Heb je nog niet geleerd om uit een glas te drinken dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
!!!
Lijkt me verstandig als je vast wat rietjes besteld
Ook hoop crackies daar vgm, Ierland doet me altijd beetje denken aan ghetto England lol.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:00 schreef eNGine10 het volgende:
Ierland is niet echt het eerste land waar ik aan denk
Bier drinken uit een glas is best wel gayquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb je nog niet geleerd om uit een glas te drinken dan?![]()
Dan trek ik mijn namelijk terug
Met een rietje klapt er wel lekker inquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bier drinken uit een glas is best wel gay
Haha jij weetquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met een rietje klapt er wel lekker in
Als je 10 bier hebt hoeft dat niet. At wedstrijdje allesquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:03 schreef R-woud93 het volgende:
Met een rietje klapt er wel lekker in
Hoi kopjequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als je 10 bier hebt hoeft dat niet. At wedstrijdje alles
Ik nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 02:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dacht dat iemand al naar bed was?
Even een slokje toch.quote:
Liep langer de koopgoot en wilde schijten over de reling, dan wordt het de Hoopgootquote:
Hahaatjes!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 02:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Liep langer de koopgoot en wilde schijten over de reling, dan wordt het de Hoopgoot
Plakjes snijdenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 02:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo een sjaak van een seranoham hadden ze staan op het feest, en dan vers de plakjes eraf snijden.![]()
[ afbeelding ]
Morguh dudequote:
Waarom moest je me nou weer roepen vannachtquote:
Huh wat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom moest je me nou weer roepen vannacht
Ik zag een mention.quote:
Ja, alleen nu heb ik een 21 jarige knul achter me aanzittenquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, alleen nu heb ik een 21 jarige knul achter me aanzitten
Waarom trek ik nooit de mannen aan die ik wil aantrekken?
Idd ja.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
inb4 "Je moeder vannacht ook".@:Geerd
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
inb4 "Je moeder vannacht ook".@:Geerd
Had een paar biertjes op en heb mijn nummer gegeven, dus hij appte mij al gelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:26 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kap het wel gelijk af als hij te close komt.
Jij hebt een volwassen man nodig!
Hopelijk niet té oud hequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had een paar biertjes op en heb mijn nummer gegeven, dus hij appte mij al gelijk
En daar heb je zeker gelijk in, daarom date ik over het algemeen ook alleen maar wat oudere mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |