Altijd beter dan PSVquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Gewoon als Amsterdammer even Feyenoord kampioen maken
Als je daar zo zeker van bent, stuur eens een foto van hem in Ajax shirt? Als echt supporter zou die die wel aan hebben gehad toch? Die van Feyenoord heb ik al gestuurd, nu jouw beurt!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan me niet boeien voor welke club Hazes was. Ging mij om zijn muziek .
Maar Hazes was zeker voor AJAX
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je daar zo zeker van bent, stuur eens een foto van hem in Ajax shirt? Als echt supporter zou die die wel aan hebben gehad toch? Die van Feyenoord heb ik al gestuurd, nu jouw beurt!
Klein beetje welquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ben je dat begrijpend lezen al langzaam aan het verleren?
Als ja op google zoekt naar 'Hazes ajax shirt' krijg je alleen resultaten met hem in Feyenoord shirtquote:
Crawl onquote:
Fake newsquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als ja op google zoekt naar 'Hazes ajax shirt' krijg je alleen resultaten met hem in Feyenoord shirt![]()
![]()
![]()
![]()
Hazes was een Feyenoorder.
Liverpool nooit meer kampioenquote:
Dan nog liever Liverpool inderdaadquote:
Geweldige clubquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan nog liever Liverpool inderdaad
Nee. Vind Liverpool echt een kut club.quote:
Nee manquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee. Vind Liverpool echt een kut club.
Hoop dat ze nu toch een keer kampioen gaan wordenquote:
Moet jij weten makkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee. Vind Liverpool echt een kut club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |