abonnement Unibet Coolblue
pi_188787780
:-D.. Mooie podcasts en nu dus weer de show op internet. Soms slaat hij iets te ver door, maar kan het hebben van hem. Leuk, ik blijf hem ook volgen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 4 september 2019 @ 16:41:12 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188787856
Hij heeft zijn Caps Lock aan laten staan zo te zien, beetje storend.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_188791725
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  donderdag 5 september 2019 @ 21:41:00 #8
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_188806890
Vroeger luisterde ik vaak naar Jensen op de radio bij Yorin FM. Was leuke radio met Jan Paparazzi en Robert Feller. Helaas is hij nu compleet krankzinnig geworden. Ik kan zijn geraaskal niet meer aanhoren.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_188807057
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:41 schreef Martinello het volgende:
Vroeger luisterde ik vaak naar Jensen op de radio bij Yorin FM. Was leuke radio met Jan Paparazzi en Robert Feller. Helaas is hij nu compleet krankzinnig geworden. Ik kan zijn geraaskal niet meer aanhoren.
Wat maakt hem krankzinnig? Hij is gewoon wat gepassioneerd over de onderwerpen waar hij over spreekt, maar hij snijdt wel hout!
  donderdag 5 september 2019 @ 23:27:48 #10
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_188808419
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:53 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Wat maakt hem krankzinnig? Hij is gewoon wat gepassioneerd over de onderwerpen waar hij over spreekt, maar hij snijdt wel hout!
Hij snijdt totaal geen hout. Hij denkt in complotten. Hij valt Gerrit Hiemstra aan, die alleen maar meedeelt wat er gebeurt. Hij probeert een soort FOX-achtige niche te creëren. Hij bewondert waarschijnlijk de twee grootste idioten van FOX, Sean Hannity en Tucker Carlson. Sluit deze imbeciel op in een gesloten inrichting.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  donderdag 5 september 2019 @ 23:38:27 #11
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_188808593
Ik weet het niet, het is gewoon een beetje geweest dit. Het is ook zo uit frustratie geboren allemaal. En niet echt urgent, weer Geert Wilders, weer Peter r de Lul. We weten het zo langzamerhand wel, hij blijft er in hangen. Hij zal best wel gelijk hebben, maar ik krijg slechte zin van zulke filmpjes, ik ben er allang klaar mee, het helpt mij niet zijn filmpjes te bekijken.
pi_188808967
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:41 schreef Martinello het volgende:
Vroeger luisterde ik vaak naar Jensen op de radio bij Yorin FM. Was leuke radio met Jan Paparazzi en Robert Feller. Helaas is hij nu compleet krankzinnig geworden. Ik kan zijn geraaskal niet meer aanhoren.
Ik vond zij show toen juist geen moer aan nu beter. Wist niet dat hij zo begaan was met de waarheid omtrent zaken.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 23:38 schreef BasEnAad het volgende:
Ik weet het niet, het is gewoon een beetje geweest dit. Het is ook zo uit frustratie geboren allemaal. En niet echt urgent, weer Geert Wilders, weer Peter r de Lul. We weten het zo langzamerhand wel, hij blijft er in hangen. Hij zal best wel gelijk hebben, maar ik krijg slechte zin van zulke filmpjes, ik ben er allang klaar mee, het helpt mij niet zijn filmpjes te bekijken.
En als er weer doodgeslagen platte bier en tieten in zit wat vind je er dan van.
  vrijdag 6 september 2019 @ 00:05:41 #13
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188809019
quote:
Jensen kan beter naar The Us of the united states verhuizen. Hier slaat dat niet aan.
pi_188810844
Heerlijk hoe hij vieze Peter grillde _O_ _O_ *O*
pi_188811551
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 23:27 schreef Martinello het volgende:

[..]

Hij snijdt totaal geen hout. Hij denkt in complotten. Hij valt Gerrit Hiemstra aan, die alleen maar meedeelt wat er gebeurt. Hij probeert een soort FOX-achtige niche te creëren. Hij bewondert waarschijnlijk de twee grootste idioten van FOX, Sean Hannity en Tucker Carlson. Sluit deze imbeciel op in een gesloten inrichting.
Dit ben ik oneens met je. Hiemstra vertelt juist wat in zijn straatje past. Hij wil zijn negatieve verwachting aangaande het klimaat blijven uiten omdat hij zelf goud geld verdiend met zijn bedrijfje die zogenaamde klimaatoplossingen biedt. Hiemstra duldt ook geen tegenspraak, als je 1 (onderbouwde) kritische noot plaatst bij zijn uitingen (op Twitter bv) wordt je meteen geblocked.

Zoals ook Jensen zegt, niemand ontkent dat het klimaat verandert, maar dat is een natuurlijk proces wat al miljarden jaren zo gaat. Het is vooral een leuk verdienmodel geworden, en geld laat mensen al sinds mensenheugenis rare dingen doen om het maar te bemachtigen.
pi_188811575
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 23:27 schreef Martinello het volgende:

[..]

Hij snijdt totaal geen hout. Hij denkt in complotten. Hij valt Gerrit Hiemstra aan, die alleen maar meedeelt wat er gebeurt. Hij probeert een soort FOX-achtige niche te creëren. Hij bewondert waarschijnlijk de twee grootste idioten van FOX, Sean Hannity en Tucker Carlson. Sluit deze imbeciel op in een gesloten inrichting.
Valt allemaal reuze mee!
Hij legt de vinger op de zere plek. (Met voorbeelden erbij!)

Nee, laat hem a.u.b. doorgaan want wij worden niet goed of alleen maar eenzijdig voorgelicht. De Nederlandse media heeft een missie en die is vooral links!

Hij geeft aan voldoende aanvoer van nieuws te hebben dat hij dagelijks ons wil bijpraten.

Prima!

En Martinello, je hoeft niet te kijken! ;)
pi_188811681
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 23:27 schreef Martinello het volgende:

[..]

Hij snijdt totaal geen hout. Hij denkt in complotten. Hij valt Gerrit Hiemstra aan, die alleen maar meedeelt wat er gebeurt. Hij probeert een soort FOX-achtige niche te creëren. Hij bewondert waarschijnlijk de twee grootste idioten van FOX, Sean Hannity en Tucker Carlson. Sluit deze imbeciel op in een gesloten inrichting.
Dit. Vroeger was Jensen leuk , nu is het een doorgedraaide complot idioot
pi_188811872
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:00 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dit. Vroeger was Jensen leuk , nu is het een doorgedraaide complot idioot
Ik vraag me af. Neem jij het nieuws aan voor waarheid zoals de NOS en RTL deze aan jou brengt, of ga je zelf ook wel eens op "onderzoek" uit als je nieuws hoort en je er wellicht meer over zou willen weten? Als je dat doet, dan verbaas je je wellicht hoe eenzijdig het nieuws is dat je ontvangt, je hoort slechts 1 kant van het verhaal en ook nog eens op een manier die enorm past bij de "linkse" politiek en denken. Dit mag uiteraard, alleen begint dat mensen wel enorm op te vallen en moet je je niet verwonderen dat zij hier tegen gaan ageren.
pi_188812212
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:18 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ik vraag me af. Neem jij het nieuws aan voor waarheid zoals de NOS en RTL deze aan jou brengt, of ga je zelf ook wel eens op "onderzoek" uit als je nieuws hoort en je er wellicht meer over zou willen weten? Als je dat doet, dan verbaas je je wellicht hoe eenzijdig het nieuws is dat je ontvangt, je hoort slechts 1 kant van het verhaal en ook nog eens op een manier die enorm past bij de "linkse" politiek en denken. Dit mag uiteraard, alleen begint dat mensen wel enorm op te vallen en moet je je niet verwonderen dat zij hier tegen gaan ageren.
Sterker nog , ik was ook zo'n complotgekkie. Hele dagen kon ik mij vermaken met "onderzoek". Inmiddels doe ik dat niet meer, maar kijk ik bewust geen nieuws meer en neem ik niet zomaar iets aan.
Maar er is een verschil tussen een kritische burger en een complotgekkie...Jensen maakt een karikatuur van zichzelf, het is gewoon bijna triest om te zien.
pi_188812469
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:52 schreef Brybry het volgende:

[..]

Sterker nog , ik was ook zo'n complotgekkie. Hele dagen kon ik mij vermaken met "onderzoek". Inmiddels doe ik dat niet meer, maar kijk ik bewust geen nieuws meer en neem ik niet zomaar iets aan.
Maar er is een verschil tussen een kritische burger en een complotgekkie...Jensen maakt een karikatuur van zichzelf, het is gewoon bijna triest om te zien.
Ik denk eigenlijk dat dat juist het stukje entertainment is dat er nog bij zit bij hem. Breng het op een "leuke" manier en het blijft wat meer hangen. Maar goed, dat is enkel mijn mening ;)
pi_188814593
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:52 schreef Brybry het volgende:

[..]

Sterker nog , ik was ook zo'n complotgekkie. Hele dagen kon ik mij vermaken met "onderzoek". Inmiddels doe ik dat niet meer, maar kijk ik bewust geen nieuws meer en neem ik niet zomaar iets aan.
Maar er is een verschil tussen een kritische burger en een complotgekkie...Jensen maakt een karikatuur van zichzelf, het is gewoon bijna triest om te zien.
Hij heeft wel gelijk over die 97% concensus bullshit van manmade global warming. En hij heeft ook gelijk dat men opeens geen manmade global warming meer gebruikt maar 'climate change' omdat de voorspellingen niet uitkwamen.
pi_188814645
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 13:58 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk over die 97% concensus bullshit van manmade global warming. En hij heeft ook gelijk dat men opeens geen manmade global warming meer gebruikt maar 'climate change' omdat de voorspellingen niet uitkwamen.
Het volgende nieuwe speeltje gaat stikstof worden .. let maar op!
pi_188818301
Jensen haalde in Show #4, ook deze video aan....


Kijk eens rond 1:16... Je gaat je kind lekker troosten omdat zogenaamd het klimaat eraan gaat...

Echt tenenkrommend!

Echt alles wat je fout kan doen is in deze video verwerkt! Echt alles!
pi_188826192
Jensen _O_ _O_
  zaterdag 7 september 2019 @ 00:39:23 #26
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_188827162
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:41 schreef Martinello het volgende:
Vroeger luisterde ik vaak naar Jensen op de radio bij Yorin FM. Was leuke radio met Jan Paparazzi en Robert Feller. Helaas is hij nu compleet krankzinnig geworden. Ik kan zijn geraaskal niet meer aanhoren.
Ik ben inmiddels overleden
pi_188833601
quote:
Deze is goed!
Perfecte uitleg over de nieuwe wereld orde (ontstaan na 2e wereldoorlog) en wat Brexit en Trump daarmee van doen hebben.

Het blijkt maar weer dat alle grenzen open moeten en zoveel mogelijk migratie zodat er geen homogene bevolking meer bestaat en daardoor ook een 2e wereldoorlog niet meer kan ontstaan!
Alles weg, Identiteit weg, regeren over eigen land weg, grenzen weg.
Kijk naar ons land: Zwarte piet onder vuur, openbare standbeelden ter discussie, white privilege, diversiteit training ambtenaren enz. Zum Kotzen!
Kijk naar Duitsland, Wir Schaffen Das! Merkel wil een multiculti Duitsland... De blanke Germaan moet de minderheid worden!

En Franse Timmermans maar weer roepen:



[ Bericht 4% gewijzigd door Bocaj op 07-09-2019 16:19:24 ]
pi_188834510
Ik luister het als entertainment. Soms mee eens, soms gedeeltelijk en soms totaal niet. Mijn favoriet is als hij bepaalde figuren helemaal afbrandt zoals burgermoeder Femke "dat moét je nuanceren/daar kan toch geen discussie over zijn" Halsema, vieze smerige Youpie van 't Hek en dikke domme Gansgela de Jong _O_ _O_
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_188842506
Ik heb het als nieuwsgierigheid geluisterd maar het is meer van hetzelfde. Zeiken over steeds dezelfde onderwerpen en mensen. Het is een rechtse gekkie geworden die alle complottheorieën binnen zijn bubble gelooft.

Ik kan er eigenlijk niet zo goed naar luisteren. En dat ligt niet aan het onderwerp of zijn mening, de NPodcast kan ik wel naar luisteren.
Onder deze lijn niet schrijven
  zondag 8 september 2019 @ 08:45:47 #31
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_188842533
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:18 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ik vraag me af. Neem jij het nieuws aan voor waarheid zoals de NOS en RTL deze aan jou brengt, of ga je zelf ook wel eens op "onderzoek" uit als je nieuws hoort en je er wellicht meer over zou willen weten? Als je dat doet, dan verbaas je je wellicht hoe eenzijdig het nieuws is dat je ontvangt, je hoort slechts 1 kant van het verhaal en ook nog eens op een manier die enorm past bij de "linkse" politiek en denken. Dit mag uiteraard, alleen begint dat mensen wel enorm op te vallen en moet je je niet verwonderen dat zij hier tegen gaan ageren.
Spot on. Ik mag graag naar Jensen luisteren. Nieuws vanuit een andere invalshoek in plaats van de gekleurde NOS etc.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_188842637
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik luister het als entertainment. Soms mee eens, soms gedeeltelijk en soms totaal niet. Mijn favoriet is als hij bepaalde figuren helemaal afbrandt zoals burgermoeder Femke "dat moét je nuanceren/daar kan toch geen discussie over zijn" Halsema, vieze smerige Youpie van 't Hek en dikke domme Gansgela de Jong _O_ _O_
En this is who we are!
pi_188851735
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2019 08:59 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

En this is who we are!
Obama :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 10 september 2019 @ 02:22:44 #36
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_188874964
Vreselijk... Ik ken nog een stad: Seattle!
pi_188875271
Heerlijk hoe hij die linkse Halsema fileert _O_ _O_ _O_ _O- *O*
pi_188875603
quote:
Het lijkt haast wel of ik naar de film 'The Purge' zit te kijken... :{

(Aanval op blanken want 'Black lives matter', de linkse burgemeester die de politie verbied Antifa aan te pakken etc. etc.)

[ Bericht 3% gewijzigd door Bocaj op 10-09-2019 09:27:35 ]
pi_188886302
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 08:55 schreef Beursaap het volgende:
Heerlijk hoe hij die linkse Halsema fileert _O_ _O_ _O_ _O- *O*
dAAr KAn GeEn DiscUSsie ovEr ZijN
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_188888174
Zijn Halalsema imitatie is wel cool. Is het echt zo dat politie wegtrekt uit gebieden in Amsterdam omdat daar teveel criminaliteit is als oplossing op de hoge criminaliteitscijfers :D (ik heb het vast verkeerd begrepen)
pi_188888464
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 08:41 schreef marzman het volgende:
Ik heb het als nieuwsgierigheid geluisterd maar het is meer van hetzelfde. Zeiken over steeds dezelfde onderwerpen en mensen. Het is een rechtse gekkie geworden die alle complottheorieën binnen zijn bubble gelooft.

Ik kan er eigenlijk niet zo goed naar luisteren. En dat ligt niet aan het onderwerp of zijn mening, de NPodcast kan ik wel naar luisteren.
Complotten > mainstreammedia
pi_188888483
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:06 schreef Special-Tee het volgende:
Zijn Halalsema imitatie is wel cool. Is het echt zo dat politie wegtrekt uit gebieden in Amsterdam omdat daar teveel criminaliteit is als oplossing op de hoge criminaliteitscijfers :D (ik heb het vast verkeerd begrepen)
Je hebt handhavers en politie.
En na 2 uur s'nachts haalt men de handhavers van de straat omdat het dan te gevaarlijk wordt voor hun... De politie mag het dan gaan oplossen, als dat gaat lukken. (Nou veel plezier..)

Goed voor de handhaving statistieken (worden positief want minder gemeten calamiteiten want ze zijn er niet meer op die tijden) maar feitelijk is het wegkijken en doen alsof er niets aan de hand is....

Ze kunnen beter meer mensen inzetten op die tijden om toch de orde te handhaven...

[ Bericht 1% gewijzigd door Bocaj op 10-09-2019 23:38:06 ]
pi_188888609
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 08:29 schreef Bocaj het volgende:
Vreselijk... Ik ken nog een stad: Seattle!
pi_188889011
quote:
Ga hem nu kijken. ^O^
Definitely not CIA
pi_188889025
quote:
Die heb je van mij, hè
pi_188889048
quote:
8s.gif Op woensdag 11 september 2019 00:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Die heb je van mij, hè
Nee, ik had hem al eerder gezien, maar ik zag hem inderdaad nu weer in het ratten, tyfus, pest, etc. in LA topic :P
pi_188889064
Dacht ik al, vandaar.
  vrijdag 13 september 2019 @ 13:56:29 #53
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188925313
Ik luister het wel eens in de auto.

Ik heb ook een hekel aan al dat klimaat gejammer wat steeds erger wordt. Er is alleen wetenschappelijke onderbouwing van temperatuur, maar helemaal niets over de menselijke invloed hierop. Dit wordt altijd en overal verdraaid.

Ook doorzie ik de strategieën die gebruikt worden om rechtse partijen een kopje kleiner te maken. Dit zijn nooit mijn partijen geweest, maar ik vind wel dat we democratisch moeten blijven. Dat Wilders proces dat gaande is, is een absoluut dieptepunt.

Ik vind dat initiatief van Baudet sterk om bij ieder tv programma van de publieke omroep 5 minuten toe te voegen waar ze eens heel kritisch de (linkse) inhoud van deze programma's betwisten.

Zelf was ik ook altijd links, maar ik luister graag naar zijn uitzendingen, omdat de kritiek op links terecht is. Het is een decadente bende geworden die de realiteit volledig is kwijtgeraakt.
pi_188926416
BREAKING NEWS er zijn snoei en kapwerkzaamheden in het vondelpark verricht nabij de woning van Robert Jensen en hij heeft er slecht door geslapen! FUCK "LA" HALSEMA!!!!!
pi_188943832

Jesse Klaver vliegt lekker naar Barcelona... Yeah, Climate Change but i don't give a fuck! :D

Van mij mag hij, maar dan ook bek houden verder in de 2e kamer! ;)
pi_188964213
Ik vind Jensen hoewel die absoluut gelijk heeft en valide onderwerpen aansnijdt wel heel snel overdrijven en dat is een beetje jammer. Neem als voorbeeld het afzeiken van Joe Biden. Ik weet dat de mainstream media dat zowat elke dag doen bij Trump maar de realiteit is dat mensen die op Joe Biden willen stemmen helemaal niet geïnteresseerd zijn in hoe hij zich verder gedraagt net zo min als ze geïnteresseerd zijn in hoe oranje trump er uit zag in het begin. Men stemt op iemand omdat ze het eens zijn met die persoon of denken dat zoiets hun mening het beste vertegenwoordigd.. Tuurlijk heb je zwevende kiezers die zeggen, ik vind die persoon een leuk koppie hebben dus ik stem maar op hem of haar maar voor de meerderheid is het helemaal niet relevant, kortom dat hij dit zo brengt is net zo onzinnig als de NPO/RTL die weer Trump loopt af te zeiken om niks.

Verder moet hij zorgen dat die gesprekspartners krijgt om een goede discussie op gang te brengen, dat mogen best mensen zijn die er hetzelfde over denken maar je krijgt wel interactie.
Je kunt overal zelf over praten en je mening kenbaar maken maar dat wordt het al snel erg langdradig en dan haken mensen af. Het liefst zie ik hem weer terug komen op lineaire TV.
pi_188966256
Er is geen ander alternatief kanaal die de mainstream politiek kritisch verslaat. Of je moet naar Wearechange kanalen kijken of the corbett report met james corbett uit Japan. Maar dat kent geen hont.
pi_188966805
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:10 schreef Special-Tee het volgende:
Er is geen ander alternatief kanaal die de mainstream politiek kritisch verslaat. Of je moet naar Wearechange kanalen kijken of the corbett report met james corbett uit Japan. Maar dat kent geen hont.
Laten we Corbett alsjeblieft niet in één adem noemen met kneus Jensen oke?
pi_188983984
quote:
De spraakmakende televisiepresentator en radio-DJ is vandaag de dag ook succesvol podcast host. Maar bovenal zijn we verheugd dat hij dit seizoen geregeld bij Harry in Business Class aanschuift. Van het gedoe rondom burgemeester Halsema tot en met Trump en de brexit, Jensen heeft overal een mening over.
https://www.business-clas(...)obert_jensen/id/3183
  dinsdag 17 september 2019 @ 01:30:09 #61
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188983986
Jensen moet lekker opzouten naar de USA met zijn plofkop.
pi_189008141
Wordt tijd dat die heks aftreedt!! Hillary 2.0!!! :r
pi_189008223
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2019 01:30 schreef Stray_cat het volgende:
Jensen moet lekker opzouten naar de USA met zijn plofkop.
Je bent vast viesmad jaloers zelfs met vet zie je dat hij uit chad hout gesneden is.
pi_189011420
Het gaat gestaag de goede kant uit met Jensen op YouTube! :Y

https://socialblade.com/youtube/channel/UCJhaXFCnz8qYWhY2pElETug
pi_189011611
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:35 schreef Bocaj het volgende:
Het gaat gestaag de goede kant uit met Jensen op YouTube! :Y

https://socialblade.com/youtube/channel/UCJhaXFCnz8qYWhY2pElETug
Gister ook geabboneerd. Nederland heeft meer van dit soort critici nodig.
pi_189011822
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:35 schreef Bocaj het volgende:
Het gaat gestaag de goede kant uit met Jensen
Ja? Is hij al in behandeling? :')

Geintje.

Jensen God _O_
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189012243
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:46 schreef StephanL het volgende:

[..]

Gister ook geabboneerd. Nederland heeft meer van dit soort critici nodig.
Op TV trok ie zo weinig kijkers.
Kennelijk is zijn verhaal meer iets voor YT als platform.
Definitely not CIA
pi_189013170
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:22 schreef capricia het volgende:

[..]

Op TV trok ie zo weinig kijkers.
Kennelijk is zijn verhaal meer iets voor YT als platform.
Op TV waren zijn items voor de helft veelal nonsense. Die dames in de dop aflevering was wel episch overigens. Nu heeft ie het over politiek en medialeugens. A different ballgame.
pi_189014074
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:35 schreef Bocaj het volgende:
Het gaat gestaag de goede kant uit met Jensen op YouTube! :Y

https://socialblade.com/youtube/channel/UCJhaXFCnz8qYWhY2pElETug
Ja natuurlijk eerst maakt hij elke week een uitzending nu elke dag. De views per uitzending zie in eigenlijk niet echt hard stijgen.

Ik vind het niks, maar ieder z'n meug.
pi_189014204
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 16:10 schreef Beursaap het volgende:
Wordt tijd dat die heks aftreedt!! Hillary 2.0!!! :r
Kom op zeg, ik heb ook niks met Femke maar deze vergelijking doet af aan het kwaad dat Hillary behelst.
pi_189024354
Bestaat er een compilatie met al zijn Nobama imitaties? Meesterlijk _O_
pi_189024445
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 17:34 schreef Beursaap het volgende:
Bestaat er een compilatie met al zijn Nobama imitaties? Meesterlijk _O_
Hij heeft vroeger op de radio ook wel eens Nelson Mandela na gedaan geloof ik.

Dat was ook hilarisch _O- Maar kan het nergens vinden ;( @johannes_vermeer

[ Bericht 0% gewijzigd door Wereldgozer op 19-09-2019 17:56:53 ]
  Eindredactie Games donderdag 19 september 2019 @ 23:03:03 #75
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_189032210
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:46 schreef StephanL het volgende:

[..]

Gister ook geabboneerd. Nederland heeft meer van dit soort critici cabratiers nodig.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_189032227
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 17:34 schreef Beursaap het volgende:
Bestaat er een compilatie met al zijn Nobama imitaties? Meesterlijk _O_
This is not who we areeeee
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_189032667
quote:
Diversiteit Europa moet doorgaan... :{
pi_189045731

_O_

Echt sneu en vooral gevaarlijk hoe gebrainwashed onze kinderen worden met verzonnen klimaatvoorspellingen en leugens over de huidige stand van het klimaat en milieu. Het onderwijs is echt helemaal kapot en door en door rot.

[ Bericht 15% gewijzigd door vouwdeurtje op 20-09-2019 21:51:48 ]
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189046305
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:44 schreef vouwdeurtje het volgende:

_O_

Echt sneu en vooral gevaarlijk hoe gebrainwashed onze kinderen worden met verzonnen klimaatvoorspellingen en leugens over de huidige stand van het klimaat en milieu. Het onderwijs is echt helemaal kapot en door en door rot.
True, zag zelfs op lerarenopleidingen bij vakken als burgerschap die linkse indoctrinatie. Vanuit die opleidingen wordt het doorgespeeld naar toekomstige docenten en uiteindelijk de aankomende generatie.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_189056274
De sociale ingenieurs moeten aangepakt. Wie dat zijn weet ik niet precies. Zij weten bewust heel goed wat hun beoogde doel is namelijk afbraak van het westen. Die kinderen/leraren bedoelen het nog goed vanuit hun gevoel voor gerechtigdheid. Jk denk welleens wat kun je verzinnen om al die goed bedoelende mensen in één keer de waaarheid te laten inzien. En wat gebeurt er dan.
pi_189058707
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 16:55 schreef Special-Tee het volgende:
De sociale ingenieurs moeten aangepakt. Wie dat zijn weet ik niet precies.
:D
Dit, dus.
pi_189059253
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 16:55 schreef Special-Tee het volgende:
De sociale ingenieurs moeten aangepakt. Wie dat zijn weet ik niet precies. Zij weten bewust heel goed wat hun beoogde doel is namelijk afbraak van het westen. Die kinderen/leraren bedoelen het nog goed vanuit hun gevoel voor gerechtigdheid. Jk denk welleens wat kun je verzinnen om al die goed bedoelende mensen in één keer de waaarheid te laten inzien. En wat gebeurt er dan.
En de plantsoenendienst die Jensens ochtendrust zo ruw verstoort! Vergeet die niet!
pi_189061358
Bonusuitzending (niet op youtube):

https://jensen.nl/jensen-nl-exclusive/

Alleen voor de echte pro's! _O_
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189061390
Hoe komt die man toch aan zo'n fanclub hier? Waarom kijken/keken jullie niet allemaal gewoon infowars? Dat had tenminste nog wat entertainmentvalue en was niet zo tergend dom/hypocriet..
pi_189062424
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Hoe komt die man toch aan zo'n fanclub hier? Waarom kijken/keken jullie niet allemaal gewoon infowars? Dat had tenminste nog wat entertainmentvalue en was niet zo tergend dom/hypocriet..
Als je een paar afleveringen op jensen.nl zou bekijken, dan zou je niet zo'n domme opmerking maken, tenzij je achter de idiote ontwikkelingen in Nederland staat. Dit is heel iets anders dan Infowars en heeft niets met sensatie of entertainment te maken.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189062565
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 22:46 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Als je een paar afleveringen op jensen.nl zou bekijken, dan zou je niet zo'n domme opmerking maken, tenzij je achter de idiote ontwikkelingen in Nederland staat. Dit is heel iets anders dan Infowars en heeft niets met sensatie of entertainment te maken.
Ach gossie, een true believer. Op het moment dat Robert Jensen of all people repetitief aan het preken slaat over hoe enorm anderen zich zouden moeten schamen, die van Jensen! waarin hij letterlijke zwakzinnigen letterlijk het podium op haalde om ze voor een studiopubliek en op landelijke tv voor schut te zetten, ben je mij al kwijt. Komt nog eens bij dat hij zelf echt heel erg dom is, hoorbaar ook.

De onderwerpen die hij "aankaart" zijn onuitgezond al breed bekend, dat hij er een graantje van mee wil pikken voegt voor mij persoonlijk in ieder geval niets toe. In tegendeel: aan alles dat hij aanraakt doet hij af.
pi_189062956
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2019 22:51 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ach gossie, een true believer. Op het moment dat Robert Jensen of all people repetitief aan het preken slaat over hoe enorm anderen zich zouden moeten schamen, die van Jensen! waarin hij letterlijke zwakzinnigen letterlijk het podium op haalde om ze voor een studiopubliek en op landelijke tv voor schut te zetten, ben je mij al kwijt. Komt nog eens bij dat hij zelf echt heel erg dom is, hoorbaar ook.

De onderwerpen die hij "aankaart" zijn onuitgezond al breed bekend, dat hij er een graantje van mee wil pikken voegt voor mij persoonlijk in ieder geval niets toe. In tegendeel: aan alles dat hij aanraakt doet hij af.
Ik ben het niet met alles wat hij zegt eens (bijv. hij vindt dat iedereen vooral moet stemmen, maar niet stemmen heeft ook effect op de politiek).

Deze Jensen Show heeft weinig meer te maken met wat hij vroeger op tv deed, wat een entertainment / talk show programma was. Hij maakt nu maatschappij / politiek kritische content op zijn eigen website. Hij weet de vinger precies op de zere plek te leggen, daaruit blijkt dat hij niet dom is en een goed besef heeft over wat onder een groot deel van de Nederlandse bevolking leeft.

Hij wordt hier echt niet rijk van (krijgt niet betaald door RTL of NPO), anders zou hij niet vragen om donaties en kleine ondernemers zijn programma laten sponsoren.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189064184
Katinka Simonse, het lijkt niet extreem, je bent gewoon kneitergek! Hup aan de electroshock _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door Special-Tee op 22-09-2019 00:27:18 ]
pi_189064228
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 23:07 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Hij weet de vinger precies op de zere plek te leggen,
Nee, hij roept wat mensen willen horen. Dat is iets anders.
Dit, dus.
pi_189064316
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2019 22:51 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ach gossie, een true believer. Op het moment dat Robert Jensen of all people repetitief aan het preken slaat over hoe enorm anderen zich zouden moeten schamen, die van Jensen! waarin hij letterlijke zwakzinnigen letterlijk het podium op haalde om ze voor een studiopubliek en op landelijke tv voor schut te zetten, ben je mij al kwijt. Komt nog eens bij dat hij zelf echt heel erg dom is, hoorbaar ook.

De onderwerpen die hij "aankaart" zijn onuitgezond al breed bekend, dat hij er een graantje van mee wil pikken voegt voor mij persoonlijk in ieder geval niets toe. In tegendeel: aan alles dat hij aanraakt doet hij af.
Je bedoelt die dames in de dop. Die zetten zichzelf al voor schut.
pi_189065029
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 00:29 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Je bedoelt die dames in de dop. Die zetten zichzelf al voor schut.
Nee hoor, ik bedoel mensen van het kaliber zanger rinus en ramona, die tussen de lammetjes en de kippen horen op de zorgboerderij in plaats van bij die kwal in de televisiestudio.
  zondag 22 september 2019 @ 04:08:25 #93
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189065734
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2019 22:51 schreef van_Lamehuizen het volgende:

Komt nog eens bij dat hij zelf echt heel erg dom is, hoorbaar ook.

Dat zou nog weleens mee kunnen vallen.

(En nee, mijn type is het zéker niet. Vermoedelijk is het een non-empathische zak. Maar tegelijkertijd vrij slim, denk ik.)

[ Bericht 2% gewijzigd door Eightyone op 22-09-2019 04:23:03 ]
pi_189065754
Held _O_
metal up your ass
pi_189065760
Is dit nog wat tegenwoordig via internet?
Kweet niet heeeel vroeger op de radio vond ik hem top.

Op tv werd t minder maar nog net vermakelijk wel.
Do what you love, love what you do!
pi_189067225
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:44 schreef vouwdeurtje het volgende:

_O_

Echt sneu en vooral gevaarlijk hoe gebrainwashed onze kinderen worden met verzonnen klimaatvoorspellingen en leugens over de huidige stand van het klimaat en milieu. Het onderwijs is echt helemaal kapot en door en door rot.
Die kinderen/meiden/vrouwen die daar zo lopen te blèren... hebben geen vriendje! (Zien er ook godsgruwelijk uit!)
Het is klimaat is hun kindje geworden en daar leven ze nu voor! Ze hebben eindelijk een doel!
^O^
pi_189068613
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 04:08 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Dat zou nog weleens mee kunnen vallen.

(En nee, mijn type is het zéker niet. Vermoedelijk is het een non-empathische zak. Maar tegelijkertijd vrij slim, denk ik.)
Luister eens een aantal van z'n podcasts/shows, op bepaalde momenten zul je vast plaatsvervangende schaamte voelen.

Hij is waarschijnlijk net iets slimmer dan het merendeel van zn doelgroep, dat wil ik je best meegeven.
pi_189068628
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 10:07 schreef Bocaj het volgende:
Die kinderen/meiden/vrouwen die daar zo lopen te blèren... hebben geen vriendje! (Zien er ook godsgruwelijk uit!)
Het is klimaat is hun kindje geworden en daar leven ze nu voor! Ze hebben eindelijk een doel!
..zie hier een incel die zijn levensleed projecteert op de vijanden die robert jensen voor hem aandraagt! Het zou mij persoonlijk geenszins verbazen als ze allemaal polyamoreus en panseksueel zijn of dat in ieder geval claimen.
  zondag 22 september 2019 @ 12:17:31 #99
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189068700
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2019 12:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Luister eens een aantal van z'n podcasts/shows, op bepaalde momenten zul je vast plaatsvervangende schaamte voelen.

Hij is waarschijnlijk net iets slimmer dan het merendeel van zn doelgroep, dat wil ik je best meegeven.
Ja, ik heb het weleens gezien. Ik kijk en lees qua links/rechts bewust vrij breed.

Het is een hoop populistisch gebral. Je moet ervan houden. Maar ik heb wel het idee dat 'ie heel goed weet wat 'ie doet.
pi_189068719
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 12:17 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ja, ik heb het weleens gezien. Ik kijk qua links/rechts bewust vrij breed.

Het is een hoop populistisch gebral. Je moet ervan houden. Maar ik heb wel het idee dat 'ie heel goed weet wat 'ie doet.
Ik heb het idee dat hij nogal onbeholpen open deuren intrapt op een manier vergelijkbaar met de engelse/amerikaanse podcasts en youtubers waar hij een deel van z'n content van leent. Soms hoor je 'm zelfs de engelse uitdrukkingen direct/letterlijk vertalen naar het Nederlands al zou hij een achtergrond in Amerika hebben en kan het op zich dus ook daaraan liggen. :')

Ik vind het een hele vermoeiende, misselijke man.
  zondag 22 september 2019 @ 12:22:09 #101
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189068749
Hij schijnt onmogelijk te zijn om mee te werken.

Maar daar kunnen oud-Veronica-dj's uit de late 90's of vroege 00's, die hem als baas hadden, vast meer over vertellen.

Edit: https://www.radioforum.nl(...)c9b553ff3d456c6cd61e
  zondag 22 september 2019 @ 18:08:47 #102
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189074963
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2019 12:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat hij nogal onbeholpen open deuren intrapt op een manier vergelijkbaar met de engelse/amerikaanse podcasts en youtubers waar hij een deel van z'n content van leent. Soms hoor je 'm zelfs de engelse uitdrukkingen direct/letterlijk vertalen naar het Nederlands al zou hij een achtergrond in Amerika hebben en kan het op zich dus ook daaraan liggen. :')

Ik vind het een hele vermoeiende, misselijke man.
Jensen brengt een nuchtere kijk op actuele zaken. Zaken die eigenlijk al tientallen jaren spelen. In het Nederlands. Dit werd ook wel eens tijd. Omdat ik toch merk dat veel Nederlanders moeite hebben om de huidige politieke zaken in perspectief te kunnen zetten voor zichzelf. Want links is rechts, rechts is links, niks is wat het leek. En mensen snappen er dus niets meer van. Dus Jensen doet goed werk en hij heeft best wel veel luisteraars.
pi_189076625
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:08 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Jensen brengt een nuchtere kijk op actuele zaken. Zaken die eigenlijk al tientallen jaren spelen. In het Nederlands. Dit werd ook wel eens tijd. Omdat ik toch merk dat veel Nederlanders moeite hebben om de huidige politieke zaken in perspectief te kunnen zetten voor zichzelf. Want links is rechts, rechts is links, niks is wat het leek. En mensen snappen er dus niets meer van. Dus Jensen doet goed werk en hij heeft best wel veel luisteraars.
Je zinsbouw doet me vermoeden dat jij midden in de doelgroep valt. Persoonlijk kon ik me eigenlijk niet voorstellen dat Jensen werkelijk iets toevoegde maar als jij me zegt dat mensen als jij graag "ingewikkeldere" onderwerpen door Robert Jensen voor laten kauwen en dat dan voor de duidelijkheid een paar keer direct na elkaar herhaald willen krijgen, dan neem ik dat gelijk van je aan.

Klinkt mischien een beetje lullig zo maar wat ik hierboven omschrijf is precies wat die lachwekkend slechte retoricus doet, keer op keer en ik erger mij daar persoonlijk rot aan. :D Alsof je een kinderprogramma voor volwassenen op hebt staan. :')
pi_189077059
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2019 12:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]
Ik vind het een hele vermoeiende, misselijke man.
Jouw comments in dit topic zijn pas vermoeiend. Je hoeft niet te kijken, dus ik begrijp eigenlijk niet waar je je druk om maakt. Of wil je, zoals extreem links dat graag doet, alles wat niet je evangelie predikt lekker bashen? Je bent maar aan het zoeken naar iets waarop je Robert Jensen kunt afkraken, maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk :')
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189077148
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 12:22 schreef Eightyone het volgende:
Hij schijnt onmogelijk te zijn om mee te werken.

Maar daar kunnen oud-Veronica-dj's uit de late 90's of vroege 00's, die hem als baas hadden, vast meer over vertellen.

Edit: https://www.radioforum.nl(...)c9b553ff3d456c6cd61e
Ah okee, het zal wel. Wat heeft dat met de Jensen Show te maken?
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189077262
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:04 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Jouw comments in dit topic zijn pas vermoeiend. Je hoeft niet te kijken, dus ik begrijp eigenlijk niet waar je je druk om maakt. Of wil je, zoals extreem links dat graag doet, alles wat niet je evangelie predikt lekker bashen? Je bent maar aan het zoeken naar iets waarop je Robert Jensen kunt afkraken, maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk :')
Er is hier alleen plaats voor de fanclub? Misschien maar even in de TT vermelden dan!
pi_189077274
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:08 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Ah okee, het zal wel. Wat heeft dat met de Jensen Show te maken?
Robert ben jij dat? Het doet je pijn hè? Ieder beetje kritiek.
  zondag 22 september 2019 @ 20:18:31 #108
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189077338
quote:
9s.gif Op zondag 22 september 2019 20:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Robert ben jij dat? Het doet je pijn hè? Ieder beetje kritiek.
Jullie slinkse mensen zijn net wijven. Altijd zo giftig van tong. Naming shaming en framing. Dat is alles wat jullie kunnen.
pi_189077350
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:18 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Jullie slinkse mensen zijn net wijven. Altijd zo giftig van tong. Namen shamen framen. Dat is alles wat jullie kunnen.
_O-
pi_189077437
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 20:18 schreef Special-Tee het volgende:
Jullie slinkse mensen zijn net wijven. Altijd zo giftig van tong. Naming shaming en framing. Dat is alles wat jullie kunnen.
'WAT EEN ZIELIGE MENSEN'
'EVA JINEK IS EEN ACTRICE EN FAKE NEWS VERSPREIDER'
'RUTTE, ZOEK EEN VRIENDIN (OF VRIEND)'

Nee, die Jensen is wat dat betreft wel een voorbeeld wat betreft integriteit. :O
Dit, dus.
  zondag 22 september 2019 @ 20:32:57 #111
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189077563
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2019 20:25 schreef Buitendam het volgende:

[..]

'WAT EEN ZIELIGE MENSEN'
'EVA JINEK IS EEN ACTRICE EN FAKE NEWS VERSPREIDER'
'RUTTE, ZOEK EEN VRIENDIN (OF VRIEND)'

Nee, die Jensen is wat dat betreft wel een voorbeeld wat betreft integriteit. :O
Naar Cafeweltschmertz bijvoorbeeld of the corbett report lhistert de gemiddelde hond niet. Dus dat beetje overdrijven is mischien wel nodig om de gemiddelde man/vrouw in Nederland aan te spreken.
pi_189077675
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 20:32 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Naar Cafeweltschmertz bijvoorbeeld of the corbett report lhistert de gemiddelde hond niet. Dus dat beetje overdrijven is mischien wel nodig om de gemiddelde man/vrouw in Nederland aan te spreken.
De geaardheid van je premier in de titel van je podcast betrekken is geen vorm van overdrijving maar een gebrek aan respect. Prima als dat het niveau van de podcast is, maar ga dan niet anderen betichten van naming en shaming als je dit soort titels gebruikt.
Dit, dus.
pi_189090629
Klimaatgekkies en globalisten in overdrive:

Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189093210
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2019 20:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De geaardheid van je premier in de titel van je podcast betrekken is geen vorm van overdrijving maar een gebrek aan respect. Prima als dat het niveau van de podcast is, maar ga dan niet anderen betichten van naming en shaming als je dit soort titels gebruikt.
Je bent een goed voorbeeld dat je ziet wat je zelf wilt zien. Je verzint een frame zodat het past in je eigen wereldbeeld en shamed wat mensen. En nu voel je je weer een beetje beter ^O^
pi_189093245
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Hoe komt die man toch aan zo'n fanclub hier? Waarom kijken/keken jullie niet allemaal gewoon infowars? Dat had tenminste nog wat entertainmentvalue en was niet zo tergend dom/hypocriet..
Alex Jones en zijn sprookjesbos :')
metal up your ass
pi_189093278
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:25 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

Alex Jones en zijn sprookjesbos :')
Alex schreeuwde altijd;

They come to take your guns. check.
State run pedophiles. check.
global warming is a scam to take everything you have. check.
Propaganda media + censorship. check.

Wat zei ie nog meer.

9—11 was a inside job. check. (want dat zaakje stinkt aan alle kanten. zo ook de OKH city bombing. Ik voeg daaraan toe MH17 inside job. De CIA is al sinds de eeuwwisseling bezig daar in de Oekraine. Over inmenging van verkiezingen gesproken wat een schijnbeilen hier in het westen)

[ Bericht 11% gewijzigd door Special-Tee op 24-09-2019 01:37:07 ]
pi_189093875
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:18 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Je bent een goed voorbeeld dat je ziet wat je zelf wilt zien. Je verzint een frame zodat het past in je eigen wereldbeeld en shamed wat mensen. En nu voel je je weer een beetje beter ^O^
Ik zie wat ik wil zien volgens iemand die weet dat MH17 en 9/11 Inside jobs zijn. Poeh poeh.
Dit, dus.
pi_189107331
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189107347
quote:
Helemaal klaar met griezelige Robert! Brrrr! Bibber bibber!
pi_189107593
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:30 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Alex schreeuwde altijd;

They come to take your guns. check.
State run pedophiles. check.
global warming is a scam to take everything you have. check.
Propaganda media + censorship. check.

Wat zei ie nog meer.

9—11 was a inside job. check. (want dat zaakje stinkt aan alle kanten. zo ook de OKH city bombing. Ik voeg daaraan toe MH17 inside job. De CIA is al sinds de eeuwwisseling bezig daar in de Oekraine. Over inmenging van verkiezingen gesproken wat een schijnbeilen hier in het westen)

Het is ongelofelijk hoe naïef veel mensen zijn. Het lijkt niet tot hun door te dringen wat voor enorme belangen op het spel staan. Het idee dat instituties als de wetenschap, overheid en media gratis werken en geen dubbele agenda hebben leeft bij hen. Ik kan het ze niet echt kwalijk nemen; hoeveel mensen die vandaag de dag nog leven hebben de smerige praktijken uit WOII of koude oorlog meegemaakt of hebben opgelet bij geschiedenis op school? Zeker generaties X, Y en Z nemen van alles maar voor zoete koek aan.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189109887
Zijn die filmpjes echt of een parodie? Serieuze vraag.
pi_189110451
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:02 schreef Intint het volgende:
Zijn die filmpjes echt of een parodie? Serieuze vraag.
Hij heeft sponsors hiervoor die ongetwijfeld goed betalen. Trek je conclusie maar.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_189111213
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:48 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

Hij heeft sponsors hiervoor die ongetwijfeld goed betalen. Trek je conclusie maar.
Welk bedrijf gaat deze clownsact betalen:P?
pi_189115754
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 september 2019 23:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Helemaal klaar met griezelige Robert! Brrrr! Bibber bibber!
Ga dan weg, en doe het jezelf niet aan! Ga lekker fietsen ofzo!
pi_189116793
quote:
Hij is weg, deze video!

quote:
Video unavailable

This video contains content from BNNVARA, who has blocked it on copyright grounds.
Those mother fuckers! Zitten vast ook lekker mee te kijken! ;)

Maar gelukkig staat hij hier nog wel!

~~ Hij had het al voorspeld dat YouTube nog wel eens moeilijk zou kunnen gaan doen...
Ik denk dat deze blokkade te maken heeft met dat varkentje wat 'vermalen' wordt tot worst!

[ Bericht 6% gewijzigd door Bocaj op 25-09-2019 16:45:22 ]
pi_189118584
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:36 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Hij is weg, deze video!
[..]

Those mother fuckers! Zitten vast ook lekker mee te kijken! ;)

Maar gelukkig staat hij hier nog wel!

~~ Hij had het al voorspeld dat YouTube nog wel eens moeilijk zou kunnen gaan doen...
Ik denk dat deze blokkade te maken heeft met dat varkentje wat 'vermalen' wordt tot worst!
Precies zie https://jensen.nl/helemaa(...)a-de-jensen-show-17/
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189118602
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 10:43 schreef Intint het volgende:

[..]

Welk bedrijf gaat deze clownsact betalen:P?
Nurugel _O_
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189118642
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  woensdag 25 september 2019 @ 18:51:45 #131
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_189118766
Echt heel ernstig maar ook vermakelijk. Met droge ogen klimaatontkennen, letterlijk allr klimaatpolitiek leugens noemen zonder ooit met argumenten of tegenbewijs te komen _O-

alle journalisten linkse activisten. Zelfs Chris Aalbers die nota bene voor TPO schrijft is uiteraard een linkse lijpo. Eigenlijk iedereen die het met hem ineens is, is deel van een soort onbenoemd complot.

Vermakelijk zeker maar wtf is met hem gebeurd :D
:')
pi_189119126
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vermakelijk zeker maar wtf is met hem gebeurd
Je mist de tijd dat hij verstandelijk gehandicapten het podium op trok om ze voor een studiopubliek eens lekker voor gek te zetten zonder dat ze het zelf doorhadden? 8)7

Het enige goede aan de huidige jensen is misschien nog wel dat hij dat dus niet meer doet/kan doen. :')
pi_189119170
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:35 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ga dan weg, en doe het jezelf niet aan! Ga lekker fietsen ofzo!
Net zoals jouw idool zichzelf Greta aan doet, doe ik mijzelf Robert aan. Alles voor de goede zaak, het ECHTE geluid! Steun het echte geluid mensen, doneer geld aan mij al is het maar een paar cent!
pi_189119201
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Met droge ogen klimaatontkennen, letterlijk allr klimaatpolitiek leugens noemen zonder ooit met argumenten of tegenbewijs te komen _O-
Jij hebt duidelijk niet gekeken. Als je echt Jensen zou kijken, dan zou je weten dat hij natuurlijke klimaatverandering niet ontkent, maar wel global warming als gevolg van menselijk handelen. Hij heeft diverse bewijzen geleverd dat de wetenschap iedere keer weer fout zit met de (extreme) voorspellingen en doemscenario's.

[ Bericht 1% gewijzigd door vouwdeurtje op 25-09-2019 19:30:08 ]
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189119226
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:19 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk niet gekeken. Als je echt Jensen zou kijken, dan zou je weten dat hij natuurlijke klimaatverandering niet ontkent, maar wel global warming. Hij heeft diverse bewijzen geleverd dat de wetenschap iedere keer weer fout zit met de (extreme) voorspellingen en doemscenario's.
Toch lief hoe je inhoudelijk ingaat op mensen die spreken van "klimaatontkenners". _O- Siert je wel.
pi_189119235
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Je mist de tijd dat hij verstandelijk gehandicapten het podium op trok om ze voor een studiopubliek eens lekker voor gek te zetten zonder dat ze het zelf doorhadden? 8)7
Errr? Die mensen werden door hem uitgenodigd en gingen vrijwillig naar Jensen toe. Hij heeft nooit mensen voor schut gezet, hooguit een grapje gemaakt.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189119251
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:21 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Errr? Die mensen werden door hem uitgenodigd en gingen vrijwillig naar Jensen toe. Hij heeft nooit mensen voor schut gezet, hooguit een grapje gemaakt.
Ja omdat ze meenden idolen te zijn/fans te hebben, niet het miskleuntje/de dorpsgek te zijn. :') Types als zanger Rinus, Ramona, Roef en Marjan. :')
pi_189119299
quote:
15s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ja omdat ze meenden idolen te zijn/fans te hebben, niet het miskleuntje/de dorpsgek te zijn. :') Types als zanger Rinus, Ramona, Roef en Marjan. :')
Interessant dat jij nog al die namen kent (ben je van alles terug aan het kijken?), volgens mij ben je een echte Jensen fan van het eerste uur :*
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189119338
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:25 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Interessant dat jij nog al die namen kent (ben je van alles terug aan het kijken?), volgens mij ben je een echte Jensen fan van het eerste uur :*
Tja, eigenlijk een beetje triest dat jij dat kennelijk niet kunt want ik was bepaald geen fan van deze pulp en heb het vaker niet dan wél gekeken. Jammer dat een inhoudelijke reactie uitblijft en je het dus maar op een flauwe ad hominem gooit. Tekenend voor de tergend simpele doelgroep van Robert misschien. _O- :W

Je kunt natuurlijk ook gewoon toegeven dat dat inderdaad niet zo fraai was van je grote held, de zelfverklaarde brenger van het ECHTE geluid.
pi_189119501
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Tja, eigenlijk een beetje triest dat jij dat kennelijk niet kunt want ik was bepaald geen fan van deze pulp en heb het vaker niet dan wél gekeken. Jammer dat een inhoudelijke reactie uitblijft en je het dus maar op een flauwe ad hominem gooit. Tekenend voor de tergend simpele doelgroep van Robert misschien. _O- :W

Je kunt natuurlijk ook gewoon toegeven dat dat inderdaad niet zo fraai was van je grote held, de zelfverklaarde brenger van het ECHTE geluid.
Ten eerste probeer je wederom off topic te gaan en Jensen af te kraken, waar dit topic niet voor is bedoeld. Het is je overigens nog steeds niet gelukt om ook maar iets te vinden wat Jensen heeft gedaan en wettelijk gezien niet mag.

Ten tweede omschrijf je ZELF zijn gasten uit het verleden als 'het miskleuntje/de dorpsgek'.

Ten derde begrijp je duidelijk niet wat een ad hominem is want ik val jou niet persoonlijk aan.

Oh, bijna vergeten:


^O^
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189119538
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:40 schreef vouwdeurtje het volgende:
Ten eerste probeer je wederom off topic te gaan en Jensen af te kraken, waar dit topic niet voor is bedoeld. Het is je overigens nog steeds niet gelukt om ook maar iets te vinden wat Jensen heeft gedaan en wettelijk gezien niet mag.

Ten tweede omschrijf je ZELF zijn gasten uit het verleden als 'het miskleuntje/de dorpsgek'.

Ten derde begrijp je duidelijk niet wat een ad hominem is want ik val jou niet persoonlijk aan.
Volgens mij mag het in dit topic over een naar hem vernoemde show ook best over de presentator en diens eerdere gelijknamige show gaan. Gelukkig ben je wel een trouwe halve tamme, Robert boft maar met jou. Heb je eigenlijk al gedoneerd? Anders misschien proberen je werkgever dat vanuit zn bedrijf te laten doen voor wat publiciteit?
pi_189119545
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:40 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Ten eerste probeer je wederom off topic te gaan en Jensen af te kraken, waar dit topic niet voor is bedoeld. Het is je overigens nog steeds niet gelukt om ook maar iets te vinden wat Jensen heeft gedaan en wettelijk gezien niet mag.

Ten tweede omschrijf je ZELF zijn gasten uit het verleden als 'het miskleuntje/de dorpsgek'.

Ten derde begrijp je duidelijk niet wat een ad hominem is want ik val jou niet persoonlijk aan.

Oh, bijna vergeten:


^O^
Gelukkig maar van de edit en dank voor het ons op de hoogte houden van het ECHTE geluid. Daar ga ik zometeen dan maar ECHT naar luisteren!
pi_189124927
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:19 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk niet gekeken. Als je echt Jensen zou kijken, dan zou je weten dat hij natuurlijke klimaatverandering niet ontkent, maar wel global warming als gevolg van menselijk handelen. Hij heeft diverse bewijzen geleverd dat de wetenschap iedere keer weer fout zit met de (extreme) voorspellingen en doemscenario's.
Zou graag zien waar hij bewijzen brengt. Linkje?
pi_189127260
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:14 schreef Intint het volgende:

[..]

Zou graag zien waar hij bewijzen brengt. Linkje?
Als je de video's bekijkt laat hij voldoende bewijzen zien! (Met naam en toenaam!) :Y
pi_189127343
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:18 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Als je de video's bekijkt laat hij voldoende bewijzen zien! (Met naam en toenaam!) :Y
Ik heb een paar video's gekeken. De enige keer dat hij een studie noemde in die video's was in zijn video over het vegetarische dieet waaruit bleek dat vegetariers een 20% meer kans op een beroerte hadden terwijl DIEZELFDE studie aangaf dat vegetariers wel 22% minder kans op hart- en vaatziekten hadden (wat qua sterfgevallen een veel groter probleem is dan beroertes). Dat liet hij voor de aardigheid even weg... En dan wel claimen dat je het echte geluid brengt :') .
pi_189127622
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:25 schreef Intint het volgende:

[..]

Ik heb een paar video's gekeken. De enige keer dat hij een studie noemde in die video's was in zijn video over het vegetarische dieet waaruit bleek dat vegetariers een 20% meer kans op een beroerte hadden terwijl DIEZELFDE studie aangaf dat vegetariers wel 22% minder kans op hart- en vaatziekten hadden (wat qua sterfgevallen een veel groter probleem is dan beroertes). Dat liet hij voor de aardigheid even weg... En dan wel claimen dat je het echte geluid brengt :') .
Kijk LEUGENS, LEUGENS, LEUGENS - DE JENSEN SHOW #14.

Allemaal voorspellingen die niet zijn uitgekomen!
pi_189127833
Ik vind het wel vermakelijk.

Jensen zegt vooral dat het hele klimaatgedoe flink overtrokken is, dat ze eigenlijk... Gewoon niet betrouwbaar zijn in hun voorspellingen.

Wat dat betreft hebben ze met hun overdrijvingen zelf het scepticisme gevoed van ("klimaatontkenners" raar woord eigenlijk, hoe kan je het klimaat nou ontkennen?) mensen die minder geloven in de urgentie van CO2 EQ reductie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189127853
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:48 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Kijk LEUGENS, LEUGENS, LEUGENS - DE JENSEN SHOW #14.

Allemaal voorspellingen die niet zijn uitgekomen!
Voorspellingen die niet zijn uitgekomen zijn iets compleet anders. Als de weerman er een paar graden naast doet mij dit vrij weinig. Echter wanneer iemand bralt dat hij het echte geluid laat horen maar dan wel bewust data verdraaid om zijn bias wat fundament te geven is dat een ander verhaal
pi_189127922
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:05 schreef Intint het volgende:

[..]

Voorspellingen die niet zijn uitgekomen zijn iets compleet anders. Als de weerman er een paar graden naast doet mij dit vrij weinig. Echter wanneer iemand bralt dat hij het echte geluid laat horen maar dan wel bewust data verdraaid om zijn bias wat fundament te geven is dat een ander verhaal
Goed, ik zie dat wij het niet eens worden!
Geeft ook niet, want ieder zijn mening of inzicht! ;)
pi_189130876
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:05 schreef Intint het volgende:

[..]

Voorspellingen die niet zijn uitgekomen zijn iets compleet anders. Als de weerman er een paar graden naast doet mij dit vrij weinig. Echter wanneer iemand bralt dat hij het echte geluid laat horen maar dan wel bewust data verdraaid om zijn bias wat fundament te geven is dat een ander verhaal
Wat wil je nou zien eigenlijk? Bocaj deelt de link van de video vol met voorspellingen die allemaal niet zijn uitgekomen en je bent nog niet tevreden? 8)7
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  donderdag 26 september 2019 @ 17:44:34 #151
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_189131896
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:19 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk niet gekeken. Als je echt Jensen zou kijken, dan zou je weten dat hij natuurlijke klimaatverandering niet ontkent, maar wel global warming als gevolg van menselijk handelen. Hij heeft diverse bewijzen geleverd dat de wetenschap iedere keer weer fout zit met de (extreme) voorspellingen en doemscenario's.
Ja ja, nuance nuance.
Hij ontkent dus de menselijke invloed op klimaatopwarming. Dat bedoelde ik dus hè.
:')
pi_189131930
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ja ja, nuance nuance.
Hij ontkent dus de menselijke invloed op klimaatopwarming. Dat bedoelde ik dus hè.
Waarom schrijf je dan dat hij het klimaat ontkent grapjurk? Moeten wij nu zelf voor jou in gaan vullen wat jij met je belachelijk onzorgvuldige, inhoudelijk expliciet onjuiste woordkeuze al dan niet bedoeld zou kunnen hebben? Mooie boel zou dat worden.
  donderdag 26 september 2019 @ 17:48:12 #153
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_189131946
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Je mist de tijd dat hij verstandelijk gehandicapten het podium op trok om ze voor een studiopubliek eens lekker voor gek te zetten zonder dat ze het zelf doorhadden? 8)7

Het enige goede aan de huidige jensen is misschien nog wel dat hij dat dus niet meer doet/kan doen. :')
Wat :D

Ik heb geen tv abbo en kan die rtl 5 show niet gratis vinden. Die met Peter R de Vries kon je wel zien op die RTL site. Wat een prachtshow. 2 mensen die zich aan de uitersten van de politieke links-rechts bevinden en volledig langs elkaar heen schreeuwen. En dan Peter die tof gaat doen tegen het publiek van Jensen. Was goeie tv :D

Maarja voor de rest Geert en Thierry. Zal wel een grote circle jerk zijn en als niemand wordt uitgedaagd op argumenten is zon show natuurlijk niks aan.
:')
  donderdag 26 september 2019 @ 17:48:54 #154
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_189131959
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Waarom schrijf je dan dat hij het klimaat ontkent grapjurk? Moeten wij nu zelf voor jou in gaan vullen wat jij met je belachelijk onzorgvuldige, inhoudelijk expliciet onjuiste woordkeuze al dan niet bedoeld zou kunnen hebben? Mooie boel zou dat worden.
Ja is goed
:')
pi_189131965
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Wat :D

Ik heb geen tv abbo en kan die rtl 5 show niet gratis vinden. Die met Peter R de Vries kon je wel zien op die RTL site. Wat een prachtshow. 2 mensen die zich aan de uitersten van de politieke links-rechts bevinden en volledig langs elkaar heen schreeuwen. En dan Peter die tof gaat doen tegen het publiek van Jensen. Was goeie tv :D

Maarja voor de rest Geert en Thierry. Zal wel een grote circle jerk zijn en als niemand wordt uitgedaagd op argumenten is zon show natuurlijk niks aan.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Echt heel ernstig maar ook vermakelijk. Met droge ogen klimaatontkennen, letterlijk allr klimaatpolitiek leugens noemen zonder ooit met argumenten of tegenbewijs te komen _O-

alle journalisten linkse activisten. Zelfs Chris Aalbers die nota bene voor TPO schrijft is uiteraard een linkse lijpo. Eigenlijk iedereen die het met hem ineens is, is deel va[s]n[/s] een soort onbenoemd complot.

Vermakelijk zeker maar wtf is met hem gebeurd :D
Al vergeten? 8)7
  donderdag 26 september 2019 @ 18:09:25 #156
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_189132334
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:49 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]


[..]

Al vergeten? 8)7
:')
:')
pi_189132408
quote:
Jij vindt dit een duidelijke verwoording van wat je kennelijk bedoelde? Ik haal het er niet uit hoor vriend. Het is dat ik bekend ben met je sneue leugenachtige jargon dat bedacht is om te misleiden/weg te zetten.
pi_189135126
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189135477
quote:
Wat zou ie er alles voor over hebben om dat contract van jinek bij RTL te mogen inruilen voor dat YouTubekanaaltje :D
Dit, dus.
pi_189135682
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat zou ie er alles voor over hebben om dat contract van jinek bij RTL te mogen inruilen voor dat YouTubekanaaltje :D
En het groene laken in zn hobbykamer voor een echte studio. :9~
pi_189135776
quote:
Het steekt hem wel dat hij zelf niet nóg dommere mensen de tv op kan trekken voor een fijne portie leedvermaak. ;(
pi_189135829
Zijn er ook mensen hier die doneren aan Jensen?
Definitely not CIA
pi_189135860
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:28 schreef capricia het volgende:
Zijn er ook mensen hier die doneren aan Jensen?
Ik denk dat van_Lamehuizen z'n grootste sponsor is :+
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189136350
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:29 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Ik denk dat van_Lamehuizen z'n grootste sponsor is :+
Ik probeer nikonlover ertoe te bewegen gewoon te doneren in plaats van die troep telkens overal te spammen maar vooralsnog zonder succes helaas. Robert, ik probeer het ECHT voor je! Dit is het ECHTE proberen! Doneer nu aan mij voor deze post.
pi_189136390
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik probeer nikonlover ertoe te bewegen gewoon te doneren in plaats van die troep telkens overal te spammen maar vooralsnog zonder succes helaas. Robert, ik probeer het ECHT voor je! Dit is het ECHTE proberen! Doneer nu aan mij voor deze post.
_O-
Definitely not CIA
pi_189137998
Jensen _O_
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189139495
Hopen op meer Nobama imitaties en nog meer die linkse Halsema bashen!!
pi_189141105
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:28 schreef capricia het volgende:
Zijn er ook mensen hier die doneren aan Jensen?
Ik 5,- straks! *O*
pi_189147255
Schuimbekkende slinkse pisnichten = ook entertainment _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:46 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Ik 5,- straks! *O*
Dude nu voel ik me ook verplicht. Peerpressure voor het goede doel _O_
pi_189147485
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 07:34 schreef Beursaap het volgende:
Hopen op meer Nobama imitaties en nog meer die linkse Halsema bashen!!
Jensen say BAAASSH!!
pi_189148793
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  zondag 29 september 2019 @ 07:58:11 #173
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189170056
Intens sneue vent is dat. Een hoop leugens en bullshits verspreiden om maar relevant te blijven als geflopte presentator. Zelfs Peter-Jan Rens is zo diep niet gezakt.
pi_189170446
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 07:58 schreef Hexagon het volgende:
Intens sneue vent is dat. Een hoop leugens en bullshits verspreiden om maar relevant te blijven als geflopte presentator. Zelfs Peter-Jan Rens is zo diep niet gezakt.
:') ga maar lekker naar het GroenLinks topic!
pi_189170525
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:22 schreef Special-Tee het volgende:
Schuimbekkende slinkse pisnichten = ook entertainment _O_
[..]

Dude nu voel ik me ook verplicht. Peerpressure voor het goede doel _O_
Weg met die linkse NPO! Weg met die klimaatonzin! Weg met uitgeprocedeerde asielzoekers!
pi_189170729
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 09:19 schreef Beursaap het volgende:

[..]

:') ga maar lekker naar het GroenLinks topic!
*niet op de persoon spelen* Daar kan toch geen discussie over zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door zoem op 29-09-2019 18:59:48 ]
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 30 september 2019 @ 07:27:42 #177
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_189186885
Ik denk dat Robert Jensen straks de ochtendshow presenteert op radio 538. Zet hem er maar alvast op :B
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_189187815
quote:
19s.gif Op maandag 30 september 2019 07:27 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat Robert Jensen straks de ochtendshow presenteert op radio 538. Zet hem er maar alvast op :B
Jensen is geen ochtendmens
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_189187835
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 09:54 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Jensen is geen ochtendmens
Wanneer ik savonds van mijn zolder afkom is de nieuwe podcast er al. Dus jensen is op zijn minst en middagmens :D
pi_189187980
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 09:56 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Wanneer ik savonds van mijn zolder afkom is de nieuwe podcast er al. Dus jensen is op zijn minst en middagmens :D
Klopt, hij zei ooit in zijn show dat de monteur rond 8/9 uur kwam. Dat vond hij erg vroeg.
FOK! is net een groot tijdschrift
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 30 september 2019 @ 20:30:25 #181
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_189197143
Jensen was idd even te horen vanochtend
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_189211673
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 10:11 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Klopt, hij zei ooit in zijn show dat de monteur rond 8/9 uur kwam. Dat vond hij erg vroeg.
En laten we ook zijn tirade over de bomenkap 's ochtends in het vondelpark (waarnaast hij woont) "in opdracht van la Halsema" niet vergeten. :')
pi_189211703
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:22 schreef Special-Tee het volgende:
Schuimbekkende slinkse pisnichten = ook entertainment
De ECHTE doelgroep dames en heren! :') _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: Nu vraag ik me gezien je typerende woordkeuze toch af hè, vind jij onderstaande somaliër nou goed óf slecht geintegreerd?



[ Bericht 21% gewijzigd door van_Lamehuizen op 01-10-2019 18:17:47 ]
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:13:17 #184
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189215402
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 16:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

De ECHTE doelgroep dames en heren! :') _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: Nu vraag ik me gezien je typerende woordkeuze toch af hè, vind jij onderstaande somaliër nou goed óf slecht geintegreerd?

Slinks daar bedoel ik mee links en geniepig.

Ik weet niet of ik hier vrij mag uiten wat je het beste met zulke somaliers moet doen.
pi_189216254
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:13 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Slinks daar bedoel ik mee links en geniepig.

Ik weet niet of ik hier vrij mag uiten wat je het beste met zulke somaliers moet doen.
En met "pisnichten", wat bedoel je daar precies mee?
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:08:28 #186
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_189216612
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 16:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

De ECHTE doelgroep dames en heren! :') _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: Nu vraag ik me gezien je typerende woordkeuze toch af hè, vind jij onderstaande somaliër nou goed óf slecht geintegreerd?

Is dat die voormalige stagiair van powned :')
:')
pi_189218136
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189218383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Is dat die voormalige stagiair van powned :')
Jazeker, Jeroen Holtrop ook bekend als zelfstandig youtuber Jeroen&Co!
pi_189233470
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189233735
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 16:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

De ECHTE doelgroep dames en heren! :') _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: Nu vraag ik me gezien je typerende woordkeuze toch af hè, vind jij onderstaande somaliër nou goed óf slecht geintegreerd?

Ik vind dit nog een positief filmpje, en dat voor de Telegraaf.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_189236378
quote:
Die snowflake in het begin. Nou die is in 2020 dood als Trump zijn 2e termijn wint. Gaat genieten worden volgend jaar :)

Ach en verder met Jensen, hij speelt een beetje toneel etc, ik vermaak me er wel mee

Volgens mij is hij op dieet, hij oogt slanker en drinkt water
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_189236783
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:29 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Die snowflake in het begin. Nou die is in 2020 dood als Trump zijn 2e termijn wint. Gaat genieten worden volgend jaar :)

Ach en verder met Jensen, hij speelt een beetje toneel etc, ik vermaak me er wel mee

Volgens mij is hij op dieet, hij oogt slanker en drinkt water
Hij mag wel een stukje consequenter, concreter en kritischer worden.

Voorbeelden:

- Een paar shows terug riep hij nog op om vooral te blijven stemmen, deze show beweert hij dat politici niet voor belangen van de burgers opkomen. Bedoelt hij alle politici of linkse of gevestigde orde politici?

- Aan de ene kant is hij voor bescherming van de nationale economie, maar hij laat zich wel sponsoren door een goedkope tandartspraktijk uit Hongarije.

- Hij zegt 1000% achter de boeren te staan, maar staat hij dan ook achter dezelfde boeren als ze straks, dankzij hun protest, van belastinggeld uitgekocht worden?

Voor de rest een goede show waarmee hij de vinger op de zere plek weet te leggen.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189237016
Met dat stemmen bedoelt hij natuurlijk om op FvD of PVV te stemmen.

Tja die sponsoren, hij moet natuurlijk wel geld verdienen.

Over de boeren daar valt nu nog niks over te zeggen.
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  donderdag 3 oktober 2019 @ 00:21:20 #194
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189238470
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:41 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Hij mag wel een stukje consequenter, concreter en kritischer worden.

Voorbeelden:

- Een paar shows terug riep hij nog op om vooral te blijven stemmen, deze show beweert hij dat politici niet voor belangen van de burgers opkomen. Bedoelt hij alle politici of linkse of gevestigde orde politici?

- Aan de ene kant is hij voor bescherming van de nationale economie, maar hij laat zich wel sponsoren door een goedkope tandartspraktijk uit Hongarije.

- Hij zegt 1000% achter de boeren te staan, maar staat hij dan ook achter dezelfde boeren als ze straks, dankzij hun protest, van belastinggeld uitgekocht worden?

Voor de rest een goede show waarmee hij de vinger op de zere plek weet te leggen.
Tja ik geef je wel gelijk. Praten over de politiek is erg ingewikkeld er is zoveel mee gemoeid.
pi_189240610
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:29 schreef maryen65 het volgende:
Die snowflake in het begin.
Is wel lachen, hoezeer de jeugd gek gemaakt wordt!
whooooo I don't wanna die..... booohoooo!
Ze gaat nog eerder dood door infecties van al die piercings.... :Y

_O-

~~ Dit kan natuurlijk ook nog een acteur zijn!
pi_189257530
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189258083
quote:
Heb je zelf al gedoneerd inmiddels?
pi_189272958
www.jensen.nl


'WE NEED TO EAT THE BABIES' :') 8)7

[ Bericht 14% gewijzigd door vouwdeurtje op 04-10-2019 22:18:43 ]
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189273797
quote:
Heb je er zelf ook nog iets over te zeggen verdeR?
pi_189326568
Graaf schimmelpiemel _O- :')

Maar wat een ontzettend zielige, uit de juiste kut gekropen faler is dat zeg
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:40:46 #201
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_189326989
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 09:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Graaf schimmelpiemel _O- :')

Maar wat een ontzettend zielige, uit de juiste kut gekropen faler is dat zeg
Rechten afgerond, advocaat geweest, ondernemer en nu al een aantal jaar hoofdredacteur van Quote. Extreem gefaald in het leven.
Dit, dus.
pi_189327117
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 09:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Rechten afgerond, advocaat geweest, ondernemer en nu al een aantal jaar hoofdredacteur van Quote. Extreem gefaald in het leven.
Rechten is geen studie.

Geen zin om te werken dus een pizzeria begonnen met papa's geld.

"Journalist" is geen vak.
pi_189327130
Maar kruip vooral lekker in de konten van dat linkse tuig.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:02:07 #204
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_189327229
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 09:53 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Rechten is geen studie.

Geen zin om te werken dus een pizzeria begonnen met papa's geld.

"Journalist" is geen vak.
Geen vak, maar wel een vakbond. Da´s bijzonder knap.
En een opleiding op een universiteit met een eigen curriculum is een studie.
Dit, dus.
pi_189331877
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189339686
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:07:28 #207
284036 Kotsemmer
Uit naastenliefde
pi_189346188
Hij heeft het er maar druk mee.
pi_189347982
quote:
Voor wie post je dit eigenlijk?
pi_189355324
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189363796
SanderQuote twitterde op woensdag 09-10-2019 om 16:26:00 @robertjensen Het doet je zogenaamd niks, maar toch ben je nu al twee afleveringen over mij aan het mekkeren en schelden.Ik heb gezegd dat ik graag met je in gesprek ga, dus stuur me gewoon een uitnodiging in plaats van dit gejank, koekenbakker. reageer retweet
Schimmelpiemel slaat wild om zich heen.

@Poepz0r
@Zipportal
pi_189363895
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:33 schreef Wereldgozer het volgende:
SanderQuote twitterde op woensdag 09-10-2019 om 16:26:00 @:robertjensen Het doet je zogenaamd niks, maar toch ben je nu al twee afleveringen over mij aan het mekkeren en schelden.Ik heb gezegd dat ik graag met je in gesprek ga, dus stuur me gewoon een uitnodiging in plaats van dit gejank, koekenbakker. reageer retweet
Schimmelpiemel slaat wild om zich heen.

@:Poepz0r
@:Zipportal
Nee niet jij ook al wereldgozer, doe dan gewoon je leuke act met Anneiets. :'( :'( :'(
pi_189364248
Dus de hoofdredacteur van quote is die graafschimmelpiemel. Waar ging het over geen zin om de podcast terug te luisteren.
pi_189366300
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:33 schreef Wereldgozer het volgende:
SanderQuote twitterde op woensdag 09-10-2019 om 16:26:00 @:robertjensen Het doet je zogenaamd niks, maar toch ben je nu al twee afleveringen over mij aan het mekkeren en schelden.Ik heb gezegd dat ik graag met je in gesprek ga, dus stuur me gewoon een uitnodiging in plaats van dit gejank, koekenbakker. reageer retweet
Schimmelpiemel slaat wild om zich heen.

@:Poepz0r
@:Zipportal
Schimmelpik is echt mongoloided
pi_189367193
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:03 schreef Special-Tee het volgende:
Dus de hoofdredacteur van quote is die graafschimmelpiemel. Waar ging het over geen zin om de podcast terug te luisteren.
De laatste twee waren maar 30 minuten.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_189367537
"jij koekenbakkurt" wapper wapper. :D

Mensen die koekenbakker zeggen :')

[ Bericht 18% gewijzigd door Special-Tee op 10-10-2019 19:10:51 ]
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 19:01:12 #216
65846 Bocaj
Vámonos!
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:05:57 #217
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_189388900
quote:
Ik ga niet vrijwillig naar Jensen kijken, maar laat me raden: hij heeft niet door dat dit een pro-Trump troll-actie was? :')
pi_189389292
quote:
Rutte 27:56

Aha dus het gaat gewoon om geld, daar komt de aap uit de mouw!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189425001
Niemand kijkt de filmpjes die jullie posten.
pi_189425046
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 08:13 schreef Intint het volgende:
Niemand kijkt de filmpjes die jullie posten.
Ik wel
pi_189426216
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 08:13 schreef Intint het volgende:
Niemand kijkt de filmpjes die jullie posten.
Ik wel.
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:29:56 #223
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_189437576
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 08:13 schreef Intint het volgende:
Niemand kijkt de filmpjes die jullie posten.
Ik wel
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_189439744

Spoel de videoband ff door naar 28:18 met beelden van klimaatgekkies :') :D
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189439768
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 08:13 schreef Intint het volgende:
Niemand kijkt de filmpjes die jullie posten.
Ik wel

metal up your ass
pi_189440958
"Fools love a fool"
pi_189456506
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189492140
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 01:02:11 #230
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_189492700
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 08:13 schreef Intint het volgende:
Niemand kijkt de filmpjes die jullie posten.
Ik wel! :Y
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 01:05:05 #231
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_189492720
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:25 schreef Intint het volgende:
"Fools love a fool"
}:|
  maandag 21 oktober 2019 @ 20:12:39 #233
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_189553433
Sturen jullie brieven/doneren jullie?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_189556226
quote:
Het fragment in de introductie vind ik geweldig :D
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189556983
Is dat Spaanse geweld nog uitgezonden op het journaal of wordt dat bewust weggehouden van de burger?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 00:36:36 #237
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_189557209
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 23:21 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Het fragment in de introductie vind ik geweldig :D
Ja, Canada is ook zo'n vreselijk links slap land geworden onder Trudeau!
Politie doet helemaal niets blijkbaar!
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 00:39:29 #238
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_189557240
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 00:13 schreef ludovico het volgende:
Is dat Spaanse geweld nog uitgezonden op het journaal of wordt dat bewust weggehouden van de burger?
Het is wel in het nieuws.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 00:41:11 #239
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_189557252
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 20:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Sturen jullie brieven/doneren jullie?
Doneren doe ik (nog) niet.
Stuur wel email met opmerkelijke zaken maar meestal ben ik niet de enige want hij wordt gebombardeerd met informatie!
pi_189564191
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 00:39 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Het is wel in het nieuws.
Scheelt nog.
Ik vind de EU ertoe in staat om dat in een doofpot te stoppen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189564368
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 15:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Scheelt nog.
Ik vind de EU ertoe in staat om dat in een doofpot te stoppen.
:')
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 23:22:17 #242
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_189573428
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 20:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Sturen jullie brieven/doneren jullie?
Doneren :') Met dat geld gaat hij weer met zijn luie reet ergens op een strand liggen in Verweggistan. Ik spoel mijn geld nog liever door de plee.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_189573571

Bonuscontent voor de echt wakkere mensen: infowars
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189573803
quote:
Allemaal America en Canada... dacht dat hij het over de NOS ging hebben. :?
pi_189574247
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:43 schreef Nober het volgende:

[..]

Allemaal America en Canada... dacht dat hij het over de NOS ging hebben. :?
Als je de aflevering zou hebben bekeken, dan had je geweten dat het over o.a. Nieuwsuur ( = NPO) ging.

Door wie word je betaald voor je gevaarlijke linkse trolactie?
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 00:31:53 #246
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189574282
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 00:27 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Als je de aflevering zou hebben bekeken, dan had je geweten dat het over o.a. Nieuwsuur ( = NPO) ging.

Door wie word je betaald voor je gevaarlijke linkse trolactie?
Ben je hier ook al bezig? _O-

Kan iemand deze figuur tegen zichzelf in bescherming nemen?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189574315
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 00:31 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ben je hier ook al bezig? _O-

Kan iemand deze figuur tegen zichzelf in bescherming nemen?
Eng he, mensen die wakker zijn en de leugens van gevaarlijke linkse gekken ontmaskeren. Stuk voor stuk. Iedere dag weer. Zo lang als dat het nodig is.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189574387
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 00:27 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Als je de aflevering zou hebben bekeken, dan had je geweten dat het over o.a. Nieuwsuur ( = NPO) ging.

Door wie word je betaald voor je gevaarlijke linkse trolactie?
Pas na een minuut of 13 Amerikagekkies (in die supermarkt, dat dat mag _O- ) kwam fabeltjesuur.

Dat andere programma van die fotograaf heb ik nooit gekeken en da's maar goed ook.

RIP Jakarta dan maar.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 06:41:29 #249
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_189575099
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 00:36 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Eng he, mensen die wakker zijn en de leugens van gevaarlijke linkse gekken ontmaskeren. Stuk voor stuk. Iedere dag weer. Zo lang als dat het nodig is.
Ja hoor
Welke serieuze media zijn geen linkse gekken volgens jou dan
:')
pi_189576164
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 00:36 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Eng he, mensen die wakker zijn en de leugens van gevaarlijke linkse gekken ontmaskeren. Stuk voor stuk. Iedere dag weer. Zo lang als dat het nodig is.
Jensen liegt zelf en snapt statistiek niet. Ofja, hij snapt het zelf waarschijnlijk wel maar hij doet alsof hij het niet snapt om dichter bij zijn achterban te staan.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 09:26:25 #251
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_189576283
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:20 schreef Intint het volgende:

[..]

Jensen liegt zelf en snapt statistiek niet. Ofja, hij snapt het zelf waarschijnlijk wel maar hij doet alsof hij het niet snapt om dichter bij zijn achterban te staan.
Ik vraag me dat laatste af. Hij verandert langzaamaan in een Nederlandse Alex Jones.
:')
pi_189576452
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik vraag me dat laatste af. Hij verandert langzaamaan in een Nederlandse Alex Jones.
Hij doet gewoon hetzelfde kunstje als Alex en Paul Joseph Watson. Daar hadden we er nog gene van in Nederland. De mensen die hem vroeger leuk vonden zijn inmiddels volwassen en dan daar werkt die kinderachtige humor niet meer zo goed op, dat is waarom zijn kijkcijfers zo slecht waren.

Hij is boos op tv land want hij is zijn platform kwijt en zijn achterban is boos op Nederland want ze hebben het gevoel dat ze hun land kwijt zijn. Wat Jensen doet is zeggen dat deze mensen gelijk hebben, zo voelen deze mensen zich gevalideerd en heeft hij weer een platform terug. Een gelukkig huwelijk in stand gehouden door domheid, anti-wetenschap, woede, complotten, en slachtofferrollen ^) .
pi_189577000
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:38 schreef Intint het volgende:

[..]

Hij doet gewoon hetzelfde kunstje als Alex en Paul Joseph Watson. Daar hadden we er nog gene van in Nederland. De mensen die hem vroeger leuk vonden zijn inmiddels volwassen en dan daar werkt die kinderachtige humor niet meer zo goed op, dat is waarom zijn kijkcijfers zo slecht waren.

Hij is boos op tv land want hij is zijn platform kwijt en zijn achterban is boos op Nederland want ze hebben het gevoel dat ze hun land kwijt zijn. Wat Jensen doet is zeggen dat deze mensen gelijk hebben, zo voelen deze mensen zich gevalideerd en heeft hij weer een platform terug. Een gelukkig huwelijk in stand gehouden door domheid, anti-wetenschap, woede, complotten, en slachtofferrollen ^) .
Het topic is af :)
Dank voor deze heldere duiding.

Duimpje omhoog.
pi_189582769
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 06:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ja hoor
Welke serieuze media zijn geen linkse gekken volgens jou dan
Vooral MSM pulp en leugens blijven kijken :')
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189582788
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:20 schreef Intint het volgende:

[..]

Jensen liegt zelf en snapt statistiek niet. Ofja, hij snapt het zelf waarschijnlijk wel maar hij doet alsof hij het niet snapt om dichter bij zijn achterban te staan.
Reactie van een gevaarlijke linkse gek die nog nooit een aflevering heeft bekeken..
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189583006
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:38 schreef Intint het volgende:

[..]

Hij doet gewoon hetzelfde kunstje als Alex en Paul Joseph Watson. Daar hadden we er nog gene van in Nederland. De mensen die hem vroeger leuk vonden zijn inmiddels volwassen en dan daar werkt die kinderachtige humor niet meer zo goed op, dat is waarom zijn kijkcijfers zo slecht waren.

Hij is boos op tv land want hij is zijn platform kwijt en zijn achterban is boos op Nederland want ze hebben het gevoel dat ze hun land kwijt zijn. Wat Jensen doet is zeggen dat deze mensen gelijk hebben, zo voelen deze mensen zich gevalideerd en heeft hij weer een platform terug. Een gelukkig huwelijk in stand gehouden door domheid, anti-wetenschap, woede, complotten, en slachtofferrollen ^) .
Jensen wil niet eens meer op tv verschijnen, want dat is een medium waar anno 2019 uitsluitend nog gebrainwashed volk naar kijkt en achter de schermen is het een pot nat.

De MSM kanalen (NPO op tv, websites als ad.nl en nu.nl) geven stelselmatig een eigen draai aan onderzoeksconclusies (i.e. misleiding), verkondigen ronduit leugens en publiceren pulpnieuws als sport en celebs om gasten zoals jij tevreden te houden. Dat mixen ze dan met echt nieuws zoals files en ongelukken, om authentiek en legitiem bij het slapende volk over te komen. Ze weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn.

Jensen baseert zich uitsluitend op feiten, jammer dat je nooit de moeite hebt genomen om een aflevering te kijken.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189584007
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:45 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Reactie van een gevaarlijke linkse gek die nog nooit een aflevering heeft bekeken..
Knap dat je in 1 zin 3 verkeerde assumpties weet te maken:

- Ik ben niet links
- Ik ben niet gevaarlijk
- Ik heb wel degelijk (met pijn en moeite) afleveringen bekeken.

Overigens probeer je alleen mijn karakter aan te vallen en ga je niet op de inhoud in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Intint op 23-10-2019 17:55:18 ]
pi_189584070
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:55 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Jensen wil niet eens meer op tv verschijnen, want dat is een medium waar anno 2019 uitsluitend nog gebrainwashed volk naar kijkt en achter de schermen is het een pot nat.

De MSM kanalen (NPO op tv, websites als ad.nl en nu.nl) geven stelselmatig een eigen draai aan onderzoeksconclusies (i.e. misleiding), verkondigen ronduit leugens en publiceren pulpnieuws als sport en celebs om gasten zoals jij tevreden te houden. Dat mixen ze dan met echt nieuws zoals files en ongelukken, om authentiek en legitiem bij het slapende volk over te komen. Ze weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn.

Jensen baseert zich uitsluitend op feiten, jammer dat je nooit de moeite hebt genomen om een aflevering te kijken.
Wat krijg ik van je als ik je later op de avond nog een voorbeeld stuur van Jensen die feiten verdraaid in een van zijn video's? Weet vrij zeker dat ik niet lang hoef te kijken (gelukkig).
pi_189584080
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 17:49 schreef Intint het volgende:

[..]
Overigens probeer je alleen mijn karakter aan te vallen en ga je niet op de inhoud in.
Leugen.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189584088
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 17:54 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Leugen.
Waar ben je op de inhoud ingegaan dan?
pi_189588258
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189597446
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:55 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Jensen wil niet eens meer op tv verschijnen, want dat is een medium waar anno 2019 uitsluitend nog gebrainwashed volk naar kijkt en achter de schermen is het een pot nat.

De MSM kanalen (NPO op tv, websites als ad.nl en nu.nl) geven stelselmatig een eigen draai aan onderzoeksconclusies (i.e. misleiding), verkondigen ronduit leugens en publiceren pulpnieuws als sport en celebs om gasten zoals jij tevreden te houden. Dat mixen ze dan met echt nieuws zoals files en ongelukken, om authentiek en legitiem bij het slapende volk over te komen. Ze weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn.

Jensen baseert zich uitsluitend op feiten, jammer dat je nooit de moeite hebt genomen om een aflevering te kijken.
Nou hier gaan we dan. Ik heb even gekeken naar de 'feiten' die Jensen brengt. Ik heb slechts 1 filmpje te hoeven kijken om zijn leugens te vinden. Het filpmje wat ik heb bekeken:


1) Hij zegt dat vlees eten goed is want hij wilt 'mannelijkheid' in de maatschappij houden. Hoe verklaar je dan dat vegan mannen hoger testosteron hebben dan vleeseters? (https://nutritionfacts.or(...)e-more-testosterone/). Overigens zou het vlees wat vaker laten staan het testosteron van Jensen ook wel goed doen aangezien hij dikkere tieten heeft dan mijn moeder en overgewicht zorgt voor een afname van testosteron.

2) Hij laat bewust feiten weg. In letterlijk DEZELFDE STUDIE die hij quote staat tevens dat vegetariërs ook een 22% lagere kans hebben op hart- en vaatziekten. Laat hij even strategisch weg want dat gaat natuurlijk tegen zijn bias in. LANGE LEVE HET ECHTE GELUID!

3) "Eten waar honden op gepist hebben"... LOL. Jensen heeft vast nog nooit een slachthuis gezien, die beesten/zijn lookalikes zitten letterlijk onder de stront.

4) "Het klimaat stijgt helemaal niet zo snel". Data graag? Oja Jensen doet niet aan data en data is geloof... ofzoiets.

5) Het "Hockeystick model' staat aan de basis van de angst voor klimaatveranderingen?" Ja... Dat... en HONDERDEN andere peer-reviewed meta studies.

6) Hij pikt 1 klimaatgekkie eruit en hij gaat er meteen vanuit dat iedereen die links is achter deze persoon staat. Sta jij soms ook echter de daden van ene Anders Breivik?

7) Hij heeft wel gelijk over dat de laatste 40 jaar het totale aantal dieren niet is gehalveerd. Het gaat hier alleen om dieren met een ruggengraat;-). https://www.nationalgeogr(...)cline-science-world/. Voor de duidelijkheid: dat zijn olifanten, tijgers, walvissen en ga zo maar door.

8) (Over het koraalrif) "daar is geen bewijs voor": Uhm jawel, dat is er wel: https://reliefweb.int/sit(...)temperature-rise.pdf. Hij zegt dat onderzoek het tegenovergestelde zegt? Ik heb lang gezocht maar dit onderzoek niet kunnen vinden...

9) "Dan gaan we op een vegetarisch dieet en dan krijgt 20% van Nederland een tia". Dit is veruit de domste misinterpretatie van data die ik in lange tijd gehoord heb en bewijst dat hij geen idee heeft hoe statistiek werkt, ik hoop dat je dat zelf ook ziet.
pi_189604121
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189604214
Het zit diep
pi_189604579
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 13:58 schreef Intint het volgende:

[..]

Nou hier gaan we dan. Ik heb even gekeken naar de 'feiten' die Jensen brengt. Ik heb slechts 1 filmpje te hoeven kijken om zijn leugens te vinden. Het filpmje wat ik heb bekeken:

Denk je nou echt dat ik aflevering 4, van meer dan een maand geleden, weer ga kijken om jou hier van inhoudelijk commentaar te voorzien? Had dan op z'n minst bij iedere bewering de tijd gezet. Waarom specifiek aflevering 4 en niet gewoon die van vandaag of gisteren? :? Volgens mij doe je dat opzettelijk ;)
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189606969
Alles wat Jensen zegt hoef je niet te geloven. Alles wat de nos zegt geloof je toch ook niet. Soms zegt Jensen iets wat hout snijd en de andere keer neem je hem met een korreltje zout. En soms moet je om hem of het item lachten

Over Rob Jetten "zijn ogen werken nu wel en nu zijn hersenen nog", _O-
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_189609464
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 20:57 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat ik aflevering 4, van meer dan een maand geleden, weer ga kijken om jou hier van inhoudelijk commentaar te voorzien? Had dan op z'n minst bij iedere bewering de tijd gezet. Waarom specifiek aflevering 4 en niet gewoon die van vandaag of gisteren? :? Volgens mij doe je dat opzettelijk ;)
Je hebt de tijd om een hele doordeweekse dag met vreemdelingen op het internet te praten maar een filmpje van een paar minuten van iemand die je normaal voor je plezier kijkt is je te veel gevraagd? :')

Je rent weer weg. Dat je dom bent kun je niets aan doen, is ook niet erg. Maar dat je laf bent...
pi_189620052
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 08:34 schreef Intint het volgende:

[..]

Je hebt de tijd om een hele doordeweekse dag met vreemdelingen op het internet te praten
Dan weet je meer dan ik. Waarom zou ik een aflevering van begin september terugkijken? Om jou te pleasen? :')

quote:
Je rent weer weg.
Als je dit topic volgt, dan weet je dat ik nooit terugdeins om commentaar gebaseerd op feiten te leveren. In dit geval voel ik me niet daartoe niet geroepen ;)

By the way: wist je dat National Geographic indirect eigendom van Walt Disney is? Dat geeft aan hoe 'serieus' je dat blaadje moet nemen ;)

.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189620108

Bekijk vooral de laatste minuten over de vermeende zeespiegelstijging :D _O-
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189625591
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 21:03 schreef vouwdeurtje het volgende:

Dan weet je meer dan ik. Waarom zou ik een aflevering van begin september terugkijken? Om jou te pleasen? :')

Oh daar kunnen verschillende redenen voor zijn. Je zou de aflevering kunnen terugkijken om de discussie aan te gaan en niet heel duidelijk te maken aan iedereen die hier leest dat je geen comeback hebt. Om er maar eentje te nomen. Je hoeft overigens de video niet eens terug te kijken. Je kan ook gewoon reageren op de dingen die ik heb opgeschreven.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 21:03 schreef vouwdeurtje het volgende:
By the way: wist je dat National Geographic indirect eigendom van Walt Disney is? Dat geeft aan hoe 'serieus' je dat blaadje moet nemen ;)

Wat is dit voor een slechte ad hominem :') ? Of maak je een grapje?
  zondag 27 oktober 2019 @ 17:12:38 #271
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_189650800
Robert Jensen bij Harry Mens.

https://www.business-clas(...)oktober_2019/id/3245

Vanaf 1:09:25 tot het eind met de boeren erbij!
pi_189663940
We zijn knet-ter gek aan het worden met z'n allen.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_189675819
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:07:40 #274
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_189684493
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 22:01 schreef vouwdeurtje het volgende:

@:Intint kun jij weer lekker schuimbekken :')
Die superhereo film waar Robert het over had is wel zo'n beetje het toppunt van het diversiteit geneuzel in de Hollywood filmindustrie!
Is toch niet meer geloofwaardig... Ik hoop maar dat het een soort comedy (zelfspot) wordt!
pi_189692575
robertjensen twitterde op dinsdag 29-10-2019 om 17:05:09 Vanwege verwaarloosde verkoudheid is Jensbabba vrijwel helemaal zijn stem kwijt vandaag😡...geen Jensen Show dus vandaag...morgen hopelijk wel.. reageer retweet
pi_189692608
Complot van de Nederlandse deep state om het ECHTE GELUID te dempen! TRAP ER NIET IN MENSEN!
pi_189706829
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189707296
quote:
Dank voor het delen kamaraad! Heil Robert! Leve het echte geluid!
pi_189707306
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 22:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dank voor het delen kamaraad! Heil Robert! Leve het echte geluid!
Geen dank ;)
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189710549
In de laatste show weer een heldere uitleg over de Amerikaanse politiek!
En nu gaan ze zichzelf onderzoeken...

'Ministerie VS begint strafrechtelijk onderzoek naar Rusland-onderzoek'
quote:
Het Amerikaanse ministerie van Justitie is een strafrechtelijk onderzoek gestart naar het FBI-onderzoek naar Russische inmenging bij de verkiezingen van 2016. Dat schrijft The New York Times op basis van twee anonieme bronnen. Ook andere media hebben het bestaan van het strafrechtelijk onderzoek anoniem bevestigd gekregen. Het ministerie heeft er nog niets over bekendgemaakt.

Minister Barr van Justitie zei in april dat hij wilde weten of het onderzoek naar Russische inmenging wel gegrond was. "Ik zeg niet dat het ongegrond was. Maar ik wil dat onderzoeken."

Doelwit van het onderzoek zijn waarschijnlijk de voormalige bazen van de FBI en de inlichtingendiensten die verantwoordelijk waren voor de lancering van het Mueller-onderzoek: James Comey van de FBI, John Brennan van de CIA en overkoepelend spionagedirecteur James Clapper. Nu het om een strafrechtelijk onderzoek gaat, kunnen zij verplicht worden om een getuigenverklaring af te leggen en lopen ze ook het risico op strafrechtelijke vervolging.

Dat kan nog een hele heisa worden...
pi_189719468
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189719534
Het wordt nu wel echt een aluminiumhoedjesshow.
Dit, dus.
  vrijdag 1 november 2019 @ 09:13:01 #283
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_189725710
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:19 schreef Buitendam het volgende:
Het wordt nu wel echt een aluminiumhoedjesshow.
Betekenis:
quote:
Saying someone is "wearing a tin foil hat" or "is a tin foil hat" means that they have paranoia or a belief in conspiracy theories, especially involving government surveillance or paranormal beings. Originally, the term referred to the practice of wearing headgear consisting of metal foil to block mind-reading.
En dat slaat alleen op deze video en niet op Jensen!
  dinsdag 12 november 2019 @ 12:52:59 #285
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_189907093
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 22:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dank voor het delen kamaraad! Heil Robert! Leve het echte geluid!
Wat een flopshow weer. Femke benoemt alleen de mogelijkheden binnen de APV.
:')
pi_189930404
carlovdweijer twitterde op dinsdag 12-11-2019 om 10:09:42 Van mij mag de snelheid omlaag, maar stikstofdepositie ga je er weinig mee voorkomen: Aandeel verkeer (6%) * % verkeer op >100 wegen (50) * % NOx door vtg die >80 rijden (30) * % dat daadwerkelijk >100 wordt gereden (60) * besparing uitstoot (30%) = 0,06*0,5*0,4*0,6*0,3 = 0,2%. reageer retweet
Er gebeuren in Nederland zaken waar je wenkbrauwen van gaan fronsen! ;)

Draagvlak en geloofwaardigheid is tot een dieptepunt gezakt!

[ Bericht 22% gewijzigd door Bocaj op 13-11-2019 21:46:54 ]
pi_190014770
Mooie man toch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190014803
"faberyayo" jezusmina.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 19 november 2019 @ 14:15:03 #293
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_190021060
Nu gaat hij Theo Hiddema interviewen bij fvd congres :')
Zal er vast minder kritisch aan toe gaan dan in zm video's.
:')
pi_190028945
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 14:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu gaat hij Theo Hiddema interviewen bij fvd congres :')
Zal er vast minder kritisch aan toe gaan dan in zm video's.
zm?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190034146
Draining The Dutch 'Beerput!' *O*
  woensdag 20 november 2019 @ 13:25:26 #296
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_190036837
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 22:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

zm?
Zmmm zmmm ik ben een bijtje
:')
pi_190124919
Jensen heeft ook al een parodie!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')