abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 september 2019 @ 22:26:58 #201
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188793354
Net weer even wat gedronken in het hotel hier om de hoek, waar we toch wel twee keer per week komen de laatste tijd. Er is daar een zangeres die zo geweldig is, dat ik echt niet snap hoe zo iemand veroordeeld kan zijn tot optreden in hotels.

Maar goed, misschien is ze er zelf heel gelukkig mee; dat hoop ik dan maar.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2019 @ 22:31:31 #202
368283 ato
pi_188793432
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:26 schreef Strani het volgende:
Net weer even wat gedronken in het hotel hier om de hoek, waar we toch wel twee keer per week komen de laatste tijd. Er is daar een zangeres die zo geweldig is, dat ik echt niet snap hoe zo iemand veroordeeld kan zijn tot optreden in hotels.

Maar goed, misschien is ze er zelf heel gelukkig mee; dat hoop ik dan maar.
Zij hoopt natuurlijk door te bereken door deze schnabbels aan te nemen. Denk ik.
Was het een jonge zangeres?
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 4 september 2019 @ 22:32:49 #203
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188793464
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:31 schreef ato het volgende:

[..]

Zij hoopt natuurlijk door te bereken door deze schnabbels aan te nemen. Denk ik.
Was het een jonge zangeres?
Nee, ik denk ergens in de 50. Wel een mooie vrouw, maar ik denk niet dat ze nog door gaat breken helaas.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 september 2019 @ 22:40:28 #204
163650 Greys
pi_188793662
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:21 schreef Ferdo het volgende:

[..]

17. :P
*O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 4 september 2019 @ 22:44:49 #205
39237 crew  H_T
2733
pi_188793737
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:23 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Nou ja, het is ook weer niet alsof Groot-Brittannië door lava wordt verzwolgen als de Brexit erdoor komt. :P
Nee natuurlijk niet, maar als er geen brexit is hoef ik zeker weten geen visum te regelen :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2019 @ 22:45:55 #206
368283 ato
pi_188793755
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:32 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee, ik denk ergens in de 50. Wel een mooie vrouw, maar ik denk niet dat ze nog door gaat breken helaas.
Nee dat denk ik ook niet. Hopelijk verdient zij nog met haar optredens.
Soms denk ik ook bij live zangers of zangeressen, waarom zijn deze nog niet doorgebroken?

Dat had ik ook in Valencia afgelopen juni. Maar dat waren ook jonge beginnende talenten.
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 4 september 2019 @ 22:52:22 #207
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188793860
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:45 schreef ato het volgende:

[..]

Nee dat denk ik ook niet. Hopelijk verdient zij nog met haar optredens.
Soms denk ik ook bij live zangers of zangeressen, waarom zijn deze nog niet doorgebroken?

Dat had ik ook in Valencia afgelopen juni. Maar dat waren ook jonge beginnende talenten.
Zonde is dat hè. En als je dan ziet wat voor mensen wél doorbreken, zelfs internationaal, is dat best wrang soms.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 4 september 2019 @ 22:54:27 #208
403253 Meke
after all this time? always.
pi_188793895
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
Als ik eerlijk ben, dan vind ik dat het wel tegenvalt met het begrip. Online valt het wel mee, maar in de echte wereld is het allemaal zo binair, dat het lastig wordt om anders te denken. Daar kunnen jullie ook niets aan doen hoor, zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar. Als ik het waag om over genderneutrale toiletten te beginnen, dan worden mensen altijd snel boos. Vrouwen hebben eigenlijk hetzelfde bullshit argument tegen genderneutrale toiletten en dat is dat het er niet veilig zou zijn. Alsof mannen sneller een vrouw verkrachten als ze in hetzelfde wc-gebouw staan. Eentje waar nog twee keer zoveel mensen naar binnen kunnen ook. Gelukkig hoor je wel steeds minder vaak dat het viezer zou zijn. Er zijn steeds meer genderneutrale toiletten en die blijken schoner te zijn dan gescheiden toiletten. Mannen doen meer hun best om de bril schoon te houden als ze weten dat er ook vrouwen op gaan zitten.

Dit is wel een hele gemene en lastige vraag! Twee maanden geleden opperde ik bij TransAnders om precies dezelfde vraag als onderwerp van de volgende bijeenkomst te doen. TransAnders is een bijeenkomst voor mensen die zich niet man of vrouw voelen of het nog niet weten en die hebben maandelijks een bijeenkomst in Utrecht en Groningen. Ik ga geregeld naar die van Utrecht toe. Helaas heeft mijn suggestie het niet gehaald, dus wel leuk dat je hem hier ook stelt.
Ik zou wel wat minder lang willen zijn. En er wat minder mannelijk uit willen zien. Wat erg fijn zou zijn is als brieven niet meer met "Beste mevrouw, meneer" beginnen. In Amsterdam begint de gemeente een brief met "Beste Amsterdammers" en dat zouden meer gemeentes kunnen toepassen. "Beste inwoners" klinkt toch iets minder afstandelijk en meer inclusief.
Ja, dat is waar.. Ik zit misschien in een bubbel waarin het wat meer geaccepteerd wordt - én ben me er minder bewust van als mensen dingen niet accepteren, omdat het niet mijn dagelijkse realiteit is. Het valt mij alleen op als mensen actief dingen accepteren/veranderen, maar de andere kant zit niet in mijn bubbel en zullen mensen mij niet snel vertellen omdat het vaak niet relevant is.

Wat jij zegt snap ik wel :Y Volgens mij heeft NS het ook officieel aangepast naar "beste reizigers", maar gebruiken heel veel conducteurs nog "dames en heren".

Ik moest laatst trouwens glimlachen toen ik de Sims speelde, ik vond daar de genderopties best tof (hoewel een 'both' of 'none' nog wel toegevoegd had kunnen worden, maar details ;) ). Was het werkelijke leven ook maar zo;
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 4 september 2019 @ 22:59:50 #209
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188793968
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
Als ik het waag om over genderneutrale toiletten te beginnen, dan worden mensen altijd snel boos. Vrouwen hebben eigenlijk hetzelfde bullshit argument tegen genderneutrale toiletten en dat is dat het er niet veilig zou zijn.
Dat is ook lastig natuurlijk, en iets waarin verschillende groepen mensen lijnrecht tegenover elkaar staan. Daarbij zouden veel mannen - zeker met het oog op #MeToo en zo - zo'n ruimte niet met vrouwen willen delen. Dit naast privacy-overwegingen; ik zou persoonlijk bijvoorbeeld niet vrolijk worden van een groep vrouwen die achter me staat terwijl ik gebruik maak van een urinoir :)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188794056
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:54 schreef Meke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben door dat plaatje meteen getriggerd om het te spelen :@ :') Is dit Sims 3 of 4?
Koel en donker bewaren
  woensdag 4 september 2019 @ 23:05:27 #211
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188794066
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:04 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik ben door dat plaatje meteen getriggerd om het te spelen :@ :') Is dit Sims 3 of 4?
Zal wel 4 zijn want het komt mij als 3-speler niet bekend voor.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188794102
Ik heb bij de Sims 2 wel vrouwenkleding gedownload die mannen kunnen dragen zodat ik ook queer/travestiet/enz Sims kan maken :P
Koel en donker bewaren
  woensdag 4 september 2019 @ 23:08:19 #213
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188794119
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb bij de Sims 2 wel vrouwenkleding gedownload die mannen kunnen dragen zodat ik ook queer/travestiet/enz Sims kan maken :P
Bij mij moeten ze gewoon allemaal naakt, iedereen blij!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188794139
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:08 schreef Strani het volgende:

[..]

Bij mij moeten ze gewoon allemaal naakt, iedereen blij!
Ja, dat is natuurlijk eigenlijk gewoon wel het beste. Je hebt allerlei mods en patches daarvoor :P Ook voor peners, enz. Ja ik heb mij in de krochten van de Sims-downloads begeven.
Koel en donker bewaren
  woensdag 4 september 2019 @ 23:10:01 #215
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188794154
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:09 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja, dat is natuurlijk eigenlijk gewoon wel het beste. Je hebt allerlei mods en patches daarvoor :P Ook voor peners, enz. Ja ik heb mij in de krochten van de Sims-downloads begeven.
Wel jammer dat alle sims dan dezelfde pener hebben hè :P
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188794175
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:10 schreef Strani het volgende:

[..]

Wel jammer dat alle sims dan dezelfde pener hebben hè :P
zo ver heb ik me er er nu ook weer niet in verdiept. Dit was een test hè? :+
Koel en donker bewaren
  woensdag 4 september 2019 @ 23:12:00 #217
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188794182
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:11 schreef Guanabana het volgende:

[..]

zo ver heb ik me er er nu ook weer niet in verdiept. Dit was een test hè? :+
Ja, en je bent gezakt ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188794407
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:26 schreef Strani het volgende:
Net weer even wat gedronken in het hotel hier om de hoek, waar we toch wel twee keer per week komen de laatste tijd. Er is daar een zangeres die zo geweldig is, dat ik echt niet snap hoe zo iemand veroordeeld kan zijn tot optreden in hotels.

Maar goed, misschien is ze er zelf heel gelukkig mee; dat hoop ik dan maar.
Er zijn heel veel goede zangeressen en die komen allemaal niet aan de bak. Je moet wel geluk hebben als je wil doorbreken.
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:54 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, dat is waar.. Ik zit misschien in een bubbel waarin het wat meer geaccepteerd wordt - én ben me er minder bewust van als mensen dingen niet accepteren, omdat het niet mijn dagelijkse realiteit is. Het valt mij alleen op als mensen actief dingen accepteren/veranderen, maar de andere kant zit niet in mijn bubbel en zullen mensen mij niet snel vertellen omdat het vaak niet relevant is.

Wat jij zegt snap ik wel :Y Volgens mij heeft NS het ook officieel aangepast naar "beste reizigers", maar gebruiken heel veel conducteurs nog "dames en heren".

Ik moest laatst trouwens glimlachen toen ik de Sims speelde, ik vond daar de genderopties best tof (hoewel een 'both' of 'none' nog wel toegevoegd had kunnen worden, maar details ;) ). Was het werkelijke leven ook maar zo;
[ afbeelding ]
Ha, The Sims 4! :D Ja, dat viel me ook op, best leuk.
Mooi dat je in zo'n bubbel zit waarin dat meer geaccepteerd is :D Je hoort conducteurs nog wel eens zuchten als ze "beste reizigers" zeggen, terwijl dat juist zo fijn is om te horen.
pi_188794432
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:59 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat is ook lastig natuurlijk, en iets waarin verschillende groepen mensen lijnrecht tegenover elkaar staan. Daarbij zouden veel mannen - zeker met het oog op #MeToo en zo - zo'n ruimte niet met vrouwen willen delen. Dit naast privacy-overwegingen; ik zou persoonlijk bijvoorbeeld niet vrolijk worden van een groep vrouwen die achter me staat terwijl ik gebruik maak van een urinoir :)
Bij de genderneutrale toiletten zitten de urinoirs meestal ook achter een deur, zodat je meer privacy hebt dan nu bij de herentoiletten. Dat is wel handig.
  woensdag 4 september 2019 @ 23:28:14 #220
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188794488
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:25 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Bij de genderneutrale toiletten zitten de urinoirs meestal ook achter een deur, zodat je meer privacy hebt dan nu bij de herentoiletten. Dat is wel handig.
Eén deur voor elk urinoir, of dat alle urinoirs achter dezelfde deur zitten?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188794520
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:28 schreef Strani het volgende:

[..]

