Neejoh, vanavond pas tegen een uur of 11 denk ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hier altijd![]()
Ben je nou nog steeds niet aan het zuipen?
Ga je tot 4 uur door dan ofzo? Dacht dat jij niet zo'n nachtbraker wasquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neejoh, vanavond pas tegen een uur of 11 denk ik.
Ik geen nachtbraker?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ga je tot 4 uur door dan ofzo? Dacht dat jij niet zo'n nachtbraker was
Ja, preciesquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zal door je werkuren komen, vandaar de indruk
Weekend kan anders zijn
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neejoh, vanavond pas tegen een uur of 11 denk ik.
Doe mij maar bier, ieder kwartieeeeeeeerquote:
Kan nu ook hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Over 1 a 2 weken kan ik ook drinken
Balen..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:31 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb nog maar 2 halve liters in de koelkast.
Ik nog maar 399quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:31 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb nog maar 2 halve liters in de koelkast.
Als het dak naar beneden flikkert als het stadion vol is, is iedereen daar meteen naar een hogere dimensie!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Luis gaal die was ooit trainer van AZ die bracht AZ toen naar een hogere dimensie
Best wel treurig. Had echt een ramp kunnen worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het dak naar beneden flikkert als het stadion vol is, is iedereen daar meteen naar een hogere dimensie!
Zo kan je het ook zien, maar toen was Luis Gaal al wegquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het dak naar beneden flikkert als het stadion vol is, is iedereen daar meteen naar een hogere dimensie!
Dan gaat het snel idd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hebben wel geluk gehad idd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Best wel treurig. Had echt een ramp kunnen worden.
Je weet wel: "Ze".quote:
Begrepen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet wel: "Ze".
In [BNW] kan men je wel uitleggen wie dat zijn!
(Voor nu; even schuin naar rechts kijken en een knikje geven als je het begrijpt.)
Dan kijk je niet goed!quote:
Ah oke, wie zoal?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:50 schreef aloa het volgende:
[..]
De supporters die daar een seizoenkaart hebben.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
mevr tot wel die moes even op adem komen
Geen idee, ik ken ze niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed!
[..]
Ah oke, wie zoal?
Zo dan !!!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:58 schreef Zolderkamer het volgende:
Geen bagger, maar is zand ook goed?
[ afbeelding ]
Zolang het een hartslag en een kut heeft zou jij ze al doen toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:59 schreef Geerd het volgende:
Strakke lichaampjes zou ze allemaal keihard doen !!!
Eerst had je ze liever niet strak. Make up your mind man!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:59 schreef Geerd het volgende:
Strakke lichaampjes zou ze allemaal keihard doen !!!
Hij past zich gewoon snel aanquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eerst had je ze liever niet strak. Make up your mind man!
Ik vind gewoon alles lekker !!!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eerst had je ze liever niet strak. Make up your mind man!
Of een anus, zoals we eerder hierboven konden lezen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang het een hartslag en een kut heeft zou jij ze al doen toch?
Het irriteert me dat eentje een hoedje op heeft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag!![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:22 schreef Zolderkamer het volgende:
Nu kaassoufles.. blijkbaar ben ik vandaag feminist..
Ah ik zal nog even een pakje ham leegvreten dan..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom neem ik altijd ham kaassoufles als een baas
Sowquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag!![]()
Ja of gewoon ff iets mannelijks...iets swaffelen ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ah ik zal nog even een pakje ham leegvreten dan..
Ik zag even op de kickstarter van mn brommer duwen..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja of gewoon ff iets mannelijks...iets swaffelen ofzo
Have fun!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:12 schreef Kopjechino het volgende:
Make-up zit erop. Nog even wachten op mijn broer en dan kunnen we gaan
Ja imgur werkte niet mee..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
Zo zal ik er niet bijlopen vanavond
En zo ook nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:15 schreef Zolderkamer het volgende:
Ja imgur werkte niet mee..
Zie edit
Rockcafé, dus heb gewoon mijn standaard kleren aan; zwarte broek, biker boots en een rode blouse.quote:
SOWquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rockcafé, dus heb gewoon mijn standaard kleren aan; zwarte broek, biker boots en een rode blouse.
POOOH NAT BROEKJE !!!! pics?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rockcafé, dus heb gewoon mijn standaard kleren aan; zwarte broek, biker boots en een rode blouse.
Gewoon zo'n standaard ding hoor. Niet met blokjes trouwens (houthakkersblouse)quote:
Jij leek me wel zo houthakkerblouse meisje lolquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon zo'n standaard ding hoor. Niet met blokjes trouwens (houthakkersblouse)
Das wel mijn smaak.. Maar lange laarzen passen beter..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, heb die echt zelden aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jij leek me wel zo houthakkerblouse meisje lol
Maar ja idk rockcafe prima style toch
Heb ik ook, hele mooie zelfs. Maar is nu nog iets te warm daarvoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:24 schreef Zolderkamer het volgende:
Das wel mijn smaak.. Maar lange laarzen passen beter..![]()
Dan doe ik die boots van je wel aan..
Nopequote:
Wajo ik weet echt weinigquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, heb die echt zelden aan.
[..]
Heb ik ook, hele mooie zelfs. Maar is nu nog iets te warm daarvoor
Is goed, pas je maat 38,5?
[..]
Nope
Nou prima danquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:30 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik knip de tenen er wel uit dan passen ze prima..
jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
DE ZOMERVAKANTIE IS BIJNA VOORBIJ NEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb alles in de aanbieding vanavondquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:34 schreef Zolderkamer het volgende:
Mooi! Goede muziek.. tetten.. en bier..
Geef bierquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb alles in de aanbieding vanavond
Pas nou op dalijk denkt hij dat ik jou aan het pesten ben heeft die weer een reden mij op vakantie te sturen.quote:
En al zin in??quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Pas nou op dalijk denkt hij dat ik jou aan het pesten ben heeft die weer een reden mij op vakantie te sturen.
Ik lust alles..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb alles in de aanbieding vanavond
Ik wil wel eens naar Rome oid!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de bestemming.
Wat had je in gedachten?
quote:
Lijkt me ook wel leuk buiten de Europese vakantie periodesquote:
Hoi maatquote:
Mag niet klagenquote:
Neequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Klagen mag altijd je ben toch een Rotterdammer??
Hij is leuk verzonnenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee
https://www.dumpert.nl/me(...)ams_relativeren.html
Waar komt de Feyenoord fan vandaan?quote:
Ik ben zelf Arsenal fan.. Maar m'n broertje is Feyenoord fan en ik vind het leuk om wedstrijden in het stadion te kijken dus ik ben vaak met hem meegeweest naar de kuip. Laatste twee jaar niet meer vanwege werk helaas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hij is leuk verzonnen
[..]
Waar komt de Feyenoord fan vandaan?
Ja beetje ver weg dan idd. Jammer want tis wel altijd heel tofquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben zelf Arsenal fan.. Maar m'n broertje is Feyenoord fan en ik vind het leuk om wedstrijden in het stadion te kijken dus ik ben vaak met hem meegeweest naar de kuip. Laatste twee jaar niet meer vanwege werk helaas.
Ja is geweldigquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje ver weg dan idd. Jammer want tis wel altijd heel tof
Ja klopt, tegen AZ ga ik weerquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja is geweldigde kuip is echt een heel speciaal stadion. Heerlijk man.
Zat meestal vak W ofzoiets volgens mij... Lange zijde in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja klopt, tegen AZ ga ik weer
Uit tegen ajax lijkt me mooiquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja klopt, tegen AZ ga ik weer
Ik altijd Y of X, beetje staan en schreeuwenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zat meestal vak W ofzoiets volgens mij... Lange zijde in ieder geval
Ellendig lange reis is dat jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik altijd Y of X, beetje staan en schreeuwen![]()
en 020 uit, tja, denk nooit meer
Jullie mogen nog wel hequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ellendig lange reis is dat jaTwee keer geweest
Staan en schreeuwen is wel de beste manier om voetbal te kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik altijd Y of X, beetje staan en schreeuwen![]()
en 020 uit, tja, denk nooit meer
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ellendig lange reis is dat jaTwee keer geweest
Alleen altijd extreme keelpijn na zo'n pot man. Normaal ben ik echt stil in het echt maar zo'n pot maakt iets losquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Staan en schreeuwen is wel de beste manier om voetbal te kijken
Jawel komt wel weer. Vind ik ook al achterlijk dat het zolang duurt..
potje darten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Alleen altijd extreme keelpijn na zo'n pot man. Normaal ben ik echt stil in het echt maar zo'n pot maakt iets los
quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Staan en schreeuwen is wel de beste manier om voetbal te kijken
Jawel komt wel weer. Vind ik ook al achterlijk dat het zolang duurt..
Waar heb jij het over????quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ah voetbal uiteraard![]()
AJAX doet het wel weer gewoon.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over????
Ja dat heb ik ook welquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Alleen altijd extreme keelpijn na zo'n pot man. Normaal ben ik echt stil in het echt maar zo'n pot maakt iets los
Hoort erbij toch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook welpraat weinig maar begin wel te schreeuwen als ik fanatiek word.
BRING IT ON!!!quote:
Vak S is op dat punt wel magisch, je staat tussen de grootste randdebielen die er zijn, gaan helemaal losquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook welpraat weinig maar begin wel te schreeuwen als ik fanatiek word.
Top zeg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vak S is op dat punt wel magisch, je staat tussen de grootste randdebielen die er zijn, gaan helemaal los
Zekerquote:
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zekereen mooie sfeer in een stadion is wel iets aparts
Over voetbal. Is het zo moeilijk?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Waar heb jij het allemaal over???
2PACquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:41 schreef eNGine10 het volgende:
But, it's my own kind doin' all the killin' here
Ik nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo is het![]()
Als je in god gelooft dan.
HELDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |