die kloon gaat een lang leven tegemoetquote:
Wel of niet?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:29 schreef Oscar. het volgende:
[..]
die kloon gaat een lang leven tegemoet
Zeer zeker niet nee. Niet met vrije trappen in deze regio.quote:
Ajax had er vorige week meer. Maar vijf dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel keer geel is dat nu al voor Apo? Tune net in.
5, volgende wedstrijd geschorstquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel keer geel is dat nu al voor Apo? Tune net in.
quote:
90+5quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:31 schreef TLC het volgende:
Ik zie t diep in blessuretijd nog wel 1-1 worden![]()
Mooi toch, hebben we er hier geen last van.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Charlotte post door het slotje van het vorige topic.
Niet de eerste keer helaas.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:31 schreef Themeparktommy het volgende:
nog 20 minuten met billetjes dichtgeknepen
komen anders alleen maar scheetjes uitquote:
thats what she saidquote:
kinderen laten scheetjesquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:32 schreef Oscar. het volgende:
[..]
komen anders alleen maar scheetjes uit
Het is geen vrouwenvoetbal he Geo.quote:
Veltman.quote:
okok kutscheetjes danquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
kinderen laten scheetjes
mannen laten winden
vrouwen die poepen niet
Nee hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:33 schreef MC-Morgan het volgende:
Leo Linedance is aan het vissen naar reacties.
Vrouwen luchten de voorbips.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
kinderen laten scheetjes
mannen laten winden
vrouwen die poepen niet
Da's toch fijn, geen Belgen meer in de 22e eeuw.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
kinderen laten scheetjes
mannen laten winden
vrouwen die poepen niet
Altijd als Ajax speelt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:33 schreef MC-Morgan het volgende:
Leo Linedance is aan het vissen naar reacties.
Zal het aan klaas vragen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hebben ze in de kliniek weer het uurtje zonder toezicht internetten?
Klopt, als ik een coentunnel aantref, dan kan ik er niet zoveel aan doenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Dan hebben jullie niet zo goed je best gedaan jongens!
Tegen dit soort teams wordt het nooit flitsend. Gewoon overwinning meepikken en door.quote:
hihi potjequote:
POTTEDquote:
Ziedend.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:35 schreef Timooon het volgende:
Wat een zaadclub dat APOEL. Beetje het PSV van Cyprus eigenlijk.
Ja, zo moet Huntelaar minimaal 120 keer per wedstrijd op de grond kitsen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:35 schreef Wotte het volgende:
Zou Tadic een clausule in z'n contract hebben met een minimaal aantal duimpjes per wedstrijd?
Tadic is groot fan van Dirk Kuytquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:35 schreef Wotte het volgende:
Zou Tadic een clausule in z'n contract hebben met een minimaal aantal duimpjes per wedstrijd?
Ziyech moet het hebben van zijn loopvermogen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziyech zijn loopvermogenWat een atleet
Zou lachen zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Maak die stomme 2-0 nou..... Gaat fout straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil jullie dit niet onthouden.twitter:sander_dvries twitterde op woensdag 28-08-2019 om 21:59:42Transfernieuws SC Heerenveen. Club wil Alen Halilovic (23) huren van AC Milan. Voormalig Kroatisch toptalent speelde eerder bij onder meer FC Barcelona en HSV. Halilovic voetbalt momenteel op huurbasis bij Standard Luik. reageer retweet
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dat was 20 minuten geleden alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was een beest op football managerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:37 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik wil jullie dit niet onthouden.twitter:sander_dvries twitterde op woensdag 28-08-2019 om 21:59:42Transfernieuws SC Heerenveen. Club wil Alen Halilovic (23) huren van AC Milan. Voormalig Kroatisch toptalent speelde eerder bij onder meer FC Barcelona en HSV. Halilovic voetbalt momenteel op huurbasis bij Standard Luik. reageer retweet
Kloptquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:35 schreef Wotte het volgende:
Waarom zou Milan hem liever bij Heerenveen zien dan bij Luik? Geen basisplaats daar?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:37 schreef MC-Morgan het volgende:
Zo ver reikt mijn kennis niet, lieve jongen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:38 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Waarom zou Milan hem liever bij Heerenveen zien dan bij Luik? Geen basisplaats daar?
oh nu kom je wel postenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ditquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Klopt, je zusje klaagde nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je hoofd ook niet, hoor je ook niemand over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
namen en rugnummersquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:38 schreef T3hTommay het volgende:
Opzouten met die doemdenkers-act, allen.
Misquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:39 schreef Wotte het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 28 augustus 2019 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een lieveheersbeestje? xD
[/quote
Straight up, beste middenvelder naast Sneijdertje in mijn Porto squad.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:39 schreef Wotte het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 28 augustus 2019 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een lieveheersbeestje? xD
[/quote
Straight up, beste middenvelder naast Sneijdertje in mijn Porto squad.
Lucas souza?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Alleen Lucas Moura kan het feestje nog verpesten. En die doet niet mee vandaag
dat is er gewoonquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:39 schreef hjansen82 het volgende:
Dit was nog leuker geweest met commentaar van Sierd.
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Klopt, je zusje klaagde nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:39 schreef bombmannl het volgende:
40 miljoen in het zakkie.
MarcNETTO
GENOT
Oké. HuntelaarGod.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Tadic EN huntelaar allebei eigenlijk
Ow ik vind hem wel leukquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oké. HuntelaarGod.
Ik vind Tadic een lul.
Goeie goal hoor.quote:
Altijd belangrijk. Vorig jaar beslissende kwalificatiedoelpunten, vorig tweeluik en nu ook deze wedstrijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oké. HuntelaarGod.
Ik vind Tadic een lul.
Beetje wel jaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar jij valt dan ook op foute mannen.
Heerenveen wil de Kroatische aanvallende middenvelder voor één jaar huren van AC Milan. De Italiaanse topclub verhuurde hem in januari voor anderhalf jaar aan Standard Luik. Halilovic wil echter vertrekken bij Standaard. Hij vreest een rol als bankzitter.quote:
Intro van dit liedje.quote:
Wat boeit mij dat nou. Kan het nog wel een klootzak zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:41 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Altijd belangrijk. Vorig jaar beslissende kwalificatiedoelpunten, vorig tweeluik en nu ook deze wedstrijd.
Jezelf quoten.quote:
Dat betekent dat het mentaal nog niet goed zit.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:43 schreef Themeparktommy het volgende:
Je ziet gelijk dat de druk er een beetje af is, en ze veel losser gaan spelen
Morgen SBS69 genotquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:43 schreef Coco. het volgende:
Gaat dit de beste Europese voetbalweek worden voor Nederland dit seizoen?
Nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:43 schreef Coco. het volgende:
Zou het wel ziek vinden hoor. Heb de beste jongen nooit zien voetballen maar via de spelletjes was het altijd wel een genot.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:42 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Heerenveen wil de Kroatische aanvallende middenvelder voor één jaar huren van AC Milan. De Italiaanse topclub verhuurde hem in januari voor anderhalf jaar aan Standard Luik. Halilovic wil echter vertrekken bij Standaard. Hij vreest een rol als bankzitter.
Bij Heerenveen lonkt beduidend meer speeltijd. Na het vertrek van Michel Vlap (Anderlecht) en Ben Rienstra (Kayserispor) heeft het elftal van Johnny Jansen dringend behoefte aan versterking op het middenveld. Volgens Belgische media is onder meer Guimaraes eveneens zeer geïnteresseerd. De Portugese subtopper lijkt achter het net te vissen.
Zou best een leuke huurtransfer zijn.
Je komt goed weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:43 schreef MC-Morgan het volgende:
Dat was een domme fout. Hopelijk zag Gert dit niet.
Nog niet veel tot nu toe idd.quote:
Beiden hebben we genoeg ervaringquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Promotie van hoerenloper tot pimp, toe maar.
Nl > oostenrijkquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:43 schreef Coco. het volgende:
Ziyech?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:46 schreef Karina het volgende:
Als ik hem zie denk ik elke keer: wie is dat ook alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |