Nee, ze vind zichzelf en jou briljant. Logisch ookquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:48 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
O zo. Ik dacht al ff dat je Greta een great mind noemde en haar ouders ook en daarmee valideerde dat ze haar speeches schrijven.
Dan klopt het inderdaad. Een Great mind herkent het ja.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:49 schreef Tengano het volgende:
Nee, ze vind zichzelf en jou briljant. Logisch ook
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:50 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Dan klopt het inderdaad. Een Great mind herkent het ja.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:20 schreef dokter.knakworst het volgende:
Donnie lacht haar gewoon uit
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn we de hele tijd on topic. Greta is een egocentrische dictatoriale theatrale puber en een niksnut omdat ze haar school verzuimd en een beetje haar best doet om de wereld te beschermen, terwijl de mensen hier briljante comments plaatsen om dat nare kind met haar kwaadaardige bedoelingen terecht te besmuiken.quote:
Ja het was prachtig geweest en applaus waardig als het in de schoolkantine was met een mooi decor en een paar leuke liedjes ja.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:55 schreef Seven. het volgende:
Die Greta doet het gewoon fantastisch met d'r 16 jaar. Ze zegt waar het op staat en ze heeft nog gelijk ook.
Hmm, op mijn vijftiende liep ik collecte voor de dierenbescherming. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we de hele tijd on topic. Greta is een egocentrische dictatoriale theatrale puber en een niksnut omdat ze haar school verzuimd en een beetje haar best doet om de wereld te beschermen, terwijl de mensen hier briljante comments plaatsen om dat nare kind met haar kwaadaardige bedoelingen terecht te besmuiken.
Die Greta weet dan ook niet hoe fantastisch alle mensen hier bezig waren op hun vijftiende jaar. Daar kan dat kutkind niet aan tippen
Kun je even de reacties waar op je dit baseert toevoegen ter onderbouwing? Of ben je spelletjes aan het spelen?quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:55 schreef Tengano het volgende:
Greta is een egocentrische dictatoriale theatrale puber en een niksnut omdat ze haar school verzuimd
Dat bedoel ik. Greta kan nog niet eens in jouw schaduw staan. Bashen dat kutkind dusquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Hmm, op mijn vijftiende liep ik collecte voor de dierenbescherming. Telt dat ook?
O? Dus je bent wel gelukkig en het hele gedoe was dus een groot toneelstukje?quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:57 schreef Kassamiep het volgende:
Haar reactie op Trumps tweet is trouwens best leuk:
[ afbeelding ]
Jij bent een beetje autistisch hequote:Op dinsdag 24 september 2019 19:59 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
O? Dus je bent wel gelukkig en het hele gedoe was dus een groot toneelstukje?
Lekker een sfeertje aan het creeeren Tengie?quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:59 schreef Tengano het volgende:
Dat bedoel ik. Greta kan nog niet eens in jouw schaduw staan. Bashen dat kutkind dus
Is dat relevant? Of is dat jouw manier om iemand subtiel in diskrediet te brengen?quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:59 schreef Kassamiep het volgende:
Jij bent een beetje autistisch he Mag hoor, hier op FOK!
Ik bash niemand behalve misschien lichtelijk de ouders. Die toestaan dat een kind met Asperger op die leeftiijd zo de wereld overgaat. En ik plaatste twee recensies die niet van mijn hand komen. Laat haar bezig zijn met zaken die bij haar leeftijd passen. Veganistisch eten, stukjes schrijven voor de schoolkrant, vlogs maken ed. En dan als ze wat ouder is uitgroeien tot een activiste. Daar is ze nu toch te jong voor?quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Greta kan nog niet eens in jouw schaduw staan. Bashen dat kutkind dus
wat is daar nu zo verschrikkelijk aan dan?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:03 schreef praadje het volgende:
Ik bash niemand behalve misschien lichtelijk de ouders. Die toestaan dat een kind met Asperger op die leeftiijd zo de wereld overgaat.
Zo'n beetje als IS strijders.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:55 schreef Seven. het volgende:
Die Greta doet het gewoon fantastisch met d'r 16 jaar. Ze zegt waar het op staat en ze heeft nog gelijk ook.
Ah ja, dat is nog eens een goede voedingsbodem voor een gezonde verstandsverhouding met je medemens!quote:We will never forgive you
Vooral dat ze een overload aan shit over zich heen krijgt ondanks haar goede bedoelingen en dat lijkt me niets toevoegen aan een leuke jeugd.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat is daar nu zo verschrikkelijk aan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |