Neejoh, vanavond pas tegen een uur of 11 denk ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hier altijd![]()
Ben je nou nog steeds niet aan het zuipen?
Ga je tot 4 uur door dan ofzo? Dacht dat jij niet zo'n nachtbraker wasquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neejoh, vanavond pas tegen een uur of 11 denk ik.
Ik geen nachtbraker?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ga je tot 4 uur door dan ofzo? Dacht dat jij niet zo'n nachtbraker was
Ja, preciesquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zal door je werkuren komen, vandaar de indruk
Weekend kan anders zijn
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neejoh, vanavond pas tegen een uur of 11 denk ik.
Doe mij maar bier, ieder kwartieeeeeeeerquote:
Kan nu ook hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Over 1 a 2 weken kan ik ook drinken
Balen..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:31 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb nog maar 2 halve liters in de koelkast.
Ik nog maar 399quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:31 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb nog maar 2 halve liters in de koelkast.
Als het dak naar beneden flikkert als het stadion vol is, is iedereen daar meteen naar een hogere dimensie!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Luis gaal die was ooit trainer van AZ die bracht AZ toen naar een hogere dimensie
Best wel treurig. Had echt een ramp kunnen worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het dak naar beneden flikkert als het stadion vol is, is iedereen daar meteen naar een hogere dimensie!
Zo kan je het ook zien, maar toen was Luis Gaal al wegquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het dak naar beneden flikkert als het stadion vol is, is iedereen daar meteen naar een hogere dimensie!
Dan gaat het snel idd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hebben wel geluk gehad idd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Best wel treurig. Had echt een ramp kunnen worden.
Je weet wel: "Ze".quote:
Begrepen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet wel: "Ze".
In [BNW] kan men je wel uitleggen wie dat zijn!
(Voor nu; even schuin naar rechts kijken en een knikje geven als je het begrijpt.)
Dan kijk je niet goed!quote:
Ah oke, wie zoal?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:50 schreef aloa het volgende:
[..]
De supporters die daar een seizoenkaart hebben.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
mevr tot wel die moes even op adem komen
Geen idee, ik ken ze niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed!
[..]
Ah oke, wie zoal?
Zo dan !!!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:58 schreef Zolderkamer het volgende:
Geen bagger, maar is zand ook goed?
[ afbeelding ]
Zolang het een hartslag en een kut heeft zou jij ze al doen toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:59 schreef Geerd het volgende:
Strakke lichaampjes zou ze allemaal keihard doen !!!
Eerst had je ze liever niet strak. Make up your mind man!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:59 schreef Geerd het volgende:
Strakke lichaampjes zou ze allemaal keihard doen !!!
Hij past zich gewoon snel aanquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eerst had je ze liever niet strak. Make up your mind man!
Ik vind gewoon alles lekker !!!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eerst had je ze liever niet strak. Make up your mind man!
Of een anus, zoals we eerder hierboven konden lezen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang het een hartslag en een kut heeft zou jij ze al doen toch?
Het irriteert me dat eentje een hoedje op heeft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag!![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:22 schreef Zolderkamer het volgende:
Nu kaassoufles.. blijkbaar ben ik vandaag feminist..
Ah ik zal nog even een pakje ham leegvreten dan..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom neem ik altijd ham kaassoufles als een baas
Sowquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag!![]()
Ja of gewoon ff iets mannelijks...iets swaffelen ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ah ik zal nog even een pakje ham leegvreten dan..
Ik zag even op de kickstarter van mn brommer duwen..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja of gewoon ff iets mannelijks...iets swaffelen ofzo
Have fun!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:12 schreef Kopjechino het volgende:
Make-up zit erop. Nog even wachten op mijn broer en dan kunnen we gaan
Ja imgur werkte niet mee..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
Zo zal ik er niet bijlopen vanavond
En zo ook nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:15 schreef Zolderkamer het volgende:
Ja imgur werkte niet mee..
