Trusten,ik vond het heel leuk.Zal morgen prquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 05:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Trusten,ik vond het heel leuk.Zal morgen proberen een opname te maken.
Slaapdronken langs de zee lopen !quote:
Ik wilde net iets soortgelijks roepenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:30 schreef TillyB het volgende:
De laatste ''''''mooie''''''''''" dag geniet ervan conjosBIJNA HERFST
soortgelijks maar dan gemeendquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde net iets soortgelijks roepen
Nouja, niet dat laatste dan
HALLELUJAquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo, nog 1 dag die stinkhitte en dan weer normaal Hollands weer met wind, regen en flut temperaturen.
Klopt! Maar voor veel mensen wel natuulk, die eilandconjo's bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:34 schreef D. het volgende:
[..]
Jij meent dat het geen mooie dag gaat worden?
Die ligt inmiddels te kararonken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat @:tonja ons uitleg verschuldigd is
Voor er ongelukken gebeuren
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:30 schreef TillyB het volgende:
De laatste ''''''mooie''''''''''" dag geniet ervan conjosBIJNA HERFST
Men mention hoorde ze vast niet, met haar noisecanceling headphonequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die ligt inmiddels te kararonken.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:39 schreef D. het volgende:
[..]
Men mention hoorde ze vast niet, met haar noisecanceling headphone
Een stinkende voortuin, maar azijn werkt als een tierelier.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Alles in de voortuin is eindelijk zo dood als 23 pieren tussen een bankschroef. Azijn heeft gewonnen.
5 liter op een paar vierkante meter.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een stinkende voortuin, maar azijn werkt als een tierelier.
nou bedankt voor de zure regen straks weer, al die azijndampen die in de wolken verdwijnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Alles in de voortuin is eindelijk zo dood als 23 pieren tussen een bankschroef. Azijn heeft gewonnen.
het neefje van iemandquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:51 schreef sacha het volgende:
na zoveel jaar Fok weet ik nog steeds niet wie Allen is
Dat werkt als een trein idd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, maar dat valt verderop.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou bedankt voor de zure regen straks weer, al die azijndampen die in de wolken verdwijnen
Allen niet kennen en dat als ex-mod van 40+.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Allen niet kennen en dat als ex-mod van 40+.![]()
Dan kent ze zijn broers Hullie en Zullie zeker ook niet.
en zusje Hunnie niet vergeten hequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Allen niet kennen en dat als ex-mod van 40+.![]()
Dan kent ze zijn broers Hullie en Zullie zeker ook niet.
Nee nee, maar die moet nog 40 worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
en zusje Hunnie niet vergeten he
trutquote:
je hebt goffer 3/4 van het jaar met dat teringweerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
je hebt net een heeeeeeeeeele zomer gehad, gun mij ook iets
GUN ME EVENNNNNNNNN NA MAANDEN HITTE A CHARLOIS VAN DRAKENSTEIN, het moet vandaag nog heet worden en je begint nu al met die winterdepressie, geef het even een paar maandenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt goffer 3/4 van het jaar met dat teringweer
Charlois! Dat is een wijk in Rotterdam, er zijn nogal wat verwarringen bij niet-Rotterdammers over de uitspraak, maar het is gewoon Sjaarloos.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
GUN ME EVENNNNNNNNN NA MAANDEN HITTE A CHARLOIS VAN DRAKENSTEIN, het moet vandaag nog heet worden en je begint nu al met die winterdepressie, geef het even een paar maanden
maanden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
GUN ME EVENNNNNNNNN NA MAANDEN HITTE A CHARLOIS VAN DRAKENSTEIN, het moet vandaag nog heet worden en je begint nu al met die winterdepressie, geef het even een paar maanden
/carequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:41 schreef TillyB het volgende:
even noteren april 2020 ~ gun iedereen zon behalve char HELEMAAL NIKS
4 weken, verspreidt over 3 maanden, dus ja Tilly heeft hierin wel weer gelijk.quote:
ja zo ken ik er ook nog wel een paarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
4 weken, verspreidt over 3 maanden, dus ja Tilly heeft hierin wel weer gelijk.
Waren we hier maar Sjaarloosquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Charlois! Dat is een wijk in Rotterdam, er zijn nogal wat verwarringen bij niet-Rotterdammers over de uitspraak, maar het is gewoon Sjaarloos.
Graag gedaan!
oke I'm gone doeiquote:
Ik moest even 2x lezenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, D. ook.![]()
Het is gewoon een klote klimaat.
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gelukkig komt op de warme dagen wel je zonnige karakter door. Genietze vandaag!
Het is het zelftopic hequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hmm, valt een beetje tegen. Hoopte op een kort maar hevig virtueel dames modderworstel festijn. Dat de gemoederen zo hoog oplopen, dat je uitlatingen krijgt die kant noch wal raken. Zo van, nee JIJ mejje uitgroei!![]()
Enne, zegt zij, wandelende mascara kledder!![]()
Maar nee hoor.
Daar gedraag ik me altijdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In de sportschool na foute opmerking.
Jij hebt een heel vertekend beeld van een sportschool geloof ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Braaf je beurt afwachten buiten, dit dat.
Jaren aan bodybuilding/fitness gedaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:44 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt een heel vertekend beeld van een sportschool geloof ik
Ow, zoquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maar kon wel altijd naar binnen.
Bij oortjes in het algemeenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je zat in gedachte nog bij de rode oortjes.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt goffer 3/4 van het jaar met dat teringweer
Hij leeft nog maar erg mager dat is geen goed tekenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:20 schreef TillyB het volgende:
SO naar Elvis, hoe is het met 'm? @:Ghostbuster
Dat klinkt niet goed inderdaadquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij leeft nog maar erg mager dat is geen goed teken
Sinds wanneer? Die was moddervet toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
afgelopen maandag, maar ze zijn op leeftijd hoor kan hard gaan danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Die was moddervet toch?
Nee nog niet helemaal 2 antibiotica kuren heeft ze, vreemde bacterie maar ze weten wel welke het is inmiddelsquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:36 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
en hoe is het met je ex afgelopen eigenlijk na dat uitdrogingsverhaal? weer helemaal opgeknapt?
Ah, mèn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
afgelopen maandag, maar ze zijn op leeftijd hoor kan hard gaan dan
oh daar zit nog een lange nasleep aan danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee nog niet helemaal 2 antibiotica kuren heeft ze, vreemde bacterie maar ze weten wel welke het is inmiddels
GADVERDAMMEquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, mèn.Wat zielig. Hij zag er nog wel zo gebakken en gebraden uit.
Ja opgezette klieren, ik zei je lijkt wel een dikke caviaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh daar zit nog een lange nasleep aan dan
man man wat een opmerking weerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja opgezette klieren, ik zei je lijkt wel een dikke cavia
Echt een klier.quote:
Nou mijn dochter zei ze heeft dikke klieren in haar nek, ik zei dat is vaak zo met virussen, toen kwam ze binnen gisteren, zo heyquote:
awww gelijk uitlachen natuurlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou mijn dochter zei ze heeft dikke klieren in haar nek, ik zei dat is vaak zo met virussen, toen kwam ze binnen gisteren, zo hey
Komt dat ff mooi uit, kan je hem je Videoland ww DM'enquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je trouwens D gelezen Till? hij zoekt een skere manier om Mocromafia te zien
De nieuwe met Willem de Ridder is ook interessant.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
yayo was idd leuk, vannacht gekeken
Willem de wiequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De nieuwe met Willem de Ridder is ook interessant.
Daagquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Komt dat ff mooi uit, kan je hem je Videoland ww DM'en
Ik had het ook via een ander en die heeft 'm opgezegdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en die kijkt van mij KPN to Go
SOFORT SCHAUEN!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik had het ook via een ander en die heeft 'm opgezegdMaar als het nieuwe seizoen komt wil ik 'm gelijk zien dus dan neem ik toch maar tijdelijk een abo denk ik. Vorige keer kon ik het een week later ofzo al downloaden maar dan wil ik het meteen zien ook METEEN
Sorry,ben nog niet helemaal wakker.Ik bedoel de koning.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Willem de wieik zit nu bij Nesim met Tim Beumers
Oh jij mag er misschien wel bij jou ken ik sort offquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik had het ook via een ander en die heeft 'm opgezegdMaar als het nieuwe seizoen komt wil ik 'm gelijk zien dus dan neem ik toch maar tijdelijk een abo denk ik. Vorige keer kon ik het een week later ofzo al downloaden maar dan wil ik het meteen zien ook METEEN
Willem de Ridderquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sorry,ben nog niet helemaal wakker.Ik bedoel de koning.
awwwwwquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh jij mag er misschien wel bij jou ken ik sort off
Hoe kom ik daar in godesnaam op?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Willem de Ridder![]()
![]()
die heb ik ook gezien ja
ja nu kan het nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Vraag mij af wat mensen doen dan, ja naar het strand of zo
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een benaming. Had je met niet eens sexyer kunnen omschrijven aan je zus?
Nee,dat gelukkig niet.Denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je de dieren weer dasty gegeven?
Ik zou het niet weten, OldVeg81quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar in godesnaam op?
oh ook wel positief, maar verder treed ik niet in detailsquote:
Tssk! Ga maar weer weg!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh ook wel positief, maar verder treed ik niet in detailsklauwpauze doeiiiiiiii
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh ook wel positief, maar verder treed ik niet in detailsklauwpauze doeiiiiiiii
Nou die zijn leuk wel hoor ik was in die serie Sense 8 helemaal in love met een Hindoestaansequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien word je gekoppeld aan die Pakistaanse. Dan moet je wel een baard gaan kweken.
Met een lepel scheren werkt ook niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kan echt niet tegen een baard ik scheer iedere dag met een mes
Een flinke snor kan ook wel in Pakistan, geloof ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kan echt niet tegen een baard ik scheer iedere dag met een mes
Jij post ,ik dacht het.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een lepel scheren werkt ook niet.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sneu voor Mario,Manon schijnt een scharrel te hebben.
Jij niet.quote:
Hopelijk gaat-ie z'n verdriet niet verdrinken op de feesten in Bleiburg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sneu voor Mario,Manon schijnt een scharrel te hebben.
Die zal ook wel een lekkere kop hebben danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij niet.![]()
De broer van Franny.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die zal ook wel een lekkere kop hebben dan![]()
Hij word gek als die dat weet
quote:
Chandler uit Friends,die ooit een miljoen dollar kreeg per aflevering schijnt niets meer te hebben.quote:
geen eens een nagelschaartje dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Chandler uit Friends,die ooit een miljoen dollar kreeg per aflevering schijnt niets meer te hebben.
quote:
Ze is wel fan van GB, alleen ze valt op jonge mannenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien word je gekoppeld aan die Pakistaanse. Dan moet je wel een baard gaan kweken.
Neeeee niet mn lievelingsquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch ook wat.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze is wel fan van GB, alleen ze valt op jonge mannenjong jong
Ohquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik draag nooit geen ondergoed als GB online is![]()
Als een mes van Sabatier.quote:
Dankzij Morris vooralquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]lekker dan maar Fan is goed
Oh is het weer zoverquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er zitten ook lamstralen tussen.
Nee, niets aan de hand hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh is het weer zover![]()
Pff nog warm buiten, blij dat het na vandaag even gedaan is..
Buiten en binnen 26 gradenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, niets aan de hand hoor.![]()
Ja, nog steeds 26,5 buiten en binnen rond de 26 graden en oplopend.
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh is het weer zover![]()
Pff nog warm buiten, blij dat het na vandaag even gedaan is..
Ik zou niet durven met jou in de buurt.quote:
Ga gerust je gang hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou niet durven met jou in de buurt.
Die kan ik haar wel geven nou ja 50% kansquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
ze vroeg wel of je toevallig een jonge zoon hebt
Oh, in dat geval.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga gerust je gang hoorAls je té vervelend wordt dan negeer ik je gewoon haha
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die kan ik haar wel geven nou ja 50% kans
ehhhhh eind 20.. ben het exacte getal ff kwijtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop niet dat dat kind 15 is nu
quote:
Nee dat is ver onder mijn ondergrensquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
ehhhhh eind 20.. ben het exacte getal ff kwijt28 denk ik
helaasquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat is ver onder mijn ondergrens
Klopt, best jammer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
vanaf nu (ongeveer, bijna) wordt het alleen nog maar kouder
wat een rust als ze eindelijk uit kunnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Windkr 6 hier met al die venti's
620 watt aan ventilators zegt Toonquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
wat een rust als ze eindelijk uit kunnen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
620 watt aan ventilators zegt Toon
Hij is weer opgeladen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Elvis ook een eigen fan nuik dacht hij stapt uit een paar uur geleden, maar hij doet het weer
The King...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Elvis ook een eigen fan nuik dacht hij stapt uit een paar uur geleden, maar hij doet het weer
Ja maar jij had wel gelijk, die dingen staan er al sinds Aprilquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
wat een rust als ze eindelijk uit kunnen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:28 schreef TillyB het volgende:
[..]nog ff en hij gaat over water lopen
En niet van kinderen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:28 schreef espri het volgende:
[..]
Haha jij houdt niet van de warmte?
mwah.. kan bijna wel janken van geluk als het koud wordtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:28 schreef espri het volgende:
[..]
Haha jij houdt niet van de warmte?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Vrees toch meer richting het laatste avondmaal.
Ik ga het missen, zit nu ook op de camping en vind het jammer als je straks weer veel binnen moet zitten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
mwah.. kan bijna wel janken van geluk als het koud wordt
Anders zou je hier ook niet zitten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel hoormaar ik hoef ze zelf niet
wel meer tekenshows in de winterquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:32 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ga het missen, zit nu ook op de camping en vind het jammer als je straks weer veel binnen moet zitten.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, we zouden toch maar kinderen krijgen met gare ruggen en scissorhands.
Nou, ik vind het niets en mot ze niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel hoormaar ik hoef ze zelf niet
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, we zouden toch maar kinderen krijgen met gare ruggen en scissorhands.
Ja wellichtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Anders zou je hier ook niet zitten.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, ik vind het niets en mot ze niet.
Oh my god....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kom kom, dat beetje voorvocht.
Ook wel romantisch, een fokabortusquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kom kom, dat beetje voorvocht.
Ga je klaarliggen voor het voorvocht?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:35 schreef espri het volgende:
[..]
Oh my god....
Tijd voor mn ligbedje.
TILLLL.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga je klaarliggen voor het voorvocht?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:35 schreef espri het volgende:
[..]
Oh my god....
Tijd voor mn ligbedje.
Hier is weinig zon te bekennen..quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
smeer je je wel goed in? Lucky heeft nog wel wat om te smeren
[..]
FOK! abortusbus. 'Tilly B toch virtueel zwanger'quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ook wel romantisch, een fokabortus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
FOK! abortusbus. 'Tilly B toch virtueel zwanger'bestaat dat echt, een abortusbus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja sorry maar ik dacht misschien dat dat iets exclusiefs van jou en sas wasmaar die zit nu toch te great wide openen met scrut!
TEAM BAKSTEEN
Er bestaat wel een abortusboot. Misschien is dat onze Dees wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
bestaat dat echt, een abortusbus?![]()
ja sorry maar ik dacht misschien dat dat iets exclusiefs van jou en sas wasmaar die zit nu toch te great wide openen met scrut!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Had ze het laatst al niet over breinaalden? Daar kwam ze vanuit het niets mee.
Kweenie hoor.
Ik heb altijd mijn breinaalden bij me.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er bestaat wel een abortusboot. Misschien is dat onze Dees wel.![]()
Sas & Scrut mogen best rosmantisch gebruiken.
Altijd handig, kan je er een eind aan breienquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn breinaalden bij me.
Sinds haar nieuwe romance laat ze alles vallen en iedereen moet wijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kocht ik speciaal een Kia, want Sas, laat ze me zitten.
Ik heb een brandweer rodequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kocht ik speciaal een Kia, want Sas, laat ze me zitten.
Stonk ze?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Soul is weer blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |