zij nog een jaar of 80 op moet leven nu naar de klote wordt geholpen door volwassenen die voornamelijk economische groei nastreven en die veel minder jaren te gaan hebben dan zij zelf.
Mwah, meisje Thunberg had met haar elfde al een depressie dus ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze geen bijster hoge leeftijd gaat halen...
pi_189104755
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:54 schreef Scarface88 het volgende:

Hoe kunnen honderdduizenden/miljoenen? mensen wereldwijd dit serieus nemen? De bijbel is nog geloofwaardiger. De klimaathysterie begint echt een religie te worden.
Snap jij het?
pi_189104758
quote:

,,Van de een op de andere dag at Greta plots niet meer'', schrijft haar moeder. ,,Ze kreeg een eetstoornis. We moesten het aantal gnocchi op haar bord tellen om te zien of ze wel voldoende binnenkreeg. En om een derde van een banaan op te eten, daar deed ze wel een uur over.''
Greta ging niet meer naar school, huilde constant en sprak enkel nog met haar ouders, zus en één leerkracht. Toen ze 11 was gleed ze weg in een depressie.
En wat is dan het meest logische? Dan ga je niet bij de geestelijke gezondheidszorg hulp zoeken voor je kind. Nee, dan ga je haar overal naar toe brengen zodat ze zich wereldwijd voor schut kan zetten.

Zoals ik eerder al zei. Dat meisje haalt de 25 waarschijnlijk niet eens. Dit gedoe was gedoemd te mislukken. En hoe ouder ze wordt hoe minder men vatbaar is die "ach het is een kind" emo terreur. Niemand neemt haar straks nog serieus, het podium wat ze nu even had heeft ze straks niet meer en ze valt in een nog dieper dal dan waar ze la zat voor die tijd.

Dit is een zelfmoordgeval in wording. En het is diep triest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')