Zie edit
Rockcafé, dus heb gewoon mijn standaard kleren aan; zwarte broek, biker boots en een rode blouse.quote:
SOWquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rockcafé, dus heb gewoon mijn standaard kleren aan; zwarte broek, biker boots en een rode blouse.
POOOH NAT BROEKJE !!!! pics?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rockcafé, dus heb gewoon mijn standaard kleren aan; zwarte broek, biker boots en een rode blouse.
Gewoon zo'n standaard ding hoor. Niet met blokjes trouwens (houthakkersblouse)quote:
Jij leek me wel zo houthakkerblouse meisje lolquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon zo'n standaard ding hoor. Niet met blokjes trouwens (houthakkersblouse)
Das wel mijn smaak.. Maar lange laarzen passen beter..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, heb die echt zelden aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jij leek me wel zo houthakkerblouse meisje lol
Maar ja idk rockcafe prima style toch
Heb ik ook, hele mooie zelfs. Maar is nu nog iets te warm daarvoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:24 schreef Zolderkamer het volgende:
Das wel mijn smaak.. Maar lange laarzen passen beter..![]()
Dan doe ik die boots van je wel aan..
Nopequote:
Wajo ik weet echt weinigquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, heb die echt zelden aan.
[..]
Heb ik ook, hele mooie zelfs. Maar is nu nog iets te warm daarvoor
Is goed, pas je maat 38,5?
[..]
Nope
Nou prima danquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:30 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik knip de tenen er wel uit dan passen ze prima..
jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
DE ZOMERVAKANTIE IS BIJNA VOORBIJ NEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb alles in de aanbieding vanavondquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:34 schreef Zolderkamer het volgende:
Mooi! Goede muziek.. tetten.. en bier..
Geef bierquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb alles in de aanbieding vanavond
Pas nou op dalijk denkt hij dat ik jou aan het pesten ben heeft die weer een reden mij op vakantie te sturen.quote:
En al zin in??quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Pas nou op dalijk denkt hij dat ik jou aan het pesten ben heeft die weer een reden mij op vakantie te sturen.
Ik lust alles..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb alles in de aanbieding vanavond
Ik wil wel eens naar Rome oid!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de bestemming.
Wat had je in gedachten?
quote:
Lijkt me ook wel leuk buiten de Europese vakantie periodesquote:
Hoi maatquote:
Mag niet klagenquote:
Neequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Klagen mag altijd je ben toch een Rotterdammer??
Hij is leuk verzonnenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee
https://www.dumpert.nl/me(...)ams_relativeren.html
Waar komt de Feyenoord fan vandaan?quote:
Ik ben zelf Arsenal fan.. Maar m'n broertje is Feyenoord fan en ik vind het leuk om wedstrijden in het stadion te kijken dus ik ben vaak met hem meegeweest naar de kuip. Laatste twee jaar niet meer vanwege werk helaas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hij is leuk verzonnen
[..]
Waar komt de Feyenoord fan vandaan?
Ja beetje ver weg dan idd. Jammer want tis wel altijd heel tofquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben zelf Arsenal fan.. Maar m'n broertje is Feyenoord fan en ik vind het leuk om wedstrijden in het stadion te kijken dus ik ben vaak met hem meegeweest naar de kuip. Laatste twee jaar niet meer vanwege werk helaas.
Ja is geweldigquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje ver weg dan idd. Jammer want tis wel altijd heel tof
Ja klopt, tegen AZ ga ik weerquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja is geweldigde kuip is echt een heel speciaal stadion. Heerlijk man.
Zat meestal vak W ofzoiets volgens mij... Lange zijde in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja klopt, tegen AZ ga ik weer
Uit tegen ajax lijkt me mooiquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja klopt, tegen AZ ga ik weer
Ik altijd Y of X, beetje staan en schreeuwenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zat meestal vak W ofzoiets volgens mij... Lange zijde in ieder geval
Ellendig lange reis is dat jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik altijd Y of X, beetje staan en schreeuwen![]()
en 020 uit, tja, denk nooit meer
Jullie mogen nog wel hequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ellendig lange reis is dat jaTwee keer geweest
Staan en schreeuwen is wel de beste manier om voetbal te kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik altijd Y of X, beetje staan en schreeuwen![]()
en 020 uit, tja, denk nooit meer
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ellendig lange reis is dat jaTwee keer geweest
Alleen altijd extreme keelpijn na zo'n pot man. Normaal ben ik echt stil in het echt maar zo'n pot maakt iets losquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Staan en schreeuwen is wel de beste manier om voetbal te kijken
Jawel komt wel weer. Vind ik ook al achterlijk dat het zolang duurt..
potje darten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Alleen altijd extreme keelpijn na zo'n pot man. Normaal ben ik echt stil in het echt maar zo'n pot maakt iets los
quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Staan en schreeuwen is wel de beste manier om voetbal te kijken
Jawel komt wel weer. Vind ik ook al achterlijk dat het zolang duurt..
Waar heb jij het over????quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ah voetbal uiteraard![]()
AJAX doet het wel weer gewoon.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over????
Ja dat heb ik ook welquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Alleen altijd extreme keelpijn na zo'n pot man. Normaal ben ik echt stil in het echt maar zo'n pot maakt iets los
Hoort erbij toch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook welpraat weinig maar begin wel te schreeuwen als ik fanatiek word.
BRING IT ON!!!quote:
Vak S is op dat punt wel magisch, je staat tussen de grootste randdebielen die er zijn, gaan helemaal losquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook welpraat weinig maar begin wel te schreeuwen als ik fanatiek word.
Top zeg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vak S is op dat punt wel magisch, je staat tussen de grootste randdebielen die er zijn, gaan helemaal los
Zekerquote:
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zekereen mooie sfeer in een stadion is wel iets aparts
Over voetbal. Is het zo moeilijk?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Waar heb jij het allemaal over???
2PACquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:41 schreef eNGine10 het volgende:
But, it's my own kind doin' all the killin' here
Ik nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo is het![]()
Als je in god gelooft dan.
HELDquote:
AJAXquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ben jij fan van Andre Hazes?
quote:
Held.quote:
Hazes heeft niks met feyenoord te maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die was voor Feyenoord he
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Held.
[..]
Hazes heeft niks met feyenoord te maken.
Maar hij was wel voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Omdat dat zo is.
Hazes is Amsterdammer
Nee joh gekquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar hij was wel voor Feyenoord.
Ja Cruijff, maar Hazes was voor Feyenoord. Heeft hij zelf gezegd. En Cruijff deed het om sportieve redenen, Hazes had daar niks mee te maken. Was gewoon een Feyenoorder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee joh gek![]()
Cruijff heeft ook voor Feyenoord gespeeld (ze werden zelfs kampioen), maar is echt wel een Ajacied.
Ja sowiesoquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee joh gek![]()
Cruijff heeft ook voor Feyenoord gespeeld (ze werden zelfs kampioen), maar is echt wel een Ajacied.
Ja, droom lekker verder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja Cruijff, maar Hazes was voor Feyenoord. Heeft hij zelf gezegd. En Cruijff deed het om sportieve redenen, Hazes had daar niks mee te maken. Was gewoon een Feyenoorder.
Cruijff is geen ajacied om sportieve redenenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja Cruijff, maar Hazes was voor Feyenoord. Heeft hij zelf gezegd. En Cruijff deed het om sportieve redenen, Hazes had daar niks mee te maken. Was gewoon een Feyenoorder.
Gewoon als Amsterdammer even Feyenoord kampioen makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja sowiesoecht een speciale man
Hoeveel bewijs wil je nog hebben? Hij liep zelfs rond in het shirt van Feyenoord, laat eens een foto zien in een ajax shirt van hem?quote:
Neeeeeh maar hij ging naar Feyenoord om sportieve redenen eiquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Cruijff is geen ajacied om sportieve redenen
Ga weg manquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoeveel bewijs wil je nog hebben? Hij liep zelfs rond in het shirt van Feyenoord, laat eens een foto zien in een ajax shirt van hem?
