Je bent er wel aardig mee bezigquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou Utopia niet zo belangrijk vinden in mijn leven.
Kut inspectie ?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:08 schreef Dotteke het volgende:
Leuk beeld, en dan die tekst er bij aan de muur [ afbeelding ]
Muggenbult, .......zegt zequote:
Ojee... als hij nou alleen op de wereld was en geen familie had, zou ik nog zeggen, okay, ik snap het, laat die man, maar dit vind ik toch een beetje awkward. Hij mag van mij hoor, maar ik vind het een beetje genant.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:11 schreef goldback het volgende:
[..]
Cees leeft er voor pas ook weer camera in de tuin voor bezoek van Canal en dat vrouwtje wat zwanger is
U wel dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[warning]Jemig hou eens op zo op elkaar te letten en met elkaar te bemoeien. Niemand bepaald voor een ander wat men wel of niet mag vinden.[/warning]
Dat zei ik gisteren ook al, wat doe je je familie leden aanquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:13 schreef Bramenstruik het volgende:
vind het vooral apart,je mag het wel zelf willen, maar je gaat dood, maak je niks van mee, denk je niet aan je nabestaanden?
Maar hij is maatjes met Jessie, dus is ook geen gewone bezoeker.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Juist omdat ze een relatie hebben, dat lijkt me wel duidelijk.
En Cees heeft niet in Uto2 gezeten.
narcistenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook al, wat doe je je familie leden aan
Je weet dat er tig cameras op je staan. Ik zie het toch als iets prive.
Je houdt je in en zal nooit je zelf zijn. Misschien kijken die niet eens Utopia
wimpersquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:20 schreef Dotteke het volgende:
Wat is ANdrea bij Maris aan het doen?
[ afbeelding ]
O, duurt dat zo lang, zag haar vanmiddag ook al bezigquote:
Aha, viel me al op dat niemand het m gundequote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo Er worden posts gewist omdat mensen het ok vinden dat Cees langs komt die posts dat mensen het een aandachts hoer vinden blijven staan
Ik gun het hem van harte hoor. Het zal mij de reet roesten of hij komt of niet komt, hij moet dat doen wat hij wil doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:22 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Aha, viel me al op dat niemand het m gunde![]()
Van harte welkom, Utopia heeft blijkbaar een grote impact op zn leven gehad, iets waar wij gluurders niet over kunnen oordelen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:22 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Van harte welkom, Utopia heeft blijkbaar een grote impact op zn leven gehad, iets waar wij gluurders niet over kunnen oordelen.
Ja, bij Merel welquote:
laat die man lekkerquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:22 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
hahaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, bij Merel wel
Die voelt die kleine prikjes van Jessie en denkt dat het een mug is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |