Walgelijk zou geen hap door mn strot krijgen...naar van, is toch erg, ze scheppen borden vol op en een ander heeft niks.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Stel je voor dat iedereen wat krijgt...dan zouden sommigen tekort komen.
Met niemand. Daarom vind ik het raar. Als je een relatie hebt zoals Dyl en Kay mag het niet. Maar Cees mag bij Jessie een week logeren en nu weer bij Maris komenquote:
Juist omdat ze een relatie hebben, dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even los gezien van zijn ziek zijn
Toch blijf ik het raar vinden dat hij steeds mag terug komen als oud utopiaan. Maar een kayleee mag dan weer niet bij Dylan op bezoek komen en die hebben nog wel een relatie.
Oh en wat dat betreft zou ik Kaylee van harte verwelkomen. En het liefst met Dylan in het huisjequote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch blijf ik het raar vinden dat hij steeds mag terug komen als oud utopiaan. Maar een kayleee mag dan weer niet bij Dylan op bezoek komen en die hebben nog wel een relatie.
Cees heeft toch helemaal niet in dit Uto gezeten...quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met niemand. Daarom vind ik het raar. Als je een relatie hebt zoals Dyl en Kay mag het niet. Maar Cees mag bij Jessie een week logeren en nu weer bij Maris komen
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:58 schreef Klapskaats het volgende:
Komt die uitvaart er nog dan in utopia?
Ik zou dat echt het laagste van het laagste vinden als ze dat echt gaan doen. Lager kan utopia dan echt niet zinken.
In principe wel, 1 week.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Cees heeft toch helemaal niet in dit Uto gezeten...
Het vervolg van de Teleac cursus hoe leer ik schrijven.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:59 schreef Flow3r het volgende:
Wat leest hij? Heeft ie post?
[ afbeelding ]
Ze zijn er toe in staat om ja te zeggen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:01 schreef goldback het volgende:
[..]
Geeft spraakmakende tv alles voor de kijkcijfers
Het is niet mogelijk. Er zijn nogal wat regels, gaat nooit gebeurenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze zijn er toe in staat om ja te zeggen.
Ik zou Utopia niet zo belangrijk vinden in mijn leven.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:42 schreef goldback het volgende:
Wat ik mij afvraag : zou Cees zo aandachtsgeil zijn dat hij eventueel nog klant van Jessie zou willen worden ?
Ze kunnen toch een herdenkingsdienst houden? Dat ze daarna na een begraafplaats gaan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet mogelijk. Er zijn nogal wat regels, gaat nooit gebeuren
Ja joh, het is allemaal raar.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En weer iets waar ze zielig over kan gaan lopen doen ....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Franny zit niet lekker in haar vel, Merel kan het zien.
Franny - Geeft niks, ik mag niet meer de pil doorslikken, maar ik ben wel beschermd gelukkig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |