Onee...dat vindt hij vast ook vies.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:33 schreef goldback het volgende:
[..]
Nee het is zo te zien geen befkoning inderdaad
Vermoed dat als kind/man gruwelijk is verwend door zijn ouders en daardoor een beetje verpest is, ook raar dat hij eigenlijk nooit een echte serieuze baan heeft gehad.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja zeker weten, megalomaan als de pest, neukt Merel bij gebrek aan beter, hij gedraagt zich daar, maar buiten drinkt hij echt wel, en een lijntje is hij ook niet misselijk van
dat weet ik niet, hij is best wel makkelijk, maar denk dat ze zelf weglopen, vanwege de 2 minutenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het moet voor hem ook niet te lang duren.
Denk dat Merel het ook allemaal wel best vindtquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:33 schreef goldback het volgende:
[..]
Nee het is zo te zien geen befkoning inderdaad
dat tongetjequote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Onee...dat vindt hij vast ook vies.
Ga je me lekker vol spuiten, ff opgeilen zodat het snel klaar was leek het welquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of hij moet een keer laten zien wat voor baas hij is en ramt haar dwars door het matras, maar het zag er niet uit. Hij was buiten adem en zij was blij dat het afgelopen was.
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je me lekker vol spuiten, ff opgeilen zodat het snel klaar was leek het wel
Daar leek het wel op...quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je me lekker vol spuiten, ff opgeilen zodat het snel klaar was leek het wel
toch denk ik dat het uit haar onzekerheid komt, met haar grote waffel, als je kijkt probeert ze uit alle macht haar lijf te verbergen, tis niet echt een trotse volle vrouwquote:
Klopt, ze was krampachtig bezig om die twee dekbedden bij elkaar te houden,anders lagen ze in hun blote niksie. Kan mij dan niet voorstellen dat ze zich op haar eigen gerief kan concentreren.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
toch denk ik dat het uit haar onzekerheid komt, met haar grote waffel, als je kijkt probeert ze uit alle macht haar lijf te verbergen, tis niet echt een trotse volle vrouw
wat je je ook kan voorstellen in die setting, maar ze snapt het niet, juist als je je bloot geeft, gaan die camera's wegquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, ze was krampachtig bezig om die twee dekbedden bij elkaar te houden,anders lagen ze in hun blote niksie. Kan mij dan niet voorstellen dat ze zich op haar eigen gerief kan concentreren.
maar dat weet je nooit zeker....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat je je ook kan voorstellen in die setting, maar ze snap het niet, juist als je je bloot geeft, gaan die camera's weg
en zij droog, en cynisch, met die scheve bek, en een Rotterdams accent, tutholaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:49 schreef formule het volgende:
Hiske vindt dat Adriaan negatief de poort uitgaat
Adriaan wil gewoon op zijn manier kappen zonder toeters en bellen. Zijn keusquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:49 schreef formule het volgende:
Hiske vindt dat Adriaan negatief de poort uitgaat
Dat risico wil ze niet nemen. Haar moeder heeft haar verteld over haar blote derrière in beeld is geweest. Die jongen ging een keer als een beest tekeer en zij had de dekbadden geklemd in haar knuisten. en gooide er een 'ga je me volspuiten'uit. Zo van... kom nou maar op, met je geram.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat je je ook kan voorstellen in die setting, maar ze snapt het niet, juist als je je bloot geeft, gaan die camera's weg
Vrienden mogen gewoon op bezoek komenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar hij is maatjes met Jessie, dus is ook geen gewone bezoeker.
Lekker he?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat risico wil ze niet nemen. Haar moeder heeft haar verteld over haar blote derrière in beeld is geweest. Die jongen ging een keer als een beest tekeer en zij had de dekbadden geklemd in haar knuisten. en gooide er een 'ga je me volspuiten'uit. Zo van... kom nou maar op, met je geram.![]()
Shelley heeft de plaat die ze wilde hebben (de witte) niet meer nodig. Ze heeft al een anderen. Ze moet toch wel een drankje doen met Adriaan (had ze beloofd als hij dat voor haar pakte).
Oh, maar dan wel met je bezoek dacht ik. Maar goed alles is daar opgerekt. Vond het al raar dat hij een week kwam logeren.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Vrienden mogen gewoon op bezoek komen
Wie niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:48 schreef formule het volgende:
Waarom wil Gerrit in Amsterdam gaan wonen, wie wil er eigenlijk in Amsterdam wonen
Misschien moet je eens denken wat Cees wil en wilde. Dat hij er kwam logeren was het ook al niet te best met hem.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, maar dan wel met je bezoek dacht ik. Maar goed alles is daar opgerekt. Vond het al raar dat hij een week kwam logeren.
Doe je best zou ik zeggen.quote:
Ach, dat is geweest en prima. Snap niet dat hij nu hij weet dat zijn dagen geteld zijn, hij in dat sodom en gomorra wil. Je wil je leven toch waardig eindigen. Maar... prima... als hij dat wil... moet hij dat doen. Ieder zijn ding.....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je eens denken wat Cees wil en wilde. Dat hij er kwam logeren was het ook al niet te best met hem.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je eens denken wat Cees wil en wilde. Dat hij er kwam logeren was het ook al niet te best met hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |