Zo echt hè, dat laatste...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:59 schreef Anneloos het volgende:
Waarom toch deze interesse in donker of licht en chubby of dun? Iedereen is wel dol op iets anders. Is dit een stukje onzekerheid of?
Ben jij mooi gevuldquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:59 schreef Anneloos het volgende:
Waarom toch deze interesse in donker of licht en chubby of dun? Iedereen is wel dol op iets anders. Is dit een stukje onzekerheid of?
Is that so?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:09 schreef VeX- het volgende:
Iedereen die niet slank kiest liegt (tegen zichzelf).
Wat is slank? Genoeg vrouwen met bijv een dikke kont of dikke tieten die aantrekkelijk zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:09 schreef VeX- het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:09 schreef VeX- het volgende:
En dit.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:59 schreef Anneloos het volgende:
Dit idd.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:59 schreef Anneloos het volgende:
Ben je terug?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:55 schreef smegmanus het volgende:
Liefst zo vol/vet mogelijk. Alsof je zeg maar een deken van vlees omhelst.
Nooit weggeweest.quote:
Zet een foto van je zelf neer zonder kop.quote:
Zoeen dat als je aan de voorkant je lul erin steekt dat je jezelf aan de achterkant eentje kan moppen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Gratenpakhuizen vind ik vies.
Ik vond je al gezellig overkomen.quote:
Haha je bent nu vast nieuwsgierigquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:11 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Zet een foto van je zelf neer zonder kop.
Dan kunnen we je helemaal vertellen of we je lekker vinden.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:06 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Haha je bent nu vast nieuwsgierig
Heb je als dikkertje ook meer sjans?!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:38 schreef pepper_961 het volgende:
Hier ook een dikkertje😁👍
Ik vind de term volslank a load of crap.
Meer sjans vergeleken bij wie dan precies??🤔quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:47 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Heb je als dikkertje ook meer sjans?!
En dan rol je haar op als een burrito waar je je eigen vlees in kunt stekenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:55 schreef smegmanus het volgende:
Liefst zo vol/vet mogelijk. Alsof je zeg maar een deken van vlees omhelst.
Maar hoezo gek genoeg?!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:53 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Meer sjans vergeleken bij wie dan precies??🤔
Maar gek genoeg ben ik wel eens "een lekker ding" of een "milf" genoemd. 😄
Waarom zou je meer sjans krijgen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:47 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Heb je als dikkertje ook meer sjans?!
Omdat ik het idee heb dat mannen vollere vrouwen aantrekkelijker vinden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom zou je meer sjans krijgen?
Ik heb aan aandacht nooit een gebrek gehad vind ik. Ook toen ik 30+ zwaarder was niet. Ik heb dan ook niet het gevoel dat ik nu mega veel meer aandacht krijg. Tuurlijk wel meer en is t anders maar voor mijn gevoel valt het mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:14 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Omdat ik het idee heb dat mannen vollere vrouwen aantrekkelijker vinden.
Nou goed om te horen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:45 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Ik heb aan aandacht nooit een gebrek gehad vind ik. Ook toen ik 30+ zwaarder was niet. Ik heb dan ook niet het gevoel dat ik nu mega veel meer aandacht krijg. Tuurlijk wel meer en is t anders maar voor mijn gevoel valt het mee.
Ja klopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:48 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Nou goed om te horen.
Maar begrijp ik nu goed dat je nu 30 kg bent afgevallen?!
Nou moet nog 17 kg ongeveer afvallen voor een gezond BMI. Dus heb nog wel (ernstig) overgewicht maar ik vind mezelf er prima uitzien!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:55 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Netjes hoor! Onder categorie val je nu dan?!
Okeee, nog lekker vol dus!! En je moet doen waar je jezelf goed bij voelt!!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:59 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Nou moet nog 17 kg ongeveer afvallen voor een gezond BMI. Dus heb nog wel (ernstig) overgewicht maar ik vind mezelf er prima uitzien!
Hoi......quote:
Zou dat niet ook gewoon toevallig kunnen zijn. Want dat je bedkunsten af zou kunnen lezen aan hoe slank of dik iemand is, dat gaat er bij mij toch weer niet in.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:49 schreef Hexagon het volgende:
Slank is net wat mooier om naar te kijken maar als het op knuffelen en seks aan komt winnen de dikkere vrouwen het voluit. Ontzettend veel lekkerder.
Als ik terugkijk naar mijn sekspartners waren er 4 slank en 3 dik. Maar die dikke dames staan bovenaan als het gaat om de beste sekservaring.
Het is meer gewoon persoonlijke voorkeur. Het zal voor jou weerzinwekkend klinken maar zo'n heerlijk laagje vlees overal laat het extra lekker voelen en ook om vast te houden is wat extra volume is heerlijk. En zo'n groot stevig lichaam bovenop je en je erin laten glijden. Gewoon verdrinken in haar vlees. Echt hemels.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou dat niet ook gewoon toevallig kunnen zijn. Want dat je bedkunsten af zou kunnen lezen aan hoe slank of dik iemand is, dat gaat er bij mij toch weer niet in.
Ja, dat is iets anders. Als jij houdt van ‘jello’ is dat een persoonlijke voorkeur inderdaad. Ik meende dat je op de bedkunsten doelde.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is meer gewoon persoonlijke voorkeur. Het zal voor jou weerzinwekkend klinken maar zo'n heerlijk laagje vlees overal laat het extra lekker voelen en ook om vast te houden is wat extra volume is heerlijk. En zo'n groot stevig lichaam bovenop je en je erin laten glijden. Gewoon verdrinken in haar vlees. Echt hemels.
Maar ook helemaal prima dat de meningen erover verschillen. Minder concurrentie.
De bedkunsten zijn postuur onafhankelijk inderdaad. Het zit hem mij in de beleving en het gevoel.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat is iets anders. Als jij houdt van ‘jello’ is dat een persoonlijke voorkeur inderdaad. Ik meende dat je op de bedkunsten doelde.
En inderdaad: ik hou van strakke hardbodies. Maar daar ging het mij helemaal niet om dus. Ieder zijn voorkeur.
Omdat ik toch ook ervan uit ga, dat je als dikke vrouw voor veel mannen onaantrekkelijk bent.quote:
Ik denk juist dat het andersom is, denk dat veel mannen het juist aantrekkelijk vinden!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:43 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Omdat ik toch ook ervan uit ga, dat je als dikke vrouw voor veel mannen onaantrekkelijk bent.
Hmmm...toch vreemd.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:46 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het andersom is, denk dat veel mannen het juist aantrekkelijk vinden!
😂😂😂😂quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:49 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Hmmm...toch vreemd.
De meeste topics die ik gelezen heb in al die jaren hier op FOKforum was toch het merendeel anti dik. 😂 Maar toch leuk om ook andere geluiden te horen hoor! 😁
Waarom in godsnaam? Want uit alles blijkt dat mannen (en vrouwen) vooral een voorkeur hebben voor slank.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:46 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het andersom is, denk dat veel mannen het juist aantrekkelijk vinden!
Misschien even uit je bubble komen. Mannen houden veel meer van curves tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Want uit alles blijkt dat mannen (en vrouwen) vooral een voorkeur hebben voor slank.
Wat heeft poep hier mee te maken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:19 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik houd van vollere. Dikke tieten en een ferme poep is een must.
Ik denk dat die poster een Belg isquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:20 schreef Tailless het volgende:
[..]
Wat heeft poep hier mee te maken?
Laat je fetsj even buiten beschouwing
Zoveel mensen zoveel wensenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:49 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Hmmm...toch vreemd.
De meeste topics die ik gelezen heb in al die jaren hier op FOKforum was toch het merendeel anti dik. 😂 Maar toch leuk om ook andere geluiden te horen hoor! 😁
Waarom staat er dan Belgisch bijquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:30 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik ben inderdaad Belgisch maar geen dialect. Het is perfect Nederlands.
https://www.vandale.nl/gr(...)is/poep#.XWi0MW5uIjY
Precies dit👆🏻quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:16 schreef Tailless het volgende:
[..]
Misschien even uit je bubble komen. Mannen houden veel meer van curves tegenwoordig.
(Nu vertalen vrouwen dit naar vol slank)
Want echt uit alles blijkt dat vooral curves aantrekkelijk zijn.
Zijn gewoon voorkeuren. Jij hebt ook voorkeuren.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:59 schreef Anneloos het volgende:
quote:It's unfortunate what we find pleasing to the touch and pleasing to the eye is seldom the same.
Haha ja dat klopt wel. Slanke vrouwen zijn wel mooier om naar te kijken. Hoewel ik ook de dikkere vrouwen aantrekkelijker ben gaan vinden door mijn associatie met lekkere seks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:12 schreef Tyr80 het volgende:
Of zoals Fabienne ons reeds leerde:
[..]
Ik denk dat het voor een groot deel een status dingetje is. Slanke (fitte) vrouwen en latina-volslank (bij gebrek aan een betere benaming) krijgen toch meer aanzien dan mollige en dikke vrouwen. Geen kerel die loopt op te scheppen over zijn dikke vrouw.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:49 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Hmmm...toch vreemd.
Een topic als dit trekt nu eenmaal een handjevol hitsige feeders.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:49 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Hmmm...toch vreemd.
Ik heb verwezen naar een onderzoek waar gewoon een afbeelding staat bij wat men gemiddeld gezien het meest aantrekkelijk vindt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:16 schreef Tailless het volgende:
[..]
Misschien even uit je bubble komen. Mannen houden veel meer van curves tegenwoordig.
(Nu vertalen vrouwen dit naar vol slank)
Want echt uit alles blijkt dat vooral curves aantrekkelijk zijn.
Ik ga gewoon af op onderzoeken in plaats van eigen voorkeur. En ik heb zo'n onderzoek geplaatst. Prima als je het er niet mee eens bent. Maar dan graag onderbouwen.quote:
Ik vind het persoonlijk walgelijk om te zien, dus voor mij zal het echt niet werken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:57 schreef Hexagon het volgende:
Overigens is het bij mij een beetje bij toeval geweest dat ik ontdekt heb dat seks met vollere dames zo lekker is.
Eerder had ik ook een absolute voorkeur voor slank. Maar een paar jaar geleden, mijn lange relatie was net uit, kwam ik een hele leuke vrouw tegen. Die was zelfs gewoon dik te noemen maar ze had wel een heel leuk gezicht en een leuke kledingstijl. Haar postuur deed me eerst twijfelen maar ik vond haar zo tof dat ik me liet verleiden. Die eerste keer seks met haar was enorm spannend maar eenmaal dat drempeltje over was het echt het beste dat ik ooit meegemaakt had op het gebied van seks. Die heerlijke grote dikke tieten, die lekkere kussentjes overal, die indrukwekkende stevige dijen. Een jaar later had ik weer een stevige te pakken (iets minder dik dan die eerste) en ook dat was alweer de hemel in bed. Dus toen wist ik het zeker.
Dus wees gewaarschuwd. Een keertje seks met een dikkere en het kan zijn dat je niet anders meer wilt.
Die status komt vanuit de seksuele aantrekkelijkheid. Duh!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor een groot deel een status dingetje is. Slanke (fitte) vrouwen en latina-volslank (bij gebrek aan een betere benaming) krijgen toch meer aanzien dan mollige en dikke vrouwen. Geen kerel die loopt op te scheppen over zijn dikke vrouw.
Het gaat er niet om of iemand voorkeuren heeft, maar dat zij.. al haar tweede topic opent over of zij ‘als persoon’ bij iemand in de smaak zou vallen, want daar vist zij naar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zijn gewoon voorkeuren. Jij hebt ook voorkeuren.
Dat mag toch?! Misschien is TS wel onzeker over haar voorkomen en is ze hier op zoek naar antwoordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of iemand voorkeuren heeft, maar dat zij.. al haar tweede topic opent over of zij ‘als persoon’ bij iemand in de smaak zou vallen, want daar vist zij naar.
Dat lijkt mij wel een zekerheidje. Overigens schat ik zo in dat ze niet zekerder gaat worden van de antwoorden, want als je al zo onzeker bent, dan zie je al snel met name de afwijzende reacties. Dus in die zin is het wel jammer dat ze zo aan het vissen blijft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:07 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Dat mag toch?! Misschien is TS wel onzeker over haar voorkomen en is ze hier op zoek naar antwoorden
Dat heb ik als je had teruggelezen ook al geconcludeerdquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:07 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Dat mag toch?! Misschien is TS wel onzeker over haar voorkomen en is ze hier op zoek naar antwoorden
Nou dan zijn we eruit;)quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat heb ik als je had teruggelezen ook al geconcludeerd
Alles wat in de Van Dale staat is AN. Dus ook woorden die in België gezegd worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:36 schreef Tailless het volgende:
[..]
Waarom staat er dan Belgisch bij
Nee Vlaams is onder geen enkele vorm ABN.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:35 schreef Pimpeltje het volgende:
[..]
Alles wat in de Van Dale staat is AN. Dus ook woorden die in België gezegd worden.
Wat meer Belgische TV kijken. Ik ken alle Nederlandse woorden. Geen probleem.
Het dialect wat gesproken wordt is geen AN, maar er zijn Vlaamse woorden die in Van Dale staan en die zijn wel AN.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:39 schreef Tailless het volgende:
[..]
Nee Vlaams is onder geen enkele vorm ABN.
AN is alleen niks .quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:40 schreef Pimpeltje het volgende:
[..]
Het dialect wat gesproken wordt is geen AN, maar er zijn Vlaamse woorden die in Van Dale staan en die zijn wel AN.
Wat vreemd dat jullie het zo voor mij aan het invullen zijn. Je mag tegenwoordig ook niks meer plaatsen zonder dat er een oordeel over klaar ligt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een zekerheidje. Overigens schat ik zo in dat ze niet zekerder gaat worden van de antwoorden, want als je al zo onzeker bent, dan zie je al snel met name de afwijzende reacties. Dus in die zin is het wel jammer dat ze zo aan het vissen blijft.
😂 niet elke dikke dame wordt ge-feed natuurlijk. Ik kan dat bijvoorbeeld heel goed zelf.😉quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een topic als dit trekt nu eenmaal een handjevol hitsige feeders.
Klopt denk ik wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor een groot deel een status dingetje is. Slanke (fitte) vrouwen en latina-volslank (bij gebrek aan een betere benaming) krijgen toch meer aanzien dan mollige en dikke vrouwen. Geen kerel die loopt op te scheppen over zijn dikke vrouw.
Tuurlijk mag je het plaatsen, maar alles wat je plaatst kan bij anderen een beeld van jou oproepen. En ik heb genoeg posts van jou gezien die duidelijk wijzen op onzekerheid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:43 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Wat vreemd dat jullie het zo voor mij aan het invullen zijn. Je mag tegenwoordig ook niks meer plaatsen zonder dat er een oordeel over klaar ligt.
Hij zou iemand met het lichaam van Doutzen Kroes niet willen zien nee?quote:Op zondag 1 september 2019 12:32 schreef pepper_961 het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)imgrc=ay8J_e8QtwQ7xM
Ik denk dat de lengte ook heel belangrijk is. Een vrouw van 1.80 met een gewicht van 55 kilo zou jij niet willen zien bv. Sterker nog....die leeft bij dat gewicht al niet eens meer vrees ik.
Voor mannen is BMI ook crap. Houdt totaal geen rekening met spiermassa, vetpercentage, botbouw. BMI is een gemiddeld streven voor mensen die op zwaar over- of ondergewicht zitten, en een gezond punt nodig hebben om naar toe te werken.quote:Op zondag 1 september 2019 12:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij zou iemand met het lichaam van Doutzen Kroes niet willen zien nee?
En Doutzen is eigenlijk dood?
BMI is gewoon voor vrouwen niet zo’n geweldig instrument.
En besides: misschien wil hij ook geen lange vrouwen.
Inderdaad wel een vervelende eigenschap dat voor een dikke vrouw vallen vaak als feeder/freak wordt gezien.quote:Op zondag 1 september 2019 12:09 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
😂 niet elke dikke dame wordt ge-feed natuurlijk. Ik kan dat bijvoorbeeld heel goed zelf.😉
En boven de 165 lengte begrijp ik?quote:Op zondag 1 september 2019 12:14 schreef VarkensHart het volgende:
Alles boven de 55 kilo of wijs ik sowieso af.
1,75 maxquote:Op zondag 1 september 2019 15:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En boven de 165 lengte begrijp ik?
Dat is heeeeel erg slank hoor. Ik ben zelf 165 m en heb een tijd 55 kg gewogen en vond het eerlijk gezegd niet heel erg mooi. Ja, ik was strak en gespierd, maar met 5 kg meer is het toch echt vrouwelijker.quote:
Ik hou van hardbodyquote:Op zondag 1 september 2019 15:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is heeeeel erg slank hoor. Ik ben zelf 165 m en heb een tijd 55 kg gewogen en vond het eerlijk gezegd niet heel erg mooi. Ja, ik was strak en gespierd, maar met 5 kg meer is het toch echt vrouwelijker.
Maar goed, het ene lichaam is het andere niet...
Helemaal eens. 55 kg bij 1m65 is ook gewoon te mager. Mijn vrouw weegt bij dezelfde lengte 65 kg, is veel lekkerderquote:Op zondag 1 september 2019 15:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is heeeeel erg slank hoor. Ik ben zelf 165 m en heb een tijd 55 kg gewogen en vond het eerlijk gezegd niet heel erg mooi. Ja, ik was strak en gespierd, maar met 5 kg meer is het toch echt vrouwelijker.
Maar goed, het ene lichaam is het andere niet...
BMI is sowieso niet voor individuele gevallen, maar voor groepen.quote:Op zondag 1 september 2019 13:34 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Voor mannen is BMI ook crap. Houdt totaal geen rekening met spiermassa, vetpercentage, botbouw. BMI is een gemiddeld streven voor mensen die op zwaar over- of ondergewicht zitten, en een gezond punt nodig hebben om naar toe te werken.
Jij vindt het wellicht te mager. Dat is iets anders.quote:Op zondag 1 september 2019 15:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Helemaal eens. 55 kg bij 1m65 is ook gewoon te mager. Mijn vrouw weegt bij dezelfde lengte 65 kg, is veel lekkerder
Dus als ze dikke tieten bezit moeten die maar er af geslankt worden lol.quote:Op zondag 1 september 2019 15:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
BMI is sowieso niet voor individuele gevallen, maar voor groepen.
Maar daarnaast geldt voor vrouwen dat ze minder spiermassa hebben, gemiddeld, waardoor ze bij een ‘vergelijkbaar’ lichaam minder wegen. BMI is ontwikkeld op basis van een populatie mannen.
Wat begrijp jij nou niet aan dat BMI niet bedoeld is voor individuele gevallen?quote:Op zondag 1 september 2019 16:42 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Dus als ze dikke tieten bezit moeten die maar er af geslankt worden lol.
Tja een geraamte met dikke tieten heb ik nog niet gezien .
Nou, tegenwoordig is juist de tendens dat je dikke vrouwen mooi moet vinden en dat de gemiddelde vrouw in Nederland als norm genomen wordt.quote:Op zondag 1 september 2019 17:14 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me ook wat onzinnig om elkaar te gaan overtuigen wat te dik of te dun is. Blijft een persoonlijke voorkeur.
Maar het mag van mij wel wat genormaliseerd worden om dikkere vrouwen aantrekkelijk te vinden
Die reacties heb ik dan gemist hier...quote:Op zondag 1 september 2019 17:32 schreef Hexagon het volgende:
Je moet helemaal niemand mooi of aantrekkelijk vinden.
Gaat er meer om dat sommigen het nodig vinden anderen belachelijk te maken als ze dat wel aantrekkelijk vinden.
Kopiko met z'n feeders bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 september 2019 17:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die reacties heb ik dan gemist hier...
