dan kun je denk ik heel lang wachten.....die zit daar voorlopig nog wel evenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ook effe niet, maar ooit ga ik weer terug, maar eerst die Halsema eruit ...
Ik niet.quote:
ik vind haar niet echt slechtquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ook effe niet, maar ooit ga ik weer terug, maar eerst die Halsema eruit ...
Voor geen prijs!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:48 schreef formule het volgende:
Waarom wil Gerrit in Amsterdam gaan wonen, wie wil er eigenlijk in Amsterdam wonen
Nou beterquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zeker weten, en ... ik drink niet!
Heel heel diep ergens. Maar als ze daar naar gaan zoeken, hebben ze minstens 12 maanden nodig om er te komen, en iets te vinden wat er zeer waarschijnlijk niet is.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:57 schreef Sofia2019 het volgende:
Shelley ; diep van binnen ben ik heel lief
Nee shel, je bent een egoïstisch, naïef naar wijf met grootheidswaanzin
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:05 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Heel heel diep ergens. Maar als ze daar naar gaan zoeken, hebben ze minstens 12 maanden nodig om er te komen, en iets te vinden wat er zeer waarschijnlijk niet is.
Soort golfoorlog, maar dan anders.
Ik woon prima in Haarlem momenteel, vlakbij Amsterdam en Zandvoort, ik heb de tijd (hoop ik)quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:02 schreef Verida het volgende:
[..]
dan kun je denk ik heel lang wachten.....die zit daar voorlopig nog wel even
Ik ook, alleen dat blik tijdens de Ajax huldiging had raak moeten zijn, zo bovenop haar Groen Links snufferdquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind haar niet echt slecht
Dat vind ik ook raar. In al die tijd dat hij daar zit heeft hij nooit met iemand geknuffeld volgens mij. Zelfs Adriaan is losser- met franny slapen- met merel gezoend en shelly die hij leuk vondquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:06 schreef goldback het volgende:
Is Brandon A seksueel als gezonde jongen man heb je toch behoefte aan genegenheid en Sex lijkt wel of hij daar nooit mee bezig is.
Dan heeft hij wel een smoel.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:11 schreef mazaru het volgende:
Walgelijke Brandon. Ik krijg de rillingen van die gozer. Zeker als hij zogenaamd 'sportles' geeft.
Hilarisch.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:09 schreef mazaru het volgende:
Adriaan denkt grappig te zijn. Zit achter de container![]()
[ afbeelding ]
Ja ik moet ook even een droge broek aantrekkenquote:
Ik haat dat knuffelen dus wat dat betreftquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:12 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar. In al die tijd dat hij daar zit heeft hij nooit met iemand geknuffeld volgens mij. Zelfs Adriaan is losser- met franny slapen- met merel gezoend en shelly die hij leuk vond
Hoorde hem wel een keer zeggen dat hij wel een relatie zou willen nu
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit wil eigenlijk even een paar dagen rust.
Dat lopen naar de rookcel schijnt nogal intensief te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:14 schreef mazaru het volgende:
[..]Hoe zijn die mensen zo oud geworden in de echte wereld?
Met knuffelen bedoel ik genegenheid/ liefde. Zoenen, knuffelen, hij blijft ver- heel ver uit de buurt van zulke dingen. Misschien wil hij dat niet in Utopia of voor de camera’s.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat dat knuffelen dus wat dat betreft
Omdat niemand kijkt naar de stream waar hij op te zien is.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:16 schreef spapaars het volgende:
Eigenlijk is er weinig op Brandon aan te merken.
Dat is zelfs hier te lezen.
of NIET te lezenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:16 schreef spapaars het volgende:
Eigenlijk is er weinig op Brandon aan te merken.
Dat is zelfs hier te lezen.
Hij is toch niet te verstaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat niemand kijkt naar de stream waar hij op te zien is.
Sorryquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:18 schreef mazaru het volgende:
Ik heb voor de tweede keer in hetzelfde topic post 303!
Gelukkig niet. Daar komt toch geen zinnig woord uit. Maar zijn stem is al bloedirritantquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij is toch niet te verstaan.
Kan mij wel voorstellen dat enorm stressvol is om daar te zittenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit wil eigenlijk even een paar dagen rust.
Ik druk hem ook altijd weg.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Daar komt toch geen zinnig woord uit. Maar zijn stem is al bloedirritant
ik ook niet, maar vind hem ook echt niet knap, dat halvemaansgezicht, tis net een banaan, Jan Klaassenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje over zijn uiterlijk, maar daar kan ik niets mee
Dat is het voor iedereen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:20 schreef goldback het volgende:
[..]
Kan mij wel voorstellen dat enorm stressvol is om daar te zitten
Wat een debiel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |