GADVERDAMMEquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, mèn.Wat zielig. Hij zag er nog wel zo gebakken en gebraden uit.
Ja opgezette klieren, ik zei je lijkt wel een dikke caviaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh daar zit nog een lange nasleep aan dan
man man wat een opmerking weerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja opgezette klieren, ik zei je lijkt wel een dikke cavia
Echt een klier.quote:
Nou mijn dochter zei ze heeft dikke klieren in haar nek, ik zei dat is vaak zo met virussen, toen kwam ze binnen gisteren, zo heyquote:
awww gelijk uitlachen natuurlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou mijn dochter zei ze heeft dikke klieren in haar nek, ik zei dat is vaak zo met virussen, toen kwam ze binnen gisteren, zo hey
Komt dat ff mooi uit, kan je hem je Videoland ww DM'enquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je trouwens D gelezen Till? hij zoekt een skere manier om Mocromafia te zien
De nieuwe met Willem de Ridder is ook interessant.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
yayo was idd leuk, vannacht gekeken
Willem de wiequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De nieuwe met Willem de Ridder is ook interessant.
Daagquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Komt dat ff mooi uit, kan je hem je Videoland ww DM'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |