Ja, maar dat valt verderop.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou bedankt voor de zure regen straks weer, al die azijndampen die in de wolken verdwijnen
Allen niet kennen en dat als ex-mod van 40+.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Allen niet kennen en dat als ex-mod van 40+.![]()
Dan kent ze zijn broers Hullie en Zullie zeker ook niet.
en zusje Hunnie niet vergeten hequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Allen niet kennen en dat als ex-mod van 40+.![]()
Dan kent ze zijn broers Hullie en Zullie zeker ook niet.
Nee nee, maar die moet nog 40 worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
en zusje Hunnie niet vergeten he
trutquote:
je hebt goffer 3/4 van het jaar met dat teringweerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
je hebt net een heeeeeeeeeele zomer gehad, gun mij ook iets
GUN ME EVENNNNNNNNN NA MAANDEN HITTE A CHARLOIS VAN DRAKENSTEIN, het moet vandaag nog heet worden en je begint nu al met die winterdepressie, geef het even een paar maandenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt goffer 3/4 van het jaar met dat teringweer
Charlois! Dat is een wijk in Rotterdam, er zijn nogal wat verwarringen bij niet-Rotterdammers over de uitspraak, maar het is gewoon Sjaarloos.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
GUN ME EVENNNNNNNNN NA MAANDEN HITTE A CHARLOIS VAN DRAKENSTEIN, het moet vandaag nog heet worden en je begint nu al met die winterdepressie, geef het even een paar maanden
maanden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
GUN ME EVENNNNNNNNN NA MAANDEN HITTE A CHARLOIS VAN DRAKENSTEIN, het moet vandaag nog heet worden en je begint nu al met die winterdepressie, geef het even een paar maanden
/carequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:41 schreef TillyB het volgende:
even noteren april 2020 ~ gun iedereen zon behalve char HELEMAAL NIKS
4 weken, verspreidt over 3 maanden, dus ja Tilly heeft hierin wel weer gelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |