Trusten,ik vond het heel leuk.Zal morgen prquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 05:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Trusten,ik vond het heel leuk.Zal morgen proberen een opname te maken.
Slaapdronken langs de zee lopen !quote:
Ik wilde net iets soortgelijks roepenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:30 schreef TillyB het volgende:
De laatste ''''''mooie''''''''''" dag geniet ervan conjosBIJNA HERFST
soortgelijks maar dan gemeendquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde net iets soortgelijks roepen
Nouja, niet dat laatste dan
HALLELUJAquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo, nog 1 dag die stinkhitte en dan weer normaal Hollands weer met wind, regen en flut temperaturen.
Klopt! Maar voor veel mensen wel natuulk, die eilandconjo's bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:34 schreef D. het volgende:
[..]
Jij meent dat het geen mooie dag gaat worden?
Die ligt inmiddels te kararonken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat @:tonja ons uitleg verschuldigd is
Voor er ongelukken gebeuren
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:30 schreef TillyB het volgende:
De laatste ''''''mooie''''''''''" dag geniet ervan conjosBIJNA HERFST
Men mention hoorde ze vast niet, met haar noisecanceling headphonequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die ligt inmiddels te kararonken.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:39 schreef D. het volgende:
[..]
Men mention hoorde ze vast niet, met haar noisecanceling headphone
Een stinkende voortuin, maar azijn werkt als een tierelier.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Alles in de voortuin is eindelijk zo dood als 23 pieren tussen een bankschroef. Azijn heeft gewonnen.
5 liter op een paar vierkante meter.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een stinkende voortuin, maar azijn werkt als een tierelier.
nou bedankt voor de zure regen straks weer, al die azijndampen die in de wolken verdwijnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Alles in de voortuin is eindelijk zo dood als 23 pieren tussen een bankschroef. Azijn heeft gewonnen.
het neefje van iemandquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:51 schreef sacha het volgende:
na zoveel jaar Fok weet ik nog steeds niet wie Allen is
Dat werkt als een trein idd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |