Ik had het ook via een ander en die heeft 'm opgezegdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en die kijkt van mij KPN to Go
SOFORT SCHAUEN!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik had het ook via een ander en die heeft 'm opgezegdMaar als het nieuwe seizoen komt wil ik 'm gelijk zien dus dan neem ik toch maar tijdelijk een abo denk ik. Vorige keer kon ik het een week later ofzo al downloaden maar dan wil ik het meteen zien ook METEEN
Sorry,ben nog niet helemaal wakker.Ik bedoel de koning.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Willem de wieik zit nu bij Nesim met Tim Beumers
Oh jij mag er misschien wel bij jou ken ik sort offquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik had het ook via een ander en die heeft 'm opgezegdMaar als het nieuwe seizoen komt wil ik 'm gelijk zien dus dan neem ik toch maar tijdelijk een abo denk ik. Vorige keer kon ik het een week later ofzo al downloaden maar dan wil ik het meteen zien ook METEEN
Willem de Ridderquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sorry,ben nog niet helemaal wakker.Ik bedoel de koning.
awwwwwquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh jij mag er misschien wel bij jou ken ik sort off
Hoe kom ik daar in godesnaam op?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Willem de Ridder![]()
![]()
die heb ik ook gezien ja
ja nu kan het nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Vraag mij af wat mensen doen dan, ja naar het strand of zo
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een benaming. Had je met niet eens sexyer kunnen omschrijven aan je zus?
Nee,dat gelukkig niet.Denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je de dieren weer dasty gegeven?
Ik zou het niet weten, OldVeg81quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar in godesnaam op?
oh ook wel positief, maar verder treed ik niet in detailsquote:
Tssk! Ga maar weer weg!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh ook wel positief, maar verder treed ik niet in detailsklauwpauze doeiiiiiiii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |