ze vliegt de hele wereld over en overal waar ze komt beginnen mensen spontaan te klappen voor ze uberhaupt wat gezegd heeft en ze hoeft niet naar schoolquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Vooral dat ze een overload aan shit over zich heen krijgt ondanks haar goede bedoelingen en dat lijkt me niets toevoegen aan een leuke jeugd.
Ja maar natuurlijk zitten er op die bijeenkomsten mensen die klimaatbewust zijn en applaudisseren maar ze zal ook tv kijken en de kritieken lezen, op fora zien hoe mensen over haar denken (en dat is meestal niet mals) kranten lezen enz.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze vliegt de hele wereld over en overal waar ze komt beginnen mensen spontaan te klappen voor ze uberhaupt wat gezegd heeft en ze hoeft niet naar school
klinkt als een prima jeugd
Greta heeft overduidelijk in huis wat nodig is om deze wereld op dit gebied te beroeren. Sterker nog er zijn weinig mensen die dat evenaren. So why waitquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik bash niemand behalve misschien lichtelijk de ouders. Die toestaan dat een kind met Asperger op die leeftiijd zo de wereld overgaat. En ik plaatste twee recensies die niet van mijn hand komen. Laat haar bezig zijn met zaken die bij haar leeftijd passen. Veganistisch eten, stukjes schrijven voor de schoolkrant, vlogs maken ed. En dan als ze wat ouder is uitgroeien tot een activiste. Daar is ze nu toch te jong voor?
heeej, dat is raar? Ze gaat tekeer over hoe slecht men is voor het milieu en klimaat. Maar vliegt de hele wereld over om te vertellen dat we het niet goed doen? Hmm, wat klopt er niet daarin?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:16 schreef sp3c het volgende:
ze vliegt de hele wereld over en overal waar ze komt beginnen mensen spontaan te klappen voor ze uberhaupt wat gezegd heeft
Eeehm, is het een prima jeugd als je jezelf zo voor schut kunt laten zetten door je ouders? Dat overdreven emo gedoe en die haat in haar ogen maken haar tot een mascotte zelfs karikatuur voor de lobby die blijkbaar als laatste wapen dit meisje misbruiken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:16 schreef sp3c het volgende:
en ze hoeft niet naar school
En dat applaus was enorm matig in dat filmpje. Er werd amper geklapt. Er waren een aantal die per definitie voor haar klapten uit haar lobby. Maar veek meer dan die mensen klapten er overduidelijk niet.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:18 schreef praadje het volgende:
Ja maar natuurlijk zitten er op die bijeenkomsten mensen die klimaatbewust zijn en applaudisseren maar ze zal ook tv kijken en de kritieken lezen, op fora zien hoe mensen over haar denken (en dat is meestal niet mals) kranten lezen enz.
wordt gewoon een applausband ondergezetquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:23 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
En dat applaus was enorm matig in dat filmpje. Er werd amper geklapt. Er waren een aantal die per definitie voor haar klapten uit haar lobby. Maar veek meer dan die mensen klapten er overduidelijk niet.
Dit toneelstuk is nou niet echt een succes.
moet wel zeggen dat ze een prima woordje engels kan.. denk dat het wel een hoog begaafde meid isquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:26 schreef praadje het volgende:
Inderdaad, ze wordt op een gegeven moment neergezet als karikatuur. En niet naar school gaan vind ik nou niet echt prima maar lijkt me beter om mee te gaan in een gezonde ontwikkeling. Dit is en wordt steeds meer een obsessie en dat lijkt me geen goede zaak.
lijkt mij een prima jeugd ja en al die haat in dr ogen enzo vind ik maar vergezocht hoor ... shoot the messenger ipv de messagequote:Op dinsdag 24 september 2019 20:21 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
heeej, dat is raar? Ze gaat tekeer over hoe slecht men is voor het milieu en klimaat. Maar vliegt de hele wereld over om te vertellen dat we het niet goed doen? Hmm, wat klopt er niet daarin?
[..]
Eeehm, is het een prima jeugd als je jezelf zo voor schut kunt laten zetten door je ouders? Dat overdreven emo gedoe en die haat in haar ogen maken haar tot een mascotte zelfs karikatuur voor de lobby die blijkbaar als laatste wapen dit meisje misbruiken.
een prima jeugd? Ik zou geen minuut van mij jeugd met haar willen ruilen.
Thuis oefenen en oefenen. Ik sprak trouwens beter Engels dan de leraar Engels toen ik 10 was. Maar hoogbegaafd ben ik niet(kop maar in hoor).quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:27 schreef -Chakotay- het volgende:
moet wel zeggen dat ze een prima woordje engels kan.. denk dat het wel een hoog begaafde meid is
veel verder dan ... nou die heeft een raar hoofd zeg!@#%! komt dat nietquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja maar natuurlijk zitten er op die bijeenkomsten mensen die klimaatbewust zijn en applaudisseren maar ze zal ook tv kijken en de kritieken lezen, op fora zien hoe mensen over haar denken (en dat is meestal niet mals) kranten lezen enz.
Ze heeft Asperger, die hebben vaak een soort van begaafdheid op een bepaald gebied.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:28 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Thuis oefenen en oefenen. Ik sprak trouwens beter Engels dan de leraar Engels toen ik 10 was. Maar hoogbegaafd ben ik niet(kop maar in hoor).
Prima jeugd ja. Amper iemand neemt haar serieus en ze gaat de wereld over als hyper emo. Dat je je kind daar voor leent is triest. Prima jeugd? Je in de zeik laten nemen en je laten misbruiken door een groepje emo terroristen zie ik niet als prima jeugd. Eerder als de ontneming van haar jeugd.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:27 schreef sp3c het volgende:
lijkt mij een prima jeugd ja en al die haat in dr ogen enzo vind ik maar vergezocht hoor ... shoot the messenger ipv de message
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Greta kijk eens boos? Ja, ho maar.
als 'amper iemand' haar serieus zou nemen zou ze niet overal mogen komen opdraven tochquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:31 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Prima jeugd ja. Amper iemand neemt haar serieus en ze gaat de wereld over als hyper emo. Dat je je kind daar voor leent is triest. Prima jeugd? Je in de zeik laten nemen en je laten misbruiken door een groepje emo terroristen zie ik niet als prima jeugd. Eerder als de ontneming van haar jeugd.
Nou Autistisch is ze. Asperger weet ik niet. Zou kunnen maar in elk geval een duidelijke vorm van autisme ja.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:31 schreef praadje het volgende:
Ze heeft Asperger, die hebben vaak een soort van begaafdheid op een bepaald gebied.
Oh ja, dat zou mij ook prima gepast hebben maar goed, toen ik 15 was kon je ook nog gewoon zuipen en roken zonder dat iemand daar vreemd van op keek en bij de slijter en sigarenboer deden ze toch wel niet moeilijk dus ik zou er wel een groot festijn van gemaakt hebben...quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze vliegt de hele wereld over en overal waar ze komt beginnen mensen spontaan te klappen voor ze uberhaupt wat gezegd heeft en ze hoeft niet naar school
Dat zegt niks.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
als 'amper iemand' haar serieus zou nemen zou ze niet overal mogen komen opdraven toch
ja zoals gezegd, dat laatste is idd de enige kanttekening die ik bij dit verhaal plaatsquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou mij ook prima gepast hebben maar goed, toen ik 15 was kon je ook nog gewoon zuipen en roken zonder dat iemand daar vreemd van op keek en bij de slijter en sigarenboer deden ze toch wel niet moeilijk dus ik zou er wel een groot festijn van gemaakt hebben...![]()
Ik heb in het vorige deel al gezegd dat ik het vooral sneu voor haar vind dat ze zo gebruikt wordt door haar ouders met hun persoonlijke agenda, lees: geld... Nu gaat het allemaal nog goed maar als de hype straks overgewaaid is valt ze in een enorm gat en ik betwijfel of ze daar mee kan dealen.
lolquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:34 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dat zegt niks.
Trump wordt ook door niemand serieus genomen, toch heeft die mogen komen opdraven als president van de VS.
Nee dat is het mooie van een kind misbruiken daarvoor.. Want je speelt in op de emoties, en tegen een kind is het veel lastiger nee zeggen. haar argumenten zijn helemaal niet sterk vind ik. Ze praat iemand na vanaf een blaadje, Zijn niet haar argumenten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:32 schreef sp3c het volgende:
als 'amper iemand' haar serieus zou nemen zou ze niet overal mogen komen opdraven toch
misschien wel, misschien nietquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:36 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Nee dat is het mooie van een kind misbruiken daarvoor.. Want je speelt in op de emoties, en tegen een kind is het veel lastiger nee zeggen. haar argumenten zijn helemaal niet sterk vind ik. Ze praat iemand na vanaf een blaadje, Zijn niet haar argumenten.
Ze mag overal op komen draven omdat ze enorm gepusht wordt en men durft geen nee te zeggen tegen een kind. En velen zullen denken, vooruit laat haar maar ff haar ding doen. Het gaat waarschijnlijk enkel tegen de lobby er achter werken.
Triest dat de jeugd dat afgepakt wordt eigenlijk. O man ik heb genoten toen. lekker naar de disco op mn 15e tot 3 uur 's nachts. Lekker achter de meiden aan. lol maken met mn beste vriend en stomdronken thuiskomen. Heeeeeeeeerlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:34 schreef AchJa het volgende:
Oh ja, dat zou mij ook prima gepast hebben maar goed, toen ik 15 was kon je ook nog gewoon zuipen en roken zonder dat iemand daar vreemd van op keek en bij de slijter en sigarenboer deden ze toch wel niet moeilijk dus ik zou er wel een groot festijn van gemaakt hebben...
Volgens jou komt een kind niet met meer weg dan een volwassene? Zelfs wettelijk is dat zo. Maar jij weet het niet?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:37 schreef sp3c het volgende:
misschien wel, misschien niet
dat weet ik niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |