quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh ook wel positief, maar verder treed ik niet in detailsklauwpauze doeiiiiiiii
Nou die zijn leuk wel hoor ik was in die serie Sense 8 helemaal in love met een Hindoestaansequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien word je gekoppeld aan die Pakistaanse. Dan moet je wel een baard gaan kweken.
Met een lepel scheren werkt ook niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kan echt niet tegen een baard ik scheer iedere dag met een mes
Een flinke snor kan ook wel in Pakistan, geloof ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kan echt niet tegen een baard ik scheer iedere dag met een mes
Jij post ,ik dacht het.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een lepel scheren werkt ook niet.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sneu voor Mario,Manon schijnt een scharrel te hebben.
Jij niet.quote:
Hopelijk gaat-ie z'n verdriet niet verdrinken op de feesten in Bleiburg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sneu voor Mario,Manon schijnt een scharrel te hebben.
Die zal ook wel een lekkere kop hebben danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij niet.![]()
De broer van Franny.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die zal ook wel een lekkere kop hebben dan![]()
Hij word gek als die dat weet
quote:
Chandler uit Friends,die ooit een miljoen dollar kreeg per aflevering schijnt niets meer te hebben.quote:
geen eens een nagelschaartje dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Chandler uit Friends,die ooit een miljoen dollar kreeg per aflevering schijnt niets meer te hebben.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |