abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188886302
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 08:55 schreef Beursaap het volgende:
Heerlijk hoe hij die linkse Halsema fileert _O_ _O_ _O_ _O- *O*
dAAr KAn GeEn DiscUSsie ovEr ZijN
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_188888174
Zijn Halalsema imitatie is wel cool. Is het echt zo dat politie wegtrekt uit gebieden in Amsterdam omdat daar teveel criminaliteit is als oplossing op de hoge criminaliteitscijfers :D (ik heb het vast verkeerd begrepen)
pi_188888464
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 08:41 schreef marzman het volgende:
Ik heb het als nieuwsgierigheid geluisterd maar het is meer van hetzelfde. Zeiken over steeds dezelfde onderwerpen en mensen. Het is een rechtse gekkie geworden die alle complottheorieën binnen zijn bubble gelooft.

Ik kan er eigenlijk niet zo goed naar luisteren. En dat ligt niet aan het onderwerp of zijn mening, de NPodcast kan ik wel naar luisteren.
Complotten > mainstreammedia
  dinsdag 10 september 2019 @ 23:29:02 #45
65846 Bocaj
47th President.
pi_188888483
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:06 schreef Special-Tee het volgende:
Zijn Halalsema imitatie is wel cool. Is het echt zo dat politie wegtrekt uit gebieden in Amsterdam omdat daar teveel criminaliteit is als oplossing op de hoge criminaliteitscijfers :D (ik heb het vast verkeerd begrepen)
Je hebt handhavers en politie.
En na 2 uur s'nachts haalt men de handhavers van de straat omdat het dan te gevaarlijk wordt voor hun... De politie mag het dan gaan oplossen, als dat gaat lukken. (Nou veel plezier..)

Goed voor de handhaving statistieken (worden positief want minder gemeten calamiteiten want ze zijn er niet meer op die tijden) maar feitelijk is het wegkijken en doen alsof er niets aan de hand is....

Ze kunnen beter meer mensen inzetten op die tijden om toch de orde te handhaven...

[ Bericht 1% gewijzigd door Bocaj op 10-09-2019 23:38:06 ]
pi_188888609
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 08:29 schreef Bocaj het volgende:
Vreselijk... Ik ken nog een stad: Seattle!
pi_188889011
quote:
Ga hem nu kijken. ^O^
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_188889025
quote:
Die heb je van mij, hè
pi_188889048
quote:
8s.gif Op woensdag 11 september 2019 00:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Die heb je van mij, hè
Nee, ik had hem al eerder gezien, maar ik zag hem inderdaad nu weer in het ratten, tyfus, pest, etc. in LA topic :P
pi_188889064
Dacht ik al, vandaar.
  donderdag 12 september 2019 @ 08:45:14 #51
65846 Bocaj
47th President.
  vrijdag 13 september 2019 @ 13:56:29 #53
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188925313
Ik luister het wel eens in de auto.

Ik heb ook een hekel aan al dat klimaat gejammer wat steeds erger wordt. Er is alleen wetenschappelijke onderbouwing van temperatuur, maar helemaal niets over de menselijke invloed hierop. Dit wordt altijd en overal verdraaid.

Ook doorzie ik de strategieën die gebruikt worden om rechtse partijen een kopje kleiner te maken. Dit zijn nooit mijn partijen geweest, maar ik vind wel dat we democratisch moeten blijven. Dat Wilders proces dat gaande is, is een absoluut dieptepunt.

Ik vind dat initiatief van Baudet sterk om bij ieder tv programma van de publieke omroep 5 minuten toe te voegen waar ze eens heel kritisch de (linkse) inhoud van deze programma's betwisten.

Zelf was ik ook altijd links, maar ik luister graag naar zijn uitzendingen, omdat de kritiek op links terecht is. Het is een decadente bende geworden die de realiteit volledig is kwijtgeraakt.
pi_188926416
BREAKING NEWS er zijn snoei en kapwerkzaamheden in het vondelpark verricht nabij de woning van Robert Jensen en hij heeft er slecht door geslapen! FUCK "LA" HALSEMA!!!!!
  zaterdag 14 september 2019 @ 17:05:48 #55
65846 Bocaj
47th President.
pi_188943832

Jesse Klaver vliegt lekker naar Barcelona... Yeah, Climate Change but i don't give a fuck! :D

Van mij mag hij, maar dan ook bek houden verder in de 2e kamer! ;)
pi_188964213
Ik vind Jensen hoewel die absoluut gelijk heeft en valide onderwerpen aansnijdt wel heel snel overdrijven en dat is een beetje jammer. Neem als voorbeeld het afzeiken van Joe Biden. Ik weet dat de mainstream media dat zowat elke dag doen bij Trump maar de realiteit is dat mensen die op Joe Biden willen stemmen helemaal niet geïnteresseerd zijn in hoe hij zich verder gedraagt net zo min als ze geïnteresseerd zijn in hoe oranje trump er uit zag in het begin. Men stemt op iemand omdat ze het eens zijn met die persoon of denken dat zoiets hun mening het beste vertegenwoordigd.. Tuurlijk heb je zwevende kiezers die zeggen, ik vind die persoon een leuk koppie hebben dus ik stem maar op hem of haar maar voor de meerderheid is het helemaal niet relevant, kortom dat hij dit zo brengt is net zo onzinnig als de NPO/RTL die weer Trump loopt af te zeiken om niks.

Verder moet hij zorgen dat die gesprekspartners krijgt om een goede discussie op gang te brengen, dat mogen best mensen zijn die er hetzelfde over denken maar je krijgt wel interactie.
Je kunt overal zelf over praten en je mening kenbaar maken maar dat wordt het al snel erg langdradig en dan haken mensen af. Het liefst zie ik hem weer terug komen op lineaire TV.
pi_188966256
Er is geen ander alternatief kanaal die de mainstream politiek kritisch verslaat. Of je moet naar Wearechange kanalen kijken of the corbett report met james corbett uit Japan. Maar dat kent geen hont.
pi_188966805
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:10 schreef Special-Tee het volgende:
Er is geen ander alternatief kanaal die de mainstream politiek kritisch verslaat. Of je moet naar Wearechange kanalen kijken of the corbett report met james corbett uit Japan. Maar dat kent geen hont.
Laten we Corbett alsjeblieft niet in één adem noemen met kneus Jensen oke?
  dinsdag 17 september 2019 @ 01:24:04 #59
65846 Bocaj
47th President.
  dinsdag 17 september 2019 @ 01:30:00 #60
65846 Bocaj
47th President.
pi_188983984
quote:
De spraakmakende televisiepresentator en radio-DJ is vandaag de dag ook succesvol podcast host. Maar bovenal zijn we verheugd dat hij dit seizoen geregeld bij Harry in Business Class aanschuift. Van het gedoe rondom burgemeester Halsema tot en met Trump en de brexit, Jensen heeft overal een mening over.
https://www.business-clas(...)obert_jensen/id/3183
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')