De eind jaren 80' belde, of je nog een surfplank nodig hebtquote:Op zondag 1 september 2019 17:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat begrijp jij nou niet aan dat BMI niet bedoeld is voor individuele gevallen?
Overigens zijn er zat vrouwen die superslank zijn er toch grote borsten hebben. Misschien moet je beter kijken.
Ik heb een prachtige vriendin. Nou jij nog.quote:Op zondag 1 september 2019 18:57 schreef Cockwhale het volgende:
De eind jaren 80' belde, of je nog een surfplank nodig hebt
quote:Op zondag 1 september 2019 19:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige vriendin. Nou jij nog.
Hmmm oke doutzen valt inderdaad wel mee qua doodachtigheid.quote:Op zondag 1 september 2019 12:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij zou iemand met het lichaam van Doutzen Kroes niet willen zien nee?
En Doutzen is eigenlijk dood?
BMI is gewoon voor vrouwen niet zo’n geweldig instrument.
En besides: misschien wil hij ook geen lange vrouwen.
quote:Op zondag 1 september 2019 19:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige vriendin. Nou jij nog.
Dit soort teksten zijn ook nogal een afknapper.quote:Op zondag 1 september 2019 21:40 schreef Academicus het volgende:
Wijven met grote borsten en volle kont, maar absoluut geen dikkerds. Ik heb laatste geneukt met een Tinder date en ze is wel echt heel leuk, maar wel erg dik aan de onderkant dus dat is nogal een afknapper
Vind ik ook van jouw bericht! Politiek correct geneuzel.quote:Op zondag 1 september 2019 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit soort teksten zijn ook nogal een afknapper.
Ik zeg dit ook niet tegen haar natuurlijkquote:Op zondag 1 september 2019 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit soort teksten zijn ook nogal een afknapper.
Wat een rare gedachtengang. Mijn vriendin is gezond. Dus eet gezond (en ze kan fantastisch koken, dus het is ook nog eens lekkerder), sport veel, enz. Maar dat gaat dus totaal niet ten koste van genieten van het leven, integendeel.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:13 schreef Hexagon het volgende:
Wat ook wel een beetje speelt is dat ik wel houd van vrouwen die levensgenieter zijn. Dus van een biertje en een hamburger houden en niet steeds lopen te miepen over dat soort dingen.
Dat is die vrouwen wel aan te zien meestal. Maar dat is niet erg. Beter een gezellige levensgenietster die iets te dik is dan zo'n ascetisch levend type dat altijd maar op de handrem leeft uit angst dat ze een ons teveel weegt.
quote:Op zondag 1 september 2019 12:32 schreef pepper_961 het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)imgrc=ay8J_e8QtwQ7xM
Ik denk dat de lengte ook heel belangrijk is. Een vrouw van 1.80 met een gewicht van 55 kilo zou jij niet willen zien bv. Sterker nog....die leeft bij dat gewicht al niet eens meer vrees ik.
Ja iemand had me idd al als voorbeeld op doutze gewezen.😉quote:Op woensdag 4 september 2019 22:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje 55 kg gewogen bij 1.83m en leef nog steeds. Geen anorexia trouwens! Ik at bijna 3500 cal per dag maar deed veeeeeel te veel aan sport.
Nu is het een flink stuk meer.
Ik heb het dan wel over wat extra vlees. Niet over problematisch overgewicht.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een rare gedachtengang. Mijn vriendin is gezond. Dus eet gezond (en ze kan fantastisch koken, dus het is ook nog eens lekkerder), sport veel, enz. Maar dat gaat dus totaal niet ten koste van genieten van het leven, integendeel.
Sterker nog, als de gezellige dikkert die jij nu omschrijft gezondheidsklachten krijgt (ergens halverwege de 30 begint dat vaak al, of eerder), dan is het genieten daardoor wel beperkt.
Dat soort dingen gaan op zeker moment wel spelen. En dat is minstens zo belangrijk voor mij dan het uiterlijk zelf: dat je gewoon tot op hoge leeftijd samen gezond kan blijven en daardoor van echt alles kan blijven genieten.
Nou ja, mijn reactie was vooral gericht op de gedachte dat meiden die mooi strak zijn per definitie altijd op de handrem moeten leven.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb het dan wel over wat extra vlees. Niet over problematisch overgewicht.
En wat voor gezondheidsklachten zou iemand dan krijgen volgens jou?quote:Op woensdag 4 september 2019 18:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sterker nog, als de gezellige dikkert die jij nu omschrijft gezondheidsklachten krijgt (ergens halverwege de 30 begint dat vaak al, of eerder), dan is het genieten daardoor wel beperkt.
Wat een hoop ongeloofwaardige praat in 1 post.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje 55 kg gewogen bij 1.83m en leef nog steeds. Geen anorexia trouwens! Ik at bijna 3500 cal per dag maar deed veeeeeel te veel aan sport.
Nu is het een flink stuk meer.
Diabetes type 2;quote:Op donderdag 5 september 2019 12:05 schreef Flogging het volgende:
[..]
En wat voor gezondheidsklachten zou iemand dan krijgen volgens jou?
Het is ruwweg vergelijkbaar met Doutzen Kroes, die ook echt heel veel sport (met name om haar lichaam in shape te houden). Met de beste wil van de wereld kun je niet stellen dat zij zeer ongezond is. En het is al helemaal raar om te suggereren dat het niet kan dat iemand dat gewicht bij die lengte kan hebben. Zeker niet als ze toen zeer jong was (tieners hebben gewoon een andere lichaamsbouw).quote:Op donderdag 5 september 2019 12:17 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wat een hoop ongeloofwaardige praat in 1 post.
55 kg bij 1,83 m is ongezond ondergewicht. Als je dat weegt heb je nauwelijks nog energie voor sport.
3500 is bijna het dubbele dat je nodig hebt om aan te komen. Dat is gewoon 3 keer uitgebreid fastfood op een dag. Jij gaat me nu ook vast vertellen dat die 3500 kcal allemaal gezonde calorieën waren. Hoe veel zou je moeten eten dan? Dat lukt volgens mij niet eens
En waarom zou een mens in godsnaam zo veel sporten als je het helemaal niet kunt hebben. Je hebt ondergewicht. Je hebt energie nodig in plaats van dat je het verbrandt.
Vaak zijn het ook dikkerds die zeggen "maar vroeger was ik dun hoor" en dan blijkt op foto's dat ze een heel normaal gewicht hadden of licht aan de hoge kant.