Ah zo, ja kloptquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neeeeeh maar hij ging naar Feyenoord om sportieve redenen ei
Kan me niet boeien voor welke club Hazes was. Ging mij om zijn muziek .quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je hebt hem niet he? Omdat Hazes voor Feyenoord was.
Altijd beter dan PSVquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Gewoon als Amsterdammer even Feyenoord kampioen maken
Als je daar zo zeker van bent, stuur eens een foto van hem in Ajax shirt? Als echt supporter zou die die wel aan hebben gehad toch? Die van Feyenoord heb ik al gestuurd, nu jouw beurt!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan me niet boeien voor welke club Hazes was. Ging mij om zijn muziek .
Maar Hazes was zeker voor AJAX
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je daar zo zeker van bent, stuur eens een foto van hem in Ajax shirt? Als echt supporter zou die die wel aan hebben gehad toch? Die van Feyenoord heb ik al gestuurd, nu jouw beurt!
Klein beetje welquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ben je dat begrijpend lezen al langzaam aan het verleren?
Als ja op google zoekt naar 'Hazes ajax shirt' krijg je alleen resultaten met hem in Feyenoord shirtquote:
Crawl onquote:
Fake newsquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als ja op google zoekt naar 'Hazes ajax shirt' krijg je alleen resultaten met hem in Feyenoord shirt![]()
![]()
![]()
![]()
Hazes was een Feyenoorder.
Liverpool nooit meer kampioenquote:
Dan nog liever Liverpool inderdaadquote:
Geweldige clubquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan nog liever Liverpool inderdaad
Nee. Vind Liverpool echt een kut club.quote:
Nee manquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee. Vind Liverpool echt een kut club.
Hoop dat ze nu toch een keer kampioen gaan wordenquote:
Moet jij weten makkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee. Vind Liverpool echt een kut club.
Ja das waarquote:
Het is ook een beetje gun factor dat meespeelt uiteindelijk, gewoon echt een pure voetbalclubquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:17 schreef eNGine10 het volgende:
Die liefde voor liverpool in Nederland vind ik ook verschrikkelijk
onze vriend gek op Rotterdamse meisjes van 13.quote:
Wel voor Feyenoordquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
onze vriend gek op Rotterdamse meisjes van 13.
je zegt het gewoon om stoer te doen, maar je klikte welquote:
Dat was @aloa, die klikt altijd verkeerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:38 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
je zegt het gewoon om stoer te doen, maar je klikte wel
ik zag de teller van het nummer omhoog springer
nee mang, niet liegenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat was @:aloa, die klikt altijd verkeerd
en liet zich pijpen door een 13 jarige Rachel waarvan de ouders hazes fan zijn.quote:
Ja dat is te ziek voor woorden. Hij was tenminste wel voor de goede club.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
en liet zich pijpen door een 13 jarige Rachel waarvan de ouders hazes fan zijn.
hij heeft zijn vrouw voor haar verlaten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat is te ziek voor woorden. Hij was tenminste wel voor de goede club.
Dat weet ik niet man ken die vent nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hij heeft zijn vrouw voor haar verlaten.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet man ken die vent niet
quote:2014 komt er nog een boek uit: André & ik, geschreven door Jos van Zoelen, 15 jaar lang de manager van Hazes. Die heeft een heel andere versie van de ontluikende liefde tussen André en Rachel. “Toen was ze 13. Zij zat bij André op schoot, moeder Friedel spoorde dat wel aan. Naar leeftijd keek die kleine toch niet en hij was niet zo moeilijk. Niet dat hij iets deed, zeker niet waar mensen bij waren. Het duurde erg lang voor de opnames weer begonnen, Rachels ouders moesten weg. Rachel mocht blijven, als wij haar een lift zouden geven. Nou, daar zaten ze achterin de auto, Rachel en André. Hij zei daarna: Dat is wel een lekker wijffie! Zo begon het. Ik zag dat het een opzetje was, goudzoekers herken je meteen. Ik heb jaren aan de deur gestaan, ik haal ze er zo uit. De Van Galens hadden gewoon het plan om dichtbij de artiesten te komen. Ze wilden bij de scene horen. Ze hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat André en Rachel samen zouden komen. Zulke mensen zijn gevaarlijk. Eerst komen ze voor een handtekening, dan met cadeautjes. Zo komen ze iedere keer terug. En langzamerhand gaat het steeds verder en verder. Friedel manipuleerde dat heel goed. Normaliter zou Rachel nooit met zo’n artiest in aanraking komen. Dit kwam alleen omdat André kutjegeil was en op jonge meisjes viel. Daarom klikte het.”
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
en liet zich pijpen door een 13 jarige Rachel waarvan de ouders hazes fan zijn.
Ja maar dat is het dus niet en dat irriteert me mateloosquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje gun factor dat meespeelt uiteindelijk, gewoon echt een pure voetbalclub
Ik heb het idee dat wij het niet eens gaan wordenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja maar dat is het dus niet en dat irriteert me mateloos
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat wij het niet eens gaan worden
Bieerrrrquote:
05:00 achter het station!!!!quote:
Goede meid jijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee ben nog bezig, zit op de wc
Bier beste ier ja tochquote:
Weet niet, heb nog nooit een Ier geneuktquote:
DOORTANKEN!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Weet niet, heb nog nooit een Ier geneukt
!!!quote:
Ik ook niet...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Weet niet, heb nog nooit een Ier geneukt
Heb je nog niet geleerd om uit een glas te drinken dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
!!!
Lijkt me verstandig als je vast wat rietjes besteld
Ook hoop crackies daar vgm, Ierland doet me altijd beetje denken aan ghetto England lol.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:00 schreef eNGine10 het volgende:
Ierland is niet echt het eerste land waar ik aan denk
Bier drinken uit een glas is best wel gayquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb je nog niet geleerd om uit een glas te drinken dan?![]()
Dan trek ik mijn namelijk terug
Met een rietje klapt er wel lekker inquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bier drinken uit een glas is best wel gay
Haha jij weetquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met een rietje klapt er wel lekker in
Als je 10 bier hebt hoeft dat niet. At wedstrijdje allesquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:03 schreef R-woud93 het volgende:
Met een rietje klapt er wel lekker in
Hoi kopjequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als je 10 bier hebt hoeft dat niet. At wedstrijdje alles
Ik nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 02:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dacht dat iemand al naar bed was?
Even een slokje toch.quote:
Liep langer de koopgoot en wilde schijten over de reling, dan wordt het de Hoopgootquote:
Hahaatjes!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 02:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Liep langer de koopgoot en wilde schijten over de reling, dan wordt het de Hoopgoot
Plakjes snijdenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 02:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo een sjaak van een seranoham hadden ze staan op het feest, en dan vers de plakjes eraf snijden.![]()
[ afbeelding ]
Morguh dudequote:
Waarom moest je me nou weer roepen vannachtquote:
Huh wat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom moest je me nou weer roepen vannacht
Ik zag een mention.quote:
Ja, alleen nu heb ik een 21 jarige knul achter me aanzittenquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, alleen nu heb ik een 21 jarige knul achter me aanzitten
Waarom trek ik nooit de mannen aan die ik wil aantrekken?
Idd ja.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
inb4 "Je moeder vannacht ook".@:Geerd
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
inb4 "Je moeder vannacht ook".@:Geerd
Had een paar biertjes op en heb mijn nummer gegeven, dus hij appte mij al gelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:26 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kap het wel gelijk af als hij te close komt.
Jij hebt een volwassen man nodig!
Hopelijk niet té oud hequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had een paar biertjes op en heb mijn nummer gegeven, dus hij appte mij al gelijk
En daar heb je zeker gelijk in, daarom date ik over het algemeen ook alleen maar wat oudere mannen
Wel veel ervaring 😂quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man, daar zal alleen lucht uit komen als je intiem wordt![]()
![]()
Dat is wel weer zo. Een maat zijn zus van 20 had een relatie met een muziekant van 50. Haar ouders waren er ook niet zo blij mee maar geluk van hun dochter ging voor. Uiteraard 3 jaar later wilde zij kinderen en hij niet omdat hij al kinderen had en zijn ze uit elkaar gegaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Age aint nothing but a number
Nee. En ligt er ook aan welke leeftijd. Nu ligt bij 33 wel mijn grens, maar heb toen ik 15 was wel eens gezoend met een gast die toen 28 wasquote:
Ach je was in die periode nog jong en de wereld aan het ontdekken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee. En ligt er ook aan welke leeftijd. Nu ligt bij 33 wel mijn grens, maar heb toen ik 15 was wel eens gezoend met een gast die toen 28 was
Dat is dan wel een uiterste beetje extreem voorbeeld 😜 maar leeftijd hoeft niet alles iets te zeggen over iemand zijn eq of volwassenheid. Sommige mensen blijven altijd jeugdig qua doen en laten ook al zijn ze 50 😜quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo. Een maat zijn zus van 20 had een relatie met een muziekant van 50. Haar ouders waren er ook niet zo blij mee maar geluk van hun dochter ging voor. Uiteraard 3 jaar later wilde zij kinderen en hij niet omdat hij al kinderen had en zijn ze uit elkaar gegaan.
Nog steeds hoor hahaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:45 schreef stokj het volgende:
Ach je was in die periode nog jong en de wereld aan het ontdekken.
Elk rimpeltje staat voor de gegaarde wijsheid 👻quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo iemand zou je pas echt een ervaringsdeskundige kunnen noemen![]()
![]()
En ik ben daarentegen juist vrij volwassen voor mijn leeftijd. Ik word ook altijd ouder geschat. Heb die hele 'ik moet mij afzetten tegen mijn ouders en elk weekend zuipen' periode overgeslagen. In plaats daarvan zat ik op de bank een boek te lezenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Dat is dan wel een uiterste beetje extreem voorbeeld 😜 maar leeftijd hoeft niet alles iets te zeggen over iemand zijn eq of volwassenheid. Sommige mensen blijven altijd jeugdig qua doen en laten ook al zijn ze 50 😜
Ook die fase maakt niet uit hoe oud je bent 😜 kan je weer herleven. Genoeg mensen die na een vaste relatie en het gaat uit een slettenperiode hebben en van God los gaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En ik ben daarentegen juist vrij volwassen voor mijn leeftijd. Ik word ook altijd ouder geschat. Heb die hele 'ik moet mij afzetten tegen mijn ouders en elk weekend zuipen' periode overgeslagen. In plaats daarvan zat ik op de bank een boek te lezen
Bij mij duurde het een tijdje voor ik mij weer onder de mensen durfde te begeven. Heb wel wat stomme dingen gedaan, maar nooit in het extreme gelukkigquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ook die fase maakt niet uit hoe oud je bent 😜 kan je weer herleven. Genoeg mensen die na een vaste relatie en het gaat uit een slettenperiode hebben en van God los gaan.
Door schade en schande word je wijs 👏 helaas soms maarja zo is het levenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bij mij duurde het een tijdje voor ik mij weer onder de mensen durfde te begeven. Heb wel wat stomme dingen gedaan, maar nooit in het extreme gelukkig
Ben ik zeker met je eens borrel!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is dan wel een uiterste beetje extreem voorbeeld 😜 maar leeftijd hoeft niet alles iets te zeggen over iemand zijn eq of volwassenheid. Sommige mensen blijven altijd jeugdig qua doen en laten ook al zijn ze 50 😜
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Elk rimpeltje staat voor de gegaarde wijsheid 👻
Oh lekker, geniet ervan!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga zwemmen, fijne dag nog en geniet van jullie weekend 🕺🏿✊
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |