Lijkt me niet hoor. Op je 14e of 15e is het nog te vroeg om de wereld over te gaan. Ga gewoon nog maar lekker naar school en maak vriendjes en vriendinnetjes en ga leuke dingen doen als stappen en zuipen. gewoon lekker kind zijn. Het zijn de mooiste jaren van je leven vaak.quote:
Ja af en toe een paar daagjes of een weekje met begeleiding. Maar dit meisje is daar sowieso niet aan toe lijkt. Die kan vast heel slecht met veranderingen omgaan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:45 schreef sp3c het volgende:
mwah
je moet niet in je eentje in equador gaan backtracken ofzo op die leeftijd maar verder moet gewoon kunnen toch?
is in de sport ook de normaalste zaak van de wereld
of bij de scouting
gewoon hele seizoenenquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:51 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Ja af en toe een paar daagjes of een weekje met begeleiding. Maar dit meisje is daar sowieso niet aan toe lijkt. Die kan vast heel slecht met veranderingen omgaan.
Stappen en zuipen maken de mooiste jaren van je leven. Sommigen denken daar anders over.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:43 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Lijkt me niet hoor. Op je 14e of 15e is het nog te vroeg om de wereld over te gaan. Ga gewoon nog maar lekker naar school en maak vriendjes en vriendinnetjes en ga leuke dingen doen als stappen en zuipen. gewoon lekker kind zijn. Het zijn de mooiste jaren van je leven vaak.
Maar dit meisje is flink autistisch en moet door de ouders beschermd worden tegen zichzelf. Ze moet zeker nog niet de wereld ingestuurd worden, die is daar nog lang niet klaar voor.
Ik heb er anders prachtige herinneringen aan. Maar het belangrijkste is de veel grotere zorgeloosheid die er bij die leeftijd hoort. Minder verplichtingen en minder zorgen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:17 schreef miss_sly het volgende:
Stappen en zuipen maken de mooiste jaren van je leven. Sommigen denken daar anders over.
Er zijn heel veel jongeren die zich zorgen maken. Wat niet gek is in de huidige tijd.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:21 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Ik heb er anders prachtige herinneringen aan. Maar het belangrijkste is de veel grotere zorgeloosheid die er bij die leeftijd hoort. Minder verplichtingen en minder zorgen.
dat is inderdaad waar, en triest genoeg. Maar waar Greta zich druk om maakt en de ouders die het stimuleren en faciliteren zijn dingen waar je je kind voor moet beschermen. Nu verpesten ze die jaren voor haar.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:25 schreef miss_sly het volgende:
Er zijn heel veel jongeren die zich zorgen maken. Wat niet gek is in de huidige tijd.
Natuurlijk zou het fijn zijn als iedereen een onbezorgde jeugd heeft, maar dat is niet iedereen gegeven, door allerlei zaken. En onbezorgd hoeft ook niet te zijn stappen en zuipen. Mogen ze niet eens als ze 16 zijn.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:20 schreef dokter.knakworst het volgende:
Donnie lacht haar gewoon uit
[ afbeelding ]
ze mag officieel ook niet alleen vliegen.. moet altijd volwassen persoon meequote:
Ik weet niet of je als ouders je kind moet beschermen tegen de dingen waar ze zich druk om maakt. Ik denk dat het heel goed is dat de jeugd zich ervan bewust is dat er dingen moeten veranderen. Dat we anders met de aarde om moeten gaan. Anders over zalen moeten gaan denken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:28 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
dat is inderdaad waar, en triest genoeg. Maar waar Greta zich druk om maakt en de ouders die het stimuleren en faciliteren zijn dingen waar je je kind voor moet beschermen. Nu verpesten ze die jaren voor haar.
Hij is niet de enige met die mening:quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:34 schreef praadje het volgende:
Briefje van Jan
https://www.briefjevanjan(...)GRXUyrKvzm1VMg6L64jo
Die speech heeft ze echt niet zelf geschreven. Die ouders zouden haar helemaal niet moeten stimuleren dat ze zichzelf zo enorm voor schut gooit. Is gewoon zielig voor dat kind.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet of de ouders van Gretha haar stimuleren en faciliteren,
Inderdaad. Heb je ook de beschrijving van het boek gelezen? Zo'n jong meisje met ook nog eens Asperger moet toch door iemand beschermd worden? Haar ouders kunnen het blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is niet de enige met die mening:
GMTAquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:39 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Die speech heeft ze echt niet zelf geschreven. Die ouders zouden haar helemaal niet moeten stimuleren dat ze zichzelf zo enorm voor schut gooit. Is gewoon zielig voor dat kind.
Goeie commentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Goeie comment
Deze voegt ook veel toe inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O zo. Ik dacht al ff dat je Greta een great mind noemde en haar ouders ook en daarmee valideerde dat ze haar speeches schrijven.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:47 schreef praadje het volgende:
Great minds think alike. We dachten beiden op hetzelfde moment hetzelfde
Een juridische zaak startenquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:42 schreef 01100101 het volgende:
Laat ik het dan maar eens over een andere boeg gooien en het hebben over de speech van Greta. Op de VN-top vond ik haar nogal als een drammerige puber overkomen terwijl haar voorgaande speeches best oké waren. Ik denk dat ze met deze speech en het feit dat ze een juridische zaak tegen een aantal landen gaat starten, waaronder Duitsland en Frankrijk, haar zeer ongeliefd gaat maken bij overheden. Wat jammer is, want met realistische voorstellen en minder verontwaardigd gedrag zou deze dame best een positief effect kunnen hebben op het klimaatbeleid van overheden.
Nee, ze vind zichzelf en jou briljant. Logisch ookquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:48 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
O zo. Ik dacht al ff dat je Greta een great mind noemde en haar ouders ook en daarmee valideerde dat ze haar speeches schrijven.
Dan klopt het inderdaad. Een Great mind herkent het ja.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:49 schreef Tengano het volgende:
Nee, ze vind zichzelf en jou briljant. Logisch ook
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:50 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Dan klopt het inderdaad. Een Great mind herkent het ja.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:20 schreef dokter.knakworst het volgende:
Donnie lacht haar gewoon uit
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn we de hele tijd on topic. Greta is een egocentrische dictatoriale theatrale puber en een niksnut omdat ze haar school verzuimd en een beetje haar best doet om de wereld te beschermen, terwijl de mensen hier briljante comments plaatsen om dat nare kind met haar kwaadaardige bedoelingen terecht te besmuiken.quote:
Ja het was prachtig geweest en applaus waardig als het in de schoolkantine was met een mooi decor en een paar leuke liedjes ja.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:55 schreef Seven. het volgende:
Die Greta doet het gewoon fantastisch met d'r 16 jaar. Ze zegt waar het op staat en ze heeft nog gelijk ook.
Hmm, op mijn vijftiende liep ik collecte voor de dierenbescherming. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we de hele tijd on topic. Greta is een egocentrische dictatoriale theatrale puber en een niksnut omdat ze haar school verzuimd en een beetje haar best doet om de wereld te beschermen, terwijl de mensen hier briljante comments plaatsen om dat nare kind met haar kwaadaardige bedoelingen terecht te besmuiken.
Die Greta weet dan ook niet hoe fantastisch alle mensen hier bezig waren op hun vijftiende jaar. Daar kan dat kutkind niet aan tippen
Kun je even de reacties waar op je dit baseert toevoegen ter onderbouwing? Of ben je spelletjes aan het spelen?quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:55 schreef Tengano het volgende:
Greta is een egocentrische dictatoriale theatrale puber en een niksnut omdat ze haar school verzuimd
Dat bedoel ik. Greta kan nog niet eens in jouw schaduw staan. Bashen dat kutkind dusquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Hmm, op mijn vijftiende liep ik collecte voor de dierenbescherming. Telt dat ook?
O? Dus je bent wel gelukkig en het hele gedoe was dus een groot toneelstukje?quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:57 schreef Kassamiep het volgende:
Haar reactie op Trumps tweet is trouwens best leuk:
[ afbeelding ]
Jij bent een beetje autistisch hequote:Op dinsdag 24 september 2019 19:59 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
O? Dus je bent wel gelukkig en het hele gedoe was dus een groot toneelstukje?
Lekker een sfeertje aan het creeeren Tengie?quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:59 schreef Tengano het volgende:
Dat bedoel ik. Greta kan nog niet eens in jouw schaduw staan. Bashen dat kutkind dus
Is dat relevant? Of is dat jouw manier om iemand subtiel in diskrediet te brengen?quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:59 schreef Kassamiep het volgende:
Jij bent een beetje autistisch he Mag hoor, hier op FOK!
Ik bash niemand behalve misschien lichtelijk de ouders. Die toestaan dat een kind met Asperger op die leeftiijd zo de wereld overgaat. En ik plaatste twee recensies die niet van mijn hand komen. Laat haar bezig zijn met zaken die bij haar leeftijd passen. Veganistisch eten, stukjes schrijven voor de schoolkrant, vlogs maken ed. En dan als ze wat ouder is uitgroeien tot een activiste. Daar is ze nu toch te jong voor?quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Greta kan nog niet eens in jouw schaduw staan. Bashen dat kutkind dus
wat is daar nu zo verschrikkelijk aan dan?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:03 schreef praadje het volgende:
Ik bash niemand behalve misschien lichtelijk de ouders. Die toestaan dat een kind met Asperger op die leeftiijd zo de wereld overgaat.
Zo'n beetje als IS strijders.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:55 schreef Seven. het volgende:
Die Greta doet het gewoon fantastisch met d'r 16 jaar. Ze zegt waar het op staat en ze heeft nog gelijk ook.
Ah ja, dat is nog eens een goede voedingsbodem voor een gezonde verstandsverhouding met je medemens!quote:We will never forgive you
Vooral dat ze een overload aan shit over zich heen krijgt ondanks haar goede bedoelingen en dat lijkt me niets toevoegen aan een leuke jeugd.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat is daar nu zo verschrikkelijk aan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |