Bijzonder dat Trump in jouw hoofd nog altijd het slachtoffer is van een of ander complot, en dat het de Democraten zijn die zich bedienen van allerlei gespin.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen "vaste Trump supporters".
Althans, zou zo snel niet weten wie dat zouden moeten zijn.
Over die impeachment, ben benieuwd waar dit op uitloopt.
In de geschiedenis van de VS heeft zowat iedere president een impeachment procedure aan z'n broek gehad, echter zijn er slechts 2 daadwerkelijk impeached, beiden Democraten.
Denk zelf dat de Dems zichzelf in de voet schieten hiermee, maar we zullen het zien.
Eerst die telefoon transcripts eens zien, en dan kijken welke spin de dems er dan weer aan geven of welke andere eisen er naar boven komen.
Komt omdat ik een godsgruwelijke hekel heb aan de democraten (enkele uitzonderingen daar gelaten).quote:Op woensdag 25 september 2019 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bijzonder dat Trump in jouw hoofd nog altijd het slachtoffer is van een of ander complot, en dat het de Democraten zijn die zich bedienen van allerlei gespin.
Persoonlijk vind ik dat de Democraten nog uitzonderlijk lang hiermee hebben gewacht. Een Rutte was allang het torentje uitgeschopt, en terecht.
Waarom weer meteen er vanuit gaan dat er spin van de Democraten af zou komen? Die kans acht ik veel groter bij de Republikeinen. De inspector general van de veiligheidsdiensten noemde de klacht van de klokkenluider 'credible and a matter of urgent concern'. Dat klinkt in ieder geval niet alsof er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:44 schreef Refragmental het volgende:
Denk zelf dat de Dems zichzelf in de voet schieten hiermee, maar we zullen het zien.
Eerst die telefoon transcripts eens zien, en dan kijken welke spin de dems er dan weer aan geven of welke andere eisen er naar boven komen.
Nixon was de enige waarbij er nog kans was dat er daadwerkelijk sprake zou zijn geweest van bekrachtiging door de senaat.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Ik tel dertien pogingen, waarbij er dus twee echt impeached zijn en eentje waarbij Nixon zelf voor een ander pad koos. Bij de rest was er wel eens een roep om impeachment van enkele congresleden maar kwam men nooit in de buurt van een meerderheid.
Ik verwijs je naar mijn vorige post.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Waarom weer meteen er vanuit gaan dat er spin van de Democraten af zou komen? Die kans acht ik veel groter bij de Republikeinen. De inspector general van de veiligheidsdiensten noemde de klacht van de klokkenluider 'credible and a matter of urgent concern'. Dat klinkt in ieder geval niet alsof er niks aan de hand is.
Ja. Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 25 september 2019 13:09 schreef Aquarii het volgende:
De Democraten zien ook in dat ze met de huidige kandidaten geen schijn van kans hebben tegen Trump dus proberen ze het maar weer met een impeachment.
Huh, maar heb je dan hekel aan de Republikeinen?quote:Op woensdag 25 september 2019 13:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Komt omdat ik een godsgruwelijke hekel heb aan de democraten (enkele uitzonderingen daar gelaten).
Ik heb niet echt het idee dat je snapt hoe een impeachmentprocedure werkt.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:09 schreef Aquarii het volgende:
De Democraten zien ook in dat ze met de huidige kandidaten geen schijn van kans hebben tegen Trump dus proberen ze het maar weer met een impeachment.
Daarmee doe je alleen wel hetzelfde als wat je anderen altijd verwijt in dit topic: je neemt bij voorbaat al een standpunt in en dat is bij jou per definitie een anti-Democraten standpunt.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar mijn vorige post.
Die transcripts gaan volgens mij niet erg interessant worden. Het wachten is op de klacht die de klokkenluider heeft ingediend.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:13 schreef Chivaz het volgende:
Ook dit zal wel weer met een sisser aflopen en uiteindelijk schade opleveren voor de democraten, althans dat is wat mijn gevoel zegt.
Eerst maar eens de transcripts afwachten.
quote:Op woensdag 25 september 2019 13:13 schreef Chivaz het volgende:
Ook dit zal wel weer met een sisser aflopen en uiteindelijk schade opleveren voor de democraten, althans dat is wat mijn gevoel zegt.
Eerst maar eens de transcripts afwachten.
ik niet.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Laten we hopen dat ze geschreven zijn door Barr
Gewoon véél te laat. Toch weer slim van de Democraten dat ze de slechtst mogelijke timing hebben uitgekozen. Ze mogen maar hopen dat hij effectief wordt buiten geflikkerd, anders hebben ze zijn winstkansen voor 2020 netjes nieuw leven ingeblazen.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
Persoonlijk vind ik dat de Democraten nog uitzonderlijk lang hiermee hebben gewacht. Een Rutte was allang het torentje uitgeschopt, en terecht.
Een paar weken openbare hoorzittingen over alle corruptie, handjeklap en zelfverrijking gaat Trump populair maken?quote:Op woensdag 25 september 2019 13:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gewoon véél te laat. Toch weer slim van de Democraten dat ze de slechtst mogelijke timing hebben uitgekozen. Ze mogen maar hopen dat hij effectief wordt buiten geflikkerd, anders hebben ze zijn winstkansen voor 2020 netjes nieuw leven ingeblazen.
De Republeinen zijn er fantastisch goed in om het in hun voordeel te laten spinnen. Grote kans dat dit ook niks oplevert. Net als het Mueller onderzoek, terwijl dat rapport ongelofelijk beschadigend was voor Trump. De narrative zal zijn dat Trump opnieuw vrijgepleit wordt en het de Democraten zijn die met smerige spelletjes en leugens een democratisch gekozen president weg proberen te krijgen.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een paar weken openbare hoorzittingen over alle corruptie, handjeklap en zelfverrijking gaat Trump populair maken?
Wat daarna komt kan wel een probleem zijn, in de vorm van "Zie je wel! overal van vrijgesproken! fake news! witch hunt!" etc.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een paar weken openbare hoorzittingen over alle corruptie, handjeklap en zelfverrijking gaat Trump populair maken?
allicht. Daar zijn ze tevredener mee dan met dat GEWELDIGE zorgplan van Trump en die MOOIE muur die Mexico zou betalen. Daar kan geen campagne tegen op.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar dan moeten de Republikeinen in de Senaat eerst keihard Trump verdedigen terwijl hij overduidelijk schuldig aan een heleboel shit gaat zijn.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat daarna komt kan wel een probleem zijn, in de vorm van "Zie je wel! overal van vrijgesproken! fake news! witch hunt!" etc.
Uiteraard. Alles wat Trump nu nog heeft qua steun, zijn volgelingen die hij sowieso niet meer zal verliezen, anders waren ze ondertussen wel al weg geweest. Het enige wat men hiermee kan bereiken (mits Trump niet aan het kortste eind trekt), is dat men mensen die hij kwijt was, alsnog terug aan zijn kant krijgt door middel van zijn gebruikelijke slachtoffer-rolletje en het "de democraten falen weer spectaculair" verhaaltje waarop strategische nitwit Pelosi geen antwoord lijkt te vinden.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:40 schreef Zwoerd het volgende:
De Republeinen zijn er fantastisch goed in om het in hun voordeel te laten spinnen. Grote kans dat dit ook niks oplevert. Net als het Mueller onderzoek, terwijl dat rapport ongelofelijk beschadigend was voor Trump. De narrative zal zijn dat Trump opnieuw vrijgepleit wordt en het de Democraten zijn die met smerige spelletjes en leugens een democratisch gekozen president weg proberen te krijgen.
Dat was het voornaamste doel van Trump geweest, al in het begin. Trumps bedoeling was om rijk te worden als verliezend kandidaat, en dan de Dems bestoken met allerlei rechtszaken. Maar het lot besliste dat Trump president werd. Nu zit er niks anders op dan de rit uit te zitten. En wachten op het moment dat hij zich weer met zijn oude misdaadpraktijken verder kan gaan.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat daarna komt kan wel een probleem zijn, in de vorm van "Zie je wel! overal van vrijgesproken! fake news! witch hunt!" etc.
tenzij ze bij de impeachment procedure het Mueller onderzoek gaan betrekken. Dat lijkt me wel nuttig als je onderzoek naar het doen en laten van trump mbt Oekraine en de relatie van dit land met Rusland doet, en je wil weten waarom trump acteert zo als hij dat de laatste jaren heeft gedaan.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De Republeinen zijn er fantastisch goed in om het in hun voordeel te laten spinnen. Grote kans dat dit ook niks oplevert. Net als het Mueller onderzoek, terwijl dat rapport ongelofelijk beschadigend was voor Trump. De narrative zal zijn dat Trump opnieuw vrijgepleit wordt en het de Democraten zijn die met smerige spelletjes en leugens een democratisch gekozen president weg proberen te krijgen.
dan lijkt het me voor de hand dat ook de "geredacteerde" documenten en de belastings gegevens er bij worden gehaald.quote:
Oh, ik heb er helemaal niks tegen dat het gros hier zwaar anti-trump is en ze een ontzettende bias hebben, ze doen maar.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Daarmee doe je alleen wel hetzelfde als wat je anderen altijd verwijt in dit topic: je neemt bij voorbaat al een standpunt in en dat is bij jou per definitie een anti-Democraten standpunt.
Ik zie dit regelmatig voorbij komen, dat Trump zogenaamd rijk zou worden van zijn presidentschap.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:49 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat was het voornaamste doel van Trump geweest, al in het begin. Trumps bedoeling was om rijk te worden als verliezend kandidaat, en dan de Dems bestoken met allerlei rechtszaken. Maar het lot besliste dat Trump president werd. Nu zit er niks anders op dan de rit uit te zitten. En wachten op het moment dat hij zich weer met zijn oude misdaadpraktijken verder kan gaan.
En niets maakt mensen meer enthousiast dan het gevoel dat ze onrecht is aangedaan en ze de kans hebben om het recht te zetten.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:47 schreef Mike het volgende:
Volgens mij gaat geen enkele kant er stemmen mee winnen, want zou er nog daadwerkelijk iemand zijn in de VS die na drie jaar Trump twijfelt of het een stem wordt op de Republikeinen of de Democraten?
Het wordt in 2020 voor beide kanten gewoon een kwestie van proberen de eigen achterban zo enthousiast mogelijk te maken, want het enthousiasmelevel van die mensen gaat de verkiezingen bepalen.
Er is geen 'open grenzen'-beleid.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En niets maakt mensen meer enthousiast dan het gevoel dat ze onrecht is aangedaan en ze de kans hebben om het recht te zetten.
Impeachment is gewoon een domme move van de democraten. Beter hadden ze vol ingezet op de verkiezingen van 2020 waar ze nog redelijk kans maakten zolang men maar afstapt van het open grenzen beleid etc.
1. Trump’s hotelsquote:Op woensdag 25 september 2019 14:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik zie dit regelmatig voorbij komen, dat Trump zogenaamd rijk zou worden van zijn presidentschap.
Is daar ook enig bewijs voor?
Impeachment is alleen een domme move als er geen gegronde reden achter zit. Als er een goede reden is om een procedure te beginnen, dan moet je dat wat mij betreft altijd doen anders schep je een precedent dat een president overal mee weg kan komen, of het nou tegen de wet is of niet.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:11 schreef Chivaz het volgende:
Impeachment is gewoon een domme move van de democraten.
Oh op die manier, indirect.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:13 schreef Mike het volgende:
[..]
1. Trump’s hotels
Trump hotel income jumped from $33.8 million in 2016 to $60.5 million in 2017.
2. Trump campaign events at Trump properties.
Various Trump properties banked at least $720,000 from Trump’s own campaign events.
3. Golf club memberships
After Trump was elected, Mar-a-Lago doubled member fees to $200,000 before taxes.
4. Trump’s own golf trips
Secret Service golf-cart rentals alone cost taxpayers $137,000 in nine months. The payments go to Trump’s business.
5. Republican fundraisers
The Republican National Committee (RNC) spent over $300,000 at Trump properties in 2016 and 2017.
6. New real estate investors
Disclosures reveal 2017 real estate income at $168.5 million, the highest amount recorded of any listed year.
7. The Trump online store
The Trump Organization opened an online store in November 2017.
8. Holiday parties
Mar-a-Lago’s New Year’s party tickets jumped to as much as $750 per person in 2017.
Ervoor kiezen om het overheidsgeld dat er is voor je bescherming te besteden op je eigen eigendommen heeft niks te maken met het populairder zijn van je merk, maar is gewoon een manier om je eigen zakken te spekken.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh op die manier, indirect.
Zijn brand is inderdaad wat populairder nu, dat valt niet te ontkennen.
Ik dacht meer aan bepaalde zelfverrijkende regelgeving e.d.
En als ie het ergens anders zou doen was het ook niet goed, dan was ie vrienden aan het spekken.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Ervoor kiezen om het overheidsgeld dat er is voor je bescherming te besteden op je eigen eigendommen heeft niks te maken met het populairder zijn van je merk, maar is gewoon een manier om je eigen zakken te spekken.
Daar wil ik dus wel eens bewijs van zien. Geloof het best hoor.quote:Dat laatste wat je noemt is natuurlijk ook gewoon gebeurd. Er zijn weinig mensen in de VS die zoveel baat gehad hebben bij z'n belastingverlaging voor de rijken als hijzelf natuurlijk.
Zelfverrijking is geen probleem meer als je een vermogen hebt boven een bepaald niveau? Dat lijkt me niet echt een goede standaard. Naast dat het maar afwachten is hoe rijk Trump echt is...we zien dat vast binnenkort nadat de audit van z'n belastinggegevens voorbij is.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:18 schreef Refragmental het volgende:
Ook kijkende naar de bedragen, is echt peanuts vergeleken met de miljarden die hij zogenaamd zou hebben. Zou het zelf de moeite niet waard vinden.
Nou, ik noem het niet echt zelfverrijking. Hij kan moeilijk gewoon al z'n BV's sluiten, want dat zou de enige manier zijn om er geen "last" van te hebben.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Zelfverrijking is geen probleem meer als je een vermogen hebt boven een bepaald niveau? Dat lijkt me niet echt een goede standaard. Naast dat het maar afwachten is hoe rijk Trump echt is...we zien dat vast binnenkort nadat de audit van z'n belastinggegevens voorbij is.
Volgens jou heeft Trump miljarden dus wat voor bewijs heb je dan nodig? Je kunt hier gewoon de wet nalezen en dan bepalen wat er van invloed is op Trump: https://en.wikipedia.org/(...)t_of_2017#Estate_taxquote:Op woensdag 25 september 2019 14:20 schreef Refragmental het volgende:
Daar wil ik dus wel eens bewijs van zien. Geloof het best hoor.
Met wat voor doel was die verlaging ingezet en wat voor impact heeft die belastingverlaging gehad op de economie?quote:Op woensdag 25 september 2019 14:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Volgens jou heeft Trump miljarden dus wat voor bewijs heb je dan nodig? Je kunt hier gewoon de wet nalezen en dan bepalen wat er van invloed is op Trump: https://en.wikipedia.org/(...)t_of_2017#Estate_tax
Het percentage belasting voor bedrijven is bv. van 35% naar 21% gegaan.
Klopt. Daarom gooiden andere presidenten hun bedrijven in een blind trust.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Met wat voor doel was die verlaging ingezet en wat voor impact heeft die belastingverlaging gehad op de economie?
Maar hij mag dus tijdens zijn presidentschap niks doen waarin bedrijven er financieel op vooruit gaan? Zelfs een verlaging van 35% naar 34,9% zou dan als zelfverrijking kunnen worden aangemerkt. Elke wet waar bedrijven een voordeeltje uit kunnen halen zou dus niet meer mogen?
Waar ligt de grens?
Dat is ook lastig, maar jij vroeg zelf een voorbeeld van regelgeving waardoor Trump rijker geworden is. Hij had ook, zoals hij beloofde tijdens de campagne, ervoor kunnen kiezen om juist de verlaging door te voeren voor de middenklasse en op die manier de economie kunnen versterken. Een president met een bedrijf is gewoon niet handig, want je hebt bij zulke regelgeving altijd de schijn tegen je.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Met wat voor doel was die verlaging ingezet en wat voor impact heeft die belastingverlaging gehad op de economie?
Maar hij mag dus tijdens zijn presidentschap niks doen waarin bedrijven er financieel op vooruit gaan? Zelfs een verlaging van 35% naar 34,9% zou dan als zelfverrijking kunnen worden aangemerkt. Elke wet waar bedrijven een voordeeltje uit kunnen halen zou dus niet meer mogen?
Waar ligt de grens?
twitter:Snowden twitterde op woensdag 25-09-2019 om 14:30:05"Whoever blew the whistle about what Trump told the leader of Ukraine did so in the legally correct way, yet the allegation has been impeded and the intelligence official’s character and motivations publicly impugned by the president himself." https://t.co/YYtr9aKtbX reageer retweet
Dat kan natuurlijk 2 kanten opvallen. Het kan hem ook stemmen kosten. Maar inderdaad die rare yanks hebben er natuurlijk een andere kijk op dan wij.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:34 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
yep. Daar is Pelosi ook bang voor. Dat Trump martelaarsstemmen krijgt.
Thx. Ik dacht veel langer, maar Trump gaat echt niet meewerken schat ik.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Impeachment tegen Clinton is in oktober 1998 begonnen, in februari 1999 heeft de Senaat erover gestemd.
Maar die hoefden zelf geen onderzoek te doen, dus dat scheelde wel.
Link: https://thehill.com/homen(...)tter_impression=truequote:Senate Republicans are vowing to quickly quash any articles of impeachment that pass the House and warn that Democrats will feel a political backlash if they go forward and impeach President Trump.
Republican senators say there are no grounds to impeach Trump and are daring Speaker Nancy Pelosi (D-Calif.) to embark on what they dismiss as a fool’s errand that will turn off swing voters.
Die rare yanks zijn wel familie van me. En komen pakweg 40 mijl van de woonplaats van Trump in Florida vandaan. En ik kan je dit zeggen: het gros stemde op Trump vanwege Hillary Clinton, die ze niet zagen zitten. En hebben nu spijt als haren op hun hoofd.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:39 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk 2 kanten opvallen. Het kan hem ook stemmen kosten. Maar inderdaad die rare yanks hebben er natuurlijk een andere kijk op dan wij.
standaard reactie.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Link: https://thehill.com/homen(...)tter_impression=true
Knap dat ze blijkbaar al weten wat de klokkenluider te zeggen heeft.
Ik denk ook dat deze procedure veel langer gaat duren. Tot ná zijn ambtstermijn denk ik.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:43 schreef vipergts het volgende:
[..]
Thx. Ik dacht veel langer, maar Trump gaat echt niet meewerken schat ik.
En daar plaats je gelijk de vinger op de zwakke plek van Trump; zijn ongelimiteerde hebzucht. Hoewel sommige mensen dit juist een sterk punt van hem vinden.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt. Daarom gooiden andere presidenten hun bedrijven in een blind trust.
Trump niet.
Wat heeft Trump dan gedaan?quote:Op woensdag 25 september 2019 14:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt. Daarom gooiden andere presidenten hun bedrijven in een blind trust.
Trump niet.
Niks, die is gewoon nog eigenaar en CEO.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat heeft Trump dan gedaan?
Hopen dat de kiezers hem het niet nakomen van die belofte kwalijk nemen.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat is ook lastig, maar jij vroeg zelf een voorbeeld van regelgeving waardoor Trump rijker geworden is. Hij had ook, zoals hij beloofde tijdens de campagne, ervoor kunnen kiezen om juist de verlaging door te voeren voor de middenklasse en op die manier de economie kunnen versterken. Een president met een bedrijf is gewoon niet handig, want je hebt bij zulke regelgeving altijd de schijn tegen je.
Gebruik maken van eigen hotels e.d. vind ik niet eens zo erg. In voorgaande administraties werden zijn hotels ook gewoon gebruikt.quote:En nog veel kwalijker vind ik het rijtje dat ik je gaf waarin Trump keer op keer alleen maar gebruik maakt van z'n eigen hotels en golfbanen. Hoe meer deze president aan het golfen is (218 dagen ondertussen al), hoe meer hij er zelf aan verdient. Dat soort belangenverstrengeling zou je altijd moeten proberen te vermijden.
Welke president hiervoor zat in zijn eigen hotels en dergelijke?quote:Op woensdag 25 september 2019 15:05 schreef Refragmental het volgende:
Gebruik maken van eigen hotels e.d. vind ik niet eens zo erg. Werd sowieso al regelmatig gedaan.
Het gebeurde sowieso al dat Trump hotels werden gebruikt door voorgaande administraties.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Welke president hiervoor zat in zijn eigen hotels en dergelijke?
Lees de vraag eens nogmaals.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het gebeurde sowieso al dat Trump hotels werden gebruikt door voorgaande administraties.
en hij probeert om de volgende G7 summit te houden in een van zijn bedrijven. Dan spekken politici als Rutte en Macron de kas van Trump.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niks, die is gewoon nog eigenaar en CEO.
Edit: dit klopt niet, zijn zoons managen die bedrijven nu. Hij is nog wel eigenaar en de enige begunstigde.
Okay.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Lees mijn opmerking nogmaals
"zijn hotels" = "hotels van Trump".quote:Op woensdag 25 september 2019 15:05 schreef Refragmental het volgende:
Gebruik maken van eigen hotels e.d. vind ik niet eens zo erg. In voorgaande administraties werden zijn hotels ook gewoon gebruikt.
=> Welke president zat hiervoor in de hotels van diezelfde president?quote:Op woensdag 25 september 2019 15:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Welke president hiervoor zat in zijn eigen hotels en dergelijke?
Waarom heb je het over Trump hotels bij de vorige administraties, terwijl het gaat om hotels van diegene die destijds president was?quote:Op woensdag 25 september 2019 15:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het gebeurde sowieso al dat Trump hotels werden gebruikt door voorgaande administraties.
Dit vroeg ik me dus vanochtend af. Als zij er al vanaf weten zullen we ook wel snel aan de manier van reageren merken hoe extreem de klacht is.twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 25-09-2019 om 15:00:53Adam Schiff: "We have all too much experience, with the administration through their willing participants like Bill Barr misrepresenting official documents. The White House shouldn't even have this complaint ... That in itself is a huge problem." https://t.co/3aOJvx9Cxs reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |