Ja, maar dat valt verderop.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou bedankt voor de zure regen straks weer, al die azijndampen die in de wolken verdwijnen
Allen niet kennen en dat als ex-mod van 40+.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Allen niet kennen en dat als ex-mod van 40+.![]()
Dan kent ze zijn broers Hullie en Zullie zeker ook niet.
en zusje Hunnie niet vergeten hequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Allen niet kennen en dat als ex-mod van 40+.![]()
Dan kent ze zijn broers Hullie en Zullie zeker ook niet.
Nee nee, maar die moet nog 40 worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
en zusje Hunnie niet vergeten he
trutquote:
je hebt goffer 3/4 van het jaar met dat teringweerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
je hebt net een heeeeeeeeeele zomer gehad, gun mij ook iets
GUN ME EVENNNNNNNNN NA MAANDEN HITTE A CHARLOIS VAN DRAKENSTEIN, het moet vandaag nog heet worden en je begint nu al met die winterdepressie, geef het even een paar maandenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt goffer 3/4 van het jaar met dat teringweer
Charlois! Dat is een wijk in Rotterdam, er zijn nogal wat verwarringen bij niet-Rotterdammers over de uitspraak, maar het is gewoon Sjaarloos.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
GUN ME EVENNNNNNNNN NA MAANDEN HITTE A CHARLOIS VAN DRAKENSTEIN, het moet vandaag nog heet worden en je begint nu al met die winterdepressie, geef het even een paar maanden
maanden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
GUN ME EVENNNNNNNNN NA MAANDEN HITTE A CHARLOIS VAN DRAKENSTEIN, het moet vandaag nog heet worden en je begint nu al met die winterdepressie, geef het even een paar maanden
/carequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:41 schreef TillyB het volgende:
even noteren april 2020 ~ gun iedereen zon behalve char HELEMAAL NIKS
4 weken, verspreidt over 3 maanden, dus ja Tilly heeft hierin wel weer gelijk.quote:
ja zo ken ik er ook nog wel een paarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
4 weken, verspreidt over 3 maanden, dus ja Tilly heeft hierin wel weer gelijk.
Waren we hier maar Sjaarloosquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Charlois! Dat is een wijk in Rotterdam, er zijn nogal wat verwarringen bij niet-Rotterdammers over de uitspraak, maar het is gewoon Sjaarloos.
Graag gedaan!
oke I'm gone doeiquote:
Ik moest even 2x lezenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, D. ook.![]()
Het is gewoon een klote klimaat.
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gelukkig komt op de warme dagen wel je zonnige karakter door. Genietze vandaag!
Het is het zelftopic hequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hmm, valt een beetje tegen. Hoopte op een kort maar hevig virtueel dames modderworstel festijn. Dat de gemoederen zo hoog oplopen, dat je uitlatingen krijgt die kant noch wal raken. Zo van, nee JIJ mejje uitgroei!![]()
Enne, zegt zij, wandelende mascara kledder!![]()
Maar nee hoor.
Daar gedraag ik me altijdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In de sportschool na foute opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |