Het irriteert me dat eentje een hoedje op heeft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:58 schreef Zolderkamer het volgende:
Geen bagger, maar is zand ook goed?
[ afbeelding ]
Vrijdag!![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:22 schreef Zolderkamer het volgende:
Nu kaassoufles.. blijkbaar ben ik vandaag feminist..
Ah ik zal nog even een pakje ham leegvreten dan..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom neem ik altijd ham kaassoufles als een baas
Sowquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:58 schreef Zolderkamer het volgende:
Geen bagger, maar is zand ook goed?
[ afbeelding ]
Vrijdag!![]()
Ja of gewoon ff iets mannelijks...iets swaffelen ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ah ik zal nog even een pakje ham leegvreten dan..
Ik zag even op de kickstarter van mn brommer duwen..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja of gewoon ff iets mannelijks...iets swaffelen ofzo
Have fun!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:12 schreef Kopjechino het volgende:
Make-up zit erop. Nog even wachten op mijn broer en dan kunnen we gaan
Ja imgur werkte niet mee..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
Zo zal ik er niet bijlopen vanavond
En zo ook nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:15 schreef Zolderkamer het volgende:
Ja imgur werkte niet mee..
Zie edit
Rockcafé, dus heb gewoon mijn standaard kleren aan; zwarte broek, biker boots en een rode blouse.quote:
SOWquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rockcafé, dus heb gewoon mijn standaard kleren aan; zwarte broek, biker boots en een rode blouse.
POOOH NAT BROEKJE !!!! pics?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rockcafé, dus heb gewoon mijn standaard kleren aan; zwarte broek, biker boots en een rode blouse.
Gewoon zo'n standaard ding hoor. Niet met blokjes trouwens (houthakkersblouse)quote:
Jij leek me wel zo houthakkerblouse meisje lolquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon zo'n standaard ding hoor. Niet met blokjes trouwens (houthakkersblouse)
Das wel mijn smaak.. Maar lange laarzen passen beter..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, heb die echt zelden aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jij leek me wel zo houthakkerblouse meisje lol
Maar ja idk rockcafe prima style toch
Heb ik ook, hele mooie zelfs. Maar is nu nog iets te warm daarvoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:24 schreef Zolderkamer het volgende:
Das wel mijn smaak.. Maar lange laarzen passen beter..![]()
Dan doe ik die boots van je wel aan..
Nopequote:
Wajo ik weet echt weinigquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, heb die echt zelden aan.
[..]
Heb ik ook, hele mooie zelfs. Maar is nu nog iets te warm daarvoor
Is goed, pas je maat 38,5?
[..]
Nope
Nou prima danquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:30 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik knip de tenen er wel uit dan passen ze prima..
jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
DE ZOMERVAKANTIE IS BIJNA VOORBIJ NEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb alles in de aanbieding vanavondquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:34 schreef Zolderkamer het volgende:
Mooi! Goede muziek.. tetten.. en bier..
Geef bierquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb alles in de aanbieding vanavond
Pas nou op dalijk denkt hij dat ik jou aan het pesten ben heeft die weer een reden mij op vakantie te sturen.quote:
En al zin in??quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Pas nou op dalijk denkt hij dat ik jou aan het pesten ben heeft die weer een reden mij op vakantie te sturen.
Ik lust alles..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb alles in de aanbieding vanavond
Ik wil wel eens naar Rome oid!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de bestemming.
Wat had je in gedachten?
quote:
Lijkt me ook wel leuk buiten de Europese vakantie periodesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |