fantastische bomen!quote:
Nee ze zei dat ze Merel (en meerdere) op haar wurglijst had staan. Veel mensen maakten er een drama van, maar ik vond het wel meevallen. Het is niet meer dan een gezegde, maar vond het ook niet raar.quote:
die denk dat ze opeens de verstandigste is, naast komisch talent, en noem maar opquote:
Ik hoorde alleen : "Nou komop, we zitten hier nog maar een paar maanden...."quote:
Yep, ik denk dat ze inderdaad een belangrijke speler is. Ze komt wel van een verkouden kermis thuis, als ze eruit is. Jammer, dacht dat ze een vrolijk, leuk meisje was. Maar dat is heel heel lang geleden.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die denk dat ze opeens de verstandigste is, naast komisch talent, en noem maar op
asjeblieft gooi er een piemel in, waar is Gerrit als je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen : "Nou komop, we zitten hier nog maar een paar maanden...."
en toen streamlock
ik vind "verkouden" kermis wel een leukequote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, ik denk dat ze inderdaad een belangrijke speler is. Ze komt wel van een verkouden kermis thuis, als ze eruit is. Jammer, dacht dat ze een vrolijk, leuk meisje was. Maar dat is heel heel lang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |