abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:16:13 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189103994
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:15 schreef praadje het volgende:

[..]

Vooral dat ze een overload aan shit over zich heen krijgt ondanks haar goede bedoelingen en dat lijkt me niets toevoegen aan een leuke jeugd.
ze vliegt de hele wereld over en overal waar ze komt beginnen mensen spontaan te klappen voor ze uberhaupt wat gezegd heeft en ze hoeft niet naar school

klinkt als een prima jeugd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189104030
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

ze vliegt de hele wereld over en overal waar ze komt beginnen mensen spontaan te klappen voor ze uberhaupt wat gezegd heeft en ze hoeft niet naar school

Ja maar natuurlijk zitten er op die bijeenkomsten mensen die klimaatbewust zijn en applaudisseren maar ze zal ook tv kijken en de kritieken lezen, op fora zien hoe mensen over haar denken (en dat is meestal niet mals) kranten lezen enz.
  dinsdag 24 september 2019 @ 20:20:05 #103
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_189104043
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:03 schreef praadje het volgende:

[..]

Ik bash niemand behalve misschien lichtelijk de ouders. Die toestaan dat een kind met Asperger op die leeftiijd zo de wereld overgaat. En ik plaatste twee recensies die niet van mijn hand komen. Laat haar bezig zijn met zaken die bij haar leeftijd passen. Veganistisch eten, stukjes schrijven voor de schoolkrant, vlogs maken ed. En dan als ze wat ouder is uitgroeien tot een activiste. Daar is ze nu toch te jong voor?
Greta heeft overduidelijk in huis wat nodig is om deze wereld op dit gebied te beroeren. Sterker nog er zijn weinig mensen die dat evenaren. So why wait :? Veel mensen hebben dromen als ze nog jong zijn en de meesten voelen zich alles behalve comfortabel als ze op die leeftijd betutteld worden door 'volwassenen' die dan vinden dat ze daar te jong voor zijn. Zei jouw pappa en mamma dat je te jong was op je 15e om alleen de straat op te gaan met zo'n collectebus?

Als iemand de power en de kwaliteiten heeft om iets te doen, vind ik dat hij of zij daar de ruimte voor moet krijgen. Ik vind niet dat je mensen moet beperken in hun verlangens of in hun mogelijkheden omdat andere mensen het zogenaamd beter zouden weten.

Als ik zou terugkijken op mijn leven en ik zou zoiets op mijn 15e neergezet hebben denk ik dat ik terecht trots op mezelf zou zijn; maar wellicht dat de mensen hier dat meer zouden zien als de onnozelheid van de tijd dat ze nog puber waren als ik de posts hier zo na lees.

Nogmaals ik heb groot respect voor Greta en ik blijf het ongelofelijk vinden dat mensen zo durven af te geven op iemand van 15 jaar die zoiets neer kan zetten. Alleen wil ik niet in die discussie blijven hangen. Ik zie zelf ook wel dat ik daar redelijk alleen in sta en laat het hier dus verder bij. Mochten er nog mensen zijn die er wel energie van krijgen om Greta af te zeiken en te ridiculiseren, please feel free ^O^

but I'm out :{w
pi_189104058
quote:
ze vliegt de hele wereld over en overal waar ze komt beginnen mensen spontaan te klappen voor ze uberhaupt wat gezegd heeft
heeej, dat is raar? Ze gaat tekeer over hoe slecht men is voor het milieu en klimaat. Maar vliegt de hele wereld over om te vertellen dat we het niet goed doen? Hmm, wat klopt er niet daarin?

quote:
en ze hoeft niet naar school

Eeehm, is het een prima jeugd als je jezelf zo voor schut kunt laten zetten door je ouders? Dat overdreven emo gedoe en die haat in haar ogen maken haar tot een mascotte zelfs karikatuur voor de lobby die blijkbaar als laatste wapen dit meisje misbruiken.

een prima jeugd? Ik zou geen minuut van mij jeugd met haar willen ruilen.
pi_189104095
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:18 schreef praadje het volgende:
Ja maar natuurlijk zitten er op die bijeenkomsten mensen die klimaatbewust zijn en applaudisseren maar ze zal ook tv kijken en de kritieken lezen, op fora zien hoe mensen over haar denken (en dat is meestal niet mals) kranten lezen enz.
En dat applaus was enorm matig in dat filmpje. Er werd amper geklapt. Er waren een aantal die per definitie voor haar klapten uit haar lobby. Maar veek meer dan die mensen klapten er overduidelijk niet.

Dit toneelstuk is nou niet echt een succes.
pi_189104111
Greta kijk eens boos? Ja, ho maar.
pi_189104112
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:23 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

En dat applaus was enorm matig in dat filmpje. Er werd amper geklapt. Er waren een aantal die per definitie voor haar klapten uit haar lobby. Maar veek meer dan die mensen klapten er overduidelijk niet.

Dit toneelstuk is nou niet echt een succes.
wordt gewoon een applausband ondergezet
pi_189104125
Inderdaad, ze wordt op een gegeven moment neergezet als karikatuur. En niet naar school gaan vind ik nou niet echt prima maar lijkt me beter om mee te gaan in een gezonde ontwikkeling. Dit is en wordt steeds meer een obsessie en dat lijkt me geen goede zaak.
pi_189104144
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:26 schreef praadje het volgende:
Inderdaad, ze wordt op een gegeven moment neergezet als karikatuur. En niet naar school gaan vind ik nou niet echt prima maar lijkt me beter om mee te gaan in een gezonde ontwikkeling. Dit is en wordt steeds meer een obsessie en dat lijkt me geen goede zaak.
moet wel zeggen dat ze een prima woordje engels kan.. denk dat het wel een hoog begaafde meid is
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:27:31 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189104149
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:21 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

heeej, dat is raar? Ze gaat tekeer over hoe slecht men is voor het milieu en klimaat. Maar vliegt de hele wereld over om te vertellen dat we het niet goed doen? Hmm, wat klopt er niet daarin?
[..]

Eeehm, is het een prima jeugd als je jezelf zo voor schut kunt laten zetten door je ouders? Dat overdreven emo gedoe en die haat in haar ogen maken haar tot een mascotte zelfs karikatuur voor de lobby die blijkbaar als laatste wapen dit meisje misbruiken.

een prima jeugd? Ik zou geen minuut van mij jeugd met haar willen ruilen.
lijkt mij een prima jeugd ja en al die haat in dr ogen enzo vind ik maar vergezocht hoor ... shoot the messenger ipv de message
pi_189104176
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:27 schreef -Chakotay- het volgende:
moet wel zeggen dat ze een prima woordje engels kan.. denk dat het wel een hoog begaafde meid is
Thuis oefenen en oefenen. Ik sprak trouwens beter Engels dan de leraar Engels toen ik 10 was. Maar hoogbegaafd ben ik niet(kop maar in hoor).
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:29:16 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189104184
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:18 schreef praadje het volgende:

[..]

veel verder dan ... nou die heeft een raar hoofd zeg!@#%! komt dat niet

zou er niet zo mee kunnen zitten maar das voor iedereen anders, kwam wel laatst een tweet van haar tegen en de reacties eronder vielen me behoorlijk mee tbh
pi_189104214
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:28 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Thuis oefenen en oefenen. Ik sprak trouwens beter Engels dan de leraar Engels toen ik 10 was. Maar hoogbegaafd ben ik niet(kop maar in hoor).
Ze heeft Asperger, die hebben vaak een soort van begaafdheid op een bepaald gebied.
pi_189104224
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:27 schreef sp3c het volgende:
lijkt mij een prima jeugd ja en al die haat in dr ogen enzo vind ik maar vergezocht hoor ... shoot the messenger ipv de message
Prima jeugd ja. Amper iemand neemt haar serieus en ze gaat de wereld over als hyper emo. Dat je je kind daar voor leent is triest. Prima jeugd? Je in de zeik laten nemen en je laten misbruiken door een groepje emo terroristen zie ik niet als prima jeugd. Eerder als de ontneming van haar jeugd.
pi_189104241
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Greta kijk eens boos? Ja, ho maar.
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:32:42 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189104246
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:31 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Prima jeugd ja. Amper iemand neemt haar serieus en ze gaat de wereld over als hyper emo. Dat je je kind daar voor leent is triest. Prima jeugd? Je in de zeik laten nemen en je laten misbruiken door een groepje emo terroristen zie ik niet als prima jeugd. Eerder als de ontneming van haar jeugd.
als 'amper iemand' haar serieus zou nemen zou ze niet overal mogen komen opdraven toch

de rest is verzonnen, daar kan ik niets mee
pi_189104259
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:31 schreef praadje het volgende:
Ze heeft Asperger, die hebben vaak een soort van begaafdheid op een bepaald gebied.
Nou Autistisch is ze. Asperger weet ik niet. Zou kunnen maar in elk geval een duidelijke vorm van autisme ja.

En daar misbruik van maken is dieptriest vind ik.
pi_189104275
quote:

[..]

Oh ja, dat zou mij ook prima gepast hebben maar goed, toen ik 15 was kon je ook nog gewoon zuipen en roken zonder dat iemand daar vreemd van op keek en bij de slijter en sigarenboer deden ze toch wel niet moeilijk dus ik zou er wel een groot festijn van gemaakt hebben... :P

Ik heb in het vorige deel al gezegd dat ik het vooral sneu voor haar vind dat ze zo gebruikt wordt door haar ouders met hun persoonlijke agenda, lees: geld... Nu gaat het allemaal nog goed maar als de hype straks overgewaaid is valt ze in een enorm gat en ik betwijfel of ze daar mee kan dealen.
pi_189104292
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:32 schreef sp3c het volgende:

[..]

als 'amper iemand' haar serieus zou nemen zou ze niet overal mogen komen opdraven toch
Dat zegt niks.

Trump wordt ook door niemand serieus genomen, toch heeft die mogen komen opdraven als president van de VS.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2019 20:37:37 ]
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:35:08 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189104304
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:34 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oh ja, dat zou mij ook prima gepast hebben maar goed, toen ik 15 was kon je ook nog gewoon zuipen en roken zonder dat iemand daar vreemd van op keek en bij de slijter en sigarenboer deden ze toch wel niet moeilijk dus ik zou er wel een groot festijn van gemaakt hebben... :P

Ik heb in het vorige deel al gezegd dat ik het vooral sneu voor haar vind dat ze zo gebruikt wordt door haar ouders met hun persoonlijke agenda, lees: geld... Nu gaat het allemaal nog goed maar als de hype straks overgewaaid is valt ze in een enorm gat en ik betwijfel of ze daar mee kan dealen.
ja zoals gezegd, dat laatste is idd de enige kanttekening die ik bij dit verhaal plaats

maar voor nu ... live it up zou ik haast zeggen
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:36:24 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189104336
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:34 schreef Lola69 het volgende:

[..]

Dat zegt niks.

Trump wordt ook door niemand serieus genomen, toch heeft die mogen komen opdraven als president van de VS.
lol
pi_189104343
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:32 schreef sp3c het volgende:

Nee dat is het mooie van een kind misbruiken daarvoor.. Want je speelt in op de emoties, en tegen een kind is het veel lastiger nee zeggen. haar argumenten zijn helemaal niet sterk vind ik. Ze praat iemand na vanaf een blaadje, Zijn niet haar argumenten.

Ze mag overal op komen draven omdat ze enorm gepusht wordt en men durft geen nee te zeggen tegen een kind. En velen zullen denken, vooruit laat haar maar ff haar ding doen. Het gaat waarschijnlijk enkel tegen de lobby er achter werken.
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 20:37:40 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189104366
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:36 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Nee dat is het mooie van een kind misbruiken daarvoor.. Want je speelt in op de emoties, en tegen een kind is het veel lastiger nee zeggen. haar argumenten zijn helemaal niet sterk vind ik. Ze praat iemand na vanaf een blaadje, Zijn niet haar argumenten.

Ze mag overal op komen draven omdat ze enorm gepusht wordt en men durft geen nee te zeggen tegen een kind. En velen zullen denken, vooruit laat haar maar ff haar ding doen. Het gaat waarschijnlijk enkel tegen de lobby er achter werken.
misschien wel, misschien niet

dat weet ik niet hoor
pi_189104395
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:34 schreef AchJa het volgende:
Oh ja, dat zou mij ook prima gepast hebben maar goed, toen ik 15 was kon je ook nog gewoon zuipen en roken zonder dat iemand daar vreemd van op keek en bij de slijter en sigarenboer deden ze toch wel niet moeilijk dus ik zou er wel een groot festijn van gemaakt hebben...
Triest dat de jeugd dat afgepakt wordt eigenlijk. O man ik heb genoten toen. lekker naar de disco op mn 15e tot 3 uur 's nachts. Lekker achter de meiden aan. lol maken met mn beste vriend en stomdronken thuiskomen. Heeeeeeeeerlijk.
pi_189104472
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:37 schreef sp3c het volgende:
misschien wel, misschien niet

dat weet ik niet hoor
Volgens jou komt een kind niet met meer weg dan een volwassene? Zelfs wettelijk is dat zo. Maar jij weet het niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')