neuh thanksquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
doen we net alsof, toch, dat jij dood ligt, delen we de poet
Kind is echt niet goedquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:47 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
merol: jij bent echt goed (in rappen ?)
Ze weet hoe ze hem moet pleasen. Hij is blij, want hij gaat een grote rapper worden en gaat bitcoins stacken. Hij heeft pas nog gemerkt dat hij Merel bij zich moet houden en moest inbinden.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:47 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
merol: jij bent echt goed (in rappen ?)
Bezoek van Mariska.quote:
welnee, die gaat hem in een huisje stoppenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:52 schreef sjampoeh het volgende:
oh jee kan nog wel eens een exit worden dan met jess, als hij van cees weet dat hij niet lang meer heeft
Dat weten ze toch al?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:52 schreef sjampoeh het volgende:
oh jee kan nog wel eens een exit worden dan met jess, als hij van cees weet dat hij niet lang meer heeft
De paprikavreters.quote:
kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat als je naar dat dikke botoxhoofd kijkt, dat je dat serieus kan nemen, maar andersom ook niet, die gast in zn groene broekje, dat ergens 's ochtends zn lul in je mond propt, raarquote:
Ligt Shelley op bed?quote:
ze heeft moodswings, heftigquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
Ah de zombie ontwaakt. Die ruikt dat het eten bijna klaar is.
[ afbeelding ]
Nee die stampt heen en weer en wacht op Jens die naar haar toe zou komen als hij klaar was met de afwasquote:
Paprika in thee (?) dippen is nog wel het meest merkwaardige van deze cap.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat als je naar dat dikke botoxhoofd kijkt, dat je dat serieus kan nemen, maar andersom ook niet, die gast in zn groene broekje, dat ergens 's ochtends zn lul in je mond propt, raar
Waarom moet hij naar die clown toekomen?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee die stampt heen en weer en wacht op Jens die naar haar toe zou komen als hij klaar was met de afwas
is gewoon sneuquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:59 schreef Bramenstruik het volgende:
denk dat Mylene heel erg last heeft van PMS, herken dat
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Paprika in thee (?) dippen is nog wel het meest merkwaardige van deze cap.
Geen idee. Ze had hem ergens voor nodig. Zal wel voor haar fullum zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom moet hij naar die clown toekomen?
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee. Ze had hem ergens voor nodig. Zal wel voor haar fullum zijn
hou op, ben gelukkig al jaren ervan af, je ziet echt dingen die er niet zijn met erge PMS, nu eindelijk stabiel, want het is voorbijquote:
Deze zombie's mogen dan wel elke nacht langskomen.......quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
Ah de zombie ontwaakt. Die ruikt dat het eten bijna klaar is.
[ afbeelding ]
Zwarte envelop voor Shelley. ''De filmavond gaat niet door.''quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:04 schreef Lelie68 het volgende:
Waar blijft de volgende envelop... wil stress zien bij sommige mensen
Die is vast aan het oefenen voor wanneer haar bezoek komt. Ze wil laten zien dat ze meer dansjes heeft geleerd lijkt mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:06 schreef Lelie68 het volgende:
En wat heeft Franny nou dan? Wat een ellende daar zeg
fantastische bomen!quote:
Nee ze zei dat ze Merel (en meerdere) op haar wurglijst had staan. Veel mensen maakten er een drama van, maar ik vond het wel meevallen. Het is niet meer dan een gezegde, maar vond het ook niet raar.quote:
die denk dat ze opeens de verstandigste is, naast komisch talent, en noem maar opquote:
Ik hoorde alleen : "Nou komop, we zitten hier nog maar een paar maanden...."quote:
Yep, ik denk dat ze inderdaad een belangrijke speler is. Ze komt wel van een verkouden kermis thuis, als ze eruit is. Jammer, dacht dat ze een vrolijk, leuk meisje was. Maar dat is heel heel lang geleden.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die denk dat ze opeens de verstandigste is, naast komisch talent, en noem maar op
asjeblieft gooi er een piemel in, waar is Gerrit als je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen : "Nou komop, we zitten hier nog maar een paar maanden...."
en toen streamlock
ik vind "verkouden" kermis wel een leukequote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, ik denk dat ze inderdaad een belangrijke speler is. Ze komt wel van een verkouden kermis thuis, als ze eruit is. Jammer, dacht dat ze een vrolijk, leuk meisje was. Maar dat is heel heel lang geleden.
dan gooi ik het nu ff open, Soury maakte gisteren een opmerking over een caravan, mijn reactie was Lekkuw Bezelullig, nam het voor je op, dat ze weer wat dronken opmerkingen loopt te maken, en je me de hele avond hebt lastig gevallen, dat ik kampers beschimp,en dat je klaar met me bentquote:
sorry was ff nodigquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[warning]Graag weer over de streams i.p.v. op elkaar in te hakken.[/warning]
Die tulp! horrorquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:21 schreef sjampoeh het volgende:
oh emmm gjieeee
[ afbeelding ]
ik hoop dat dit een garpje is![]()
Nee dat was het niet.quote:
Dank...quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[warning]Graag weer over de streams i.p.v. op elkaar in te hakken.[/warning]
en merelquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley moet echt stoppen met constant in de camera te kijken.
Het gaat weer lekker. Het was een tijdje rustig. Soms is het beter om de boel open te gooien, werkt verhelderend.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee dat was het niet.
Negeer elkaar als posten je niet bevallen, dit soort discussies zijn zinloos en vergald steeds de hele sfeer.
Jessie heeft er ook een handje van, die praat er zelfs tegen....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley moet echt stoppen met constant in de camera te kijken.
je lult gewoon door???? gaat het goed?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jessie heeft er ook een handje van, die praat er zelfs tegen....
Niet op deze manier niet om de haverklap en al helemaal niet pagina's achter elkaar erover door blijven zeiken en dingen die tijden terug gezegd zijn steeds op te halen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat weer lekker. Het was een tijdje rustig. Soms is he beter om de boel open te gooien, werkt verhelderend.
Make happie hamburgers, not war.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je lult gewoon door???? gaat het goed?
De echte queen zit bij het gepeupel.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:37 schreef sjampoeh het volgende:
the king and queen gaan hogerop zitten
Denk je dat nu echt. Die gaat echt voor niemand naar huis hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:52 schreef sjampoeh het volgende:
Het ging erom dat als er dingen gezegd moeten worden, wel gezegd mogen worden, als daar de behoefte aan is. Men kan hier vanalles beweren en je mag er niets over zeggen. Krijg je brandjes en konkelgedrag.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niet op deze manier niet om de haverklap en al helemaal niet pagina's achter elkaar erover door blijven zeiken en dingen die tijden terug gezegd zijn steeds op te halen.
Nergens voor nodig en sfeerverziekend.
Die is ook niet helemaal goed hoor.Ik wilde zelmoord plegen en ik wil niet naar huis daar ben ik een mindere troelaquote:
Echt niet. Gaat wel wat theater maken, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:52 schreef sjampoeh het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:40 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb zo'n zin in een hamburger![]()
[ afbeelding ]
nou, idd echt ergquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:42 schreef goldback het volgende:
Wat ik mij afvraag : zou Cees zo aandachtsgeil zijn dat hij eventueel nog klant van Jessie zou willen worden ?
Over een uur dus weer lekker schansenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Het was een karige maaltijd volgens Jens en Adriaan.
Jens: Ik eet normaal gesproken dubbel.
Wie klaagde er dan>?..quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:40 schreef sjampoeh het volgende:
oh ze zijn niet vol, te weinig eten
Eerste wat ik ook dacht...quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:42 schreef goldback het volgende:
Wat ik mij afvraag : zou Cees zo aandachtsgeil zijn dat hij eventueel nog klant van Jessie zou willen worden ?
Zo. Wat een bende knoflook hangt daarquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:38 schreef Flow3r het volgende:
Geen tijd om te slikken ,laat staan gaan zitten![]()
[ afbeelding ]
Stel je voor dat iedereen wat krijgt...dan zouden sommigen tekort komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:47 schreef Angelique61 het volgende:
snap niet dat ze die patat niet verdelen over 15 bordjes, dan grijpt er nooit 1 mis..
Cees heeft niet zo lang meer te leven. Hij heeft een mooie tijd gehad in Utopia ik zou het niet raar vinden als hij er een keer wil komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:42 schreef goldback het volgende:
Tuurlijk, die loopt de hele dag haar neus op te halen, vandaar. Een koude kermis is niet afdoende.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind "verkouden" kermis wel een leuke
tegeltjes waardig
Nee nee. Dat is een veel te logische oplossing. En logica en utopia, da gaat nie samen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:47 schreef Angelique61 het volgende:
snap niet dat ze die patat niet verdelen over 15 bordjes, dan grijpt er nooit 1 mis..
Even los gezien van zijn ziek zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Cees heeft niet zo lang meer te leven. Hij heeft een mooie tijd gehad in Utopia ik zou het niet raar vinden als hij er een keer wil komen.
en 20 erbijquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het ging erom dat als er dingen gezegd moeten worden, wel gezegd mogen worden, als daar de behoefte aan is. Men kan hier vanalles beweren en je mag er niets over zeggen. Krijg je brandjes en konkelgedrag.
Maar goed, ik heb mijn zegje gedaan. Hou niet van dat stiekeme.
Cees heeft een relatie met wie?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even los gezien van zijn ziek zijn
Toch blijf ik het raar vinden dat hij steeds mag terug komen als oud utopiaan. Maar een kayleee mag dan weer niet bij Dylan op bezoek komen en die hebben nog wel een relatie.
Walgelijk zou geen hap door mn strot krijgen...naar van, is toch erg, ze scheppen borden vol op en een ander heeft niks.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Stel je voor dat iedereen wat krijgt...dan zouden sommigen tekort komen.
Met niemand. Daarom vind ik het raar. Als je een relatie hebt zoals Dyl en Kay mag het niet. Maar Cees mag bij Jessie een week logeren en nu weer bij Maris komenquote:
Juist omdat ze een relatie hebben, dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch blijf ik het raar vinden dat hij steeds mag terug komen als oud utopiaan. Maar een kayleee mag dan weer niet bij Dylan op bezoek komen en die hebben nog wel een relatie.
Oh en wat dat betreft zou ik Kaylee van harte verwelkomen. En het liefst met Dylan in het huisjequote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cees heeft toch helemaal niet in dit Uto gezeten...quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met niemand. Daarom vind ik het raar. Als je een relatie hebt zoals Dyl en Kay mag het niet. Maar Cees mag bij Jessie een week logeren en nu weer bij Maris komen
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:58 schreef Klapskaats het volgende:
Komt die uitvaart er nog dan in utopia?
Ik zou dat echt het laagste van het laagste vinden als ze dat echt gaan doen. Lager kan utopia dan echt niet zinken.
In principe wel, 1 week.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Cees heeft toch helemaal niet in dit Uto gezeten...
Het vervolg van de Teleac cursus hoe leer ik schrijven.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:59 schreef Flow3r het volgende:
Wat leest hij? Heeft ie post?
[ afbeelding ]
Ze zijn er toe in staat om ja te zeggen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:01 schreef goldback het volgende:
[..]
Geeft spraakmakende tv alles voor de kijkcijfers
Het is niet mogelijk. Er zijn nogal wat regels, gaat nooit gebeurenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze zijn er toe in staat om ja te zeggen.
Ik zou Utopia niet zo belangrijk vinden in mijn leven.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:42 schreef goldback het volgende:
Ze kunnen toch een herdenkingsdienst houden? Dat ze daarna na een begraafplaats gaan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet mogelijk. Er zijn nogal wat regels, gaat nooit gebeuren
Ja joh, het is allemaal raar.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En weer iets waar ze zielig over kan gaan lopen doen ....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Franny zit niet lekker in haar vel, Merel kan het zien.
Franny - Geeft niks, ik mag niet meer de pil doorslikken, maar ik ben wel beschermd gelukkig....
Je bent er wel aardig mee bezigquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou Utopia niet zo belangrijk vinden in mijn leven.
Kut inspectie ?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:08 schreef Dotteke het volgende:
Leuk beeld, en dan die tekst er bij aan de muur [ afbeelding ]
Muggenbult, .......zegt zequote:
Ojee... als hij nou alleen op de wereld was en geen familie had, zou ik nog zeggen, okay, ik snap het, laat die man, maar dit vind ik toch een beetje awkward. Hij mag van mij hoor, maar ik vind het een beetje genant.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:11 schreef goldback het volgende:
[..]
Cees leeft er voor pas ook weer camera in de tuin voor bezoek van Canal en dat vrouwtje wat zwanger is
U wel dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[warning]Jemig hou eens op zo op elkaar te letten en met elkaar te bemoeien. Niemand bepaald voor een ander wat men wel of niet mag vinden.[/warning]
Dat zei ik gisteren ook al, wat doe je je familie leden aanquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:13 schreef Bramenstruik het volgende:
vind het vooral apart,je mag het wel zelf willen, maar je gaat dood, maak je niks van mee, denk je niet aan je nabestaanden?
Maar hij is maatjes met Jessie, dus is ook geen gewone bezoeker.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Juist omdat ze een relatie hebben, dat lijkt me wel duidelijk.
En Cees heeft niet in Uto2 gezeten.
narcistenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook al, wat doe je je familie leden aan
Je weet dat er tig cameras op je staan. Ik zie het toch als iets prive.
Je houdt je in en zal nooit je zelf zijn. Misschien kijken die niet eens Utopia
wimpersquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:20 schreef Dotteke het volgende:
Wat is ANdrea bij Maris aan het doen?
[ afbeelding ]
O, duurt dat zo lang, zag haar vanmiddag ook al bezigquote:
Aha, viel me al op dat niemand het m gundequote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo Er worden posts gewist omdat mensen het ok vinden dat Cees langs komt die posts dat mensen het een aandachts hoer vinden blijven staan
Ik gun het hem van harte hoor. Het zal mij de reet roesten of hij komt of niet komt, hij moet dat doen wat hij wil doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:22 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Aha, viel me al op dat niemand het m gunde![]()
Van harte welkom, Utopia heeft blijkbaar een grote impact op zn leven gehad, iets waar wij gluurders niet over kunnen oordelen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:22 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Van harte welkom, Utopia heeft blijkbaar een grote impact op zn leven gehad, iets waar wij gluurders niet over kunnen oordelen.
Ja, bij Merel welquote:
laat die man lekkerquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:22 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
hahaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, bij Merel wel
Die voelt die kleine prikjes van Jessie en denkt dat het een mug is
nee, ik heb het over hem, 1 persoonquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:25 schreef goldback het volgende:
[..]
Dan kan je feitelijk van niemand meer wat zeggen....
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:26 schreef Dotteke het volgende:
Jessie vraagt zich af of Jorid ewel eens een kut gezien heeft
Jordie zegt gatver, een vagina
Jessie zegt dat hij er dol op is
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Jessie wil dat Utopia een waardig einde krijgt
Nou Jessie pak dan alvast je koffer want je bent van geen enkele waarde
Ja, zich lekker weer bemoeien met Utopia.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:28 schreef Bramenstruik het volgende:
man gaat dood snel, is voor hem belangrijk, mag nog ff zn plasje doen, gaat echt niet euthanasie doen in een huisje, heeft een stel leuke kinderen
kan nooit lang duren, daaromquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, zich lekker weer bemoeien met Utopia.
Soms denk ik dat die jongen geen rem heeft en alle gevoel voor decorum verliest.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
LOL, dat kan je ook niet zeggen
Ja, wat doet Jordie zelf op een dag,quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:30 schreef Lelie68 het volgende:
Jeetje Jordy, wat doet hij nou op een dag?
Hoezo is Jessie er dol op.. zoveel doet hij er niet mee..quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:26 schreef Dotteke het volgende:
Jessie vraagt zich af of Jorid ewel eens een kut gezien heeft
Jordie zegt gatver, een vagina
Jessie zegt dat hij er dol op is
Hoop het. Zielig voor zijn kinderen. Nou ja, we zien het wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan nooit lang duren, daarom
staat dat in zijn contract allemaal ?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft het over mama, haar kaken kraken als ze eet
Dat heeft Jessie ook een tijdje gehad
Hij laat zijn familie in december komen
Hij is er van overtuigd dat hij blijft, hij verwacht niet dat hij op de schopstoel komt
Hij kan de druk van zijn keteltje halenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:31 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Hoezo is Jessie er dol op.. zoveel doet hij er niet mee..
Hij gebruikt het als zaadcontainer. Het liefst had hij er een zakdoekje bij gehad.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:31 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Dat staat in die ene hersencel van hemquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:32 schreef goldback het volgende:
[..]
staat dat in zijn contract allemaal ?
ja zeker weten, megalomaan als de pest, neukt Merel bij gebrek aan beter, hij gedraagt zich daar, maar buiten drinkt hij echt wel, en een lijntje is hij ook niet misselijk vanquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Soms denk ik dat die jongen geen rem heeft en alle gevoel voor decorum verliest.
Nee het is zo te zien geen befkoning inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:31 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Of hij moet een keer laten zien wat voor baas hij is en ramt haar dwars door het matras, maar het zag er niet uit. Hij was buiten adem en zij was blij dat het afgelopen was.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kan de druk van zijn keteltje halen
Gaat liggen en laat vrouwtje vaginaal of oraal het werk doen
Het moet voor hem ook niet te lang duren.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja zeker weten, megalomaan als de pest, neukt Merel bij gebrek aan beter, hij gedraagt zich daar, maar buiten drinkt hij echt wel, en een lijntje is hij ook niet misselijk van
Onee...dat vindt hij vast ook vies.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:33 schreef goldback het volgende:
[..]
Nee het is zo te zien geen befkoning inderdaad
Vermoed dat als kind/man gruwelijk is verwend door zijn ouders en daardoor een beetje verpest is, ook raar dat hij eigenlijk nooit een echte serieuze baan heeft gehad.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja zeker weten, megalomaan als de pest, neukt Merel bij gebrek aan beter, hij gedraagt zich daar, maar buiten drinkt hij echt wel, en een lijntje is hij ook niet misselijk van
dat weet ik niet, hij is best wel makkelijk, maar denk dat ze zelf weglopen, vanwege de 2 minutenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het moet voor hem ook niet te lang duren.
Denk dat Merel het ook allemaal wel best vindtquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:33 schreef goldback het volgende:
[..]
Nee het is zo te zien geen befkoning inderdaad
dat tongetjequote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Onee...dat vindt hij vast ook vies.
Ga je me lekker vol spuiten, ff opgeilen zodat het snel klaar was leek het welquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of hij moet een keer laten zien wat voor baas hij is en ramt haar dwars door het matras, maar het zag er niet uit. Hij was buiten adem en zij was blij dat het afgelopen was.
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je me lekker vol spuiten, ff opgeilen zodat het snel klaar was leek het wel
Daar leek het wel op...quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je me lekker vol spuiten, ff opgeilen zodat het snel klaar was leek het wel
toch denk ik dat het uit haar onzekerheid komt, met haar grote waffel, als je kijkt probeert ze uit alle macht haar lijf te verbergen, tis niet echt een trotse volle vrouwquote:
Klopt, ze was krampachtig bezig om die twee dekbedden bij elkaar te houden,anders lagen ze in hun blote niksie. Kan mij dan niet voorstellen dat ze zich op haar eigen gerief kan concentreren.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
toch denk ik dat het uit haar onzekerheid komt, met haar grote waffel, als je kijkt probeert ze uit alle macht haar lijf te verbergen, tis niet echt een trotse volle vrouw
wat je je ook kan voorstellen in die setting, maar ze snapt het niet, juist als je je bloot geeft, gaan die camera's wegquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, ze was krampachtig bezig om die twee dekbedden bij elkaar te houden,anders lagen ze in hun blote niksie. Kan mij dan niet voorstellen dat ze zich op haar eigen gerief kan concentreren.
maar dat weet je nooit zeker....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat je je ook kan voorstellen in die setting, maar ze snap het niet, juist als je je bloot geeft, gaan die camera's weg
en zij droog, en cynisch, met die scheve bek, en een Rotterdams accent, tutholaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:49 schreef formule het volgende:
Hiske vindt dat Adriaan negatief de poort uitgaat
Adriaan wil gewoon op zijn manier kappen zonder toeters en bellen. Zijn keusquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:49 schreef formule het volgende:
Hiske vindt dat Adriaan negatief de poort uitgaat
Dat risico wil ze niet nemen. Haar moeder heeft haar verteld over haar blote derrière in beeld is geweest. Die jongen ging een keer als een beest tekeer en zij had de dekbadden geklemd in haar knuisten. en gooide er een 'ga je me volspuiten'uit. Zo van... kom nou maar op, met je geram.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat je je ook kan voorstellen in die setting, maar ze snapt het niet, juist als je je bloot geeft, gaan die camera's weg
Vrienden mogen gewoon op bezoek komenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar hij is maatjes met Jessie, dus is ook geen gewone bezoeker.
Lekker he?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat risico wil ze niet nemen. Haar moeder heeft haar verteld over haar blote derrière in beeld is geweest. Die jongen ging een keer als een beest tekeer en zij had de dekbadden geklemd in haar knuisten. en gooide er een 'ga je me volspuiten'uit. Zo van... kom nou maar op, met je geram.![]()
Shelley heeft de plaat die ze wilde hebben (de witte) niet meer nodig. Ze heeft al een anderen. Ze moet toch wel een drankje doen met Adriaan (had ze beloofd als hij dat voor haar pakte).
Oh, maar dan wel met je bezoek dacht ik. Maar goed alles is daar opgerekt. Vond het al raar dat hij een week kwam logeren.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Vrienden mogen gewoon op bezoek komen
Wie niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:48 schreef formule het volgende:
Waarom wil Gerrit in Amsterdam gaan wonen, wie wil er eigenlijk in Amsterdam wonen
Misschien moet je eens denken wat Cees wil en wilde. Dat hij er kwam logeren was het ook al niet te best met hem.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, maar dan wel met je bezoek dacht ik. Maar goed alles is daar opgerekt. Vond het al raar dat hij een week kwam logeren.
Doe je best zou ik zeggen.quote:
Ach, dat is geweest en prima. Snap niet dat hij nu hij weet dat zijn dagen geteld zijn, hij in dat sodom en gomorra wil. Je wil je leven toch waardig eindigen. Maar... prima... als hij dat wil... moet hij dat doen. Ieder zijn ding.....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je eens denken wat Cees wil en wilde. Dat hij er kwam logeren was het ook al niet te best met hem.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je eens denken wat Cees wil en wilde. Dat hij er kwam logeren was het ook al niet te best met hem.
dan kun je denk ik heel lang wachten.....die zit daar voorlopig nog wel evenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ook effe niet, maar ooit ga ik weer terug, maar eerst die Halsema eruit ...
Ik niet.quote:
ik vind haar niet echt slechtquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ook effe niet, maar ooit ga ik weer terug, maar eerst die Halsema eruit ...
Voor geen prijs!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:48 schreef formule het volgende:
Waarom wil Gerrit in Amsterdam gaan wonen, wie wil er eigenlijk in Amsterdam wonen
Nou beterquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zeker weten, en ... ik drink niet!
Heel heel diep ergens. Maar als ze daar naar gaan zoeken, hebben ze minstens 12 maanden nodig om er te komen, en iets te vinden wat er zeer waarschijnlijk niet is.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:57 schreef Sofia2019 het volgende:
Shelley ; diep van binnen ben ik heel lief
Nee shel, je bent een egoïstisch, naïef naar wijf met grootheidswaanzin
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:05 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Heel heel diep ergens. Maar als ze daar naar gaan zoeken, hebben ze minstens 12 maanden nodig om er te komen, en iets te vinden wat er zeer waarschijnlijk niet is.
Soort golfoorlog, maar dan anders.
Ik woon prima in Haarlem momenteel, vlakbij Amsterdam en Zandvoort, ik heb de tijd (hoop ik)quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:02 schreef Verida het volgende:
[..]
dan kun je denk ik heel lang wachten.....die zit daar voorlopig nog wel even
Ik ook, alleen dat blik tijdens de Ajax huldiging had raak moeten zijn, zo bovenop haar Groen Links snufferdquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind haar niet echt slecht
Dat vind ik ook raar. In al die tijd dat hij daar zit heeft hij nooit met iemand geknuffeld volgens mij. Zelfs Adriaan is losser- met franny slapen- met merel gezoend en shelly die hij leuk vondquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:06 schreef goldback het volgende:
Is Brandon A seksueel als gezonde jongen man heb je toch behoefte aan genegenheid en Sex lijkt wel of hij daar nooit mee bezig is.
Dan heeft hij wel een smoel.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:11 schreef mazaru het volgende:
Walgelijke Brandon. Ik krijg de rillingen van die gozer. Zeker als hij zogenaamd 'sportles' geeft.
Hilarisch.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:09 schreef mazaru het volgende:
Adriaan denkt grappig te zijn. Zit achter de container![]()
[ afbeelding ]
Ja ik moet ook even een droge broek aantrekkenquote:
Ik haat dat knuffelen dus wat dat betreftquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:12 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar. In al die tijd dat hij daar zit heeft hij nooit met iemand geknuffeld volgens mij. Zelfs Adriaan is losser- met franny slapen- met merel gezoend en shelly die hij leuk vond
Hoorde hem wel een keer zeggen dat hij wel een relatie zou willen nu
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit wil eigenlijk even een paar dagen rust.
Dat lopen naar de rookcel schijnt nogal intensief te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:14 schreef mazaru het volgende:
[..]Hoe zijn die mensen zo oud geworden in de echte wereld?
Met knuffelen bedoel ik genegenheid/ liefde. Zoenen, knuffelen, hij blijft ver- heel ver uit de buurt van zulke dingen. Misschien wil hij dat niet in Utopia of voor de camera’s.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat dat knuffelen dus wat dat betreft
Omdat niemand kijkt naar de stream waar hij op te zien is.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:16 schreef spapaars het volgende:
Eigenlijk is er weinig op Brandon aan te merken.
Dat is zelfs hier te lezen.
of NIET te lezenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:16 schreef spapaars het volgende:
Eigenlijk is er weinig op Brandon aan te merken.
Dat is zelfs hier te lezen.
Hij is toch niet te verstaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat niemand kijkt naar de stream waar hij op te zien is.
Sorryquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:18 schreef mazaru het volgende:
Ik heb voor de tweede keer in hetzelfde topic post 303!
Gelukkig niet. Daar komt toch geen zinnig woord uit. Maar zijn stem is al bloedirritantquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij is toch niet te verstaan.
Kan mij wel voorstellen dat enorm stressvol is om daar te zittenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit wil eigenlijk even een paar dagen rust.
Ik druk hem ook altijd weg.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Daar komt toch geen zinnig woord uit. Maar zijn stem is al bloedirritant
ik ook niet, maar vind hem ook echt niet knap, dat halvemaansgezicht, tis net een banaan, Jan Klaassenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje over zijn uiterlijk, maar daar kan ik niets mee
Dat is het voor iedereen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:20 schreef goldback het volgende:
[..]
Kan mij wel voorstellen dat enorm stressvol is om daar te zitten
Wat een debiel.quote:
Had er beter in kunnen kruipen, zo de poort uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:09 schreef mazaru het volgende:
Adriaan denkt grappig te zijn. Zit achter de container![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |