abonnement Unibet Coolblue
pi_189113630
De Democraten zien ook in dat ze met de huidige kandidaten geen schijn van kans hebben tegen Trump dus proberen ze het maar weer met een impeachment.
pi_189113643
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:09 schreef Aquarii het volgende:
De Democraten zien ook in dat ze met de huidige kandidaten geen schijn van kans hebben tegen Trump dus proberen ze het maar weer met een impeachment.
Ja. Dat zal het zijn ja :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_189113681
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:01 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Komt omdat ik een godsgruwelijke hekel heb aan de democraten (enkele uitzonderingen daar gelaten).
Huh, maar heb je dan hekel aan de Republikeinen?
pi_189113685
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:09 schreef Aquarii het volgende:
De Democraten zien ook in dat ze met de huidige kandidaten geen schijn van kans hebben tegen Trump dus proberen ze het maar weer met een impeachment.
Ik heb niet echt het idee dat je snapt hoe een impeachmentprocedure werkt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189113687
Ook dit zal wel weer met een sisser aflopen en uiteindelijk schade opleveren voor de democraten, althans dat is wat mijn gevoel zegt.
Eerst maar eens de transcripts afwachten.
  Moderator woensdag 25 september 2019 @ 13:13:40 #206
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_189113691
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik verwijs je naar mijn vorige post.
Daarmee doe je alleen wel hetzelfde als wat je anderen altijd verwijt in dit topic: je neemt bij voorbaat al een standpunt in en dat is bij jou per definitie een anti-Democraten standpunt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator woensdag 25 september 2019 @ 13:14:55 #207
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_189113715
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:13 schreef Chivaz het volgende:
Ook dit zal wel weer met een sisser aflopen en uiteindelijk schade opleveren voor de democraten, althans dat is wat mijn gevoel zegt.
Eerst maar eens de transcripts afwachten.
Die transcripts gaan volgens mij niet erg interessant worden. Het wachten is op de klacht die de klokkenluider heeft ingediend.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_189113769
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:13 schreef Chivaz het volgende:
Ook dit zal wel weer met een sisser aflopen en uiteindelijk schade opleveren voor de democraten, althans dat is wat mijn gevoel zegt.
Eerst maar eens de transcripts afwachten.
:')
Laten we hopen dat ze geschreven zijn door Barr :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 25 september 2019 @ 13:25:06 #209
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189113878
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:')
Laten we hopen dat ze geschreven zijn door Barr :D
ik niet.
Laten we hopen dat simpelweg alle informatie naar boven komt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 25 september 2019 @ 13:33:52 #210
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189114002
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
Persoonlijk vind ik dat de Democraten nog uitzonderlijk lang hiermee hebben gewacht. Een Rutte was allang het torentje uitgeschopt, en terecht.
Gewoon véél te laat. Toch weer slim van de Democraten dat ze de slechtst mogelijke timing hebben uitgekozen. Ze mogen maar hopen dat hij effectief wordt buiten geflikkerd, anders hebben ze zijn winstkansen voor 2020 netjes nieuw leven ingeblazen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Overall beste user 2022 woensdag 25 september 2019 @ 13:37:43 #211
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189114047
quote:
99s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:33 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Gewoon véél te laat. Toch weer slim van de Democraten dat ze de slechtst mogelijke timing hebben uitgekozen. Ze mogen maar hopen dat hij effectief wordt buiten geflikkerd, anders hebben ze zijn winstkansen voor 2020 netjes nieuw leven ingeblazen.
Een paar weken openbare hoorzittingen over alle corruptie, handjeklap en zelfverrijking gaat Trump populair maken?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189114089
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een paar weken openbare hoorzittingen over alle corruptie, handjeklap en zelfverrijking gaat Trump populair maken?
De Republeinen zijn er fantastisch goed in om het in hun voordeel te laten spinnen. Grote kans dat dit ook niks oplevert. Net als het Mueller onderzoek, terwijl dat rapport ongelofelijk beschadigend was voor Trump. De narrative zal zijn dat Trump opnieuw vrijgepleit wordt en het de Democraten zijn die met smerige spelletjes en leugens een democratisch gekozen president weg proberen te krijgen.
  woensdag 25 september 2019 @ 13:43:47 #213
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189114132
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een paar weken openbare hoorzittingen over alle corruptie, handjeklap en zelfverrijking gaat Trump populair maken?
Wat daarna komt kan wel een probleem zijn, in de vorm van "Zie je wel! overal van vrijgesproken! fake news! witch hunt!" etc.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 september 2019 @ 13:45:34 #214
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189114157
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een paar weken openbare hoorzittingen over alle corruptie, handjeklap en zelfverrijking gaat Trump populair maken?
allicht. Daar zijn ze tevredener mee dan met dat GEWELDIGE zorgplan van Trump en die MOOIE muur die Mexico zou betalen. Daar kan geen campagne tegen op.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 25 september 2019 @ 13:46:29 #215
8369 speknek
Another day another slay
pi_189114171
Ik zie dit niet als de slechtst mogelijke timing. De mogelijkheid dat de Republikeinen in de Senaat Trump blijven beschermen is minstens 90%. Dus een impeachment was altijd gedoemd te mislukken. Dan kun je een impeachment uitvoeren en falen en dan heb je vlak voor de verkiezingen een Trump die het spint als nutteloze presidential harassment, waarbij de Dems belastinggeld verspillen om zijn MAGA in de weg te staan.

Een betere timing is nu, waarbij je de verkiezingen hebt op het moment dat er hoorzittingen tegen de corrupte president gaande zijn. Die dan verder nergens toe leiden, maar die conclusie is op dat moment nog een onzekerheid. Moeten ze dit wel een jaar rekken, maar dat kan wel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator woensdag 25 september 2019 @ 13:47:27 #216
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_189114184
Volgens mij gaat geen enkele kant er stemmen mee winnen, want zou er nog daadwerkelijk iemand zijn in de VS die na drie jaar Trump twijfelt of het een stem wordt op de Republikeinen of de Democraten?

Het wordt in 2020 voor beide kanten gewoon een kwestie van proberen de eigen achterban zo enthousiast mogelijk te maken, want het enthousiasmelevel van die mensen gaat de verkiezingen bepalen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mike op 25-09-2019 14:00:02 ]
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 woensdag 25 september 2019 @ 13:48:50 #217
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189114202
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat daarna komt kan wel een probleem zijn, in de vorm van "Zie je wel! overal van vrijgesproken! fake news! witch hunt!" etc.
Maar dan moeten de Republikeinen in de Senaat eerst keihard Trump verdedigen terwijl hij overduidelijk schuldig aan een heleboel shit gaat zijn.

Niet gunstig in een verkiezingsjaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 25 september 2019 @ 13:49:34 #218
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189114212
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:40 schreef Zwoerd het volgende:
De Republeinen zijn er fantastisch goed in om het in hun voordeel te laten spinnen. Grote kans dat dit ook niks oplevert. Net als het Mueller onderzoek, terwijl dat rapport ongelofelijk beschadigend was voor Trump. De narrative zal zijn dat Trump opnieuw vrijgepleit wordt en het de Democraten zijn die met smerige spelletjes en leugens een democratisch gekozen president weg proberen te krijgen.
Uiteraard. Alles wat Trump nu nog heeft qua steun, zijn volgelingen die hij sowieso niet meer zal verliezen, anders waren ze ondertussen wel al weg geweest. Het enige wat men hiermee kan bereiken (mits Trump niet aan het kortste eind trekt), is dat men mensen die hij kwijt was, alsnog terug aan zijn kant krijgt door middel van zijn gebruikelijke slachtoffer-rolletje en het "de democraten falen weer spectaculair" verhaaltje waarop strategische nitwit Pelosi geen antwoord lijkt te vinden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 25 september 2019 @ 13:49:57 #219
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189114218
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat daarna komt kan wel een probleem zijn, in de vorm van "Zie je wel! overal van vrijgesproken! fake news! witch hunt!" etc.
Dat was het voornaamste doel van Trump geweest, al in het begin. Trumps bedoeling was om rijk te worden als verliezend kandidaat, en dan de Dems bestoken met allerlei rechtszaken. Maar het lot besliste dat Trump president werd. Nu zit er niks anders op dan de rit uit te zitten. En wachten op het moment dat hij zich weer met zijn oude misdaadpraktijken verder kan gaan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 25 september 2019 @ 13:55:52 #220
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189114284
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:40 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

De Republeinen zijn er fantastisch goed in om het in hun voordeel te laten spinnen. Grote kans dat dit ook niks oplevert. Net als het Mueller onderzoek, terwijl dat rapport ongelofelijk beschadigend was voor Trump. De narrative zal zijn dat Trump opnieuw vrijgepleit wordt en het de Democraten zijn die met smerige spelletjes en leugens een democratisch gekozen president weg proberen te krijgen.
tenzij ze bij de impeachment procedure het Mueller onderzoek gaan betrekken. Dat lijkt me wel nuttig als je onderzoek naar het doen en laten van trump mbt Oekraine en de relatie van dit land met Rusland doet, en je wil weten waarom trump acteert zo als hij dat de laatste jaren heeft gedaan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 25 september 2019 @ 14:02:38 #221
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189114371
Ze betrekken alles bij het onderzoek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 25 september 2019 @ 14:04:45 #222
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189114389
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:02 schreef Ulx het volgende:
Ze betrekken alles bij het onderzoek.
dan lijkt het me voor de hand dat ook de "geredacteerde" documenten en de belastings gegevens er bij worden gehaald.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189114392
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:13 schreef Mike het volgende:

[..]

Daarmee doe je alleen wel hetzelfde als wat je anderen altijd verwijt in dit topic: je neemt bij voorbaat al een standpunt in en dat is bij jou per definitie een anti-Democraten standpunt.
Oh, ik heb er helemaal niks tegen dat het gros hier zwaar anti-trump is en ze een ontzettende bias hebben, ze doen maar.

Wel dat iedereen die niet vrolijk meedoet meteen aangevallen wordt en weg wordt gezet als Trumpfan en weet ik wat. En dat er constant gejankt wordt wanneer iemand iets anders post dan anti-trump nieuws, de "whataboutism", "afleiding", "troll", etc's vliegen je dan gelijk om de oren.

Maar is verder offtopic en kap ik bij deze af :)
pi_189114443
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat was het voornaamste doel van Trump geweest, al in het begin. Trumps bedoeling was om rijk te worden als verliezend kandidaat, en dan de Dems bestoken met allerlei rechtszaken. Maar het lot besliste dat Trump president werd. Nu zit er niks anders op dan de rit uit te zitten. En wachten op het moment dat hij zich weer met zijn oude misdaadpraktijken verder kan gaan.
Ik zie dit regelmatig voorbij komen, dat Trump zogenaamd rijk zou worden van zijn presidentschap.
Is daar ook enig bewijs voor?
pi_189114475
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:47 schreef Mike het volgende:
Volgens mij gaat geen enkele kant er stemmen mee winnen, want zou er nog daadwerkelijk iemand zijn in de VS die na drie jaar Trump twijfelt of het een stem wordt op de Republikeinen of de Democraten?

Het wordt in 2020 voor beide kanten gewoon een kwestie van proberen de eigen achterban zo enthousiast mogelijk te maken, want het enthousiasmelevel van die mensen gaat de verkiezingen bepalen.
En niets maakt mensen meer enthousiast dan het gevoel dat ze onrecht is aangedaan en ze de kans hebben om het recht te zetten.
Impeachment is gewoon een domme move van de democraten. Beter hadden ze vol ingezet op de verkiezingen van 2020 waar ze nog redelijk kans maakten zolang men maar afstapt van het open grenzen beleid etc.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')