Eén deur voor elk urinoir, of dat alle urinoirs achter dezelfde deur zitten?
Iets anders dan één deur voor elk urinoir heb ik nog niet gezien.
pi_188794536
In de Vue-bioscoop waar ik weleens heenga is ook een genderneutraal toilet, en daar zitten de urinoirs gewoon open en bloot bij de wastafels, maar goed, ben verder niet tegen het concept. Als mensen er niet naar binnen willen dan niet.
Koel en donker bewaren
pi_188794571
Ow, dat vind ik wel raar. dan zou ik daar eerder naar een normaal toilet gaan en niet naar een urinoir.
pi_188794627
Ja vind dat het daar ook een beetje zijn doel voorbij schiet. Veel mensen die volgens mij naar dat toilet gaan omdat dat de enige is op die verdieping, maar het dan niet per se heel chill vinden om iemand van het andere geslacht tegen te komen :')
Koel en donker bewaren
  woensdag 4 september 2019 @ 23:39:31 #225
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188794673
Ik vind het persoonlijk toch wel een prettig idee dat er een ruimte is voor mannen en een ruimte voor vrouwen (en bedrijven of instanties vragen te investeren in een genderneutrale ruimte naast die andere twee is misschien niet realistisch).

Maar waar we als samenleving dan wel aan moeten werken is dat we het gewoon accepteren als een non-binair iemand van beide ruimtes gebruik kan maken zonder dat iemand er over klaagt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188794754
Ja, dat is ook wel een puntje, ik wil graag een genderneutraal toilet, maar vind niet dat instanties voor een enkeling hele investeringen moeten maken, als ze slechts twee toiletruimtes hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:39 schreef Strani het volgende:
Maar waar we als samenleving dan wel aan moeten werken is dat we het gewoon accepteren als een non-binair iemand van beide ruimtes gebruik kan maken zonder dat iemand er over klaagt.
Het liefst kies ik de wc die het rustigst is, maar buiten enkele lhbti+cafés om, ga ik toch maar naar mannenwc's, omdat ik anders dingen moet gaan uitleggen :')
pi_188794766
@BillDauterive: Vind jij dat er overal of op zoveel mogelijk plaatsen genderneutrale toiletten moeten komen? Of alleen op meer 'algemene' plaatsen waar echt heel veel mensen komen zoals luchthavens, scholen, kantoren?

Want ik vraag me weleens af hoeveel % van de mensen nu echt uit overtuiging naar zo'n toilet gaan omdat ze trans of binair zijn. Er zullen, om weer als voorbeeld te gebruiken, in die bioscoop misschien een paar voorbij komen wekelijks/maandelijks (ik noem maar iets), maar voor het gros van de mensen zorgt het vooral voor ongemakkelijke situaties.

Of zeg jij dan, voor ons trans-mensen zorgen normale toiletten óók voor ongemakkelijke situaties en dat moet voorrang krijgen?

Hoop dat ik het niet raar verwoord zo :P
Koel en donker bewaren
pi_188794800
Bedankt voor alle felicitaties! *O*

Ik heb de visite van de familie weer overleefd. _O-
pi_188794976
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:45 schreef Guanabana het volgende:
@:BillDauterive: Vind jij dat er overal of op zoveel mogelijk plaatsen genderneutrale toiletten moeten komen? Of alleen op meer 'algemene' plaatsen waar echt heel veel mensen komen zoals luchthavens, scholen, kantoren?

Want ik vraag me weleens af hoeveel % van de mensen nu echt uit overtuiging naar zo'n toilet gaan omdat ze trans of binair zijn. Er zullen, om weer als voorbeeld te gebruiken, in die bioscoop misschien een paar voorbij komen wekelijks/maandelijks (ik noem maar iets), maar voor het gros van de mensen zorgt het vooral voor ongemakkelijke situaties.

Of zeg jij dan, voor ons trans-mensen zorgen normale toiletten óók voor ongemakkelijke situaties en dat moet voorrang krijgen?

Hoop dat ik het niet raar verwoord zo :P
Je vraag is heel duidelijk hoor!!
Het liefst wil ik zoveel mogelijk genderneutrale toiletten. Ik denk dat dit echt zo'n dingetje is dat doorgedrukt moet worden door de politiek en dat we er dan met zn allen heel snel aan wennen en het dan normaal vinden. Net als met de nieuwe donor-wet bijvoorbeeld.

Vooral in grote gebouwen met meerdere wcblokken kan je best van ééntje de geslachtsbordjes weghalen en er een genderneutraal toilet van maken. Hoe meer er van zijn, des te eerder we dit niet meer ongemakkelijk gaan vinden.

Vergis je er niet in, er zijn best wat mensen die baat hebben bij een genderneutraal toilet. Transmannen die naar de wc moeten, zijn vaak aangewezen op het enige normale toilet in de herenwc's, immers hebben ze niet altijd het gereedschap om bij een urinoir te plassen. Transvrouwen worden toch vaak wat argwanend bekeken bij de dameswc's. Voor mensen zoals ik is het ook een uitkomst, want nu moet je toch elke keer weer een keuze maken die niet klopt.
Daarnaast heb je ook vaders met dochters die nog te jong zijn om alleen naar een toilet te gaan. Die vaders voelen zich ook niet op hun gemak in een damestoilet, maar moeten er wel heen gaan, want hun dochter wil natuurlijk niet naar de mannen wc's.
Soms zijn er gewoon meer vrouwen dan mannen die naar de wc moeten, waardoor er een rij ontstaat. Met genderneutrale toiletten heb je meer keuze en verloopt het efficienter.
  donderdag 5 september 2019 @ 00:01:28 #230
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188794983
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:47 schreef Mandy040986 het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties! *O*

Ik heb de visite van de familie weer overleefd. _O-
Dat is ook een felicitatie waard! :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  donderdag 5 september 2019 @ 00:03:49 #231
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188795017
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik denk dat dit echt zo'n dingetje is dat doorgedrukt moet worden door de politiek en dat we er dan met zn allen heel snel aan wennen en het dan normaal vinden.
Maar vind je dan ook dat de politiek zaken zoals café's en restaurants moet dwingen om genderneutrale toiletten aan te bieden, in de toekomst?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188795080
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:03 schreef Strani het volgende:

[..]

Maar vind je dan ook dat de politiek zaken zoals café's en restaurants moet dwingen om genderneutrale toiletten aan te bieden, in de toekomst?
Ja, het liefst wel. Ik denk wel dat het - voor nu - een utopie is, maar het is wel iets om voor te strijden. Café's en restaurants moeten uiteraard wel de tijd voor krijgen om dit aan te passen. Het kan best een investering zijn als je een nieuw toiletblok neer moet zetten. Aan de andere kant hebben ze nu wel ruimte over nu de rookhokken niet meer mogen :P
  donderdag 5 september 2019 @ 00:12:38 #233
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188795098
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:10 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ja, het liefst wel. Ik denk wel dat het - voor nu - een utopie is, maar het is wel iets om voor te strijden. Café's en restaurants moeten uiteraard wel de tijd voor krijgen om dit aan te passen. Het kan best een investering zijn als je een nieuw toiletblok neer moet zetten. Aan de andere kant hebben ze nu wel ruimte over nu de rookhokken niet meer mogen :P
Maar dat is natuurlijk wel harstikke duur, zo'n verbouwing, en inderdaad ruimte te moeten creëren voor een derde toilet. Heb je er begrip voor dat dit voor veel eigenaren gewoon geen optie is, zeker als je bedenkt hoeveel mensen er daadwerkelijk gebruik van willen/moeten maken?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2019 @ 00:17:18 #234
368283 ato
pi_188795158
Geweldig is Ru Paul drag race
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 5 september 2019 @ 00:18:59 #235
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188795181
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:17 schreef ato het volgende:
Geweldig is Ru Paul drag race
Je dacht kom, ik ga ook eens on-topic?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188795260
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:12 schreef Strani het volgende:

[..]

Maar dat is natuurlijk wel harstikke duur, zo'n verbouwing, en inderdaad ruimte te moeten creëren voor een derde toilet. Heb je er begrip voor dat dit voor veel eigenaren gewoon geen optie is, zeker als je bedenkt hoeveel mensen er daadwerkelijk gebruik van willen/moeten maken?
Je kan de geslachtsbordjes weghalen en het een toilet voor iedereen maken, dan hoef je er ook geen geld aan te besteden! De vaste bezoekers gaan toch naar hetzelfde toilet, dus verandert er niets, behalve als het meer welkom voor iedereen is.
pi_188795266
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:17 schreef ato het volgende:
Geweldig is Ru Paul drag race
Nooit gezien! Maar ik hoor er altijd goede verhalen over :D
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2019 @ 00:27:24 #238
368283 ato
pi_188795271
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:26 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Nooit gezien! Maar ik hoor er altijd goede verhalen over :D
Je moet dit echt volgen zo leuk.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2019 @ 00:29:09 #239
368283 ato
pi_188795290
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:18 schreef Strani het volgende:

[..]

Je dacht kom, ik ga ook eens on-topic?
Ik ben toch af en toe op deze topic (niet begrijpen)

?

[ Bericht 1% gewijzigd door ato op 05-09-2019 00:34:31 ]
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 5 september 2019 @ 00:29:37 #240
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188795294
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:26 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Je kan de geslachtsbordjes weghalen en het een toilet voor iedereen maken, dan hoef je er ook geen geld aan te besteden! De vaste bezoekers gaan toch naar hetzelfde toilet, dus verandert er niets, behalve als het meer welkom voor iedereen is.
Maar hoe los je het dan weer op dat sommige (veel, denk ik) mensen liever gescheiden ruimtes hebben? Die mensen hebben ook weer recht op dat soort privacy. En voor mensen met bepaalde levensovertuigingen is het allemaal nog gecompliceerder (hoewel ik niet zal beweren dat ik normaal voor die mensen op de bres spring).

Ik probeer je overigens niet te ondermijnen hoor, maar ik vind het wel interessant om de zaak van twee kanten te belichten.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188795343
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:29 schreef Strani het volgende:

[..]

Maar hoe los je het dan weer op dat sommige (veel, denk ik) mensen liever gescheiden ruimtes hebben? Die mensen hebben ook weer recht op dat soort privacy. En voor mensen met bepaalde levensovertuigingen is het allemaal nog gecompliceerder (hoewel ik niet zal beweren dat ik normaal voor die mensen op de bres spring).

Ik probeer je overigens niet te ondermijnen hoor, maar ik vind het wel interessant om de zaak van twee kanten te belichten.
Heel goed dat je kritisch bent. Ik kan me voorstellen dat er ook genoeg lurkers zijn die dit zo onzinnig vinden, dat ze er niet op reageren. Privacy heb je toch in het wc-hokje? Bij gescheiden toiletten heb je niet ineens meer privacy, want er kan altijd iemand binnen komen lopen.
Hoe los je het op? Door gewenning, door het wel ok te maken dat er geen onderscheid is tussen man en vrouw (en anders).
Volgens mij staat er niet in de bijbel of thora of koran dat mannen en vrouwen gescheiden naar de wc moeten gaan. Ik denk niet dat gelovige mensen hier per sé moeilijker over gaan doen.

Ik ben trouwens naar bed, dus als je nog reageert, dan komt dat morgen wel. Waarschijnlijk stuur ik je dan wel een dm als reactie.
  donderdag 5 september 2019 @ 00:40:34 #242
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188795374
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:35 schreef BillDauterive het volgende:
Ik denk niet dat gelovige mensen hier per sé moeilijker over gaan doen.
Hm, daar heb ik sterke twijfels over.

Maar goed, het tegenstrijdige hier is wel dat 'jij' dan in principe bepaalt waar anderen zich comfortabel bij moeten voelen, terwijl jouw strijd er nou precies uit bestaat dat je niet wilt dat anderen dat voor jou bepalen.

Maar genoeg voor vandaag, inderdaad ;) Truste!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  User die overal opduikt 2022 donderdag 5 september 2019 @ 04:05:43 #243
186611 Haags
pi_188795705
Mogge
Zonder wrijving geen glans
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 06:21:39 #244
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188796009
Morgen
pi_188796130
Mogguh c_/
pi_188796509
Bij een vorige ILGA-conferentie waar ik was werden de bordjes bij de toiletten vervangen, er stond alleen of het toiletten met urinoir of zonder urinoirs waren. Prima optie.
dag
pi_188796702
Mogguh!

Ik ga zo geprikt worden
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 09:29:40 #248
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188796921
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:02 schreef Aoibhin het volgende:
Mogguh!

Ik ga zo geprikt worden
Succes!
  donderdag 5 september 2019 @ 09:37:43 #249
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188797007
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:02 schreef Aoibhin het volgende:
Mogguh!

Ik ga zo geprikt worden
Succes! Weet je al wanneer je de uitslag krijgt?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 5 september 2019 @ 09:41:29 #250
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188797049
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:35 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Heel goed dat je kritisch bent. Ik kan me voorstellen dat er ook genoeg lurkers zijn die dit zo onzinnig vinden, dat ze er niet op reageren. Privacy heb je toch in het wc-hokje? Bij gescheiden toiletten heb je niet ineens meer privacy, want er kan altijd iemand binnen komen lopen.
Hoe los je het op? Door gewenning, door het wel ok te maken dat er geen onderscheid is tussen man en vrouw (en anders).
Volgens mij staat er niet in de bijbel of thora of koran dat mannen en vrouwen gescheiden naar de wc moeten gaan. Ik denk niet dat gelovige mensen hier per sé moeilijker over gaan doen.

Ik ben trouwens naar bed, dus als je nog reageert, dan komt dat morgen wel. Waarschijnlijk stuur ik je dan wel een dm als reactie.
Hadden ze al wc's toen dit geschreven werd :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 5 september 2019 @ 09:53:00 #251
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188797202
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:41 schreef MaLo het volgende:

[..]

Hadden ze al wc's toen dit geschreven werd :D
Ik antwoord mezelf na wat googlen: Ja. En toen gingen ze ook al gescheiden.
Van mij hoeven toiletten niet gescheiden te zijn. Alhoewel ik me kan voorstellen dat mannen het wel graag willen. Dat vrouwen niet de hele ruimte in beslag nemen met hun makeupkoffers :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 09:56:38 #252
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188797226


*kuch* @Greys *kuch*
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 september 2019 @ 10:04:02 #253
163650 Greys
pi_188797312
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:56 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]

*kuch* @:greys *kuch*
Whoehoehoeeeeee _O-

Waarheid!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188797860
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:29 schreef Momo... het volgende:

[..]

Succes!
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:37 schreef MaLo het volgende:

[..]

Succes! Weet je al wanneer je de uitslag krijgt?
Bedankt!

De uitslag volgt binnen een week. Hooguit eerder als het echt iets ernstigs is, maar daar ga ik niet vanuit. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 10:57:05 #255
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188797966
Omdat hier mensen wonen uit de regio. Weet iemand een goed restaurant in de Rotterdam regio waar ze een redelijk veganistisch aanbod hebben, plek voor ongeveer 25 man en niet te duur (onder de 50 euro per persoon)? Keuken mag vanuit alle windstreken komen.
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 11:00:05 #256
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  donderdag 5 september 2019 @ 11:21:10 #257
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188798253
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:56 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]

*kuch* @:greys *kuch*
Hahahahaha :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_188798788
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:57 schreef Momo... het volgende:
Omdat hier mensen wonen uit de regio. Weet iemand een goed restaurant in de Rotterdam regio waar ze een redelijk veganistisch aanbod hebben, plek voor ongeveer 25 man en niet te duur (onder de 50 euro per persoon)? Keuken mag vanuit alle windstreken komen.
Je hebt sowieso dit: https://www.spiritrestaurants.nl/rotterdam/#

Dat is wel helemaal veganistisch/vegetarisch en wel in buffetvorm. Ik ben er in Amsterdam geweest en dat beviel wel.
Maar kan me voorstellen dat je op zoek bent naar een 'normaal' restaurant.
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 12:12:43 #259
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188798925
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:00 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Je hebt sowieso dit: https://www.spiritrestaurants.nl/rotterdam/#

Dat is wel helemaal veganistisch/vegetarisch en wel in buffetvorm. Ik ben er in Amsterdam geweest en dat beviel wel.
Maar kan me voorstellen dat je op zoek bent naar een 'normaal' restaurant.
Bedankt dit lijkt mij wel leuk :) zal eens aan de collega's voorstellen. Zal ook kijken of je daar kan parkeren voor een leuke prijs/gratis. We hebben 4 veganisten bij ons dus wel leuk dat die niet alleen salade eten dan.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 september 2019 @ 12:20:47 #260
163650 Greys
pi_188799007
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:12 schreef Momo... het volgende:

[..]

Bedankt dit lijkt mij wel leuk :) zal eens aan de collega's voorstellen. Zal ook kijken of je daar kan parkeren voor een leuke prijs/gratis. We hebben 4 veganisten bij ons dus wel leuk dat die niet alleen salade eten dan.
Maar dan gaan de 21 niet-veganisten geen keuze hebben dus en ook 'verplicht' vega eten, omdat er 4 veganisten bij zijn. Is het niet fijner voor iedereen als je een restaurant kiest waar iederéén die keuze zelf kan maken? ;) Dus waar beide opties zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188799071
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dan gaan de 21 niet-veganisten geen keuze hebben dus en ook 'verplicht' vega eten, omdat er 4 veganisten bij zijn. Is het niet fijner voor iedereen als je een restaurant kiest waar iederéén die keuze zelf kan maken? ;) Dus waar beide opties zijn.
Ach, vleeseters krijgen toch niks van een keertje zoiets proberen? :P Wie weet inspireert het mensen.
Koel en donker bewaren
pi_188799085
Tenzij er natuurlijk van die verstokte 'als er geen vlees is dan heb ik niet gegeten' mensen bij zitten :P Dan is het misschien een minder goed idee.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 september 2019 @ 12:32:26 #263
163650 Greys
pi_188799109
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:28 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ach, vleeseters krijgen toch niks van een keertje zoiets proberen? :P Wie weet inspireert het mensen.
Nee tuurlijk krijgen ze er niks van! Zou het zelf bv ook helemaal niet erg vinden. Maar er zijn ook restaurants die gewoon beide opties bieden, dat is voor 25 man wellicht eerlijker en fijner om geen gemopper te krijgen. :P

Je gaat vega's ook niet vertellen dat ze heus niks krijgen van een keertje wel vlees eten. Dus andersom zou ik mensen ook niet gaan 'dwingen' als het om een gezellig etentje gaat. Maar dat is persoonlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 september 2019 @ 12:33:14 #264
163650 Greys
pi_188799117
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:30 schreef Guanabana het volgende:
Tenzij er natuurlijk van die verstokte 'als er geen vlees is dan heb ik niet gegeten' mensen bij zitten :P Dan is het misschien een minder goed idee.
Ja dat dus. Je hebt ze. Ik zou het zelf bv helemaal niet erg vinden maar ik ken er die het niks vinden om uit eten te gaan zonder vlees. Zeker als ze daar zelf aan moeten meebetalen. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 september 2019 @ 12:34:33 #265
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_188799136
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dan gaan de 21 niet-veganisten geen keuze hebben dus en ook 'verplicht' vega eten, omdat er 4 veganisten bij zijn. Is het niet fijner voor iedereen als je een restaurant kiest waar iederéén die keuze zelf kan maken? ;) Dus waar beide opties zijn.
Juist bij veel restaurants waarbij *ook een vega optie* is kom je vaak niet veel verder dan een salade met geitenkaas.

En de tent hierboven heeft zo te zien ook gewoon vegetarische gerechten, met ei en kaas en zo.
Komt bij dat veel niet-vega's vaak aangenaam verrast zijn dat het eten lekkerder is dan ze hadden verwacht. Mooi moment om ze wat meer bekend te maken met de mogelijkheden. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 5 september 2019 @ 12:37:27 #266
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188799171
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Komt bij dat veel niet-vega's vaak aangenaam verrast zijn dat het eten lekkerder is dan ze hadden verwacht.
Dat is ook wel vaak beleefdheid hoor :P

Ik moet zeggen dat áls ik naar een restaurant ga, ik ook wel echt zin heb in iets met een beetje 'bite', en da's meestal gewoon vlees. Maar als een hele groep voor een vegetarische optie zou stemmen zou ik er ook geen probleem van maken, want dan gaat het sowieso ook meer om het sociale aspect dan om het eten.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188799177
Als het niet vegetarisch / veganistisch hoeft en je wil wel een keer "biologisch / bewust" eten dan is Indigo in Schipluiden wel een aanrader. Groenten, vlees en eieren allemaal uit eigen kas / tuin / stal.

Wel op tijd reserveren ;)
pi_188799195
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:37 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat is ook wel vaak beleefdheid hoor :P

Ik moet zeggen dat áls ik naar een restaurant ga, ik ook wel echt zin heb in iets met een beetje 'bite', en da's meestal gewoon vlees. Maar als een hele groep voor een vegetarische optie zou stemmen zou ik er ook geen probleem van maken, want dan gaat het sowieso ook meer om het sociale aspect dan om het eten.
Eet jij elke dag vlees eigenlijk?
Koel en donker bewaren
pi_188799203
Oeh, meat-shaming, wordt het nieuwe ding.

Nee hoor ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
  donderdag 5 september 2019 @ 12:40:28 #270
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188799212
Als iemand het leuk vindt om mij in bewegend beeld te zien; ik heb mezelf teruggevonden op video van vorige week:


Ik ben die met het donkere shirt en de camera voor z'n neus.

Edit: Hm, weet niet zeker of een link met tijdstip goed werkt hier, maar het zit op 1:02:25.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  donderdag 5 september 2019 @ 12:41:34 #271
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188799225
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:39 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Eet jij elke dag vlees eigenlijk?
Ik denk het toch wel. Heeft er ook wel mee te maken dat m'n vrouw nog meer uit een vleescultuur komt. En sowieso is vegetarisch eten hier in Spanje nog vrij zeldzaam hoor.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188799229
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:40 schreef Strani het volgende:
Als iemand het leuk vindt om mij in bewegend beeld te zien; ik heb mezelf teruggevonden op video van vorige week:


Ik ben die met het donkere shirt en de camera voor z'n neus.
Zo zie ik mezelf ook vaak terug op foto's / video :+
pi_188799246
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:41 schreef Strani het volgende:
En sowieso is vegetarisch eten hier in Spanje nog vrij zeldzaam hoor.
Als je zelf boodschappen doet en kookt kan je toch kopen wat je wil?

Maar goed, laten we er in godsnaam geen discussie van maken verder :P
Koel en donker bewaren
  donderdag 5 september 2019 @ 12:43:18 #274
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188799250
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zo zie ik mezelf ook vaak terug op foto's / video :+
Hehe ja, lastig te voorkomen :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  donderdag 5 september 2019 @ 12:45:04 #275
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188799270
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:43 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Als je zelf boodschappen doet en kookt kan je toch kopen wat je wil?

Maar goed, laten we er in godsnaam geen discussie van maken verder :P
Gaat me meer om de algemene cultuur. In Nederland is men veel meer bezig met dit onderwerp dan hier; laat staan in andere delen van de wereld.

Ik heb wel de persoonlijke regel dat ik nooit 'hele' dieren eet, en ik eet ook niet al te veel kip. Ik hou het voornamelijk op de grote dieren.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188799295
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:45 schreef Strani het volgende:

[..]

Gaat me meer om de algemene cultuur. In Nederland is men veel meer bezig met dit onderwerp dan hier; laat staan in andere delen van de wereld.

Ik heb wel de persoonlijke regel dat ik nooit 'hele' dieren eet, en ik eet ook niet al te veel kip. Ik hou het voornamelijk op de grote dieren.
Oh ik heb dan juist weer minder moeite met kip :P
Koel en donker bewaren
pi_188799297
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:40 schreef Strani het volgende:
Als iemand het leuk vindt om mij in bewegend beeld te zien; ik heb mezelf teruggevonden op video van vorige week:


Ik ben die met het donkere shirt en de camera voor z'n neus.

Edit: Hm, weet niet zeker of een link met tijdstip goed werkt hier, maar het zit op 1:02:25.
*O* leuk
Koel en donker bewaren
  donderdag 5 september 2019 @ 12:48:22 #278
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188799304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:47 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oh ik heb dan juist weer minder moeite met kip :P
Zo zie je maar weer :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188799306
Zijn toch kutdieren joh, gewoon eten.
Koel en donker bewaren
  donderdag 5 september 2019 @ 12:48:44 #280
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188799311
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:47 schreef Guanabana het volgende:

[..]

*O* leuk
Dank je O+
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188799369
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:41 schreef Strani het volgende:
En sowieso is vegetarisch eten hier in Spanje nog vrij zeldzaam hoor.
Ik denk trouwens dat er in de grotere steden ook heus wel genoeg hippe vega- en vegan jonge mensen zijn, en dus de bijbehorende cultuur/restaurants.
Maar wellicht wel minder in de kleinere plaatsen en zo, ja.
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2019 @ 12:54:35 #282
368283 ato
pi_188799384
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:40 schreef Strani het volgende:
Als iemand het leuk vindt om mij in bewegend beeld te zien; ik heb mezelf teruggevonden op video van vorige week:


Ik ben die met het donkere shirt en de camera voor z'n neus.

Edit: Hm, weet niet zeker of een link met tijdstip goed werkt hier, maar het zit op 1:02:25.
Grappig.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 5 september 2019 @ 12:55:02 #283
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188799388
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:53 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat er in Barcelona en Madrid en grotere plaatsen ook heus wel genoeg hippe vega- en vegan jonge mensen zijn, en dus de bijbehorende cultuur/restaurants.
Maar wellicht wel minder in de kleinere plaatsen en zo, ja.
Yep. Maar verwacht niet dat je vega-opties krijgt bij de meeste dingen. Het buffet voor journalisten bij de Vuelta vorige week, bijvoorbeeld, had letterlijk niks vleesloos. En als je zegt dat je geen vlees eet, zal men eerder grappend vragen of je moslim bent dan concluderen dat je vegetarisch bent.

En PS: Ik haat 'jonge hippe' tentjes *moppersmurf-mode
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188799402
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:55 schreef Strani het volgende:

[..]

Yep. Maar verwacht niet dat je vega-opties krijgt bij de meeste dingen. Het buffet voor journalisten bij de Vuelta vorige week, bijvoorbeeld, had letterlijk niks vleesloos. En als je zegt dat je geen vlees eet, zal men eerder grappend vragen of je moslim bent dan concluderen dat je vegetarisch bent.
Nee maar bij zoiets als een buffet voor journalisten ofzo kan ik het me voorstellen ja, denk dat dat in Nederland ook nog niet zo is.
Koel en donker bewaren
  donderdag 5 september 2019 @ 12:57:20 #285
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188799415
Over eten gesproken, dat ga ik nu doen :)

Zo terug!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188799416
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:55 schreef Strani het volgende:
En PS: Ik haat 'jonge hippe' tentjes *moppersmurf-mode
Haha snap ik wel een beetje ja, mijn vriend en ik kraken dat soort 'hipster'tentjes en bijbehorende menu's e.d. ook weleens met plezier af ;)
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2019 @ 12:58:02 #287
368283 ato
pi_188799426
Ik ben ook meer vleesloos gaan eten, tenminste zo'n 3 a 4 dagen per week.
Je hebt genoeg prima vlees vervangers.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 13:01:54 #288
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188799472
Vegetarisch koken vraag toch wel meer creativiteit, vaak kom je in dat soort restaurants wel bijzondere gerechten tegen in menu's. Wel leuk om te proberen. :P En smaakt vaak meer dan prima. :9~
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 5 september 2019 @ 13:04:23 #289
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188799501
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:58 schreef ato het volgende:
Ik ben ook meer vleesloos gaan eten, tenminste zo'n 3 a 4 dagen per week.
Je hebt genoeg prima vlees vervangers.
Bedoel je van die Valess dingen of bonen, noten en eieren enzo?
Ik heb nog nooit zo'n Valess gehad terwijl ik ook flexitarier ben :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_188799550
De keuze hier in restaurants is wel een stuk beter geworden ja, eerst was de enige optie altijd iets met (warme) geitenkaas _O-
pi_188799570
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 13:04 schreef MaLo het volgende:

[..]

Bedoel je van die Valess dingen of bonen, noten en eieren enzo?
Ik heb nog nooit zo'n Valess gehad terwijl ik ook flexitarier ben :)
Maar Valess is op basis van zuivel toch? Je hebt tegenwoordig echt veul meer dingen :Y (oke niet per se allemaal even lekker :P maar wel veel keuze vind ik).
Koel en donker bewaren
  donderdag 5 september 2019 @ 13:12:00 #292
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188799608
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 13:08 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar Valess is op basis van zuivel toch? Je hebt tegenwoordig echt veul meer dingen :Y (oke niet per se allemaal even lekker :P maar wel veel keuze vind ik).
Ja, die Valess dingen zijn op basis van zuivel en ze hebben hier bij de Jumbo ook nog vleesvervangers van soja, maar die zien er echt zo vies uit, net samengeperste hondenkots :@

Wat ik nog wel eens wil proberen is een kaasschnitzel, want kaas O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 13:12:37 #293
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188799612
Haha een hele discussie over Vega. Ik wil zeker niet de rest van mijn collega's te kort doen maar we hebben ook nog 2 vegetariërs en behoorlijk wat mensen die aan het vleesminderen zijn. Ligt ook wel aan het werk dat dit zo zit bij ons. Dus ik denk niet dat het een probleem is, maar liever misschien iets waar alles mogelijk is. :)
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 13:13:52 #294
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188799626
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:55 schreef Strani het volgende:

[..]

Yep. Maar verwacht niet dat je vega-opties krijgt bij de meeste dingen. Het buffet voor journalisten bij de Vuelta vorige week, bijvoorbeeld, had letterlijk niks vleesloos. En als je zegt dat je geen vlees eet, zal men eerder grappend vragen of je moslim bent dan concluderen dat je vegetarisch bent.

En PS: Ik haat 'jonge hippe' tentjes *moppersmurf-mode
Grappig er zijn wel wielrenners juist die vega of vegan zijn dan juist. :P
  donderdag 5 september 2019 @ 13:13:57 #295
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188799627
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 13:12 schreef Momo... het volgende:
Haha een hele discussie over Vega. Ik wil zeker niet de rest van mijn collega's te kort doen maar we hebben ook nog 2 vegetariërs en behoorlijk wat mensen die aan het vleesminderen zijn. Ligt ook wel aan het werk dat dit zo zit bij ons. Dus ik denk niet dat het een probleem is, maar liever misschien iets waar alles mogelijk is. :)
Mijn vriend zou je absoluut geen plezier doen met een restaurant zonder vlees, hij is een echte carnivoor. Terwijl ik het helemaal prima zou vinden :D
Verschilt heel erg van persoon tot persoon.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 5 september 2019 @ 13:15:20 #296
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188799651
Veganistisch eten zou ik echt niet kunnen. Geen kaas, yoghurt, eieren ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_188799668
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 13:15 schreef MaLo het volgende:
Veganistisch eten zou ik echt niet kunnen. Geen kaas, yoghurt, eieren ;(
Dat zou ik ook echt niet kunnen :D niet elke dag vlees vind ik geen probleem (zou nooit vlees ook wel overleven), maar kaas en zuivel enzo zou ik echt erg vinden :@ :+
pi_188799692
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 13:01 schreef ijs_beer het volgende:
Vegetarisch koken vraag toch wel meer creativiteit, vaak kom je in dat soort restaurants wel bijzondere gerechten tegen in menu's. Wel leuk om te proberen. :P En smaakt vaak meer dan prima. :9~
Ja, herkenbaar! In restaurants eet ik ook graag vegetarisch, omdat ze een stuk meer moeite doen om me iets moois voor te schotelen, dan ik zelf thuis doe :P
Een kipsaté, biefstuk of schnitzel ken ik ondertussen wel. Dan ga ik liever voor iets creatievers.
  donderdag 5 september 2019 @ 13:20:52 #299
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_188799710
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 13:13 schreef MaLo het volgende:

[..]

Mijn vriend zou je absoluut geen plezier doen met een restaurant zonder vlees, hij is een echte carnivoor. Terwijl ik het helemaal prima zou vinden :D
Verschilt heel erg van persoon tot persoon.
Is ook een beetje wennen. Ik at vroeger ook dagelijks vlees en zou echt niet blij worden van vega. Tegenwoordig eet ik misschien eens per twee weken vlees en mis is het totaal niet meer. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 5 september 2019 @ 13:22:23 #300
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_188799733
Ik eet dan wel weer zo nu en dan vis, daar zou ik veel meer moeite mee hebben het op te geven. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')