Ik herken het allemaal niet zo. Eerder dat men andere dingen pleegt te eten. Maar waarom zou dat ongezellig zijn? Waarom zou een stuk taart overslaan en gewoon alleen wat drinken ongezellig zijn? Niet iedereen houdt van zoet spul.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:20 schreef Hexagon het volgende:
Niet per definitie. Maar als ik die dames op mijn werk zie die altijd maar niks hoeven wanneer er eens iemand trakteert. Of die op feestjes altijd aan de spa zitten. Want ze zullen ook maar eens een kilo meer wegen. Niet echt gezellige types zo.
Mn schoonzus is er ook zoeen. Mn hele verjaardagsfeest op een vergetarische hamburger en twee spa rood. Man man man
En toch is het echt waar.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:17 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wat een hoop ongeloofwaardige praat in 1 post.
55 kg bij 1,83 m is ongezond ondergewicht. Als je dat weegt heb je nauwelijks nog energie voor sport.
3500 is bijna het dubbele dat je nodig hebt om aan te komen. Dat is gewoon 3 keer uitgebreid fastfood op een dag. Jij gaat me nu ook vast vertellen dat die 3500 kcal allemaal gezonde calorieën waren. Hoe veel zou je moeten eten dan? Dat lukt volgens mij niet eens
En waarom zou een mens in godsnaam zo veel sporten als je het helemaal niet kunt hebben. Je hebt ondergewicht. Je hebt energie nodig in plaats van dat je het verbrandt.
Vaak zijn het ook dikkerds die zeggen "maar vroeger was ik dun hoor" en dan blijkt op foto's dat ze een heel normaal gewicht hadden of licht aan de hoge kant.
Ik moest bij het zien van de laatste aflevering van Real Time even aan jouw vraag denken:quote:Op donderdag 5 september 2019 12:05 schreef Flogging het volgende:
[..]
En wat voor gezondheidsklachten zou iemand dan krijgen volgens jou?
Een vrouwelijk lichaam is het niet echt. Geen ronding, bijna een mannelijke buik qua spieren. Vraag me af of zo’n buik echt zo gezond is. Een middenweg is het beste denk ik.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is ruwweg vergelijkbaar met Doutzen Kroes, die ook echt heel veel sport (met name om haar lichaam in shape te houden). Met de beste wil van de wereld kun je niet stellen dat zij zeer ongezond is. En het is al helemaal raar om te suggereren dat het niet kan dat iemand dat gewicht bij die lengte kan hebben. Zeker niet als ze toen zeer jong was (tieners hebben gewoon een andere lichaamsbouw).
Ze heeft weldegelijk een vrouwelijk lichaam en rondingen.quote:Op maandag 9 september 2019 19:09 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Een vrouwelijk lichaam is het niet echt. Geen ronding, bijna een mannelijke buik qua spieren. Vraag me af of zo’n buik echt zo gezond is. Een middenweg is het beste denk ik.
De tendens is dat je lekker slank moet zijn. Niet dat je dik mooi moet vinden.quote:Op zondag 1 september 2019 17:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, tegenwoordig is juist de tendens dat je dikke vrouwen mooi moet vinden en dat de gemiddelde vrouw in Nederland als norm genomen wordt.
En aan de andere kant is inmiddels de gemiddelde vrouw (en man) te zwaar!
Ik heb er verder geen probleem mee wat anderen mooi vinden of niet, waar ik wel een probleem mee heb is dat een normaal gewicht hier als ‘te mager’ wordt afgeschilderd (als zijnde feit) en iemand met de lengte en het gewicht van Doutzen Kroes wordt afgeschilderd als zijnde lelijk en waarschijnlijk niet eens levensvatbaar.
En dat onderstreept maar weer eens waar ik mee begon: dik moeten we allemaal maar mooi vinden.
Sorry, no dice.
Ik vind het eerlijk gezegd een meisjesachtig lichaam. Niet echt rondingen en dus niet echt vrouwelijk. Erg gespierd. Maarja, dit is smaak vooral. Ongezond zal ze niet zijn. Wel vraag ik me af in hoeverre zo enorm afgetraind gezond is. Volgens mij is een natuurlijke middenweg echt het beste.quote:Op maandag 9 september 2019 19:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze heeft weldegelijk een vrouwelijk lichaam en rondingen.
Haar buik is ook wat mij betreft iets te gespierd, maar ongezond? Nope.
Kijk het filmpje wat ik vandaag gepost heb even. Ja, situatie VS, maar die onzin is helaas overgewaaid.quote:Op maandag 9 september 2019 19:23 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
De tendens is dat je lekker slank moet zijn. Niet dat je dik mooi moet vinden.
In welke wereld is dit een meisjeslichaam?quote:Op maandag 9 september 2019 19:28 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd een meisjesachtig lichaam. Niet echt rondingen en dus niet echt vrouwelijk. Erg gespierd. Maarja, dit is smaak vooral. Ongezond zal ze niet zijn. Wel vraag ik me af in hoeverre zo enorm afgetraind gezond is. Volgens mij is een natuurlijke middenweg echt het beste.
Als ik op Instagram kijk zie ik alleen maar slanke lijfjes. Paar dikke vrouwen die inderdaad blij zijn met hoe ze eruitzien, maar vind dat juist wel prima. Mooi dat mensen zichzelf accepteren, daarmee gelukkig zijn.quote:Op maandag 9 september 2019 19:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk het filmpje wat ik vandaag gepost heb even. Ja, situatie VS, maar die onzin is helaas overgewaaid.
Dan kijk je toch heel erg slecht... Want ze heeft weldegelijk heupen.quote:Op maandag 9 september 2019 19:41 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Vrouwelijk vind ik anders, nee. Geen heupen/dijen/een kaarsrecht lichaam.
Nee dat heeft ze niet. Maar waarom is dat beledigend? Ze is vrouwelijk, maar haar lichaam is meisjesachtig. Prima toch dat jij dat mooi vindt maar dat betekent niet dat ‘t niet zo is.quote:Op maandag 9 september 2019 19:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan kijk je toch heel erg slecht... Want ze heeft welvoegelijk heupen.
En overigens: waarom zo negatief als 'ze ziet er niet vrouwelijk uit'. Dat is gewoon beledigend. Bij dikke vrouwen kom je daar niet mee weg, fatshaming. Maar slanke vrouwen zijn fair game.
Kijk eens naar de foto waar ik de link van heb gepost en vergelijk dat eens met een typisch meisjeslichaam. Als je dan nog vindt dat haar lichaam meisjesachtig is, raad ik je een nieuwe monitor aan, dan wel eenquote:Op maandag 9 september 2019 19:52 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Nee dat heeft ze niet. Maar waarom is dat beledigend? Ze is vrouwelijk, maar haar lichaam is meisjesachtig. Prima toch dat jij dat mooi vindt maar dat betekent niet dat ‘t niet zo is.
Waar zie je staan dat dikke lichamen wel vrouwelijk zijn eigenlijk? Je maakt overal wel een beetje je eigen verhaal van. Omdat zij geen vrouwelijk lichaam heeft (is nou eenmaal zo, check heupen buik alles) hebben mensen met overgewicht wel vrouwelijke lichamen? Raar.quote:Op maandag 9 september 2019 20:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de foto waar ik de link van heb gepost en vergelijk dat eens met een typisch meisjeslichaam. Als je dan nog vindt dat haar lichaam meisjesachtig is, raad ik je een nieuwe monitor aan, dan wel een
Je bewijst overigens onbedoeld wel mijn punt dat de maatschappij juist heel negatief is geworden ten opzichte van slanke vrouwen en dikke vrouwen als de norm wil opdringen (want dat is dan is een echt vrouwelijk lichaam zogenaamd).
Zo wordt dat tegenwoordig gespind.quote:Op maandag 9 september 2019 20:23 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Waar zie je staan dat dikke lichamen wel vrouwelijk zijn eigenlijk? Je maakt overal wel een beetje je eigen verhaal van. Omdat zij geen vrouwelijk lichaam heeft (is nou eenmaal zo, check heupen buik alles) hebben mensen met overgewicht wel vrouwelijke lichamen? Raar.
Pics or didnt happen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:23 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Ik heb altijd al een voorkeur voor vrouwen met rondingen gehad. En nu heb ik er 1 met een goede kont en een F-cup
Veel heup is het niet. Maar ik zou haar desalniettemin volblazen.quote:Op maandag 9 september 2019 20:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zo wordt dat tegenwoordig gespind.
En ik vind het knap (eigenwijs) van je dat je stug vol blijft houden dat ze geen heupen heeft, maar een kaarsrecht lichaam heeft, terwijl ik een foto heb gepost waaruit het tegendeel blijkt.
Nee, ze heeft geen ghetto bedunkadunk.quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:03 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Veel heup is het niet. Maar ik zou haar desalniettemin volblazen.
Doe mij maar een buitenproportionele chirurgie kont met enorme nepheupen hoor!quote:Op woensdag 11 september 2019 13:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft geen ghetto bedunkadunk.
Zat mensen die een figuur als Kim Kardashian heeft mooi vinden, ik vind het minder (al is ze irl best te pruimen als persoon). En zo heeft iedereen weer een voorkeur, nietwaar?
Ieder zijn meug.quote:Op woensdag 11 september 2019 14:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Doe mij maar een buitenproportionele chirurgie kont met enorme nepheupen hoor!![]()
Doe mij Kendall dan maar.quote:Op woensdag 11 september 2019 14:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Maar dan natuurlijk wel het nieuwe model. Kylie!![]()
Ik zie niet in waarom je keer op keer moet reageren op mensen die vinden dat Doutzen weinig heup heeft? Ik heb zeekomkommers gezien met meer heup.quote:Op woensdag 11 september 2019 13:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zat mensen die een figuur als Kim Kardashian heeft mooi vinden, ik vind het minder (al is ze irl best te pruimen als persoon). En zo heeft iedereen weer een voorkeur, nietwaar?
Wat leuk voor jou!quote:Op woensdag 11 september 2019 15:55 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je keer op keer moet reageren op mensen die vinden dat Doutzen weinig heup heeft? Ik heb zeekomkommers gezien met meer heup.
Je hebt zelf, volgens mij, een voorkeur voor dun, dat is duidelijk. Maar zij heeft gewoon niet echt een vrouwelijk lichaam als je kijkt naar heup/dijen. Dat betekent niet dat de vrouwen die dat wel hebben, meteen ghetto lichamen hebben. Raar.quote:Op woensdag 11 september 2019 13:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om mijn voorkeur. Ik kijk naar de foto en dan zie ik vrouwelijke vormen. Zeg maar de coca-colafles.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:06 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Je hebt zelf, volgens mij, een voorkeur voor dun, dat is duidelijk. Maar zij heeft gewoon niet echt een vrouwelijk lichaam als je kijkt naar heup/dijen. Dat betekent niet dat de vrouwen die dat wel hebben, meteen ghetto lichamen hebben. Raar.
Nee man, ze ziet er uit als een vent. Totaal niet realistisch ook.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om mijn voorkeur. Ik kijk naar de foto en dan zie ik vrouwelijke vormen. Zeg maar de coca-colafles.
Een meisjeslichaam heeft dat niet. Dan loopt het gewoon recht (kaarsrecht schreef je zelf terecht).
Kortom, ik vind het heel bijzonder dat jij als jij naar dezelfde foto kijkt als ik jij totaal geen heupen ziet. Dan ben je slechtziend en/of de monitor is stuk.
En natuurlijk zijn er genoeg vrouwen die een meer uitgesproken zandloperfiguur hebben. Je hebt nu eenmaal verschillende smaken.
Maar momenteel kijk ik naar een foto van een vrouw in een lichtgrijze jurk en blijf jij stug volhouden dat de jurk spierwit is om het zo maar eens te zeggen.
Verder lees jij iets in mijn badunkadunk opmerking wat er niet staat.
quote:Op donderdag 12 september 2019 14:05 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Nee man, ze ziet er uit als een vent. Totaal niet realistisch ook.
Ik lees net dat Doutzen zelf ook niet echt tevreden over haar heupen is.
Ik zou niet koketteren met dat je graag de libelle leest.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:05 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Nee man, ze ziet er uit als een vent. Totaal niet realistisch ook.
Ik lees net dat Doutzen zelf ook niet echt tevreden over haar heupen is.
Ja,en !quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:09 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Man man man.. Die tieten moeten vol zitten met striae.
Doe er wat aan...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 11:30 schreef Vlicious87 het volgende:
Ik mis belangrijke content in dit topic..
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:43 schreef Djeez het volgende:
Beetje vol graag. Een echte vrouw heeft grote borsten en een stevige, ronde kont
Ik weet niet, maar dat opzwellen van haar buik heb je jezelf ingebeeld, of je verzint het ter plekke. Want dat gebeurt gewoonweg niet. Zelfs niet als je een meid van 40 kg fist.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:52 schreef Thomas1551 het volgende:
Tja wat is dun en wat is dik... mijn vrouw is 1.72 en 65kg en vind het prima en zou er niks aan veranderen.
Ooit jaren terug eens escort besteld, goddelijke model van 1,70 en iets van 50kg met siliconen tieten cup d.
Nja leuk voor één keer om je helemaal op uit te leven maar vind het te weinig “lichaam” en te mager. Toen ik mijn penis er helemaal ik stopte zag je de buik iets opzwellen... wel leuk effect om te zien😁
En super licht dus makkelijk op te tillen en tillend te neuken en staan tegen de muur te drukken.
Misschien kennen sommige deze escort wel, Suzi uit omgeving zwolle, echte model met lang zwart haar, mager en dikke tieten 😁
Zo lui zijn dat je niet eens een volwaardige OP kan schrijven doet me denken dat je ook zo lui bent om je eigen voorkomen te verbeteren. Vandaar je vraag. Je hoopt dat mensen zeggen "doe mij maar een vetzak" zodat je denkt "oh dat is makkelijk hoef ik niet mijn ongezonde levensstijl te veranderen want als ik dik ben kan ik ook leuk gevonden worden."quote:
Een vrouw hoeft geen overgewicht te hebben, noch obees te zijn voor rondingen hè? Sterker nog, ik vind het altijd een beetje oneigenlijk om "obees" "curvy" te noemen, met de curves waar je op hoopt bij een vrouw heeft het weinig te maken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:43 schreef Cityboy het volgende:
De volle vrouw is heerlijk.
Zeker een rond buikje erbij, maakt het perfect voor mij.
Een mooie BBW is het absoluut.
Een SSBBW gaat mij persoonlijk te ver, zeker de feeders vrouw.
Drie jaar lang een sexrelatie gehad met een slanke vrouw, en ondanks haar grote borsten, mistte ik toch een heerlijk ronde zachte buik en de grote-(re) billen.
Met mijn stevige exvrouw kon ik veel meer opgewonden zijn.
Wat zijn de afmetingen van Rebekka?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik moet en zal een lekkere homp vlees ketsen.
Graaf m'n PoHi niet uit, dildo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 23:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zijn de afmetingen van Rebekka?
Jullie zijn net zo sletterig als die dames hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:44 schreef Woodiewoodie het volgende:
Niets beter dan een dikke reet om eens goed tegenaan te batsen en je zak over leeg te spuiten, toch? Merk van veel van mijn vrienden dat ze op café wel voor de iets vollere vrouwen gaan als ze gewoon eens een avondje willen pompen. Om mee naar huis te nemen en aan je vrienden en familie te tonen zou ik wel voor een slankere vrouw gaan. Wil zeker niet veralgemenen, maar van wat ik van de vrouwen in mijn omgeving weet, zijn het vooral de slankere vrouwen die iets langer bij een vriend blijven en zijn het de iets dikkere dames die als dorpsslet bij een hoop zatte ONS worden volgeblaft. Niets mis mee, die vrouwen zijn ook nodig, maar zou niet nog eens iets willen beginnen met zo een dame waar de halve kroeg mee lacht terwijl je haar handje vasthoudt.
Vind ik niet erg hoor. Geen haan die erom kraait als een kerel elke week door een ander wordt afgezogen. Krijgt die bij mij in de kroeg enkel high fives voor. De dame die elke keer een andere worst afsabbelt, daar wordt wel wat om gelachen... Zeg niet dat dit goed of slecht is. Zeg gewoon dat dat zo is. Of ga jij de mening van heel de maatschappij veranderen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:49 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Jullie zijn net zo sletterig als die dames hoor.
Nee, maar hypocriet is het wel. En slanke dames zijn even grote hoeren voor het geval je het nog niet wist.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:57 schreef Woodiewoodie het volgende:
[..]
Vind ik niet erg hoor. Geen haan die erom kraait als een kerel elke week door een ander wordt afgezogen. Krijgt die bij mij in de kroeg enkel high fives voor. De dame die elke keer een andere worst afsabbelt, daar wordt wel wat om gelachen... Zeg niet dat dit goed of slecht is. Zeg gewoon dat dat zo is. Of ga jij de mening van heel de maatschappij veranderen?
Dat is toch gewoon omdat ze dan vermoeden dat ze dan meer kans op succes hebben?quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:44 schreef Woodiewoodie het volgende:
Niets beter dan een dikke reet om eens goed tegenaan te batsen en je zak over leeg te spuiten, toch? Merk van veel van mijn vrienden dat ze op café wel voor de iets vollere vrouwen gaan als ze gewoon eens een avondje willen pompen. Om mee naar huis te nemen en aan je vrienden en familie te tonen zou ik wel voor een slankere vrouw gaan. Wil zeker niet veralgemenen, maar van wat ik van de vrouwen in mijn omgeving weet, zijn het vooral de slankere vrouwen die iets langer bij een vriend blijven en zijn het de iets dikkere dames die als dorpsslet bij een hoop zatte ONS worden volgeblaft. Niets mis mee, die vrouwen zijn ook nodig, maar zou niet nog eens iets willen beginnen met zo een dame waar de halve kroeg mee lacht terwijl je haar handje vasthoudt.
Tussen de oren natuurlijk. Maar dat geldt eigenlijk voor seks in het algemeen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:53 schreef hoechst het volgende:
Weet niet hoe t komt of dat het tussen mn oren zit maar de dikke wijven zijn beter in neuken.
De beste sex zit gewoon tussen je oren, fantasie is je grootste vriend.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tussen de oren natuurlijk. Maar dat geldt eigenlijk voor seks in het algemeen.
Tsja, het wereldse leven in Maaskantje (of insert elk ander willekeurig tokkiedorp). Goed voor jou man.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:57 schreef Woodiewoodie het volgende:
[..]
Vind ik niet erg hoor. Geen haan die erom kraait als een kerel elke week door een ander wordt afgezogen. Krijgt die bij mij in de kroeg enkel high fives voor. De dame die elke keer een andere worst afsabbelt, daar wordt wel wat om gelachen... Zeg niet dat dit goed of slecht is. Zeg gewoon dat dat zo is. Of ga jij de mening van heel de maatschappij veranderen?
Nou, liever niet. Die zijn continu stuk, incontinent, zuipen als een gek, enz.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een vrouw moet als een Italiaanse sportwagen uit de jaren 60 zijn. Rondingen op de juiste plaatsen.
We hebben het over de vormgeving, niet over de techniek.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, liever niet. Die zijn continu stuk, incontinent, zuipen als een gek, enz.
Haha, wat een witte jaren '80 opmerking.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 23:40 schreef PzKpfw het volgende:
Slank met borsten die groot zijn maar nog wel in verhouding tot de rest van het lichaam. Reet boeit me niet zo, die heb ik immers zelf ook wel.
Jij hebt toch nog nooit een "dik" wijf gehad, hoe weet je dat dan? Oh wacht, hier komt de hardbody ophemeling weerquote:Op dinsdag 5 november 2019 12:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tussen de oren natuurlijk. Maar dat geldt eigenlijk voor seks in het algemeen.
Gewoon common sense. Het is volstrekte onzin om te denken dat je aan de lichaamsbouw kan af zien hoe goed iemand in bed is.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:43 schreef Cockwhale het volgende:
Jij hebt toch nog nooit een "dik" wijf gehad, hoe weet je dat dan? Oh wacht, hier komt de hardbody ophemeling weer
Relax man, niet iedereen houdt van een vrouw met het lichaam van een tiener met ondergewicht.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:43 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Jij hebt toch nog nooit een "dik" wijf gehad, hoe weet je dat dan? Oh wacht, hier komt de hardbody ophemeling weer
En je reageert op mij met deze reactie omdat..?quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:48 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Relax man, niet iedereen houdt van een vrouw met het lichaam van een tiener met ondergewicht.
Geef mij maar een vrouw met grote tieten en een lekkere kont en een gezonde eetlust. Dat er wat extra aan zit maakt het alleen maar beter.
Omdat ik weet dat die zelfbenoemde casanova dit leest.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:53 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
En je reageert op mij met deze reactie omdat..?
Maar ondertussen moet jij je behelpen met pornhub en ben je er zelfs aan verslaafd geraakt. Bravo!quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:48 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Relax man, niet iedereen houdt van een vrouw met het lichaam van een tiener met ondergewicht.
Geef mij maar een vrouw met grote tieten en een lekkere kont en een gezonde eetlust. Dat er wat extra aan zit maakt het alleen maar beter.
En ik, casanova? Nope. Ik heb alleen geen moeite met vrouwen leren kennen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:55 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat die zelfbenoemde casanova dit leest.
Excuses als je je lastig gevallen voelt door mij.
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar ondertussen moet jij je behelpen met pornhub en ben je er zelfs aan verslaafd geraakt. Bravo!
Daarom heb je dus een Russische?quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En ik, casanova? Nope. Ik heb alleen geen moeite met vrouwen leren kennen.
Voor iemand die het niets kan schelen reageer je dan wel raar.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:06 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Fantastisch hoe jij weer hapt trouwens. Daar zou jij nog iets van mij kunnen leren.
Het maakt mij namelijk geen hol uit wat jij van mij denkt, zeg maar wat je wil maar het kan mij niks schelen.
Ik heb haar in Nederland ontmoet, aangezien ze hier haar bedrijf had (en heeft).quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:07 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Daarom heb je dus een Russische?
In eigen land was er geen vrouw te vinden?
En wat is precies het probleem? Ik hou van van vrouwen met een vrouwenlichaam, jij houdt van vrouwen met een tienerlichaampje.
Daar hoef je je niet voor te schamen.
Heb je weleens naar je eigen reacties gekeken? Ik sta tenslotte al bekend als een niet al te stabiele klootzak.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor iemand die het niets kan schelen reageer je dan wel raar.
Alsof het mijn schuld is dat hij steeds de drang voelt om te reageren.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:28 schreef Drizzt het volgende:
Hou nou eens op joh. Dat gejengel tegen elkaar mag je via DM doen.
Hahahaha wat goed dit!quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Haha, wat een witte jaren '80 opmerking.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Haha, wat een witte jaren '80 opmerking.
Je smaak is typerend voor jaren 80'/90' witte mannen. Grote borsten, geen reet, slank (en vast ook blank).quote:
Ah zo, toevallig sluit m'n muzieksmaak daar ook grotendeels bij aan. En ja val wel voornamelijk op blanke vrouwen inderdaad. Maar ik zeg daarmee niet dat er geen knappe vrouwen van andere afkomst zijn,overal zitten leuke exemplaren tussen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:21 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je smaak is typerend voor jaren 80'/90' witte mannen. Grote borsten, geen reet, slank (en vast ook blank).
Zo grof...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:15 schreef incel het volgende:
[..]
Zo lui zijn dat je niet eens een volwaardige OP kan schrijven doet me denken dat je ook zo lui bent om je eigen voorkomen te verbeteren. Vandaar je vraag. Je hoopt dat mensen zeggen "doe mij maar een vetzak" zodat je denkt "oh dat is makkelijk hoef ik niet mijn ongezonde levensstijl te veranderen want als ik dik ben kan ik ook leuk gevonden worden."
Ik val op blank, is daar iets mis mee? Maakt dat me automatisch een racisrt? Zo ja, dan ben ik maar een racistquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:21 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je smaak is typerend voor jaren 80'/90' witte mannen. Grote borsten, geen reet, slank (en vast ook blank).
Een maand geleden schreef je nog dat je ernstig overgewicht had.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:39 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Zo grof...
Nee, dat wil ik niet horen. Ik ben geen vetzak meer.
Keep it a Little nice please
quote:Op woensdag 6 november 2019 03:22 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Ik val op blank, is daar iets mis mee? Maakt dat me automatisch een racisrt? Zo ja, dan ben ik maar een racist
Waar lees jij nou weer vrouwenhaat?quote:Op woensdag 6 november 2019 07:28 schreef DW457 het volgende:
Dacht een leuk topic te lezen, maar man man man, wat een vrouwenhaters hier. Het respect voor vrouwen is echt ver te zoeken. Echt niet ok. Snap totaal niet dat wanneer je zo reageert hier en zo denkt een vrouw alsnog met je naar bed zou willen. Verdienen doen jullie het niet in ieder geval.
Naja, hoe @Woodiewoodie over vrouwen praat bijvoorbeeld en hoe het verschil tussen mannen en vrouwen normaal wordt gevonden. Kan er echt niet bij dat vrouwen met veel sekspartners hoeren en sletten worden genoemd en mannen helemaal de man zijn als ze veel sekspartners hebben gehad. Echt bullshit.quote:Op woensdag 6 november 2019 07:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar lees jij nou weer vrouwenhaat?
Euh, hij praat vooral zo over lekkere ronde dames, hij denkt dat slanke dames geen slettebak kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 november 2019 07:42 schreef DW457 het volgende:
[..]
Naja, hoe @:woodiewoodie over vrouwen praat bijvoorbeeld en hoe het verschil tussen mannen en vrouwen normaal wordt gevonden. Kan er echt niet bij dat vrouwen met veel sekspartners hoeren en sletten worden genoemd en mannen helemaal de man zijn als ze veel sekspartners hebben gehad. Echt bullshit.
Zelf ook aardig wat partners gehad en ik kan het alleen maar behoorlijk voordelig vinden als ze ervaren is!
En de term slettebak is normaal in jouw ogen?quote:Op woensdag 6 november 2019 07:45 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Euh, hij praat vooral zo over lekkere ronde dames, hij denkt dat slanke dames geen slettebak kunnen zijn.
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 november 2019 07:48 schreef DW457 het volgende:
[..]
En de term slettebak is normaal in jouw ogen?
Godverdommequote:Op woensdag 6 november 2019 20:47 schreef Pisica het volgende:
Als ik olietankers wil zien dan ga ik wel in de haven kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |