Hoi maatquote:
Mag niet klagenquote:
Neequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Klagen mag altijd je ben toch een Rotterdammer??
Hij is leuk verzonnenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee
https://www.dumpert.nl/me(...)ams_relativeren.html
Waar komt de Feyenoord fan vandaan?quote:
Ik ben zelf Arsenal fan.. Maar m'n broertje is Feyenoord fan en ik vind het leuk om wedstrijden in het stadion te kijken dus ik ben vaak met hem meegeweest naar de kuip. Laatste twee jaar niet meer vanwege werk helaas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hij is leuk verzonnen
[..]
Waar komt de Feyenoord fan vandaan?
Ja beetje ver weg dan idd. Jammer want tis wel altijd heel tofquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben zelf Arsenal fan.. Maar m'n broertje is Feyenoord fan en ik vind het leuk om wedstrijden in het stadion te kijken dus ik ben vaak met hem meegeweest naar de kuip. Laatste twee jaar niet meer vanwege werk helaas.
Ja is geweldigquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje ver weg dan idd. Jammer want tis wel altijd heel tof
Ja klopt, tegen AZ ga ik weerquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja is geweldigde kuip is echt een heel speciaal stadion. Heerlijk man.
Zat meestal vak W ofzoiets volgens mij... Lange zijde in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja klopt, tegen AZ ga ik weer
Uit tegen ajax lijkt me mooiquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja klopt, tegen AZ ga ik weer
Ik altijd Y of X, beetje staan en schreeuwenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zat meestal vak W ofzoiets volgens mij... Lange zijde in ieder geval
Ellendig lange reis is dat jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik altijd Y of X, beetje staan en schreeuwen![]()
en 020 uit, tja, denk nooit meer
Jullie mogen nog wel hequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ellendig lange reis is dat jaTwee keer geweest
Staan en schreeuwen is wel de beste manier om voetbal te kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik altijd Y of X, beetje staan en schreeuwen![]()
en 020 uit, tja, denk nooit meer
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ellendig lange reis is dat jaTwee keer geweest
Alleen altijd extreme keelpijn na zo'n pot man. Normaal ben ik echt stil in het echt maar zo'n pot maakt iets losquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Staan en schreeuwen is wel de beste manier om voetbal te kijken
Jawel komt wel weer. Vind ik ook al achterlijk dat het zolang duurt..
potje darten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Alleen altijd extreme keelpijn na zo'n pot man. Normaal ben ik echt stil in het echt maar zo'n pot maakt iets los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |