Ik had het ook via een ander en die heeft 'm opgezegdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en die kijkt van mij KPN to Go
SOFORT SCHAUEN!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik had het ook via een ander en die heeft 'm opgezegdMaar als het nieuwe seizoen komt wil ik 'm gelijk zien dus dan neem ik toch maar tijdelijk een abo denk ik. Vorige keer kon ik het een week later ofzo al downloaden maar dan wil ik het meteen zien ook METEEN
Sorry,ben nog niet helemaal wakker.Ik bedoel de koning.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Willem de wieik zit nu bij Nesim met Tim Beumers
Oh jij mag er misschien wel bij jou ken ik sort offquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik had het ook via een ander en die heeft 'm opgezegdMaar als het nieuwe seizoen komt wil ik 'm gelijk zien dus dan neem ik toch maar tijdelijk een abo denk ik. Vorige keer kon ik het een week later ofzo al downloaden maar dan wil ik het meteen zien ook METEEN
Willem de Ridderquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sorry,ben nog niet helemaal wakker.Ik bedoel de koning.
awwwwwquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh jij mag er misschien wel bij jou ken ik sort off
Hoe kom ik daar in godesnaam op?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Willem de Ridder![]()
![]()
die heb ik ook gezien ja
ja nu kan het nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Vraag mij af wat mensen doen dan, ja naar het strand of zo
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een benaming. Had je met niet eens sexyer kunnen omschrijven aan je zus?
Nee,dat gelukkig niet.Denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je de dieren weer dasty gegeven?
Ik zou het niet weten, OldVeg81quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar in godesnaam op?
oh ook wel positief, maar verder treed ik niet in detailsquote:
Tssk! Ga maar weer weg!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh ook wel positief, maar verder treed ik niet in detailsklauwpauze doeiiiiiiii
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh ook wel positief, maar verder treed ik niet in detailsklauwpauze doeiiiiiiii
Nou die zijn leuk wel hoor ik was in die serie Sense 8 helemaal in love met een Hindoestaansequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien word je gekoppeld aan die Pakistaanse. Dan moet je wel een baard gaan kweken.
Met een lepel scheren werkt ook niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kan echt niet tegen een baard ik scheer iedere dag met een mes
Een flinke snor kan ook wel in Pakistan, geloof ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kan echt niet tegen een baard ik scheer iedere dag met een mes
Jij post ,ik dacht het.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een lepel scheren werkt ook niet.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sneu voor Mario,Manon schijnt een scharrel te hebben.
Jij niet.quote:
Hopelijk gaat-ie z'n verdriet niet verdrinken op de feesten in Bleiburg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sneu voor Mario,Manon schijnt een scharrel te hebben.
Die zal ook wel een lekkere kop hebben danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij niet.![]()
De broer van Franny.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die zal ook wel een lekkere kop hebben dan![]()
Hij word gek als die dat weet
quote:
Chandler uit Friends,die ooit een miljoen dollar kreeg per aflevering schijnt niets meer te hebben.quote:
geen eens een nagelschaartje dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Chandler uit Friends,die ooit een miljoen dollar kreeg per aflevering schijnt niets meer te hebben.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |