Het ging erom dat als er dingen gezegd moeten worden, wel gezegd mogen worden, als daar de behoefte aan is. Men kan hier vanalles beweren en je mag er niets over zeggen. Krijg je brandjes en konkelgedrag.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niet op deze manier niet om de haverklap en al helemaal niet pagina's achter elkaar erover door blijven zeiken en dingen die tijden terug gezegd zijn steeds op te halen.
Nergens voor nodig en sfeerverziekend.
Die is ook niet helemaal goed hoor.Ik wilde zelmoord plegen en ik wil niet naar huis daar ben ik een mindere troelaquote:
Echt niet. Gaat wel wat theater maken, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:52 schreef sjampoeh het volgende:
oh jee kan nog wel eens een exit worden dan met jess, als hij van cees weet dat hij niet lang meer heeft
Ik ookquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:40 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb zo'n zin in een hamburger![]()
[ afbeelding ]
nou, idd echt ergquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:42 schreef goldback het volgende:
Wat ik mij afvraag : zou Cees zo aandachtsgeil zijn dat hij eventueel nog klant van Jessie zou willen worden ?
Over een uur dus weer lekker schansenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Het was een karige maaltijd volgens Jens en Adriaan.
Jens: Ik eet normaal gesproken dubbel.
Wie klaagde er dan>?..quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:40 schreef sjampoeh het volgende:
oh ze zijn niet vol, te weinig eten
Eerste wat ik ook dacht...quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:42 schreef goldback het volgende:
Wat ik mij afvraag : zou Cees zo aandachtsgeil zijn dat hij eventueel nog klant van Jessie zou willen worden ?
Zo. Wat een bende knoflook hangt daarquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:38 schreef Flow3r het volgende:
Geen tijd om te slikken ,laat staan gaan zitten![]()
[ afbeelding ]
Stel je voor dat iedereen wat krijgt...dan zouden sommigen tekort komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:47 schreef Angelique61 het volgende:
snap niet dat ze die patat niet verdelen over 15 bordjes, dan grijpt er nooit 1 mis..
Cees heeft niet zo lang meer te leven. Hij heeft een mooie tijd gehad in Utopia ik zou het niet raar vinden als hij er een keer wil komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:42 schreef goldback het volgende:
Tuurlijk, die loopt de hele dag haar neus op te halen, vandaar. Een koude kermis is niet afdoende.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind "verkouden" kermis wel een leuke
tegeltjes waardig
Nee nee. Dat is een veel te logische oplossing. En logica en utopia, da gaat nie samen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:47 schreef Angelique61 het volgende:
snap niet dat ze die patat niet verdelen over 15 bordjes, dan grijpt er nooit 1 mis..
Even los gezien van zijn ziek zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Cees heeft niet zo lang meer te leven. Hij heeft een mooie tijd gehad in Utopia ik zou het niet raar vinden als hij er een keer wil komen.
en 20 erbijquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het ging erom dat als er dingen gezegd moeten worden, wel gezegd mogen worden, als daar de behoefte aan is. Men kan hier vanalles beweren en je mag er niets over zeggen. Krijg je brandjes en konkelgedrag.
Maar goed, ik heb mijn zegje gedaan. Hou niet van dat stiekeme.
Cees heeft een relatie met wie?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even los gezien van zijn ziek zijn
Toch blijf ik het raar vinden dat hij steeds mag terug komen als oud utopiaan. Maar een kayleee mag dan weer niet bij Dylan op bezoek komen en die hebben nog wel een relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |