Ja das waarquote:
Het is ook een beetje gun factor dat meespeelt uiteindelijk, gewoon echt een pure voetbalclubquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:17 schreef eNGine10 het volgende:
Die liefde voor liverpool in Nederland vind ik ook verschrikkelijk
onze vriend gek op Rotterdamse meisjes van 13.quote:
Wel voor Feyenoordquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
onze vriend gek op Rotterdamse meisjes van 13.
je zegt het gewoon om stoer te doen, maar je klikte welquote:
Dat was @aloa, die klikt altijd verkeerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:38 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
je zegt het gewoon om stoer te doen, maar je klikte wel
ik zag de teller van het nummer omhoog springer
nee mang, niet liegenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat was @:aloa, die klikt altijd verkeerd
en liet zich pijpen door een 13 jarige Rachel waarvan de ouders hazes fan zijn.quote:
Ja dat is te ziek voor woorden. Hij was tenminste wel voor de goede club.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
en liet zich pijpen door een 13 jarige Rachel waarvan de ouders hazes fan zijn.
hij heeft zijn vrouw voor haar verlaten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat is te ziek voor woorden. Hij was tenminste wel voor de goede club.
Dat weet ik niet man ken die vent nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hij heeft zijn vrouw voor haar verlaten.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet man ken die vent niet
quote:2014 komt er nog een boek uit: André & ik, geschreven door Jos van Zoelen, 15 jaar lang de manager van Hazes. Die heeft een heel andere versie van de ontluikende liefde tussen André en Rachel. “Toen was ze 13. Zij zat bij André op schoot, moeder Friedel spoorde dat wel aan. Naar leeftijd keek die kleine toch niet en hij was niet zo moeilijk. Niet dat hij iets deed, zeker niet waar mensen bij waren. Het duurde erg lang voor de opnames weer begonnen, Rachels ouders moesten weg. Rachel mocht blijven, als wij haar een lift zouden geven. Nou, daar zaten ze achterin de auto, Rachel en André. Hij zei daarna: Dat is wel een lekker wijffie! Zo begon het. Ik zag dat het een opzetje was, goudzoekers herken je meteen. Ik heb jaren aan de deur gestaan, ik haal ze er zo uit. De Van Galens hadden gewoon het plan om dichtbij de artiesten te komen. Ze wilden bij de scene horen. Ze hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat André en Rachel samen zouden komen. Zulke mensen zijn gevaarlijk. Eerst komen ze voor een handtekening, dan met cadeautjes. Zo komen ze iedere keer terug. En langzamerhand gaat het steeds verder en verder. Friedel manipuleerde dat heel goed. Normaliter zou Rachel nooit met zo’n artiest in aanraking komen. Dit kwam alleen omdat André kutjegeil was en op jonge meisjes viel. Daarom klikte het.”
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
en liet zich pijpen door een 13 jarige Rachel waarvan de ouders hazes fan zijn.
Ja maar dat is het dus niet en dat irriteert me mateloosquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje gun factor dat meespeelt uiteindelijk, gewoon echt een pure voetbalclub
Ik heb het idee dat wij het niet eens gaan wordenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja maar dat is het dus niet en dat irriteert me mateloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |