abonnement Unibet Coolblue
pi_188787780
:-D.. Mooie podcasts en nu dus weer de show op internet. Soms slaat hij iets te ver door, maar kan het hebben van hem. Leuk, ik blijf hem ook volgen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 4 september 2019 @ 16:41:12 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188787856
Hij heeft zijn Caps Lock aan laten staan zo te zien, beetje storend.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_188791725
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  donderdag 5 september 2019 @ 21:41:00 #8
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_188806890
Vroeger luisterde ik vaak naar Jensen op de radio bij Yorin FM. Was leuke radio met Jan Paparazzi en Robert Feller. Helaas is hij nu compleet krankzinnig geworden. Ik kan zijn geraaskal niet meer aanhoren.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_188807057
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:41 schreef Martinello het volgende:
Vroeger luisterde ik vaak naar Jensen op de radio bij Yorin FM. Was leuke radio met Jan Paparazzi en Robert Feller. Helaas is hij nu compleet krankzinnig geworden. Ik kan zijn geraaskal niet meer aanhoren.
Wat maakt hem krankzinnig? Hij is gewoon wat gepassioneerd over de onderwerpen waar hij over spreekt, maar hij snijdt wel hout!
  donderdag 5 september 2019 @ 23:27:48 #10
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_188808419
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:53 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Wat maakt hem krankzinnig? Hij is gewoon wat gepassioneerd over de onderwerpen waar hij over spreekt, maar hij snijdt wel hout!