SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
Ahh.quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, prima. M'n moeder is er ooit op overgestapt omdat kapucijners iets vriendelijker zijn voor de maag dan bruine bonen.
Valt me mee, sowieso varieer ik er wel mee, gooi er ook wel eens wat red kidney beans doorheen. En mais natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:44 schreef I. het volgende:
[..]
Ahh.
Smaakt desondanks wél behoorlijk anders lijkt mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Valt me mee, sowieso varieer ik er wel mee, gooi er ook wel eens wat red kidney beans doorheen. En mais natuurlijk.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zijn geen chips, chips zijn van aardappelsquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:45 schreef I. het volgende:
Alle lekkerste chips zijn ook gewoon gemaakt van maïs. Da's geen mening, maar een feit.
Nee, jij snapt aardappelen gewoon nietquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:45 schreef I. het volgende:
Alle lekkerste chips zijn ook gewoon gemaakt van maïs. Da's geen mening, maar een feit.
Ik heb Bugles nog nooit met vulling gegetenquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:42 schreef I. het volgende:
[..]
Hoe dan.Wat moet je anders met die lege hoorntjes
Je hebt ook nog groentechipsquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zijn geen chips, chips zijn van aardappels
Dat is het hele idee van die dingen, vullen!quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb Bugles nog nooit met vulling gegeten![]()
Lied is wel oké, maar niet echt mijn smaak. Wel goede zangeres en mooie vrouw.quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben even benieuwd; wat vind men van Oekraine 2013? Met die zangeres die door die reus werd gedragen? (:P)
Mais met tonijn niehtbzogekquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:51 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb ooit Bugles gevuld met tonijn salade bij gebrek aan wat anders en zelfs dat was best lekker
Altijd lekker om nieuwe vullingen uit te proberenquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van die dingen, vullen!
En dan heb je af-en-toe zo'n Bugle die plat is... die moet je dan opeten zonder vulling
[ afbeelding ]
Kitschquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben even benieuwd; wat vind men van Oekraine 2013? Met die zangeres die door die reus werd gedragen? ()
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:50 schreef Koen66 het volgende:
maar taco/nacho chips vind ik ook prima weg te werken
Vond het geweldig leuk, word nog wel altijd nerveus als ik het nummer hoor omdat ze volgens mij in haar semi vlak voor of na Anouk moest optreden.quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben even benieuwd; wat vind men van Oekraine 2013? Met die zangeres die door die reus werd gedragen? ()
Ja ik hoor nu het weer, en vind het eigenlijk ook wel heel leuk/goed.quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Vond het geweldig leuk, word nog wel altijd nerveus als ik het nummer hoor omdat ze volgens mij in haar semi vlak voor of na Anouk moest optreden.
Laaaaahk uh bahtterflaaaaaiquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik hoor nu het weer, en vind het eigenlijk ook wel heel leuk/goed.
H.?quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:39 schreef I. het volgende:
[..]
Nouja, mensen komen dan net iets te makkelijk achter mijn vorige account, en dat heb ik liever niet.
Te hoog.quote:
2013; best een matig jaar over de breedte (en imo een heel matige winnaar ook), maar wel een aantal leuke nummers en natuurlijk het jaar dat dankzij Anouk voor ons het tij keerdequote:Op zaterdag 21 september 2019 00:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga binnenkort 2013 weer kijken, maar ik moet nog zoveel kijken joh, ik kom nergens meer aan toe.
Prima nummer.quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:49 schreef Guanabana het volgende:
moest serieus Googlen wie er in 2013 wonquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
2013; best een matig jaar over de breedte (en imo een heel matige winnaar ook), maar wel een aantal leuke nummers en natuurlijk het jaar dat dankzij Anouk voor ons het tij keerdeWat dat betreft nog altijd een bijzonder jaar
Ik weet vooral nog dat ik met een enorme hamsterwang zat te kijken omdat ik toen mijn verstandskies had laten trekken (snijdenquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
2013; best een matig jaar over de breedte (en imo een heel matige winnaar ook), maar wel een aantal leuke nummers en natuurlijk het jaar dat dankzij Anouk voor ons het tij keerdeWat dat betreft nog altijd een bijzonder jaar
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo uit m’n hoofd, derde?
Maar @:aoibhin zal het vast zeker weten.
quote:
Ze kan extreem goed zingen en is ook nog eens extreem mooi, de bitch.quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:58 schreef Aoibhin het volgende:
Ook niet mijn ding, maar ik snap de hoge positie ergens ook wel weer.
He jakkes; ook echt net danquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet vooral nog dat ik met een enorme hamsterwang zat te kijken omdat ik toen mijn verstandskies had laten trekken (snijden) bij de kaakchirurg.
Daar heb ik toen op gestemd, de Hongaarse hipsterquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet van dat jaar eigenlijk Kedvesem (Hongarije) nog het beste
Een van mijn absolute favorietenquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet van dat jaar eigenlijk Kedvesem (Hongarije) nog het beste
Dat inderdaad; maar verder is het nummer ook weer niet slecht; ik snap wel waarom sommigen het tof vinden.quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze kan extreem goed zingen en is ook nog eens extreem mooi, de bitch.
Dat stukje lijkt altijd alsof het achterstevoren wordt afgespeeld.quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van mijn absolute favorieten![]()
![]()
NIENSJT MOOJST MAASJT
Haha, ja inderdaadquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat stukje lijkt altijd alsof het achterstevoren wordt afgespeeld.
Ik moet altijd bijna huilen bij dat nummer, vooral door dat ene lieve geluidje.quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar heb ik toen op gestemd, de Hongaarse hipster![]()
Als ik het nummer nu luister is ie net een minuut te lang naar m’n zin.
GENOTquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van mijn absolute favorieten![]()
![]()
NIENSJT MOOJST MAASJT
Oneensquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zijn geen chips, chips zijn van aardappels
Echt wel! Die zijn oneetbaar.quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, jij snapt aardappelen gewoon niet
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb Bugles nog nooit met vulling gegeten![]()
Uh oh.quote:
Zo schattig jaquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik moet altijd bijna huilen bij dat nummer, vooral door dat ene lieve geluidje.En omdat mijn oma half Hongaars is. Weet verder niet waarom dat huilwaardig is, maar toch.
Watjequote:
Is denk ik maar goed ook, had denk ik net het verschil gemaakt tussen nu #viesdik zijn of niet.quote:
there is no other, only my sweetheart, my sweetheartquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo schattig ja![]()
Geen idee wat ie zingt maar in het refrein lijkt het op “I see you again, I see you again”, aww.Kan ook “Cee hooligan Cee hooligan” zijn.
Trusten!quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:10 schreef Guanabana het volgende:
Nu ga ik naar bed!
NIENSJT MOOJST MAASJT
Dit moet een TT worden.
Dat heb ik nooit ontkend.quote:
Dat valt vast reuze mee.quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is denk ik maar goed ook, had denk ik net het verschil gemaakt tussen nu #viesdik zijn of niet.
Als je me lief aankijkt kan het wel geregeld worden heurquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trusten!![]()
Duurt nog wel even tot de volgende TT
quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als je me lief aankijkt kan het wel geregeld worden heur
Die eerlijkheid siert jequote:
Maar we weten niet hoeveel hoorntjes er in Guana's maag passenquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:15 schreef I. het volgende:
Dat valt vast reuze mee.zoveel past er niet in zo'n hoorntje.
Op dit tijdstip kan ik niet meer lief kijkenquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als je me lief aankijkt kan het wel geregeld worden heur
Fijn om te horen dat het leuk was!quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:17 schreef ijs_beer het volgende:
Suizende oren nu trouwens.Wel een leuk feestje though. Bof echt met m'n familie.
Neef van me. Zo'n schattig koppel.quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het leuk was!Wie ging er trouwen?
Ik ben niet helemaal nuchter, normaal gesproken had ik vast tactischer gereageerd.quote:
Da's waarquote:[..]
Maar we weten niet hoeveel hoorntjes er in Guana's maag passen
Ah liefquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Neef van me. Zo'n schattig koppel.
Nicequote:Op zaterdag 21 september 2019 01:17 schreef ijs_beer het volgende:
Suizende oren nu trouwens.Wel een leuk feestje though. Bof echt met m'n familie.
Het is geluktquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op dit tijdstip kan ik niet meer lief kijken
*doet poging*
Niet nuchter? Oeh, dan gaan de remmen los!quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:26 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal nuchter, normaal gesproken had ik vast tactischer gereageerd.
Zelfde mening.quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lied is wel oké, maar niet echt mijn smaak. Wel goede zangeres en mooie vrouw.
Act met die reus vond ik maar vaag. Die knakker hadden ze weg kunnen laten.
Ik kan me meestal nog wel inhouden, maar zeg soms wel rare dingen jaquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet nuchter? Oeh, dan gaan de remmen los!
quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:17 schreef ijs_beer het volgende:
Doen wij toch allemaalquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ik kan me meestal nog wel inhouden, maar zeg soms wel rare dingen ja
Ach ja, je hebt soms ook mensen die nuchter rare dingen zeggenquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ik kan me meestal nog wel inhouden, maar zeg soms wel rare dingen ja
Als bij mij het verschil tussen nuchter en niet nuchter, niet opvalt, zegt dat ook wel heel wat natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt soms ook mensen die nuchter rare dingen zeggen
Het is hier ook gewoon te leuk om weg te gaan.quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik kom eigenlijk altijd nog posten nadat ik welterusten heb gezegd he.
Een soort door het slotje posten maar dan anders.
En de TT is nog wel veranderd!quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:36 schreef Guanabana het volgende:
Nu lig ik zin te hebben in Bugles met vulling.
We zijn verslavendquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik kom eigenlijk altijd nog posten nadat ik welterusten heb gezegd he.
Een soort door het slotje posten maar dan anders.
Zegt dat veel over je nuchtere staat of je niet-nuchtere staat?quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:37 schreef I. het volgende:
[..]
Als bij mij het verschil tussen nuchter en niet nuchter, niet opvalt, zegt dat ook wel heel wat natuurlijk.
Dat laat ik maar even in het midden.quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zegt dat veel over je nuchtere staat of je niet-nuchtere staat?
Lekker vaagquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:42 schreef I. het volgende:
[..]
Dat laat ik maar even in het midden.
Ik zal het niet zeggenquote:Op zaterdag 21 september 2019 02:00 schreef I. het volgende:
[..]Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.
Klinkt als een prima avondjequote:Op zaterdag 21 september 2019 02:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo. Net een heerlijke avond met wat familie gehad. Lekker grote vega lasagne gemaakt met nog wat spul eromheen, lekker lang nagetafeld, paar wijntjes en een John O'Mill bundeltje erbij. Helemaal goed.
twitter:gzblack7ackkq twitterde op zaterdag 21-09-2019 om 00:59:59Look at how CUTE they are omfg you know they were both jazz geeks look at how much fun they’re having 🇵🇹 🇺🇦 @esc_joao with the tip-off https://t.co/iMaJKwDMpL reageer retweet
Bij een supermarkt hier in de buurt staat de Danish Chef juist in het chipsschap. Als enige smeerkaasachtigequote:Op zaterdag 21 september 2019 00:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zijn dus gewoon supermarkten... die Bugles verkopen maar geen Danish Chef in het assortiment hebben
Die stukken karton met oranje poeder?quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:45 schreef I. het volgende:
Ze lijken me ook zeer geschikt voor gebruik in een eetbaar kabouterdorpquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van die dingen, vullen!
En dan heb je af-en-toe zo'n Bugle die plat is... die moet je dan opeten zonder vulling
[ afbeelding ]
@RienPoortvlietquote:Op zaterdag 21 september 2019 09:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze lijken me ook zeer geschikt voor gebruik in een eetbaar kabouterdorp
Fijn dat het leuk was!quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:17 schreef ijs_beer het volgende:
Jaaaa. Salvador kreeg een heel warm welkom terug in Oekraïne voor z'n concert.quote:Op zaterdag 21 september 2019 08:29 schreef Em31 het volgende:
Jamala en Salvador samen aan het zingen en dansentwitter:gzblack7ackkq twitterde op zaterdag 21-09-2019 om 00:59:59Look at how CUTE they are omfg you know they were both jazz geeks look at how much fun they’re having 🇵🇹 🇺🇦 @:esc_joao with the tip-off https://t.co/iMaJKwDMpL reageer retweet
Aw arme katten idd.quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:38 schreef summer52 het volgende:
Dat wordt dus geen rondje heide want het is zo druk op de Ginkelse Heide, herdenking is er elk jaar maar omdat het nu 75 jaar geleden is hebben Prinses Beatrix en Prins Charles en heel veel veteranen de moeite genomen om ook te komen.
Dus alle wegen naar de heide.....niet door te komen.
Ook hebben mijn katten zich verstopt, vanmorgen vlogen al die vliegtuigen met parachutisten laag over onze wijk heen. Mooi gezicht maar arme katten.
Ik hou wel een Engels ontbijtje enzo. Maar oliebollen inde ochtend lijkt me niks.quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:52 schreef Greys het volgende:
Ontbijten met oliebollen van de kermis.
Oh 😋😋😋quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:52 schreef Greys het volgende:
Dat jij niet tonnetje rond bentquote:Op zaterdag 21 september 2019 11:52 schreef Greys het volgende:
Oliebollen haatquote:Op zaterdag 21 september 2019 12:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik hou wel een Engels ontbijtje enzo. Maar oliebollen inde ochtend lijkt me niks.Maar ik ben dan ook een notoire oliebollenhater
![]()
Oh ja dat laatste zal idd veel schelen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik hou wel een Engels ontbijtje enzo. Maar oliebollen inde ochtend lijkt me niks.Maar ik ben dan ook een notoire oliebollenhater
![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja dat laatste zal idd veel schelen.
De mijne ook hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat jij niet tonnetje rond bent![]()
![]()
Ik neem bijna niks extra’s aan chips en snoep, maar toch wordt die richel groter
Ik geloof idd niet dat jij een richel oid hebtquote:Op zaterdag 21 september 2019 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
De mijne ook hoor.
Ga maar een keer met me naar de sauna. Dan krijg je een heel ander beeld dan je nu kennelijk van me hebt.
Ja dat sowieso, helemaal na vorig jaarquote:Op zaterdag 21 september 2019 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa. Salvador kreeg een heel warm welkom terug in Oekraïne voor z'n concert.![]()
Al blijf ik Jamala een tikkie eng vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom geloof je dat niet dan? Ik heb het al een paar keer gezegd.quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik geloof idd niet dat jij een richel oid hebt![]()
Saunamag je daar ook je kleding aanhouden?
Jaloers!quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:52 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:39 schreef MaGNeT het volgende:
Veilig te lezen:En terecht! Als ze daarvan houdt en ze het fijn vindt, gewoon lekker doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik kan het mee gewoon niet voorstellen, that’s allquote:Op zaterdag 21 september 2019 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waarom geloof je dat niet dan? Ik heb het al een paar keer gezegd.Ik heb gewoon een richel (zoals jij dat zo mooi noemt). En als ik 'ons' pak aanheb trek ik regelmatig m'n riem naar boven om te zorgen dat ie daarop valt zodat het wat minder opvalt.
Maar ik heb er verder ook gewoon een beetje schijt aan. Ik vind mezelf niet te dik maar ik haal héél veel levensplezier uit lekker eten en ik ga op m'n 46e niet meer het gevoel willen hebben dat alles strak en heel slank moet met nergens een bobbel of hobbel. Ook met die 'richel' ben ik op m'n goede dagen best een lekker wijf. En jij ook.
Ja, ik zou graag twintig cm. kleiner zijn en dunner en petite, want met mijn lengte ben je nooit eens 'schattig'. Dat zou ik ook weleens willen zijn. Maar het is niet anders en wij hebben weer onze eigen pluspunten moet je maar denken.
Richel schmichel, fuck it!
Het valt idd minder op door mijn lengte en bij bij was ie er ook heel lang niet. Maar nu wel hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik kan het mee gewoon niet voorstellen, that’s all![]()
Komt denk ik ook door je lengte, bij mij valt het ook niet zo op.
Ik vind het moeilijk te accepteren, omdat ik altijd heel slank was zonder richel![]()
Soms lukt het, soms niet
Ik sla deze even opquote:Op zaterdag 21 september 2019 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het valt idd minder op door mijn lengte en bij bij was ie er ook heel lang niet. Maar nu wel hoor.En elke dag dat ik me er druk om maak wint de richel...
Repeat after me:
RICHEL SCHMICHEL!![]()
![]()
Goh hebben jullie maar 1 richel??quote:Op zaterdag 21 september 2019 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het valt idd minder op door mijn lengte en bij bij was ie er ook heel lang niet. Maar nu wel hoor.En elke dag dat ik me er druk om maak wint de richel...
Repeat after me:
RICHEL SCHMICHEL!![]()
![]()
Wat bedoel je precies?quote:
Ik ben één grote wandelende richel.quote:Op zaterdag 21 september 2019 13:27 schreef summer52 het volgende:
[..]
Goh hebben jullie maar 1 richel??
quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja dat laatste zal idd veel schelen.
Voorafgaand aan de wedstrijd. Van die oerkreten enzoquote:Op zaterdag 21 september 2019 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben één grote wandelende richel.
Zulke grote corrigerende onderbroeken bestaan er nietquote:Op zaterdag 21 september 2019 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij valt het nogal mee......als ik plat op bed ligquote:Op zaterdag 21 september 2019 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 september 2019 13:27 schreef summer52 het volgende:
[..]
Goh hebben jullie maar 1 richel??
Een corrigerende wetsuit.quote:Op zaterdag 21 september 2019 13:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zulke grote corrigerende onderbroeken bestaan er niet
Oh ja dat is hier idd ook vrij flatteus. Behalve dat dan je borsten weer zo opzij zakken en onder je oksels verdwijnen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:00 schreef summer52 het volgende:
[..]
Bij mij valt het nogal mee......als ik plat op bed lig
Oh man praat me er niet van, en weet je het wordt nog veel erger. Ik doe het licht in de badkamer al niet eens meer aan. Een beetje zo'n struisvogel idee.quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja dat is hier idd ook vrij flatteus. Behalve dat dan je borsten weer zo opzij zakken en onder je oksels verdwijnen.![]()
Ik kan er wel eentje voor je hakenquote:Op zaterdag 21 september 2019 13:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zulke grote corrigerende onderbroeken bestaan er niet
quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:40 schreef summer52 het volgende:
Ik doe het licht in de badkamer al niet eens meer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:40 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oh man praat me er niet van, en weet je het wordt nog veel erger. Ik doe het licht in de badkamer al niet eens meer aan. Een beetje zo'n struisvogel idee.
Dat hou je over een paar jaartjes niet meer vol met die opvliegersquote:
Hoe doe je de make-up op dan?quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:40 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oh man praat me er niet van, en weet je het wordt nog veel erger. Ik doe het licht in de badkamer al niet eens meer aan. Een beetje zo'n struisvogel idee.
Oh ja! Dat wil ikquote:Op zaterdag 21 september 2019 14:41 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik kan er wel eentje voor je haken
Oh dat klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 21 september 2019 15:04 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb mijn eerste kruidnoten van het jaar op
Ik liep net door de stad om een cadeautje voor mijn verjaardag te halen. Dit klinkt een beetje zielig, maar dat valt wel mee. Een vriend van me wist niet wat hij moest geven, dus moest ik mee
We liepen langs de plaatselijke Van Delft pop-up store en kregen stracciatella kruidnoten te proeven. Ze smaken precies als het ijsje
quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ben weer thuis; heb mijn richel-lichaam net even naar de sportschool gesleept
Het is dat ze er buiten mee stonden, anders had ik die smaak nooit geprobeerd. Het is wel een aanrader, ook al klinkt het als een saaie smaakquote:Op zaterdag 21 september 2019 15:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat klinkt heerlijk![]()
Die ga ik denk ik ook maar proberen bij Van Delft dit jaar
Je komt uit Nederland, een beetje vet hoort er wel een beetje bij hoor!quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:15 schreef GeorgeM het volgende:
Ik wil gewoon weer zo slank zijn als vroeger, strakke shirtjes aankunnen en niet steeds hoeven nadenken of die zwabberrichel over de broekrand zwabbert en de broekrand moeten optrekken![]()
#TeamKominopstandtegenderichel
Die gevulde kont van mij zakt steeds verder naar benedenquote:Op zaterdag 21 september 2019 15:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je komt uit Nederland, een beetje vet hoort er wel een beetje bij hoor!![]()
Ik vind het op zich wel fijn dat mijn kont iets gevulder is, nu hoef ik mijn broek juist niet meer op te trekken
Make-up heb ik haast nooit meer op! Vroeger ging ik echt niet zonder make-up de deur uit maar nu heb ik zoiets van je neemt mij maar zoals ik ben. Fris gewassen, een rimpel hier en daar, een richel hier en daar, maar verder kerngezond en kan nog uren lopen, klussen etc. kortom wat heb ik nog te klagen. En ach zo nu en dan knipoogt een oud mannetje ook nog naar mij en als ik dan terug lach is zijn dag ook weer goedquote:Op zaterdag 21 september 2019 14:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe doe je de make-up op dan?
Ach ja. Ook schijt aan
You better work girlquote:Op zaterdag 21 september 2019 15:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die gevulde kont van mij zakt steeds verder naar beneden
quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]Ah nee joh je bent nog hartstikke jong en volgens mij is er niets mis met je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik moet ook meer sporten. In de zomer doe ik dat weinig, omdat ik het te warm vindquote:Op zaterdag 21 september 2019 15:47 schreef ato het volgende:
[..]
You better work girl![]()
Ach je moet jezelf accepteren hoe je bent als je ouder wordt en vooral genieten van een hapje en drankje.
Trouwens je bent toch een leuke vrouw, wat ik zag op een foto samen met Cornald.
Die is wel heel makkelijk.quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:49 schreef ato het volgende:
Raadsel,
Ik was net bij Albert Heyn en er werd een bekend ESF liedje gedraaid. Waar ik zelf weinig mee heb.
Er wordt gezongen dat wij een lichtje moeten laten schijnen en de artiest heeft een naam waar eens een storm naar is genoemd.
Wat leuk dat ze dat draaien!quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:49 schreef ato het volgende:
Raadsel,
Ik was net bij Albert Heyn en er werd een bekend ESF liedje gedraaid. Waar ik zelf weinig mee heb.
Er wordt gezongen dat wij een lichtje moeten laten schijnen en de artiest heeft een naam waar eens een storm naar is genoemd.
Dat ze dat stuurden terwijl de voorronde dit pareltje had:quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:49 schreef ato het volgende:
Raadsel,
Meeste vrouwen zijn naturel ook nog het mooiste ook.quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:45 schreef summer52 het volgende:
[..]
Make-up heb ik haast nooit meer op! Vroeger ging ik echt niet zonder make-up de deur uit maar nu heb ik zoiets van je neemt mij maar zoals ik ben. Fris gewassen, een rimpel hier en daar, een richel hier en daar, maar verder kerngezond en kan nog uren lopen, klussen etc. kortom wat heb ik nog te klagen. En ach zo nu en dan knipoogt een oud mannetje ook nog naar mij en als ik dan terug lach is zijn dag ook weer goed
quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:04 schreef BillDauterive het volgende:
Ik liep net door de stad om een cadeautje voor mijn verjaardag te halen. Dit klinkt een beetje zielig, maar dat valt wel mee. Een vriend van me wist niet wat hij moest geven, dus moest ik mee
We liepen langs de plaatselijke Van Delft pop-up store en kregen stracciatella kruidnoten te proeven. Ze smaken precies als het ijsje
Ben je vandaag jarig?quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:04 schreef BillDauterive het volgende:
Oh ja deze kan ik mij ook herinnerenquote:Op zaterdag 21 september 2019 15:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat ze dat stuurden terwijl de voorronde dit pareltje had:
Wel leuk als je snel boodschappen moet doen en je een ESF liedje hoort.quote:
Dat zal de Haka zijn. Geen zorgen, alleen Nieuw-Zeeland doet datquote:Op zaterdag 21 september 2019 13:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Voorafgaand aan de wedstrijd. Van die oerkreten enzo
Goed zo, ik heb niet veel met het liedje.quote:Op zaterdag 21 september 2019 16:29 schreef Guanabana het volgende:
Love Shine a Light, misschien wel mijn favoriete winnaar.
Er is nu een straatfeest bezig hier en daar staan ook flink wat barbecues. Ze hebben wel de perfecte dag ervoor uitgekozen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:31 schreef Dave het volgende:
Lekker weer vandaag, je zou toch een bbq hebben!
Is @Greys dan toevallig ook op die bbq?quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is nu een straatfeest bezig hier en daar staan ook flink wat barbecues. Ze hebben wel de perfecte dag ervoor uitgekozen.![]()
Als eckte kluizenaar (die ook niets heeft met de straatgenoten) doe ik niet mee aan die onzin, maar mijn vader is daar nu wel.
Ik zag iemand buiten al met een airfryer lopen, zou kunnenquote:Op zaterdag 21 september 2019 17:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Is @:Greys dan toevallig ook op die bbq?
quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zag iemand buiten al met een airfryer lopen, zou kunnen
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie van ons hadden het ESF bordspel ook alweer gewonnen?
Ziehier; ESF / [WINACTIE] Win het Eurovision bordspel!quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, daar is nooit meer een update van gekomen volgens mij
Oh ja, ik weet het nu weer inderdaad!quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:02 schreef Meke het volgende:
Ik ben even aan het teruglezen en wil graag iets rectificeren
[..]
[..]
Ziehier; ESF / [WINACTIE] Win het Eurovision bordspel!
En ik neem hem natuurlijk graag mee bij een bordspellenmeet![]()
(in dat geval heb ik nog wel wat andere leuke spellen
)
Love shine a light.quote:
Gelukkig. Vond het echt awkwardquote:Op zaterdag 21 september 2019 16:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zal de Haka zijn. Geen zorgen, alleen Nieuw-Zeeland doet dat
Een Schots whiskymerk heeft het een keer gebruikt in een best grappige reclamequote:Op zaterdag 21 september 2019 18:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gelukkig. Vond het echt awkward
Als-ie ietsie baard heeft, is-ie nog meerquote:
Lachenquote:Op zaterdag 21 september 2019 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een Schots whiskymerk heeft het een keer gebruikt in een best grappige reclame![]()
Het is overigens een traditionele Maori-oorlogsdans
Oh als er (gratis) barbecues waren zou ik ook wel even gaan kijken. Maar ik stel me zo voor dat het voor een vegetarier allemaal iets minder aantrekkelijk isquote:Op zaterdag 21 september 2019 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is nu een straatfeest bezig hier en daar staan ook flink wat barbecues. Ze hebben wel de perfecte dag ervoor uitgekozen.![]()
Als eckte kluizenaar (die ook niets heeft met de straatgenoten) doe ik niet mee aan die onzin, maar mijn vader is daar nu wel.
Bohquote:Op zaterdag 21 september 2019 09:41 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben ook #TeamDitniet![]()
En @:Strani: ik draag een bril
Dat ook natuurlijk, maar ik heb niets met van die geforceerde buurtfeesten. Als je nou de rest van het jaar ook nog een band met elkaar hebt, maar niemand in onze straat heeft (op misschien de directe buren na) echt contact met elkaar, maar tijdens zo'n straatfeest moet er dan wel weer gezellig worden gedaan. Ik hou daar niet zo van.quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh als er (gratis) barbecues waren zou ik ook wel even gaan kijken. Maar ik stel me zo voor dat het voor een vegetarier allemaal iets minder aantrekkelijk is
Ja maar daar zijn die straatfeesten nou juist voor, om af en toe je buren te ontmoetenquote:Op zaterdag 21 september 2019 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk, maar ik heb niets met van die geforceerde buurtfeesten. Als je nou de rest van het jaar ook nog een band met elkaar hebt, maar niemand in onze straat heeft (op misschien de directe buren na) echt contact met elkaar, maar tijdens zo'n straatfeest moet er dan wel weer gezellig worden gedaan. Ik hou daar niet zo van.
Daarom inderdaad; dat heb ik ook. Als je toevallig leuk contact krijgt vind ik het prima, maar het hoeft nou ook echt niet zo nodig. Als je geen contact hebt met die mensen verder, waarom dan wel persé naar zo'n feest?quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn die straatfeesten nou juist voor, om af en toe je buren te ontmoeten
Voor mij hoeft het verder ook niet trouwens, maar da's meer omdat ik van mening ben dat je sowieso geen diepe band hoeft te hebben met je buren. Beter niet zelfs.
Voor een beetje lichte sociale interactie zou ik het nog wel aardig vinden. Maar als je daar niet van houdt, wordt het niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom inderdaad; dat heb ik ook. Als je toevallig leuk contact krijgt vind ik het prima, maar het hoeft nou ook echt niet zo nodig. Als je geen contact hebt met die mensen verder, waarom dan wel persé naar zo'n feest?
Op zich hou ik daar wel van, maar ik weet niet; op zo'n buurtfeest heb ik daar dan toch niet zo'n zin in. Ook omdat als het dan niet botert met mensen, je gelijk zo bij elkaar in de buurt woont.quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor een beetje lichte sociale interactie zou ik het nog wel aardig vinden. Maar als je daar niet van houdt, wordt het niks natuurlijk.
je woont ook nu dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zich hou ik daar wel van, maar ik weet niet; op zo'n buurtfeest heb ik daar dan toch niet zo'n zin in. Ook omdat als het dan niet botert met mensen, je gelijk zo bij elkaar in de buurt woont.
True... Maar nu er niet veel contact is, is het makkelijker om te pretenderen dat het niet zo isquote:Op zaterdag 21 september 2019 19:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
je woont ook nu dicht bij elkaar.
Klopt het verhaal dat als je een bosui in water zet, het gewoon doorgroeit?quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag met lente-uitjes en avocado gekookt; de kontjes en de pit staan nu in water
Ja, dat is de nieuwste rage onder ESF'ers; zelf lente-ui groeienquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Klopt het verhaal dat als je een bosui in water zet, het gewoon doorgroeit?
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:05 schreef Meke het volgende:
Zo, ik ben weer bijgelezen![]()
Goeiesavonds allemaal
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]![]()
Vandaag liep alles uit en was ik te laat om nog wat redelijk gezonds te halen bij de supermarkt. Dus wacht ik nu op Kriegspatiet
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:12 schreef MaLo het volgende:
Goedenavond! Ik zit in de bios klaar voor IT, ik ben heeel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Veel 'plezier'quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:12 schreef MaLo het volgende:
Goedenavond! Ik zit in de bios klaar voor IT, ik ben heeel benieuwd
quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Meeste vrouwen zijn naturel ook nog het mooiste ook.
Tuurlijk, maar bij berenklauw pinda kon ik niks bedenkenquote:
Haha, fair enoughquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
0
[..]
Tuurlijk, maar bij berenklauw pinda kon ik niks bedenken
Prima te doen hoorquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:32 schreef Meke het volgende:
(Ik vind berenklauw/berenhap zonder pindasaus niet tellen trouwens, dat is toch niet te vreten?!)
Ik sluit niet uit dat het aan de kwaliteit van de snackbar ligt, danquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prima te doen hoorVind ik althans
Ik snap de mensen weer niet die bitterballen/kroketten met mayonaise eten
Maar als je de vrije keus hebt uit mosterd of mayo bij je bitterbal of kroket... waar ga je dan voor?quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:37 schreef Meke het volgende:
[..]
En mayo bij bitterbal doe ik soms, bij gebrek aan mosterd![]()
Ik herkende haar in het voorstukje helemaal nietquote:
Ja, mosterd natuurlijkquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar als je de vrije keus hebt uit mosterd of mayo bij je bitterbal of kroket... waar ga je dan voor?
Ruben is wel een emosjonele jongen.quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, mosterd natuurlijkLiefst grove
Iedereen bij dit programma toch? Echt iedereen heeft gehuildquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ruben is wel een emosjonele jongen.
Ik vind mosterdsoep ook heerlijkquote:
Maar meteen bij de eerste noot?quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:46 schreef Momo... het volgende:
[..]
Iedereen bij dit programma toch? Echt iedereen heeft gehuild
Ja lijkt wel deel van het conceptquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:46 schreef Momo... het volgende:
[..]
Iedereen bij dit programma toch? Echt iedereen heeft gehuild
Van de week nog mosterdsoep opquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind mosterdsoep ook heerlijk
Maarja, bitterbal met mayo > bitterbal zonder saus
twitter:ArenaFlowers twitterde op zaterdag 21-09-2019 om 20:53:36My wife hates Strictly Come Dancing. She prefers opening portals to dark worlds of matterless voids, eating stars and annihilating time. reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag met lente-uitjes en avocado gekookt; de kontjes en de pit staan nu in water
Ik mag die vrouw wel!quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
twitter:ArenaFlowers twitterde op zaterdag 21-09-2019 om 20:53:36My wife hates Strictly Come Dancing. She prefers opening portals to dark worlds of matterless voids, eating stars and annihilating time. reageer retweet
Strictlyquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:
OMG JA, ze is hier nu net begonnen, zo mooiquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:05 schreef Momo... het volgende:
Eigenlijk helemaal niet zo Floor zonder belting en hoge noten, maar wel echt goed gedaan zo gevoelig
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:05 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd.
Mijn avocadopit is eindelijk door midden gespleten, plantje komt er langzamerhand boven uit.Ik ben ook heel benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n fiasco als mijn AH tuintjes kan het nooit worden
![]()
Ook wel tof om te zien hoe dat eruit ziet
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Oh help, vergeten dat het was vanavond. Maar eigenlijk kijk ik alleen Floor terug.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:08 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
OMG JA, ze is hier nu net begonnen, zo mooi![]()
Zolang de boel maar niet uitdroogt, kan er weinig misgaan.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd!Zo'n fiasco als mijn AH tuintjes kan het nooit worden
![]()
Ook wel tof om te zien hoe dat eruit ziet
Ik hoop dan maar dat ik het geduld ga hebben. Ik kom nu wel een handig glas tekortquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:26 schreef I. het volgende:
[..]
Zolang de boel maar niet uitdroogt, kan er weinig misgaan.Duurt alleen wel echt lang.
Echt zo mooi!quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:09 schreef Meke het volgende:
Dit kon wel eens (net als Henk vorige week) de hit van het programma worden
Goeie god ja bquote:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:31 schreef GeorgeM het volgende:
Chantal - nadat ze weer een grap maakt -: ‘ja. Ik wil gewoon dat Songfestival presenteren’
Is denk ik besmettelijkquote:
Ik denk dat ik te cynisch ben voor dit soort TV-emotie.quote:
Maar deed ie wel gewoon netjes voorspel en zo?quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Nou, vandaag was The Incredible Hulk aan de beurt, was behoorlijk slecht
Snap 'm nietquote:Op zaterdag 21 september 2019 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar deed ie wel gewoon netjes voorspel en zo?
Ach meisje tochquote:Op zaterdag 21 september 2019 22:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Snap 'm niet
Ik heb geen IQ meer over door die belachelijke film.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach meisje tochAlles komt goed!
Ah zo, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
The Incredible Hulk klinkt als een matige darter.quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar deed ie wel gewoon netjes voorspel en zo?
Nou ja, de review over z'n richtvermogen valt in elk geval tegenquote:Op zaterdag 21 september 2019 22:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
The Incredible Hulk klinkt als een matige darter.
Hij weet z'n triples niet echt te vinden, zeg maarquote:Op zaterdag 21 september 2019 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, de review over z'n richtvermogen valt in elk geval tegen
Het gaat met de derde leg allemaal de mist in.quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij weet z'n triples niet echt te vinden, zeg maar
Als je aan een derde leg toe bent, betaal je je ondertussen ook scheel aan de alimentatie.quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat met de derde leg allemaal de mist in.
Da's waar, al snel 501 euro per week!quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je aan een derde leg toe bent, betaal je je ondertussen ook scheel aan de alimentatie.
Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Nou, vandaag was The Incredible Hulk aan de beurt, was behoorlijk slecht
Soms ook minder leuk, omdat ze het format niet echt begrijpen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:35 schreef Em31 het volgende:
De reacties van fans van Floor onder de optredens op Youtube zijn steeds ook grappig om te lezenZe kijken niet alleen naar haar, maar laten ook allemaal leuke reacties achter bij de rest.
Oh die ben ik nog niet vaak tegengekomen, misschien omdat ik alleen de bovensten steeds leesquote:Op zaterdag 21 september 2019 22:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Soms ook minder leuk, omdat ze het format niet echt begrijpen.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:14 schreef Cee het volgende:
@:Aoibhin heb je Strictly gezien? Kelvin![]()
![]()
Johannes heeft ook wel een lekker kontje trouwensquote:Op zaterdag 21 september 2019 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Uiteraard!Dat is een goede vervanging inderdaad
Te bedenken dat hij bijna niet had meegedaan!
Tuk ze!quote:Op zondag 22 september 2019 00:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jullie zijn vroeg stilgevallen vandaag. Niet dat je veel aan mij hebt, want ik ga tukken
Ja na zo'n enge film zie je dan ineens overal iets engs in; ken het gevoelquote:Op zondag 22 september 2019 01:14 schreef MaLo het volgende:
Ik ben nog wakker, It was best wel eng zeg maar
Ik hoor ook enge geluidjesquote:Op zondag 22 september 2019 01:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja na zo'n enge film zie je dan ineens overal iets engs in; ken het gevoel
quote:
Succes! Go Lapjesquote:Op zondag 22 september 2019 06:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Alweer dik anderhalf uur wakker, zometeen 21 km en een beetje afzien
Ga je een halve marathon lopen?quote:Op zondag 22 september 2019 06:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Hup lapjesquote:Op zondag 22 september 2019 06:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Hulde!quote:Op zondag 22 september 2019 10:24 schreef Hamlapjes het volgende:
*Hier stond een afbeelding, dat fix ik later nog wel even XD*
De medaille is binnen!
En met 2:06:48 ook nov een PR!
En was dus de halve marathon van Disneyland Parijs, vandaar de Mickey en Minnie op de medaille
Oh, dat zou ik ook nog wel kunnen.quote:Op zondag 22 september 2019 10:24 schreef Hamlapjes het volgende:
De medaille is binnen!
En was dus de halve marathon van Disneyland Parijs, vandaar de Mickey en Minnie op de medaille
Wauw wat goed!!quote:Op zondag 22 september 2019 10:24 schreef Hamlapjes het volgende:
De medaille is binnen!
Had je ook deel 1 gezien?quote:Op zondag 22 september 2019 01:14 schreef MaLo het volgende:
Ik ben nog wakker, It was best wel eng zeg maar
Ga je de damloop doen?quote:Op zondag 22 september 2019 06:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat goed, gefeliciteerd.quote:Op zondag 22 september 2019 10:24 schreef Hamlapjes het volgende:
De medaille is binnen!
Ja, die had ik ook gezien, vond deel twee nog wel enger dan deel 1quote:
Oh ja verrek die ging je doen, wat tof! En prima tijd hoor!quote:Op zondag 22 september 2019 10:24 schreef Hamlapjes het volgende:
De medaille is binnen!
Ik kan wel wat bedenken, maar niet iets wat ik zomaar in de SC van een openbaar forum klaar zou zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |